Belli bir konusu olmayan ve konu açmaya gerek görülmeyen oyun sohbetleri bu konu altında edilebilir.
Crytek, Arena of Fate için Alpha keyi yollamış. LoL'e benzeyip benzemediğini oynayınca göreceğim ki büyük ihtimalle kopya.
Bu moba oyunlarının fazlalığı bir anlam etmiyor bence. Farklılık önemli. Heroes of the storm gibi.
LoL'den çok HotS'a benzemiş, güzel bir alternatif olabilir diğer benzeri oyunlara. Faction olayını hâlâ çözememiş olsam da interaktif bir atmosfer yaratmayı amaçlamışlar gibi.
Fazlasıyla MOBA oyunu bulunduğu doğrudur, şimdi de Namco Bandai'nin Supernova'sını buldum.
(01-08-2015, 17:49)Snykdel : [ -> ]Fazlasıyla MOBA oyunu bulunduğu doğrudur, şimdi de Namco Bandai'nin Supernova'sını buldum.
Nvidia sahiplerine closed beta keyi veriliyor ayrıca. Bilgisayarımda yüklü ama girmedim hiç.
Supernova'nın da farklı bir oynanışı varmış. Creep'lerin geliştirilebilir olması en önemli unsurlardan birisi zaten.
İtemler oyunu dengelemek için büyük bir araç bence. HoS bu konuda çok sıkıntılı. 50-60 saat dayanabildim bir yerden sonra pek bir tadı tuzu kalmıyor bence. Sadece skill bazlı karakterleri dengelemek çok zor. Ayrıca item sistemi bence oyuna taktiksel bir derinlik katıyor ancak DotA gibi sadece itemin oyun değiştirdiği oyunlarda sıkıntı. Skill ve item arasındaki dengenin iyi kurulduğu bir oyun bence en iyi moba olmaya aday olurdu.
(10-08-2015, 22:12)Steafun : [ -> ]İtemler oyunu dengelemek için büyük bir araç bence. HoS bu konuda çok sıkıntılı. 50-60 saat dayanabildim bir yerden sonra pek bir tadı tuzu kalmıyor bence. Sadece skill bazlı karakterleri dengelemek çok zor. Ayrıca item sistemi bence oyuna taktiksel bir derinlik katıyor ancak DotA gibi sadece itemin oyun değiştirdiği oyunlarda sıkıntı. Skill ve item arasındaki dengenin iyi kurulduğu bir oyun bence en iyi moba olmaya aday olurdu.
Dota'da sadece item oyunu değiştirmez. Rakipte kasmış bir Spectre,Phantom Lancer,.. olsa bile Enigma ulti ile hepsini yakalarsa oyun gg olur. Aynı şekil Invoker,Earthshaker,.. gibi herolarda da geçerli. Weaver,Spectre,Void.. gibi herolarda da çıkacağın itemin skillerine uyumlu olması gerek.
İlk resim benden gelsin,
Görüntüyü güzel bulmadım.
(12-08-2015, 22:08)Kurt Knispel : [ -> ]Görüntüyü güzel bulmadım.
"
Güzel Bulduğunuz"
Kişiden kişiye değişir. Arkadaki dağa oyulmuş 4 Hokage ve çizimlerin güzelliğinden dolayı paylaştım.
:D Kurt konu atan kişinin güzel bulduğu resimleri kapsıyor zaten.
:D , adı neydi bu oyunun ya
Europa Universalis IV bugün 2. senesini kutluyor.
(12-08-2015, 15:04)Nyderrath : [ -> ] (10-08-2015, 22:12)Steafun : [ -> ]İtemler oyunu dengelemek için büyük bir araç bence. HoS bu konuda çok sıkıntılı. 50-60 saat dayanabildim bir yerden sonra pek bir tadı tuzu kalmıyor bence. Sadece skill bazlı karakterleri dengelemek çok zor. Ayrıca item sistemi bence oyuna taktiksel bir derinlik katıyor ancak DotA gibi sadece itemin oyun değiştirdiği oyunlarda sıkıntı. Skill ve item arasındaki dengenin iyi kurulduğu bir oyun bence en iyi moba olmaya aday olurdu.
Dota'da sadece item oyunu değiştirmez. Rakipte kasmış bir Spectre,Phantom Lancer,.. olsa bile Enigma ulti ile hepsini yakalarsa oyun gg olur. Aynı şekil Invoker,Earthshaker,.. gibi herolarda da geçerli. Weaver,Spectre,Void.. gibi herolarda da çıkacağın itemin skillerine uyumlu olması gerek.
DotA'da her itemin bir counter itemi var , kastettiğim şey o. Kasmış bir Faceless , 1v5 bir takımı alabilir ulti ile. Ancak bir tane Halberd'e bakar counterlamak. Yani DotA'da itemin önemi LoL'deki item öneminden kat kat fazla.
Şu en alttaki oyunun ismi neydi kardeşim?