Strategyturk Forumları

Orjinalini görmek için tıklayınız: HoI4 - Man the Guns Duyuruldu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link


CC tuşu ile altyazıyı açabilirsiniz.

Eklenti Hakkında Daha Fazla Bilgi İçin
Hype, rezervasyon .
Fragmanda dikkatimi çeken "Birinci Amerikan İç Savaşı" oldu. Kaiserreich'a benzer bir iç savaş mekaniği eklenir mi acaba Amerika için?
Oyun alternatif tarih ağırlıklı gelişiyor. Keşke alternatif tarih yerine mekanik konusunda gelişse.
Bence donanma konusunda mekanik iyileştirmeler geliştirmeler yapılacak deniz altıların ve amerikan donanmasının o zamanki hallerini anlatması ve genel videoda gemilerin konu alınması bence bunun donanma içinde birşeyler düşünüldüğünün göstergesi gibi
1942 yazısını görünce acaba senaryomu geliyor dedim . Gerçi gelse dahi ayrıntılı olurmu bilmem . İç savaş dan bahsetmeleri muhtemelen değişecek USA focus treesinde İdeoloji değişimi iç savaşla olacak . WtT ' da iç savaşlara çok önem verdiler . Benim beklentim Donanma dizaynını baştan aşağı elden geçirmeleri .

Ve bu dlc içinde casuslukla gelsin artık lütfen .
Ekşide biri eski yakıt sistemi geliyor yazmış öyle bir şey var mı?
PDXCON'dan gelen bilgilere göre evet, yakıt sistemi geliyor. Bunun yanında gemiler artık inşa edildikten sonra geliştirilebilecekmiş, bunun ne seviyede olduğu hakkında bir bilgi yok ama büyük ihtimalle aynı tür geminin versiyonlarından bahsediyorlar.
Wow yakıt sistemi geliyor ha! Çok iyi düşünülmüş bir yenilik.
Yakıt sistemi geri dönüyor be, olmaması çok büyük bir hata idi zaten.
Bi 8 ay da bunu bekleriz şimdi :/
O kadar uzun sürmez belki, yaz tatili bitmeden çıkar umarım .
Kara bombardumanın da gelmesi gerekiyor
(23-07-2018, 10:28)sonannebükücü : [ -> ]Kara bombardumanın da gelmesi gerekiyor

Aslında "hava üstünlüğü" kurduğunuz da zaten yer birimleri sembolik olarak bombalanıyor. Ve hızları saatte 1 km/saat'e düşüyor.
Aslında tek yakıt sistemini değil, Hoi3'teki ayrıntılı kaynak sistemini tekrar getirmeleri lazım. Böylece oynanış dinamikleri dahada şekillenir.
(23-07-2018, 16:27)napolyon94 : [ -> ]
(23-07-2018, 10:28)sonannebükücü : [ -> ]Kara bombardumanın da gelmesi gerekiyor

Aslında "hava üstünlüğü" kurduğunuz da zaten yer birimleri sembolik olarak bombalanıyor. Ve hızları saatte 1 km/saat'e düşüyor.

Sembolik bombalanıyor sorunda bu.Almanya olarak ingilterede %80 hava üğstünlüğü sağlıyorum 5000 TAc cas uçuruyorum tepelerinde 1 bomba atmıyorlar.İlla bombalama için kara birliklerimiz saldıracak yada saldırıya uğrayacak.Tiger dlcsi ile de iyice berbatlaştı artık kanat sistemi onlarda da var düşman kara birini 100 kanatsa biz 200+20 uçakla bombalayabiliyoruz
Nokta bombardımanı yok.AHHH pardon var 43 yılını bekle nükleer santral yap 45'te nükü keşfet o zaman nokta bombardıman yapabiliriz.
Stratejik bombardımansa rezalet evet artık seçebiliyoruz ne bombardımanına öncelik vereceğimizi ama o hedefler yok olunca salaklar diğer hedefleri bombalıyor ben Örnek vermek gerekirse Fransa'yı fetih ederken niye yolları bombalayım hava alanları ve uçaksavarları bombalamak yeterli.O emri de veriyorum gerisini niye bombalıyor bu salaklar?
Nokta stratejik bombardımansa rüya
Örnek vermek gerekirse Yunanistanı ele geçirmek için hi3 te selanikteki 2 yolu ve limanı vururdum ve lojistiği bittiği için tük teselya düşerdi.Sonra da atina'daki limanı ve yanındaki yolu ve kuzeydeki limanı bombalardım.Böylece tüm yunanistan rahatça düşerdi şimdi yapın da görelim
BU ÖRNEKLERDEN YOLA ÇIKARSAK HAVA KUVVETLERİ ÇÖP HOİ 4'te
Oyunda province (kutucuk) hedef alınıp bombardıman yapılamıyor veya province e hava alanı dikilemiyor . Bölgesel dikilen hava alanı hiçbir zaman istediğim yerde olmuyor . Örn: nehrin arkasına hava alanı dikmek veya ülke sınırına. Eğer bu gibi hoi3 de olan detaylar eklenmezse oyun Arcade kalmaya devam eder.