Strategyturk Forumları

Orjinalini görmek için tıklayınız: Three Kingdoms - 1.1.0 Yaması
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
KongRong_Patch_BlogHeader-1024x232.jpg

1.1.0 yaması, Total War: Three Kingdoms için gelen ilk büyük çaplı yama ve içerisinde birçok teknik ve oynanış bakımından yenilenmeler, geliştirmeler, düzeltmeler barındırıyor.

https://www.totalwar.com/blog/total-war-...-1-0-beta/ :Yama nasıl elde edilir?
Bu yama henüz beta aşamasında, birtakım ek hata giderimleri üzerinde çalışmaya devam ediyoruz. Yamayı elde etmek için yapmanız gerekenler aşağıdaki şekilde:
  1. Steam kütüphanenizde Total War: THREE KINGDOMS'a sağ tıklayın.
  2. Özelliklere tıklayıp Betalar sekmesine gelin.
  3. Aşağıdaki menüde update_beta seçeneğini seçin.
  4. Ekranı kapatın ve güncelleme yapılmasını bekleyin.
Önemli Kısımlar
Bu yama bir çok alana odaklanıyor ve çoğu oyuncuların raporlardığı kısımlardan oluşuyor. Odak alanlarımızın önemli kısmını şunlar içeriyor:
  • İstikrar Değişiklikleri. (Kapanma Sorunları Azaltıldı)
  • Savaş YZ'sı için birçok düzeltmeler ve davranışsal geliştirmeler.
  • Yuan Shao'nun vassal etkinliğini azaltmak için vassal yapma konusunda çeşitli değişiklikler.
  • Eğitim modu geliştirmeleri.
  • Arayüz geliştirmeleri.
  • Bebeklerin evliliklerden doğma oranı artırıldı.
  • Arayüz artık 1440p(2k çözünürlük) için %200'e ayarlı.
Yama Notları
Başarımlar
  • Ülke yok olması artık oyun zaferi başarımı bildirimi vermiyor.
  • "Execute Captives" başarımı artık düzgün bir şekilde tetikleniyor.
  • "An Ambush That’s Sure" başarımı artık düzgün bir şekilde tetikleniyor ve otomatik savaş yapıldığında alamıyorsunuz.
  • "The Party of Five" başarımı artık bir karakter sizin ülkenize katılmak üzere ülke değiştirdiğinde düzgün bir şekilde veriliyor.
  • "If You Can't Die, Surrender" başarımı artık düzgün bir şekilde tetikleniyor.
  • "The One Arrow, Two Hawks" başarımı artık Multiplayer savaşlarda kazanılabiliyor.
Animasyon
  • Birimlerin silahlarını çekmeden önce çarpışma animasyonlarını gerçekleştirmeleri sorunu giderildi.
  • Stratejist karakterler artık silahlarını doğru zamanda çekiyorlar.
Denge
  • Hidden Axes birimi mühimmatı 10'dan 5'e indirildi.
  • Aşağıdaki birimlerin sağlık oranları 20% artırıldı:
    • Archery Masters
    • Onyx Dragons
    • Thunders of Jian’an
    • Defenders of Earth
    • Yi Marksmen
  • Aşağıdaki birimlerin sağlık oranları 10% artırıldı:
    • Heavy crossbowmen
    • Heavy repeating crossbowmen
    • Fury of Beihai
    • Mercenary archers
    • Yi archers
    • Men of the forest
    • Watchmen of the peace
  • Orta piyadelerin birim sayısı 100'den 110'a çıkartıldı.
  • General birimindeki atlılar, karakterler de dahil olmak üzere daha az çarpışma hasarı alıyorlar.
  • Sentinel karakterler ilişkileriyle %100'ü aşan Yakın Dövüş Savuşturma oranına ulaşabiliyorlardı. Bu duruma engel olmak için ilişkilerin etkisi azaltıldı.
