Strategyturk Forumları

Orjinalini görmek için tıklayınız: KoH2: Sovereign - 1.5.0 Yaması
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
1759e8f0d1cf8531dc01b19f4603c352d348eab3.jpg

Knights of Honor II: Sovereign için 1.5.0 yama notları paylaşıldı.

Güncelleme Özeti
Bu, Knights of Honor II: Sovereign'ın çıkışından beri dördüncü büyük çaplı güncelleme. Bu güncelleme birçok krallığa yeni birleşme görevleri ekleyip bunun yanında görevin durumunu gösteren gelişmiş bir arayüz ekliyor. Yeni bir ayar sayesinde oyuncular tek bir vilayette 18'e kadar bina inşa edebiliyor, bu sayede hem az sayıda vilayete sahip ufak krallıkların önemi artıyor hem de daha çok oynanış tarzı ve taktiğine imkân tanınmış oluyor.

Oyunun yapay zekâsı da elden geçirildi; özellikle de ekonomik kararlar, ordu eğitimi ve krallık istikrarı geliştirilerek oyunun zorluğu daha ilgi çekici ve eğlenceli bir hâle getirildi.

Genel
  • Neredeyse tüm krallıkların artık birleşme görevi var.
  • Vilayetlerdeki isyan riskini gösteren yeni ikonlar eklendi.
  • İsyan tetikleyicileri daha öngörülebilir olacak şekilde değiştirildi.
  • İsyankâr nüfus artık belirli bir vilayetin nüfus büyüklüğüne dayanıyor.
  • Binalar artık sürükleyip bırakılarak düzenlenebiliyor.
  • Vilayetlerdeki maksimum bina bölmesi sayısı artık oyun başlangıcında ayarlanabiliyor.
  • Multiplayer'de duraklatmayı ve oyun hızı için birkaç gösterge ve mesaj eklendi.
Yapay Zekâ
  • Yapay zekâ artık genel anlamda daha istikrarlı ve oyuncunun oyun sonunda "kar topu etkisine" sahip olmasını zorlaştırıyor.
  • Yapay zekânın vilayetlere vali seçerken verdiği kararlar geliştirildi.
  • Yapay zekâ artık vilayetleri geliştirirken geliştirme maliyeti, vilayet özelleşmesi ve ülkenin ihtiyaçları gibi daha fazla hususu dikkate alıyor.
  • Yapay zekâ artık bütçe fazlasının daha büyük bir kısmını ordulara harcıyor.
  • Yapay zekâ krallıkları artık daha çok şövalye göreve alıyor ve daima tüm vilayetlerine vali atamaya çalışıyor.
  • Yapay zekâ artık krallıklarını daha istikrarlı tutmaya özen gösteriyor ve becerileriyle geleneklerini buna göre seçiyor.
  • Yapay zekânın kitap üretmeye odaklanması geliştirildi.
Diğer
  • Vasalların "Emperor of the World" olma ihtimali azaltıldı.
  • Birleşme görevi ilerlemesini gösteren yeni arayüz unsurları eklendi.
afb01dc53688f9a2dbdcd0ebb300259f6b9e9353.png