Strategyturk Forumları

Orjinalini görmek için tıklayınız: Total War: Attila - Slavic Nations Yaması
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
attila.png
Bu konu Slavic Nations DLC ile birlikte gelen yama hakkında bilgiler içerir.

Genel
  • Belli bir duruş komutu verilmiş (örneğin spear-wall) birimlerin düşmanla çarpıştıkları an duruşlarını yitirmeleri bugı giderildi. 
  • Senaryo haritasında görünebilir olan yolların bazı oyuncular için beyaz piksel piksel görünme bugı giderildi.
  • Savaşlarda düşman birimlerin görünebilirliğini azaltan SLI bugı giderildi.
  • Senaryoda yapayzekanın göçebe oyuncuyla kafayı bozup harita boyunca onu takip edip saldırma bugı giderildi.
  • Multiplayer senaryolarında savaşların autoresolve yapılması durumunda savaş henüz yapılmadan sonucu gösteren arayüzün çıkması sebebiyle gerçekleşen çökme problemi giderildi.
  • Deniz savaşlarında okyanus yüzeyiyle ilgili özellikle Mac oyuncularında meydana gelen grafik problemi giderildi.
  • Multiplayer senaryolarında çeşitli filmlerin görüntülenemeyip gri ekran göstermesi problemi giderildi.
  • Custom / Multiplayer savaşlarda oyuncuyu seçip askerlerin bulunduğu yere taşıyınca meydana gelen çökme problemi giderildi.
  • Arayüz sebepli çeşitli çökme problemleri giderildi.
Senaryo
  • Kuşatma altındaki bir yerleşim yerinde yeni birimler üretilebiliyor, ancak kuşatma kırılana kadar kullanılamıyorlar.
  • Yapayzekanın kendi topraklarını yağmalamaya çalışma bugı giderildi.
  • 2 yapayzeka ordusunun simultane bir biçimde bir yerleşim yerini kuşatıp kuşatmayı kaldırma problemi giderildi.
  • Yapayzeka artık şehirlerini eğer bunu karşılayabiliyorsa bu şehirlerde askerler tutarak koruyor. 
  • Doğu ve Batı Roma artık oyunun başlangıcında kukla devlet haline dönüştürülemiyor.
  • Parthian shot ability artık Alani Horse Archer, Grey Hairs ve Cataphract Archers birimlerinde de kullanılabiliyor.
  • Hunların sahip olduğu Lightning doesn't strike twice bonusu artık doğru bir şekilde çalışıyor.
  • Romalılar artık et dezavantajına değil, bakım ücreti dezavantajına sahip.
  • Kuşatmaları süresi kısaltıldı.
  • Kolonizasyon ücretleri kısaltıldı.
Son Romalı Senaryosu
  • Artık Roman Expedition, ona ilan edilen savaş ilanına Roma İmparatorluğu red cevabı verdiyse buna cevap olarak Roma ile ittifağını bozamıyor.
  • Artık Roman Expedition, Roma İmparatorluğunun ayrılıkçısı konumuna gelmedikçe senaryo üzerinde kukla devletler kuramıyor.
  • Request from Antonina : Ioannina eventi artık düzgün bir şekilde çalışıyor.
  • Request from Antonina : Photius eventi artık düzgün bir şekilde çalışıyor.
Şarlman Çağı Senaryosu
  • Birçok birimin VMDS'sinde geliştirilmeler yapıldı, artık birimler birbirinden çok daha farklı görünüyor.
  • Danimarkalılar artık denizde 1 tur geçirdikten sonraki her tur 2 kat daha fazla yol katedebiliyorlar.
  • Pagan olmayan ülkeler için Irminsul'u yoketmek Saksonya genelinde Pagan isyanlarına yol açıyor.
  • Şarlman ile oynarken Saksonya'nın Pagan geçmişini yansıtan yeni olaylar meydana geliyor.
  • Yapayzekanın oynanan zorluk seviyesine göre daha agresif davranması ayarlandı.
  • Savaş ilanlarının ve barış tekliflerinin etkileri yeniden tasarlandı.
  • Daha büyük İmparatorlukların daha zor yönetilmesine yönelik çeşitli dengelemeler yapıldı.
  • War Weariness özelliği artık oyunun zorluğuna göre değişiyor.
  • War Weariness özelliği artık her zaman oyun içerisinde görüntülenebiliyor.
  • War Weariness özelliğinin oyundaki etkisi arttırıldı.
  • Şarlman için Verdict at Verden ile ilgili yeni bir olay zinciri eklendi.
  • Artık Şarlman ile oynarken Carloman bazı olay zincirlerinin zamanının şaşmaması için ölüme bir adım daha yakın.
  • Yapayzeka Şarlman'ın Frank Krallığını kurabileceği tur aralığı artık daha geniş.
  • Restless Warriors olay zincirinde başarılı olmak için verilen görevin tamamlanma süresi artık daha uzun.
  • Restless Warriors olay zincirinin metni artık oyuncuların daha rahat anlayabileceği bir şekilde.
  • Artık Papalığa savaş açan Hristiyan devletler sonuçlarına katlanıyor!
  • Şarlman ile oynarken Kutsal Roma İmparatorluğu olunması durumunda daha yüksek bir ödül kazanılıyor.
  • Şarlman'ın Papa'nın Roma'ya ulaşmasına yardımcı olduğu Eye for an Eye olay zinciri esnasında Papa ölemiyor, dolayısıyla yeni Papa seçilemiyor.
