Bilgi için farenizi resimlerin üstüne getirin.
Resimlere tıklayarak büyük boyutta açabilirsiniz.
Wiz tradition mekaniğine dair ekran görüntüsü paylaşmış.
Beğendim, devletler kişilik kazandıkça roleplay daha eğlenceli hale geliyor.
CK2'de karakterler üzerinden roleplay yapmak (neredeyse Sims gibi) daha kolayken Stellaris'te türler üzerinden roleplay yapmak zor ve garip geliyor bence oyunculara.
CK 2 kadar "yeterli" mekanik yok Stellaris'te, mesela benim oyun çıkmadan önceki hayalim Mass Effect serisindeki Reaperların ideolojisiyle hareket etmekti, 2 soykırım yaptım diye parça pinçik ettiler ülkemi :(
Oyunun geçtiği evren Paradox için yeni olduğundan anlayışla karşılıyorum, mekanik üretmek ve denemek vakit alan zahmetli bir iş, bakalım DLClerle ne kadar güzelleştirebilecekler oyunu.
Yarınki günlükten yeni bir ipucu:
NOICE.
Enstitü mekaniğine bin basar :))))
1.5 ile birlikte haritada sektörlerin görünmesini açıp kapatabileceksiniz.
Ascension mekaniğinden yeni resim paylaşıldı, ilk mesaja ekledim.
(11-01-2017, 12:21)Duman : [ -> ]Ascension mekaniğinden yeni resim paylaşıldı, ilk mesaja ekledim.
Bilgi yok mu hiç bu mekanikler hakkında?
Artık oyun ayarlarınız kaydediliyor, görseli ilk mesaja ekledim.
1.5 ile birlikte sektörlerinizin ne yapmayı planladığını ve bu plan için ne kadar kaynak ayırdığını görebiliceksiniz.
Yeni görsel:
Bayağı ilginç mekanikler, farklı vatandaşlık seviyeleri, farklı kölelik türleri.
Slavery Type: Live Stock..... Yeni Stellaris serisi çekersem ismi "İneklerin İntikamı !" olacak :P
Büyük Slimg Felaketi sonrası bozulan resimler yenilendi, yeni bir resim eklendi:
Yaşam Standartları kısmı göze çarpıyor önceki resimlerden farklı olarak.
Purge edilecek poplar başka imparatorluklara sığınabilecekmiş
Ütopya yaşam tarzına sahip olmak mineral tüketimini arttırıyor. Biraz düz mantık yapmışlar bence
İlk mesaja ekledim, teşekkürler.