Strategyturk Forumları

Orjinalini görmek için tıklayınız: Stellaris - 2.2 "Le Guin" Yaması Ekran Görüntüleri ve Bilgiler
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
Adamlar sanirim Tall gelisme yapip baskalariyla denk gidebilmeyi mumkun kilmaya calisiyorlar.

Robotlar ozellikle daha verimli olmaya odaklanicak diyo, tall yapin diyo yani
DnnxwMeXoAMOKJe.jpg

Rotalar
Oyunun artik uzayda olmasi disinda ilk haliyle alakasi kalmadi
Paradox hayal gücü konusunda çok eksik.
Stellaris 2.3 ile gezegenler şehir olur, galakside oynamak yerine rastgele yaratılmış gezegende oynarız. Paradox anketinde neden city-builder soruları sorulduğunu sanıyorsunuz.
DoFoyHuX0AAcusB.jpg DoFoyHsW0AAuCSi.jpg

DoFrG4xXcAAv_yl.jpg DoFrG5JWsAAbY1J.jpg

DoB49aNWsAA0hEL.jpg
Başlangıçta alınabilecek gezegensel kararlar.

DofV3zgXkAAoj4W.jpg
10 dakika sonra 2.2 yayını olacak: https://www.twitch.tv/paradoxinteractive
DqblqZ9WwAA8TwF.jpg

DqWn-miWoAI3cXZ.jpg
Dqw_-4QX4AAcYWw.jpg

Skor zaferi.
Skor zaferine kadar çoktan conquest zaferi edinilmiş olur. Late game'siz oynuyo bizimkiler. 2400ü görse kına yakcam.
Devastation şehir resimlerini etkiliyor: 

DsHozXRWwAAfD58.jpg

DsHozwbWwAAb72l.jpg
skor zaferi gelmesi iyi olmuş. zira büyük haritalarda conquest veya diplo zafer hayli zordu..
(16-11-2018, 16:37)jax61 : [ -> ]skor zaferi gelmesi iyi olmuş. zira büyük haritalarda conquest veya diplo zafer hayli zordu..

Eu4'e bakarsak skor zaferi için yine bolca conquest vs gerekecek gibi duruyor. Civ'deki gibi bilim gideyim diyebileceğimizi sanmıyorum. Skor zaferi = nüfus sayısıysa zaten çok dengesiz olur.
Sayfalar: 1 2