Strategyturk Forumları

Orjinalini görmek için tıklayınız: Total War'dan Tarihsel Oyun Fanlarına Açıklama
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
gq6Qa5.jpg

Warhammer 2'nin duyurulmasından sonra serinin tarihsel oyunlarının hayranları Total War'a tepki göstermişti. Total War bu husus üzerinde bir açıklama yapmış, birlikte inceleyelim.

https://www.totalwar.com/blog/quick-word...al-titles/ :Bir sonraki tarihsel oyunumuzun ne zaman çıkacağına dair çok sayıda soru aldık ve bu sebeple hem oyuncularımızda olabilecek bazı kafa karışıklıklarını gidermek hem de tarihsel ekibimizin geçtiğimiz aylarda neler üzerinde çalıştığını sizlere anlatmak için bir yazı kaleme almayı uygun gördük.

Bir sonraki tarihsel oyunla ilgili, mevcut ilerlememiz çerçevesinde oyun hakkında çeşitli bilgiler vermeye çalıştık ancak şunu belirtmek gerekiyor ki önümüzdeki aylar ve yıllar içerisinde sizlere sunacağımız tarihsel içerikte tek bir projeye, tek bir isme odaklanmaktansa çeşitlilik yaratmak istiyoruz. Bu husus ana oyunun geliştirilmesinin aksayacağı anlamına gelmiyor, tarihsel ekibimizle Warhammer ekibi nasıl ayrı bir şekilde çalışıyorlarsa, bu bahsettiğimiz, tarihsel ekibin altında kalan küçük ekipler de aynı şekilde ayrı bir biçimde hareket ediyorlar.

Daha spesifik olmamız gerekirse, yeni bir tarihsel oyun çıkartmadan evvel daha önceki tarihsel Total War oyunları için ne gibi içerikler, ne gibi eklentiler veya standalone'lar yaratabiliriz diye düşünmeye başladık. Jack Lusted ve Rome II ile Attila oyunlarında çalışmış tecrübeli ekip üyeleri bu amaç doğrultusunda yeni bir ekip oluşturarak çalışmaya başladı ve bu proje ilerledikçe sizlere daha çok bilgi sunabileceğiz.

Burada anlaşılması gerektiğini düşündüğümüz husus, her ne kadar çalışanlarımız ekipler arasında geçiş yapabilse de bu oyunların ekiplerinin ayrı olması dolayısıyla çıkarttığımız her oyuna hakettiği dikkati ve uğraşı verecek olmamız. 

Önümüzdeki tarihsel oyun projesi başlayalı bir hayli zaman oldu, ekip şu anda oyunun tüm alanları üzerinde çalışma yapabiliyor. Oyun tasarımı belirlenmiş durumda ve görsel öğeler hazırlanıyor. Bu oyunla ilgili ağzımızı açık bırakacak karakter dizaynları ve senaryo haritası konseptleri gördük. Oyun görsel anlamda çok güçlü olacak.

Bu oyunda aynı zamanda seride bir ilk olarak tarihsel bir danışmana sahibiz, bu danışman kendi alanında önde gelen bir isim ve bu uzmanlığını oyuna yansıtıyor. Unutmayın, bu oyun bu zamana kadar eğilmediğimiz bir çağda geçiyor ve bu çağı olabildiğince doğru yansıtmak istiyoruz.

Oyunda karakterlerin yeri çok büyük ve bu çağdaki önde gelen kişiliklerin tasarlanması öncelik taşıyor. Bu karakterlerin tasarımlarıyla ilgili çizimler ve bazı muharebe animasyonları stüdyoda oldukça yüksek seviyede dikkat çekmiş durumda.

Tabi ki yukarıda bahsetmekte olduğumuz oyuna dair içerik sunmaya hazır değiliz ve açıkçası çok fazla da bilgi vermek istemiyoruz ancak yine de sizleri gelişmelerden haberdar etmeye devam edeceğiz.

