Strategyturk Forumları

Orjinalini görmek için tıklayınız: RimWorld
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Bunu mu almak daha iyi olur yoksa command conquer ultimate collection almak mı?
(11-03-2024, 20:31)Númenorë : [ -> ]Bunu mu almak daha iyi olur yoksa command conquer ultimate collection almak mı?
Iki oyun arasında zerre benzerlik yok ama azicik bile olsa koloni sim seviyosan karşılaştırma ayip olur.
(11-03-2024, 20:31)Númenorë : [ -> ]Bunu mu almak daha iyi olur yoksa command conquer ultimate collection almak mı?
Rimworld al bak keyfine.
Görsel

Anomaly duyuruldu. Bir ay içerisinde 1.5 güncellemesi ile birlikte çıkıyor.

https://store.steampowered.com/news/app/...0793878434
Birkaç mod 1.5 update ile ana oyuna eklenmiş. Gördüğüm bazıları:
  • wall light
  • hidden conduits
  • camera+ bazı özellikleri
  • UI colored mood bars
  • acthung bazı özellikleri (clean room, mine veins)
  • double doors
Oyunlarımın vazgeçilmez parçası hâline gelmiş yaşam kalitesi modlarını bir bir oyuna eklediklerini görmek güzel, hatta bunların oyuna eklenmesi beni yeni içerikten daha çok heyecanlandırıyor diyebilirim. Yalnız Replace Stuff modunu hâlen oyuna entegre etmemiş olmaları bana bunun bilinçli bir seçim olduğunu düşündürmeye başladı.
Su son dlc olmazsa korku ogeleri yine de aktif oluyo mu. Ben horror sevmiyorum. Oyundan sogutabilir. Baska tema kalmamis mi da bunu yapıyorlar.
(14-03-2024, 16:38)yafeshan : [ -> ]Su son dlc olmazsa korku ogeleri yine de aktif oluyo mu. Ben horror sevmiyorum. Oyundan sogutabilir. Baska rema kalmamis mi da bunu yapıyorlar.

Sanmıyorum. Zaten korku öğesi dediği şey belli şartlar sonrası tetiklenen eventler ve onların içerikleri. DLC olmadan gerçekleşeceğini sanmam. Korku oyunu gibi bi şey değil zaten, başına gelecek kötü olaylar silsilesi ve bunlara uygun uydurulan hikayeler.
(14-03-2024, 14:28)Attila the Hun : [ -> ]Oyunlarımın vazgeçilmez parçası hâline gelmiş yaşam kalitesi modlarını bir bir oyuna eklediklerini görmek güzel, hatta bunların oyuna eklenmesi beni yeni içerikten daha çok heyecanlandırıyor diyebilirim. Yalnız Replace Stuff modunu hâlen oyuna entegre etmemiş olmaları bana bunun bilinçli bir seçim olduğunu düşündürmeye başladı.

Duvarlar ve kapılarla alakalı oyunda bir takım buglar var. Alpha sürümlerinden bu yana düzeltmiyorlar ya da düzeltemiyorlar. Corner punching, kapıların ısıyı yok etmesi vb. exploitler hala mevcut. Replace stuff o yüzden eklenmiyor olabilir. Başka bir etken de 14 kişilik bir ekip bug düzeltmeden çok içerik eklemeye çalışıyor diye düşünüyorum.
(14-03-2024, 16:38)yafeshan : [ -> ]Su son dlc olmazsa korku ogeleri yine de aktif oluyo mu. Ben horror sevmiyorum. Oyundan sogutabilir. Baska rema kalmamis mi da bunu yapıyorlar.

Geliştiricilere göre en büyük DLC Anomaly imiş. Diğer DLC'lerde 2-3 farklı konu ele alınırken bu DLC tek konu tek tema şeklinde olmuş. Misal biotech DLC gen olayları, çocuklar ve dost mechler üzerineydi. Bazı insanlar gen için alıyordu bazıları mechler için. İdeolgy aynı şekilde birçok ideoloji kurup birden fazla seçenek sunuyordu. Royalty de bile ekstra psycast falan vardı. Imparatorluk krallık falan umursamayanlar için psy güçleri ve anima tree falan vardı. Bu DLC çok spesifik bir tema üzerine kurulmuş. Bakalım nasıl bir tepki alacak.
Eskiden kullandığım bir çok modun 1.5 e güncellenmediğini görünce üzüldüm. Tüm modları silip tekrar bir mod grubu oluşturdum. Yakında eklenti ile 1.6 da çıkabilir diye düşünüyorum. Bu gidişle ya yeni modlar gelecek ya da ilgide bir azalma gözlenlenebilir.
Anomaly'nin 3 hafta sonra çıkışına kadar tanıtım blogları paylaşılacak.

Anomaly preview #1: Fleshbeasts, fleshmass heart, pit gate and dreadmeld
Anomally DLC. Çok sarmadı. Cthulhu beklerken stranger things havası verdi.
DLC fena değil ancak senede bir DLC çıkarıyorlar, insan daha fazla şey görmeyi bekliyor açıkçası. Birde bu arkadaşlar biraz tembel gibi. Mesela DLC'ler arası bir şey göremiyoruz. Örneğin Bİontechteki genetik sistemini bu DLC ile çeşitlendirebilirlerdi. Bir sürü değişik yaratık geliyor karşına genetik sayfası yok. Genetiksel açıdan incelenebilirdi.
Sanırım son güncellemede bi problem var. Başkaları da yakınmış aynı problemden. Peki problem ne? Sıkılıyorlar arkadaş. Hayvan gibi eğlence ortamı kurmuşum. Teknolojinin yettiği her ürünü bi odaya doldurmuşum. Güzelliği dağlara çıkarmışım. Özellikle ana karakterim sürekli sıkılıyor. Çünkü eğlenmeye gitmiyor. Günlük plana (schedule) 3-4 saat eğlence (recreation) koyuyorum, bu yine işleri bırakıp gitmiyor. Sonra sıkıldım diye depresyona giriyor. Oyundan soğuttu resmen.
(22-04-2024, 16:15)elefsar : [ -> ]Sanırım son güncellemede bi problem var. Başkaları da yakınmış aynı problemden. Peki problem ne? Sıkılıyorlar arkadaş. Hayvan gibi eğlence ortamı kurmuşum. Teknolojinin yettiği her ürünü bi odaya doldurmuşum. Güzelliği dağlara çıkarmışım. Özellikle ana karakterim sürekli sıkılıyor. Çünkü eğlenmeye gitmiyor. Günlük plana (schedule) 3-4 saat eğlence (recreation) koyuyorum, bu yine işleri bırakıp gitmiyor. Sonra sıkıldım diye depresyona giriyor. Oyundan soğuttu resmen.
Teknik olarak çok mod varsa bi uyumsuzluk olabilir. Onun dışında ben hiç böyle bir problem yaşamadım. Kolonistlerin recreation barda fare ile bekle orada bütün aktiviteler yazar. Hepsinde sıkıldı yazıyorsa yeni bir çesit eğlence aktivitesi sağlaman gerekir. Eğer çok zengin bir kolonin varsa minimum 6 çeşit gerekiyordu yanlış hatırlamıyorsam. Onun dışında schedule da önemli dediğin gibi.

Schedule


Varlık yönetimi (wealth management) videolarını da öneririm.

https://rimworldwiki.com/wiki/Recreation

Sky-high expectations
wealth->308,000 - 1,000,000,000
Num. of Recommended Recreation Types-> 6
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13