  • Avar Krallığının kuruluşu artık yüksek Imperium'a değil, yüksek seviyede bir hükümdar olmasına bakıyor.
  • Danimarka Krallığının kuruluşu artık yüksek Imperium'a değil, çok sayıda toprak yağmalanmış olmasına bakıyor.
  • Kurtuba Krallığının kuruluşu artık yüksek Imperium'a değil, topraklarınızın ne oranda Müslüman olduğuna bakıyor.
  • Restless Warriors olay zinciri, zincirde bahsedilen bölgenin sahibinin değişmesi durumunda başarısız sayılmıyor.
  • Vestfalya için bulunan Verdict at Verden olay zinciri artık çok daha etkili sonuçlar doğuruyor.
  • Müslüman, İspanyol, Lombard, Frank ve Danimarka birimlerine yeni isimler eklendi.
  • Vergi seviyesinin kamudüzenine olan etkisi yükseltildi.
  • Teknoloji araştırma zamanları azaltıldı.
  • Artık tüm 3. seviye binalar inşaa edilebilmeleri için teknoloji istiyor.
  • Demir hammaddesi artık eskisine nazaran daha az gelir sağlıyor.
  • Askerler artık açlıktan ölmeden önce 3 tur boyunca erzaksız dayanabiliyor.
  • Blacksmith binaları artık demir kaynağı talep ediyor.
  • Oyun içerisinde sahip olunabilecek en yüksek yozlaşma seviyesi düşürüldü.
  • Binalardan elde edilen Imperium seviyesi azaltıldı.
  • Treasury binalarından elde edilen gelir bonusu azaltıldı.
Savaş Değişiklikleri
  • Generalin ölmesi artık tüm orduya kalıcı -18 değil -12 moral etkisi veriyor.
  • Generalin ölmesi artık tüm orduya anlık -18 değil -15 moral etkisi veriyor.
  • Ordunuzun %20'sinin yokolmasının morale olan etkisi 0'dan -2'ye, %30'unun yokolmasının etkisi -4'ten -6'ya, %40'ının yokolmasının etkisi -11'den -13'e, %50'sinin yokolmasının etkisi -18'den -20'ye, %60'ının yokolmasının etkisi -25'ten -27'e yükseltildi.
  • Avar Noble Swordsmen, Avar Noble Lancers, Avar Noble Archers birimleri artık disiplin özelliğine sahip.
  • Avar Noble Lancers defansı 5'ten 10'a çıkartıldı.
  • Avar Guard defansı 6'dan 11'e, saldırısı 47'den 49'a çıkartıldı.
  • Avar Tribesmen saldırısı 27'den 30'a, hücumu 27'den 32'ye çıkartıldı.
  • Avar Horse Archer ok sayısı 25'ten 20'ye düşürüldü.
  • Iberian Cavalry defansı 12'den 7'ye düşürüldü, saldırısı 28'den 38'e çıkarıldı.
  • Spanish Royal Cavalry hücumu 43'de 48'e çıkarıldı.
  • Spanish Royal Guard Cavalry hücumu 48'den 50'ye çıkarıldı, saldırısı 43'ten 52'ye yükseltildi.
  • Andalusian Cavalry artık 650 değil 700 altın istiyor.
  • Cordoba's Armoured Cavalry artık 825 yerine 850 altın istiyor ve hücumu 60'tan 55'e düşürüldü.
  • Umayyad Guard Cavalry hücumu 50'den 55'e yükseltildi, saldırısı 36'dan 41'e yükseltildi.
  • Frankish Cavalry multiplayerlarda artık 420 altın istiyor.
  • Scola Cavalry saldırısı 33'ten 43'e, hücumu 55'ten 60'a yükseltildi.
  • Palace Guard saldırısı 27'den 30'a yükseltildi.
  • Frankish Guardsmen saldırısı 33'ten 43'e yükseltildi.
  • Paladin Guardsmen saldırısı 35'ten 45'e yükseltildi.
  • Mercia's Royal Horsemen hücumu 70'ten 56'ya düşürüldü, defansı 25'ten 38'e.
  • Axe and Sword Hirmen artık disiplin bonusuna sahip.
  • Gastald Swordmen artık disiplin bonusuna sahip.
  • Viking Axemen artık 400 yerine 370 altına maloluyor.
  • Gastald Swordsmen artık disiplin bonusuna sahip.
  • Lombard Sjirmisher artık 230 yerine 200 altına maloluyor.
  • Clubların piyadelere karşı bonusu artık +10'dan +12'ye yükseltildi.
  • Lombvard Guardsmen defansı 42'den 44'e, saldırısı 34'ten 35'e yükseltildi.
  • Gastald Cavalry hücumu 43'ten 57'ye çıkarıldı.
  • Saxon Scout Cavalry ücreti 350'den 400'e çıkarıldı.
  • Saxon Cavalry defansı 12'den 10'a düşürüldü, saldırısı 43'ten 40'a düşürüldü.
  • Saxon Noble Javelinmen ücreti 420'den 450'e çıkarıldı.
  • Sword Veterans ve Spear Veterans artık disiplin bonusuna sahip.
  • Seax Band defansı 19'dan 23'e çıkarıldı.
  • Sax Warriors defansı 19'dan 23'e çıkarıldı.
  • Saxon Hearth Cavalry hücumu 71'den 69'a indirildi.
  • Gemiler artık silahlarını dolduramıyor, buna karşın daha yüksek silah kapasitesine sahip.
Kafayı kıran ai nin gocebenin peşine takılması bug u düzeltildi mi?