01-05-2019, 04:06
(18-04-2019, 13:20)altnkurt : [ -> ]Öyle bi ayrım olduğunu sanmıyorum. Saydığın grupların hepsi birbiriyle kesişiyor.
mükemmel oyunu ileride şirketleşince yapmak şimdi ise daha tek yönlü bir strateji yapmak daha mı mantıklı?
(18-04-2019, 13:20)altnkurt : [ -> ]Öyle bi ayrım olduğunu sanmıyorum. Saydığın grupların hepsi birbiriyle kesişiyor.
(01-05-2019, 04:48)altnkurt : [ -> ]Stratejiden ziyade clickbait bi oyun yapmak daha mantıklı.
(13-05-2019, 18:44)ojela_88 : [ -> ](01-05-2019, 04:48)altnkurt : [ -> ]Stratejiden ziyade clickbait bi oyun yapmak daha mantıklı.
clickbait oyunu açar mısın? bir oyun örneği de verir misin?
(11-08-2019, 02:33)ojela_88 : [ -> ]sizce mükemmel oyun tutmaz mı? daha spesifik hiç yapılmamış şeylere yönelik oyunlar mı tutar hep? ve yapılmayan bir şey kaldı mı stratejide?söz konusu strateji ve indie ise özgünlük asla tükenmez ama Özgünlük ve uygulayış eşit ölçüde önemli mesela benim arkadaş vardı steamda bir oyun yayınladı, oyun çok özgündü ama uygulama o kadar iyi olmadığı için tutmadı.
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using System.Windows.Forms;
namespace WindowsFormsApp2
{
public partial class Form1 : Form
{
double FirstNumber;
string Operation;
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (textBox1.Text == "0" && textBox1.Text==null)
{
textBox1.Text = "1";
}
else
{
textBox1.Text = textBox1.Text + "1";
}
}
private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (textBox1.Text == "0" && textBox1.Text == null)
{
textBox1.Text = "0";
}
else
{
textBox1.Text = textBox1.Text + "0";
}
}
private void button3_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (textBox1.Text == "0" && textBox1.Text == null)
{
textBox1.Text = "2";
}
else
{
textBox1.Text = textBox1.Text + "2";
}
}
private void button4_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (textBox1.Text == "0" && textBox1.Text == null)
{
textBox1.Text = "3";
}
else
{
textBox1.Text = textBox1.Text + "3";
}
}
private void button5_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (textBox1.Text == "0" && textBox1.Text == null)
{
textBox1.Text = "4";
}
else
{
textBox1.Text = textBox1.Text + "4";
}
}
private void button6_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (textBox1.Text == "0" && textBox1.Text == null)
{
textBox1.Text = "5";
}
else
{
textBox1.Text = textBox1.Text + "5";
}
}
private void button7_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (textBox1.Text == "0" && textBox1.Text == null)
{
textBox1.Text = "6";
}
else
{
textBox1.Text = textBox1.Text + "6";
}
}
private void button8_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (textBox1.Text == "0" && textBox1.Text == null)
{
textBox1.Text = "7";
}
else
{
textBox1.Text = textBox1.Text + "7";
}
}
private void button9_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (textBox1.Text == "0" && textBox1.Text == null)
{
textBox1.Text = "8";
}
else
{
textBox1.Text = textBox1.Text + "8";
}
}
private void button10_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (textBox1.Text == "0" && textBox1.Text == null)
{
textBox1.Text = "9";
}
else
{
textBox1.Text = textBox1.Text + "9";
}
}
private void button11_Click(object sender, EventArgs e)
{
textBox1.Text = textBox1.Text + ",";
}
private void button12_Click(object sender, EventArgs e)
{
FirstNumber = Convert.ToDouble(textBox1.Text);
textBox1.Text = null;
Operation = "+";
}
private void button13_Click(object sender, EventArgs e)
{
FirstNumber = Convert.ToDouble(textBox1.Text);
textBox1.Text = null;
Operation = "-";
}
private void button14_Click(object sender, EventArgs e)
{
FirstNumber = Convert.ToDouble(textBox1.Text);
textBox1.Text = null;
Operation = "*";
}
private void button15_Click(object sender, EventArgs e)
{
FirstNumber = Convert.ToDouble(textBox1.Text);
textBox1.Text = null;
Operation = "/";
}
private void button16_Click(object sender, EventArgs e)
{
double SecondNumber;
double Result;
SecondNumber = Convert.ToDouble(textBox1.Text);
if (Operation=="+")
{
Result = (FirstNumber + SecondNumber);
textBox1.Text = Convert.ToString(Result);
FirstNumber = Result;
}
if (Operation == "-")
{
Result = (FirstNumber - SecondNumber);
textBox1.Text = Convert.ToString(Result);
FirstNumber = Result;
}
if (Operation == "*")
{
Result = (FirstNumber * SecondNumber);
textBox1.Text = Convert.ToString(Result);
FirstNumber = Result;
}
if (Operation == "/")
if(SecondNumber==0)
{
textBox1.Text = "Uygulanamaz";
}
else
{
Result = (FirstNumber / SecondNumber);
textBox1.Text = Convert.ToString(Result);
FirstNumber = Result;
}
}
private void button17_Click(object sender, EventArgs e)
{
textBox1.Text = null;
}
}
}
(11-08-2019, 02:33)ojela_88 : [ -> ]sizce mükemmel oyun tutmaz mı? daha spesifik hiç yapılmamış şeylere yönelik oyunlar mı tutar hep? ve yapılmayan bir şey kaldı mı stratejide?civ6 yı tutorial ile oynasam ne kadar zevkli olur? öğrenme aşaması kaç saat sürer?