Strategyturk Forumları

Orjinalini görmek için tıklayınız: Humankind - Genel Sohbet
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4
hmnkd-logotype-white.png

Endless Legend serisinin de yapımcısı olan Amplitude Studios'un yeni oyunu "Humankind" insan uygarlığının gelişmesini konu olacak. Tur tabanlı 4X türünde olan Humankind'da yapımcıların dediğine göre 60 kültür içinden istediklerimizi karıştırıp yeni bir kültür elde edebileceğiz. Ayrıca oyunda taktiksel savaşlar da olacak. Oyunun 2020'de çıkışını yapacak fakat henüz net bir tarih yok.


Grafikler civ6 ya benziyor
Gamescom'da trailerını izleyince hoşuma gitti.Bakalım vaat edilenleri yaparlarsa güzel olur
Liderlere çok odaklanmasından ve zafer tiplerinden dolayı civ serisi benim için hep tamamlanmamış bir seriydi. Görüntüler umut vadediyor. Bu oyun için takipteyim.
Oyun güzele benziyor. Daha oyun hakkında fazla bir şey görmedik ama ben ümitliyim. Hakkındaki haberleri takip edeceğim. 'ye katılıyorum. Civ'in karakter odaklı oynanışındansa kültür odaklı bir oynanışı tercih ederim. Karakter yapımına ve modellemesine harcayacakları zamanı kültür çeşitliliğine ve gerçekçiliğine aktarmalılar.
Görseller hoşuma gitti fiyatı uygun olursa almayı düşünürüm.
Grafikleri ve arayüzü bana çok fazla Civ6'yı anımsattı.
ss_34f1eb0010ec14bc5a876fa80ccbf511a9da3...1566242389

ss_13367de9ac381dc31aade325da6e124b432ee...1566242389
Sega oyunlarının çoğunu Türkiye pazarında uygun fiyatlardan çıkartıyor. Onun için ülkemizde Civ serisine rakip olabilir. Ama genel bir başarı yakalaması için Civ'in üstüne koymaları lazım.
Civ'in üstüne koyacaklarına şüphem yok. Ayrıca Humankind'ın Civ serisine rakip olacağını düşünmüyorum. Ancak 4X oynamak isteyenler için iyi bir alternatif sunabileceğini düşünüyorum. Civ serisi yıllardır rakipsiz olması sebebiyle "zaten satarız" mantığıyla para kazanma amaçlı ancak oyuncuların hoşuna gitmeyecek adımlar atabiliyor. Şirketler sektörlerinde rakipsiz olduklarında bu durumu oyuncuların/müşterilerin aleyhine kullanmaya meyilliler. Bu yüzden Humankind her açıdan yeni bir soluk olacak.
Forumlardaki "1UPT (altıgen başına 1 birim) mi olacak?" sorusuna geliştiricilerden biri şöyle cevap vermiş:
Alıntı:Ordularınız haritada 1 birimle temsil edilirler. Ama savaşa tutuştuğunuzda, iki ordudaki birimler de haritada konuşlanır.
Beklediğim tarzda bir oyun geliyor sonunda. CİV serisinin sonu olabilir bu oyun eğer düzgün yaparlarsa
civilizationsa cok benziyor zaten onu ornek almıslar sanırım bakalım ekstra biseyler sunarsa oynanıs zevkliyse fiyatı da uygunsa alınır
Civ karsilastirmasi yapanlarin amplitute oyunlariyla pek tecrubesi olmadigini saniyorum. Amplitute kendine ozgu oyunlar yapar, endless serisi de civden daha cok homm serisine benziyordu. Diger oyunlarina benzerse, her milletin farkli oynanis mekanigine sahip olacağını dusunuyorum. Oyun boyunca kultur degisebildigi icin oldukca farkli bir deneyim yasatabilir. Amplitude cok iyi kalite yapar, sid yada pdx gibi bi atalim ortaya bakalim ne cikacak diye vakmaz
Şahsen kendine özgü oyun yapanların sid yada pdx olduğunu sağdan soldan gördüklerini karıştırıp ortaya ne çıkacak diye bakanın amplitute olduğunu düşünüyorum. Umarım ortaya iyi bir oyun çıkar. 60 farklı tarihi kültür arasından seçimler yaparak kendi medeniyetimizi kurup uzay çağına kadar ilerleyebiliyoruz. Ama oyunun açıklamasında yazan ''Begin as Ancient Egypt, then evolve into the Romans, the Khmers, or perhaps the Vikings'' fikrini çok mantıklı bulmuyorum. Tam olarak nasıl bir şey ortaya çıkacak bilmiyoruz bekleyip göreceğiz.