  • Zhang Fei ve Zhang Yang'ın zırhları artık tüm askerlerine değil yalnızca kendine yorulmaya karşı bağışıklık sağlıyor.
  • He Yi'nin ve Huang Shao'nun yeteneklerinin etkileri karakter özellikleri ve oynanışına daha uygun olmak üzere düzenlendi.
  • Kuşatma aletleri artık düzgün şekilde zırh delici hasar alıyorlar.
Savaş
  • Kaplumbağa formasyonundaki birimler düzgün şekilde hareket edebiliyor.
  • Savunan birimler artık savaşlara 'Ateş Serbest' modu açık olarak girecekler.
  • Trebuchet'ler artık koçbaşılara düzgün bir şekilde hasar veriyor.
  • Trebuchet'ler artık normal oklardan hasar almıyorlar.
  • Elemental Vigor yeteneğinin süresi , general savaştayken artık düzgün bir şekilde doluyor ve yenileniyor.
Savaş Yapay Zekası
  • YZ kontrolündeki karakterler artık öylece okçu kulelerine doğru ilerlemiyorlar.
  • Kuşatma savaşlarında savunan YZ artık oyuncu generalleri yerine kırılgan menzilli birimleri hedef alacaklar.
  • Destek kuvveti bekleyen YZ orduları artık menzilli atışlar karşısında öylece beklemiyorlar.
  • YZ destek kuvvetleri artık daha etkili bir şekilde savaşıyor.
  • Koçbaşı olmadan kuşatma saldırısı yapan YZ orduları artık duvarlara tırmanmaya ve surdaki gedikleri kullanmaya çalışıyor.
  • Extreme birim boyutundaki YZ birimleri artık surlara daha etkili şekilde saldırıyor.
  • Küçük yerleşimleri savunan YZ orduları artık oyuncu saldırmadan bekleyip savaşı beraberlikle sonuçlandırmaya çalışırken yerleşimin içerisinde öylece beklemiyor.
  • Menzilli generaller artık yaylarını düzgün bir şekilde kullanıyorlar ve savaş grubuna engel olmuyorlar.
  • YZ Trebuchet'leri artık piyadelere karşı alevli atışları kullanıyorlar.
  • YZ trebuchet atış seçimleri geliştirildi.
  • Surlardaki okçular artık tehditlere karşı daha düzgün davranış sergiliyorlar ve özellikle savaşın başlangıcında olmak üzere daha az konumlarını değiştiriyorlar.
  • Nanhai Rice Paddy haritasındaki YZ performansı geliştirildi.
  • YZ atlıları artık daha düzgün hareket ediyor ve hücumunu daha az bozuyor.
  • YZ birimleri artık daha az üstüste konuçlanıyorlar.
  • YZ atlıları artık mızraklı birimlere daha az hücum ediyorlar.
  • Bağımsız YZ birimleri artık daha düzgün hareket ediyor ve düşman savunmasının tehdidi altındayken yerleşim yerine giriş noktalarını daha iyi bir şekilde kullanıyor.
  • YZ orduları artık yerleşime giriş noktaları seçimlerinde destek birlikler ile daha uyumlu hareket ediyor.
  • Aynı orduda olan YZ birimlerinin uyumlu hareket etmesi için geliştirmeler yapıldı.
  • YZ'nın kale kapılarına saldırıp saldırmama konusunda karar alması geliştirildi.
Savaş Grafikleri
  • Barikatlarda ve derin sularda oluşan kamera çekim sorunları azaltıldı.
  • Mevsim grafikleri artık çifliklerde düzgün bir şekilde çalışıyor.
  • Çeşitli harita grafik geliştirmeleri.
  • Bazı düşürülmüş birim sancaklarının gözükmemesine sebep olan sorun giderildi.
  • 'Red Cliffs' tarihi savaşında sis azaltıldı.