Gelecekteki duyurularımız ve açıklamalarımız için sosyal medya sayfalarımızı takip edebilir, belli aralıklarla yayınladığımız 'Takımlarımız ne üzerinde çalışıyor?' yazılarını inceleyebilirsiniz. Aynı zamanda Total War Access üyelerine önümüzdeki projelerden bazı özel içerikler sunacağız, şu link aracılığıyla üye olabilirsiniz.
Özetle hiç işlemedigimiz bir tarihi işleyecez diyorlar
Oyunun geçebileceği birkaç tarih var açıkcası. İnşallah tüfekli toplu bir dönemde geçmez.
Tüm bu 'tarihsel danışman tuttuk, daha önce eğilmediğimiz bir çağ olduğu için doğru bir şekilde yansıtmak istiyoruz' kısmı bana oyunun Çin'de geçeceği hissini veriyor. Umutlar Rönesans'tan yana. Victoria çağı gelirse çok enteresan olabilir.
O kadar bekledikten sonra yine çekik gözlüler çıkarsa işin içinden iyi söverim bu sefer :P
Niye sövesin ki Çin'de geçince, gayet efsane bir oyun olur Shogun 2 gibi. Bizim millet Orta Çağ Avrupası'nda kilitli kalmış.
Çin gelirse yine tarihsel oyun fanlarının büyük bir kısmında hayalkırıklığı olacağını düşünüyorum.

Ülke tanıtımını düşünün, bir Fransa'dan bahsedilmesiyle bir Xi klanından bahsedilmesi bir değil.
Kesin 三國志'nin geçtiği dönemde filan çıkar da almayız  :xd: .
Almanya'nın kuruluşundan 1929 krizine kadar olan dönem olabilir.
(04-04-2017, 03:18)altnkurt : [ -> ]Trollükte

Evet. Hala sözümün arkasındayım.
Medievalın son tarihinden Empire'ın başlangıç tarihine olan süreç aralığında bir oyun yapılırsa hoş olur kanaatimce.
Napolyon oynamadigim için napolyonun bitiş tarihi hangi tarihse ondan sonra bir tarih oyunu olur.Ejderyalar uçanlar kaçanları warhammerde gördük.Uçak tank vsli oyun olur.Ama bu tur bazlı oyunda nasıl his verir tahminim yok
Taşla sopayla sapanla savaşılan bir oyun yapmazlar diye umuyorum
Hep Fransa nereye kadar. Shimazu klanından bahsedildi de kötü mü oldu? Çin'de geçse ben gayet sevinirim fakat zaten Çin'de geçeceğini ummuyorum. TW mekanikleri 1. DS'ye belki uyuşur ama 2. DS'ye uyuşmuyor.
1. Dünya Savaşı konsepti strateji oyunlarında eğlenceli bir şekilde işlenemeyecek bir konseptmiş gibi geliyor bana.
Koskoca Avrupa (ek olarak asyanın bir bölümü ve afrikanın bir bölümü hatta belki Amerika) Kıtasında savaşmak varken neden sadece Japonya veya Çin isteyeyimki ? :P
Alıntı:Daha spesifik olmamız gerekirse, yeni bir tarihsel oyun çıkartmadan evvel daha önceki tarihsel Total War oyunları için ne gibi içerikler, ne gibi eklentiler veya standalone'lar yaratabiliriz diye düşünmeye başladık. Jack Lusted ve Rome II ile Attila oyunlarında çalışmış tecrübeli ekip üyeleri bu amaç doğrultusunda yeni bir ekip oluşturarak çalışmaya başladı ve bu proje ilerledikçe sizlere daha çok bilgi sunabileceğiz.

Kısaca;

"Fanlarımızı eski oyunlarımızla daha nasıl sağabiliriz."
(05-04-2017, 20:29)Sübaşı : [ -> ]Koskoca Avrupa (ek olarak asyanın bir bölümü ve afrikanın bir bölümü hatta belki Amerika) Kıtasında savaşmak varken neden sadece Japonya veya Çin isteyeyimki ? :P

Belki monotonluktan kurtulmak için olabilir.
(05-04-2017, 22:49)GaulTurk : [ -> ]
(05-04-2017, 20:29)Sübaşı : [ -> ]Koskoca Avrupa (ek olarak asyanın bir bölümü ve afrikanın bir bölümü hatta belki Amerika) Kıtasında savaşmak varken neden sadece Japonya veya Çin isteyeyimki ? :P

Belki monotonluktan kurtulmak için olabilir.

Monotonluktan kurtulmak için Warhammer çıkardılarya daha ne olsun :P
Ya bir şeyler yapmıyoruz aslında ama merak etmeyin şu Warhammer'dan biraz daha para vuralım sonra sizin paranızı da alacağız merak etmeyin açıklaması.