Pastel renkler civ6 oyununda da çok eleştirilmişti. İnsanlar strateji oyunlarından hayvani grafikler beklemiyor yatarak laptopdan bu oyunları oynayabilmek büyük bir konfor bugün civ6 switchde bile oynanabiliyor. Anno 1800 mesela yüksek fiyatı ve donanım gereksinimleri yüzünden çok fazla oyuncu kitlesine ulaşamadı. Düşük seviyede donanımlarda bile çalışan özgün bir oyun yapmanın yolu tamamı el çizimi olan modelleri pastel renklerle cilalamak olabilir. Diğer türlü civ6 ve civ5 arasında grafik olarak pek bir fark göremeyecektik. Bu oyun da anlattıklarımı başarılı bir şekilde uygulamış sistem gereksinimlerinin çok yüksek olacağını düşünmüyorum. Yukarıdaki videonun 1.dk gözüken oyun haritası çok güzel gözüküyor.
Klasik amplitude oyunlarinda ordulari ve sehirleri idare eden hero birimler vardir, bunlar haritada gezip belirli yerlere gidip yeni birimler, ozellikler, itemlar vs bulabilir. Hero tek basina olabildigi gibi ordusu da olabilir ki maksimum ordu buyuklugunu irkin ozellikleri ve teknoloji belirler. Sehirler district ile genisletilir (district sistemini endless legend daha onceden kullaniyordu). Her irkin oyun mekanigi birbirinden farklidir. Mesela endless legend oyununda bir irk sadece 1 sehir yapabiliyorken digerleri istedikleri gibi genisleyebiliyor ama o tek sehirlik devlet digerleri ile yarisabiliyor. Farkliliklarin civ gibi bir iki bina ile sinirlandirilmasini beklemiyorum. Hem endless legend hemde endless space benzer yapiyi kullandigi icin (ayni lore icinden geliyor ama) bunda da yakin bir oyun duzeni bekliyorum.

Cive rakip olmak kaliteden cok oyun bilinirligi ile alakali. Ayrica amplitude mp serveri da cok kısıtlı.
Aşağıdaki siteye üye olup steam üyeliğinizi bağlarsanız bedava endless space collection + çeşitli endless oyunlarından artbook ve wallpaper kazanıyorsunuz. Referans olarak benim nickimi (Rzenma) yazabilirsiniz. Referans ile bir şey kazanılıyormu bilmiyorum.

https://www.games2gether.com/
Antik çağ kültürleri tamamlanmış. Şimdi sırada orta çağ kültürlerinde sizce hangi kültürler oyuna eklenmeli?

https://www.reddit.com/r/HumankindTheGam..._cultures/

EUROPE
  • Norse

  • English

  • Franks

  • Bulgarians
MIDDLE EAST
  • Abbasid

  • Byzantines
AFRICA
  • Kongo

  • Mali
ASIA
  • Khmer

  • Mongols

  • Majapahit

  • Heian
AMERICA
  • Mississippian

  • Aztec

  • Inca
OCEANIA
  • Tonga
Moğollar, Türkler belki Osmanlı olarak, Bizans, Ming ya da Qing olabilir, Japonlar tabi ki, Aztek ve İnka banko zaten, HRE, Vikingler, Rusları bir şekilde eklerler, İspanyollar, İtalyanlar, Bizans banko...
Sayfalar: 1 2 3 4