Savaş Arayüzü
  • Sinematik modda savaş durdurulduğunda artık pause simgesi ekranda gözükmüyor. (Daha iyi ekran görüntüleri için)
  • Birim özellikleri panelindeki 'Savaş İstatistikleri' tabiri daha uygun olan 'Birim İstatistikleri' olmak üzere değiştirildi.
  • Özel savaş lobisindeki birim listesi artık generalleri değiştirdikçe güncelleniyor.
Sefer
  • İmparator tahtı artık başkent değiştirildiğinde yeni başkente taşınıyor.
  • Otomatik savaşlarda gösterilmek üzere daha fazla animasyon çeşidi.
  • Harmony ve Disharmony artık reşit olmamış karakterleri etkilemiyor.
  • YZ ülkeleri artık oyuncunun başkent değiştirmesi sebebiyle imparatorluklarını ilan etmiyorlar.
Sefer Dengelemeleri
  • Lü Bu artık daha pahalı.
  • Bebeklerin evliliklerden doğma oranı artırıldı.
  • Dong Zhuo’nun 'Intimidation' kaynağı artık daha yavaş azalıyor.
  • Huang Shao ve He Yi’nin ' People in Power' bonusu artık düzgün bir şekilde gösteriliyor.
Sefer Olayları
  • Gong Du 1.turda, Wudu Town yerleşimini aldığında Dong Zhuo'nun çekilme olayı gerçekleşmiyor.
  • Dong Zhuo artık, Liu Bei'nin ilk Sarı Sarıklı yerleşimini alması sebebiyle kendini imparator ilan etmiyor.
  • Gongsun Zan'ın, 'Battling the Qianq Tribes' ikilemi 'Wuhuan Tribes' olarak düzeltildi.
Sefer Haritası
  • Bir karakter öldüğünde veya ülke yok olduğunda oluşan ikilem ekranında zoom butonuna tıklandığında artık kamera harita dışındaki boş bir alana gitmiyor.
Sefer Arayüzü
  • Arayüz artık 1440p(2k çözünürlük) için %200'e ayarlı.
  • Luoyang yakınındaki Sarı Nehir'in haritadaki görünümünde geliştirmeler.
  • Eyalet gıda toplamını gösteren kısım artık gıda etkilerini ve kıtlığı gösteren bir ipucu ekranına sahip.
  • Karakter tatmini ikonları artık düzgün bir şekilde çalışıyor.
  • Çeşitli yazım yanlışları, sınır çizgileri hataları, ipucu ekranı ve arayüz paneli sorunları giderildi.
  • Asker eğitme butonu artık ordudaki birimlerin hepsi tam olduğunda düzgün bir şekilde çalışıyor.
  • İkmal olan ordulardaki asker sayımı artık düzgün bir şekilde güncelleniyor.
  • Yenilgi ekranı artık 'Kayıtlı Oyun' seçeneğini gösteriyor.
  • Casus adayları ekranında artık karakterlerin kin durumları gözüküyor.
  • Kayıtlar panelinde artık karakter seviyeleri düzgün bir şekilde gösteriliyor.
  • Kısa Sefer Zaferi videoları artık multiplayer sefer sırasında Ortak Yönetim anlaşması yapılmış durumdayken iki kere gösterilmiyor.
Saray
  • Sarı Sarıklı ülkelerindeki yüksek sınıf saray mevkileri artık bonus etkilerini düzgün bir şekilde gösteriyor.
  • Gongsun Zan’ın 'Inspector' mevkileri artık 'Administrator' yerleri almayacak.
  • Ölü karakterler, kayıtlar panelinde artık grileştirilmiş olarak gösterilecekler.
Multiplayer
  • İzleyiciler artık Multiplayer maçlarda düellolara karışamıyorlar.
  • Multiplayer savaş lobisi geliştirmeleri.
İstikrar
  • 24 farklı oyun kapanma sorunu tespit edildi ve giderildi.
Yama 4 gün sonra, ayın 25'inde çıkacak.
Yama çıktı.