Strategyturk Forumları

Orjinalini görmek için tıklayınız: Oyun Sohbet
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Görsel


Belli bir konusu olmayan ve konu açmaya gerek görülmeyen oyun sohbetleri bu konu altında edilebilir.



Crytek, Arena of Fate için Alpha keyi yollamış. LoL'e benzeyip benzemediğini oynayınca göreceğim ki büyük ihtimalle kopya.
Bu moba oyunlarının fazlalığı bir anlam etmiyor bence. Farklılık önemli. Heroes of the storm gibi.
LoL'den çok HotS'a benzemiş, güzel bir alternatif olabilir diğer benzeri oyunlara. Faction olayını hâlâ çözememiş olsam da interaktif bir atmosfer yaratmayı amaçlamışlar gibi.
Fazlasıyla MOBA oyunu bulunduğu doğrudur, şimdi de Namco Bandai'nin Supernova'sını buldum.
(01-08-2015, 17:49)Snykdel : [ -> ]Fazlasıyla MOBA oyunu bulunduğu doğrudur, şimdi de Namco Bandai'nin Supernova'sını buldum.

Nvidia sahiplerine closed beta keyi veriliyor ayrıca. Bilgisayarımda yüklü ama girmedim hiç.
Supernova'nın da farklı bir oynanışı varmış. Creep'lerin geliştirilebilir olması en önemli unsurlardan birisi zaten.
Sabitledim.
İtemler oyunu dengelemek için büyük bir araç bence. HoS bu konuda çok sıkıntılı. 50-60 saat dayanabildim bir yerden sonra pek bir tadı tuzu kalmıyor bence. Sadece skill bazlı karakterleri dengelemek çok zor. Ayrıca item sistemi bence oyuna taktiksel bir derinlik katıyor ancak DotA gibi sadece itemin oyun değiştirdiği oyunlarda sıkıntı. Skill ve item arasındaki dengenin iyi kurulduğu bir oyun bence en iyi moba olmaya aday olurdu.
(10-08-2015, 22:12)Steafun : [ -> ]İtemler oyunu dengelemek için büyük bir araç bence. HoS bu konuda çok sıkıntılı. 50-60 saat dayanabildim bir yerden sonra pek bir tadı tuzu kalmıyor bence. Sadece skill bazlı karakterleri dengelemek çok zor. Ayrıca item sistemi bence oyuna taktiksel bir derinlik katıyor ancak DotA gibi sadece itemin oyun değiştirdiği oyunlarda sıkıntı. Skill ve item arasındaki dengenin iyi kurulduğu bir oyun bence en iyi moba olmaya aday olurdu.

Dota'da sadece item oyunu değiştirmez. Rakipte kasmış bir Spectre,Phantom Lancer,.. olsa bile Enigma ulti ile hepsini yakalarsa oyun gg olur. Aynı şekil Invoker,Earthshaker,.. gibi herolarda da geçerli. Weaver,Spectre,Void.. gibi herolarda da çıkacağın itemin skillerine uyumlu olması gerek.
İlk resim benden gelsin,

2EE61C47EC2ADB9BE2005F89E2704F7EC36354E4
Görüntüyü güzel bulmadım.
(12-08-2015, 22:08)Kurt Knispel : [ -> ]Görüntüyü güzel bulmadım.

"Güzel Bulduğunuz"

Kişiden kişiye değişir. Arkadaki dağa oyulmuş 4 Hokage ve çizimlerin güzelliğinden dolayı paylaştım.
:D Kurt konu atan kişinin güzel bulduğu resimleri kapsıyor zaten.
Naruto lel xD .
:D , adı neydi bu oyunun ya
Europa Universalis IV bugün 2. senesini kutluyor.
(12-08-2015, 15:04)Nyderrath : [ -> ]
(10-08-2015, 22:12)Steafun : [ -> ]İtemler oyunu dengelemek için büyük bir araç bence. HoS bu konuda çok sıkıntılı. 50-60 saat dayanabildim bir yerden sonra pek bir tadı tuzu kalmıyor bence. Sadece skill bazlı karakterleri dengelemek çok zor. Ayrıca item sistemi bence oyuna taktiksel bir derinlik katıyor ancak DotA gibi sadece itemin oyun değiştirdiği oyunlarda sıkıntı. Skill ve item arasındaki dengenin iyi kurulduğu bir oyun bence en iyi moba olmaya aday olurdu.

Dota'da sadece item oyunu değiştirmez. Rakipte kasmış bir Spectre,Phantom Lancer,.. olsa bile Enigma ulti ile hepsini yakalarsa oyun gg olur. Aynı şekil Invoker,Earthshaker,.. gibi herolarda da geçerli. Weaver,Spectre,Void.. gibi herolarda da çıkacağın itemin skillerine uyumlu olması gerek.

DotA'da her itemin bir counter itemi var , kastettiğim şey o. Kasmış bir Faceless , 1v5 bir takımı alabilir ulti ile. Ancak bir tane Halberd'e bakar counterlamak. Yani DotA'da itemin önemi LoL'deki item öneminden kat kat fazla.
440913D4C63E1C5DF84DECD2F68083AEC25FF9A2
F287716505F072379B6E90D438B27F7E7A9D3A5F819DC9D4EBA26287E858459C39300AC19B225A3CB4F1C09D1AB72796042B3629198DC29E27F8B069
Şu en alttaki oyunun ismi neydi kardeşim?