Strategyturk Forumları

Orjinalini görmek için tıklayınız: Yöneticiye İtiraz Esasları
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhabalar.

Birçoğunuzun bildiği üzere geçtiğimiz günlerde Forum Destek adı verilen yeni bir forum açtık. Bu forumla ilgili daha ayrıntılı bilgiye ilgili konudan ulaşabilirsiniz.

O konuda belirtilmiş olmasına rağmen bu konuda bir kez daha üyelerin çeşitli durumlarda yöneticilerle zıt düştükleri durumlarda ne yapabileceklerini daha açık bir şekilde açıklayacağım.

İTİRAZ YÖNTEMİ
  1. İşlemi yapan yönetici ile irtibata geçin, eğer yöneticinin kim olduğunu bilmiyorsanız Forum Yöneticileri kısmında işlemin gerçekleştirildiği bölümün herhangi bir Aedilesine sorun, o Aedile işlemi kendisi gerçekleştirmemiş olsa bile olayı inceleyip sizi işlemi yapan Aedileye yönlendirebilir.
  2. Eğer işlemi yapan yönetici ile iletişiminizden sonuç alamadıysanız, Forum Destek bölümünde haksızlığa uğradığınızı düşündüğünüz hususla ilgili konu açarak Praetor ve Konsüllerle irtibata geçin.
SIKÇA YAPILAN HATALAR
  • Eğer bir iletinin/konunun haksız yere silindiğini düşünüyorsanız bu iletiyi veya konuyu inat eder gibi tekrar tekrar göndermeniz halinde iletinin silinmesinin haklılığına bakılmadan cezai işlemle karşılaşırsınız. Çünkü o dakikadan sonra değerlendirildiğiniz kural ihlali o iletinin içeriği değil, "tekrarlı bir biçimde forum yöneticisinin yaptığı işlemi geriye almak"tır.
  • Eğer bir iletinin/konunun haksız yere silindiğini düşünüyorsanız bu durumla ilgili herhangi bir konuya ileti atamazsınız, Forum Destek bölümü hariç herhangi bir bölümde konu açamazsınız. Eğer açarsanız o dakikadan sonra değerlendirildiğiniz kural ihlali o iletinin içeriği değil, " yönetici işlemine itirazı forum yönetimi tarafından sunulmuş yöntemlerin dışarısında gerçekleştirmek"tir ve bu ihlalden ceza alırsınız.
  • Forum Destek bölümünde konu açılmadıkça Konsül veya Praetorler olayla ilgilenmeyecektir, dolayısıyla bu yöneticilere özel mesaj ile erişmek sonuç vermez. Eğer işlemi yapan kişi Praetor ise yine Forum Destek bölümünde konu açarak Konsüllerin konuyla ilgilenmesini isteyebilirsiniz.
BİLİNMESİ GEREKENLER
  • Bir hususta Yöneticiden bir şekilde cevap almış olmanız tüm Yönetimin o şekilde düşündüğü ve kesin kararın o olduğu anlamına gelmiyor. Doğru bir şekilde itiraz ederseniz elbette haklı olmanız durumunda sonuç elde edersiniz.
  • Bir Yöneticinin iletinizi silmesi veya benzeri bir işlem yapması durumunda başka bir Yöneticiyle irtibata geçmeniz sonuç vermeyecektir. Hiyerarşide aynı kademede olan yöneticiler birbirinin işleminin üstüne işlem yapamaz, hiyerarşide farklı konumda olan yöneticiler ise daha önce alt kademedeki yöneticiye erişilmemişse husus ile ilgilenemez.
  • Forumda bir üyelikte banlanan üyeliklerin tespit edildiği vakit ikincil üyelikleri de banlanmaktadır. Haksız olduğunu düşündüğünüz bir olay esnasında yöneticilerden banlanmanızı talep ederseniz bir süre sonra siniriniz yatışıp foruma döndüğünüzde hiçbir vukuatınız olmamasına rağmen yeni üyeliğinizin banlandığını göreceksinizdir.
  • Forum içerisinde sık sık ceza almış, yöneticilerle zıt düşmüş olmanız forum içerisinde size karşı farklı davranılabileceği, daha kolay ceza verilebileceği veya itirazınızın kaale alınmayacağı anlamına gelmez.
  • Yöneticiler de insandır, onlar da hata yapabilir. Hem yöneticiler hem de üyeler bu basit gerçeğin farkında olursa küçük olayları çok da büyütmeden çözebiliriz.