Strategyturk Forumları

Orjinalini görmek için tıklayınız: Warhammer II - Amethyst Yaması
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
SFTST3_BLOGHEAD_1920x1080.jpg

Birçok denge değişiklikleri ve düzeltmeler içeren Amethyst yaması ile birlikte Mortal Empires seferi için oynanabilir Amethyst Wizard veriliyor. Bu durum Amethyst Wizard'ı elde etmek için hem Total War: Warhammer'a hem Total War: Warhammer II'ye sahip olmanız gerektiği anlamına geliyor.

Amethyst_Wizard_Poster.jpg

Amethyst Wizard
Tırpan, Kum Saati, Ametist Kafatası, Dikenli Gül - Bunlar 'İmparatorluk Büyü Okulları'nın sembolleridir. Amethyst Order, Purple Wind, Shyish ve ölüm ile olan ilişkisini temsilen ters Tırpan ile temsil edilir. Her şeyin bir sonunun olduğu inancıyla ölümlülüğün bilincinde olmak başlı başına bir güçlü büyü oluşturmakta. Hastalıklı bir şekilde takıntılı bir büyücü olan Amethyst Wizard bu sebeple diğer Lordların ve Kahramanların içlerindeki gücü çekip çıkarabilen ve en önemlisi, onların emrindeki askerlerin iradelerini zayıflatarak, en cesur savaşçıların bile rezilce kaçışlarına sebep olabilir.

Savaş Denge Değişiklikleri

Yetenekler
  • Invocation of Nehek: -2 süre.
  • Geliştirilmiş Invocation of Nehek: -2 süre, +1 güç bedeli, en fazla 4 hedef.
  • Earth Blood: En fazla 4 hedef.
  • Geliştirilmiş Earth Blood: En fazla 4 hedef.
  • Guardian: 15% Fiziksel dayanıklılık olarak değiştirildi.
  • Wraith Storm (Noctilus): İsabet oranında küçük değişiklik
  • Brass Orb: Artık 3 saniyelik gerçekleştirme süresi var.

Beastmen
  • Cygor: +800 sağlık, +35 temel yakın dövüş hasarı, +15 AP yakın dövüş hasarı.
  • Giant (hepsi): -15 temel yakın dövüş hasarı, +15 AP yakın dövüş hasarı.
  • Ungor Spearmen (kalkansız): +4 liderlik, -4 hücum bonusu.

Dark Elves
  • Cold One Knights: -1 yakın saldırı, -1 yakın savunma.
  • Cold One Dread Knights: -1 yakın saldırı, -1 yakın savunma.
  • Cold One Chariot: -1 yakın savunma.

Lizardmen
  • Lord Kroak: +100 MPücreti, Deliverance of Itza I, II, III'ya -%10 hasar.
  • Ancient Salamander: -25 atış menzili, -5% patlama hasarı, Temel boyutta küçük çapta büyüme, -1869 sağlık, Temas sebepli hız düşüşü silindi, +2 mühimmat.
  • Thunderous One: +100 MP ücreti, +5 yetenek yüklenme süresi.
  • Red Crested Skink Chief – Ancient Stegadon: +50 MP ücreti.
  • Star Chamber Guardians: +50 ücret.
  • Pahuax Sentinels: +50 ücret.
  • Bastiladon Ark of Sotek: -50 ücret.
  • Tik’tak’to:  Drop Sphere of Tepok artık Tik’tak’to'nun ücretsiz temel yeteneği..
  • Kroxigors: -2 AP yakın dövüş hasarı.
  • Horned Ones: +100 ücret.
  • Cold One Riders: -1 yakın saldırı, -1 yakın savunma.
  • Cold One Spear Riders: -1 yakın saldırı, -1 yakın savunma.

Skaven
  • Warplock Jezzails (ve RoR): +1 yeniden doldurma süresi, -3 yakın savunma.
  • Poison Wind Globadiers: -50 MP ücreti, -150 ücret.
  • Warpfire Throwers (ve RoR): +30 zırh.
  • Ratling Gunners (ve RoR): +50 ücret, isabet oranında küçük çapta düşüş.
  • Stormvermin (Halberd'ler): -1 temel yakın dövüş hasarı, +2 AP yakın dövüş hasarı.
  • Doomflayers: -20% sağlık, -10 zırh, -20% sayı. 
  • Warlock Master – Doomwheel: Terror eklendi, artık ormanlarda saklanamıyor, -4 yakın saldırı, -10 hücum bonusu, -1 yakın savunma.
  • Ikit Claw – Doomflayer: Artık korkuya sebep olmuyor ve ormanda saklanamıyor.

Vampire Counts
  • Crypt Horrors:  +1 yakın saldırı.
  • Helman Ghost – corpse cart: -50 ücret.
  • Varghulf: -10 temel yakın dövüş hasarı, -20 AP yakın dövüş hasarı.

Vampire Coast
  • Mournguls (Night Terror'ler dahil değil): Terror kaldırıldı.
  • Yaya halinde Noctilus: -5 zırh.
Oldukca hizli oldu bu yamanin gelmesi. Aslinda yama notlarinin yarisi Ikit'e verilen nerf olusturuyor.Klasik dlc aldirmak icin cok guclu yapmislardi bu patch ile nerflediler.
Hic bir oyunda bu nerfler bufflar beni etkilemiyor :D burdada ayni sekilde olacagini dusunuyorum