Strategyturk Forumları

Orjinalini görmek için tıklayınız: Stellaris - Multiplayer: Temmuz 2023
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3
4g576t23ku.jpg

Strategyturk Temmuz 2023 Stellaris etkinliğine hoş geldiniz.
Etkinlik İşleyişi
  • GM :
  • Host:
  • Oyun Günleri: Cumartesi
  • Oyun Saatleri: 21.00 - 00.00
Etkinlik Ayarları
  • Galaksi Boyutu: Medium (Katılıma göre değişiklik gösterebilir)
  • Galaksi Şekli: Elliptical
  • Teknoloji & Gelenek Maliyeti: 0.75x
  • Geçiş Tarihleri: 2300 - 2400 - 2500
  • Yaşanabilir Gezegen: 0.5x
  • Gateway ve Wormhole Sıklığı: 0.5x
  • Hyperlane Sıklığı: 1.x
  • Kriz gücü: 7x
  • Kriz türü: Hepsi
  • Ayar önerilerinizi bekliyoruz.
Etkinlik Kuralları
  1. Oyuncular imparatorluklarının etiklerine ve civiclerine göre uygun oynamalıdırlar.
  2. Oyun içerisinde herhangi bir bug, exploit vb. oyun açığından yararlanılamaz, nation-ruining sayılabilecek davranışlar sergilenemez.
  3. Oyuncular oyun gününden önce imparatorluklarının resmini konuya atmalıdır, haritada karışıklık olmaması için başka oyuncuların seçtikleri renkleri seçmemeleri önerilir. 
  4. AI'lardan favor alınamaz.
  5. Bir federasyondaki ülke sayısı oyun başındaki oyuncu sayısının üçte birinden fazla olamaz. Küsurat yuvarlanır.
  6. Federasyon üyelerinin arasında kesintisiz hyperlane bağlantısı olması gerekir.
  7. Fallen Empire'lar oyuncu federasyonuna alınamaz.
  8. Oyuncular hyperlane bağlantısı olmayan imparatorluklara sistem kaybettirecek savaş açamaz.
  9. Birden fazla oyuncunun yer aldığı savaşlarda barış antlaşmalarının çoğunluk tarafından onaylanması gerekir.
  10. Oyuncular birbirlerini entegre edemezler, oyuncunun başka bir oyuncunun bağımlı devleti olması için geçerli sebepler aranır.
  11. Early/mid game'de bir imparatorluğun bir savaşta kaybedebileceği koloni sayısı 1/2, sistem sayısı 5/10'dur. Late game'de sınır yoktur.
  12. Savaşta aldığınız sistemlerin imparatorluğunuzla hyperlane bağlantısı olmalıdır.
  13. Oyuncu imparatorlukları savaşla bölündüklerinde bölen taraf sınırlarını kapalı tutamaz.
  14. Bordergore yasaktır.
  15. Oyuncular ekonomik güçleri kendilerininkinin yarısından az olan oyunculara savaş açamaz.
  16. Total War ırkları oynanamaz.
  17. Her oyuncunun 40 habitat hakkı vardır. Her normal gezegen kolonileri bu hakkı 4, Ecumenopolisler 10 ve Ring World Segmentler 8 azaltır.
  18. Common ground, Hegemony,  Lost Colony,  Imperial Fiefdom, Necrophage, ve Clone Army kökenleri seçilemez.
  19. Kural önerilerinizi bekliyoruz.

Etkinliğe Katılım
  • Katılıyorum yazmanız ve bir ülkenin ekran görüntüsünü atmanız gerekiyor.
  • Ülkeler rastgele bir şekilde tüm oyuncular arasında dağıtılacak.
  • GM ülke reddetme hakkına sahiptir.
Katılıyorum
Bayramdan sonraki hafta başlarsa katılıyorum.
6 temmuz haftası başlarsa katılıyorum

20 habitat az değil mi?
Ben de bayramdan sonra başlarsa katılabilirim. Katılıyorum.
Buildimsi. İnternettekine göre bazı şeyleri biraz farklı sadece
ecb4huk.png
jj03zyk.png
Katılıyorum
Bayramdan sonra başlarsa katılma ihtimalim var.
Şehirdışında kaldığım sürenin uzaması nedeniyle ilk güne katılamayabilirim
Oldukca iyi oldugunu bildigim bir build bu. Oyunu benden cok iyi bilen bir arkadas yapmis. Oynamak icin de bir kac sey onermis. Sansli arkadasa isterse neler tavsiye edildigini yazabilirim.

ferengi_all.png?width=729&height=468
Katılıyorum
image.png

Rogue servidor ile gelen bio-trophy için trait (hangi ırk ve isim farketmez rastgele olabilir)
image.png
Az tecrübeli yada şanssız oyunculari bir nebze korumak için kural onerisi.

Savas açan taraf (oyuncu yada ittifak), savaş açılan tarafin (oyuncu yada ittifak) ekonomik büyüklüğünün iki kati yada üzeri olduğu durumlarda, savaş açan taraf sistem claim yada vassal/tributary isteyemez.

Ihtilafli durumlar icin savas oncesi ekonomik buyuklugu gosteren ekran goruntusu GM tarafindan saldirgan taraftan talep edilebilir.
(03-07-2023, 13:00)yafeshan : [ -> ]Az tecrübeli yada şanssız oyunculari bir nebze korumak için kural onerisi.

Savas açan taraf (oyuncu yada ittifak), savaş açılan tarafin (oyuncu yada ittifak) ekonomik büyüklüğünün iki kati yada üzeri olduğu durumlarda, savaş açan taraf sistem claim yada vassal/tributary isteyemez.

Ihtilafli durumlar icin  savas oncesi ekonomik buyuklugu gosteren ekran goruntusu GM tarafindan saldirgan taraftan talep edilebilir.

Kurallar güncellendi
image.png
Screenshot_4.png
image.png
image.png
Hepsi birbirinden güzel gözüküyor ancak bilgisayarımda rastladığım beklenmedik bir hata yüzünden ne yazıkki etkinlikten çekilmek zorundayım. Zirâ hiç bir pdx oyununu 20-30 dakikadan uzun oynayamıyorum...
IMG_20201028_183832.jpg
Sayfalar: 1 2 3