Hearthstone'un yeni eklentisi
Rastakhan's Rumble'dan tanıtılan kartlar burada paylaşılır & yorumlanır.
Klasik "
legendary minionla gelen özelliğin ileriki setlerde daha ucuz maliyetli
spell'e ve
minion'a aktarılması ve bu esnada legendary minion'un tüm özelliğinin ortadan kaybolması" fenomeni maalesef, tembel tasarım.
Henüz beni heyecanlandıran bir kart çıkmadı çıkmayacak gibi duruyor
Pyromaniac ın henüz Frost Lich Jaina Standarttayken gelmesi biraz insafsız olmuş sanki.
2 mana ver 3/6 lifesteal' li Water Elemental al bi de kart çek.
(13-11-2018, 16:57)scelik : [ -> ]Pyromaniac ın henüz Frost Lich Jaina Standarttayken gelmesi biraz insafsız olmuş sanki.
2 mana ver 3/6 lifesteal' li Water Elemental al bi de kart çek.
Control mage'in öyle bir card drawa çok ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum özellikle DK jainanın. DK jaina insta win gibi bi şey zaten
(13-11-2018, 23:35)scelik : [ -> ]
Güzel bir anti-agro tech'i olmuş gibi.
Not: Paylaşımın için çok teşekkürler ama kartları 200x272 boyutunda paylaşırsak daha estetik olabilir.
(15-11-2018, 23:21)Duman : [ -> ]
Sinerji yapacam diye fazla uğraşmışlar.
Spirit of the Dead tek başına da kullanılabilir bir kart gibi duruyor, ancak aksi mümkün değil. Bu da Bwonsamdi'yi bazı combolara kısıtlıyor, tek başına oynanamaz bir kart haline getiriyor.
OP OP OP OP OP OP OP OP yeter artık druid yeterince hükmetmiyor mu zaten? 3.-4. turda druidin şu kartı oynadığını hayal edebiliyor musunuz? Sen daha 2/3,3/4 falan koyarken boarda başını alıp gider bu kart şov yapar
Oondasta çöp
Gurubashi Chicken'a yorum yapmaya gerek yok zaten
A New Challenger çöp
Zentimo baya hoş bi kart unstable evolutionla veya zap, lightning bolt gibi kartlarla efsane sinerjisi var çok beğendim
Waterboy çöp
Dragonhawk aşırı gereksiz bi tasarım olmuş bence :D biraz da op
Spirit of Dragonhawk, meh ama çok yavaş
Fire-eater fena durmuyor 1 mana 1/1 deal 2 ama iş yapar mı bilmiyorum
Gral büyük minionlarla oynanan bir destede Rogue'ın Spirit kartıyla oynanıp 5 mana 15/15 vs olabilir.
Bu sette de Silence, Charge ve hatta Windfury gibi "ana" keywordleri görmeyeceğimizi düşünüyorum.
Inspire Adapt vesaire keywordler setlere bağlıydı onu anlayışla karşılayabilirim ama Hearthstone'un ana tasarımında olan bazı keywordlerin "metanın yönlendirilmesi uğruna" bu kadar geri plana itilmesi hoş bir tasarım gibi gelmiyor bana. Oyunda son kaç settir bir Silence bir Charge kartı yok. Silence olayı tamamen klasik setteki bir kartla "Tech mekaniği" haline getirildi.
Ayrıca bu sette çok sert bir şekilde bazı archtype'ları zorluyorlar gibi, spell ağırlıklı Paladin, dragon Warrior, heropower odaklı Mage ve yine Discard Warlock.