Delta Servis
#1
Geçen yaz olmayacak bir iş edip doğubanktan sırf 9 taksite bölebiliyorlar diye Samsung S7 Edge aldım. Telefonu aldıktan birkaç ay sonra ekranında dikey biçimde pembe bir çizgi çıkmaya başladı. Pixel Fixer isimli bir program ile bu çizgiyi silebiliyodum (yani sorun yazılımsal) ama tekrar çıkıyodu. En sonunda aldığım yere götürdüm. Telefon için 2 sene garantili demişlerdi ama garanti edilen firmayı falan söylememişlerdi. Her neyse 2 sokak arkada delta servis diye bir yer var oraya gidin telefonu tamir ederler dediler.
  Bende gidip salak gibi hiç internette yorum falan okumadan telefonu verdim. Bir binanın 6. katında ufak bir odada (5-6 kişi de bizim gibi bekliyordu bankalardaki gibi sıra alıp sıraya göre vezneye gidiliyordu) servis kaydı açıp telefonu aldılar.  1 hafta - 10 güne telefonu alırsın dediler. Sonra google'a delta servis yazdım ve yorum okumaya başladım. Bir ton yorum okudum ama 1 tane bile olumlu yorum yazan yoktu. Kimi 4 aydır parça bekleniyor diye bekletilmiş kimi 6 aydır beklemiş kimisi 1 ay bekleyip telefonu tamir edilmeden geri almış hatta 2 senedir telefonunu alamamış bile vardı.Bir sürü kişi mahkemelik olduğunu falan yazmış. Benimde içime kurt düştü şimdi tabi keşke vermeseydimde o pembe çizgiyle 10 yıl kullansaydım diye düşünmeye başladım.
  Konuyu açma sebebimse şu; daha önce bu delta servis denen firmanın garantisindeki bir ürünü kullanıpta servise vermiş kimse varmı ve varsa servis süreci nasıl oldu ?
Ayrıca bende yukarda yazdığım gibi sıkıntılar yaşarsam ne yapabilirim nerelere başvurabilirim bunu öğrenmek istiyorum.
Tabi asıl sebebimde bu konu altına işi bilen birisinin güzel bir yorum atıp beni rahatlatması :D

Bu arada demeden geçmeyeyim.Doğu bank gibi merdiven altı yerlerden 200-300 lira daha ucuza telefon alacağınıza adam gibi kendi mağazasından kendi garantisiyle alın cebiniz rahat olacağına kafanız rahat olsun.
Ara
Cevapla
#2
Keşke ithalatçı garantili almadan önce alanların başına gelenleri inceleseydin. Geçmiş olsun, 100-200 fazla verip distribütör garantili alın her zaman. 10 sorundan 9'una kullanıcı hatası diyorlar, tüketici mahkemesinde koşturuyorsun.
Ara
Cevapla
#3
200-300 resmi garanti için ufak bir rakam, sadece bu kadar fark varsa paralel ithalattan alınmasını hiç tavsiye etmem. Onun dışında internette herangi bir servisi arasanız da çıkacak sonuçlar pek farklı olmaz. Olumlu yaşadığı tecrübeyi aktaran kişi sayısı oldukça az. Genelde tüketici bir sorun yaşayınca, canı yanınca internette yorum yazıyor.
[+] 1 üye Voidian nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#4
Aynen dediğiniz gibi. Daha önce babam iphone 6 almıştı 2 seneden fazla oldu hiç sorun çıkmadı. Bende buna güvendim son zamanlarda birazda parasal sorunlar vardı diye sırf taksitli olsun diye aldım. Bi daha hayatta böyle şeylere girmem.
Ara
Cevapla
#5
Samsung s7 edge için o sorun kronik. Ve kullanıcı hatası diyorlar. Ekran değişimi öneriyorlar. O da bi dünya para. Ekran değişimi yapsan yine aynı sorunu yaşayacaksın. Türkiyedeki çoğu s7 edge de olan bir sorun o. Kardeşimin eşi turkcell den aldı telefonu 1 yıl öyle mor çizgili kullandı. Ekranı yaptırıp öyle sattı telefonu da kurtuldu.
Ara
Cevapla
#6
Aynen internette okudum bu sorunun kronik olduğunu. Aslında alışmıştımda öyle kullanmaya şimdi keşke vermeseydim diyorum ama geçti artık.
Ara
Cevapla
#7
23 Ocakta verdiğim telefonu bugün aldım. Korktuğum gibi vuruk çizik falan yoktu. Telefonu kullanmışlarmı diye baktım aynen bıraktığım gibi herşey.
Taktıkları ekran için orjinal parça dediler ama bilemiyorum. Eskisinden görüntü kalitesi olarak farkı yok. Sadece yeni ekran sanki eskisine göre her yandan çeyrek milimetre kadar daha küçükmüş gibi duruyor böyle hafif siyahlık var ama sorun edilecek büyüklükte değil.Gözüme batmıyor yani sadece dikkatli bakınca görülüyor.
Bunun dışında kendi telefonumdan birkaç kere servisi aradım. Sonra telefonumu kaydettiler heralde aradığım zaman tlefonu açıyorlar klasik call center sesi geliyor arka planda ve 1 saniye sonra telefon kapanıyordu.Başka telefondan arayınca açtılar baya kalayladım.
Sonuç olarak telefonu şu an güzel güzel kullanıyorum. İnşallah içinden orjinal parçalarımı falan çalmamışlardır :P
Ara
Cevapla
#8
6 aydır Xiaomi Redmi Note 4 kullanıyordum. Telefonun 6. ayında sol üst kısmının ekranı kasadan ayrıldı ve kasanın yamuk olduğunu fark ettim. Ayrılan bölgeden ışık geliyordu. Bunu fark ettikten 2 gün sonra telefonun kutusunun içinden çıkan Delta Servis’e gönderdim. İlk başta garanti kapsamında yazdılar. Bunu yazdıktan 5-6 gün sonra telefon ile aradılar ve bunun bir kullanıcı hatası olduğunu garanti dışı bırakıldığını ve 1.150 TL para istediklerini söylediler. Aldığım yer olan Hepsiburada’ya bakınca bendeki rengi olan siyah rengi bitmişti. Koyu gri vardı. Bu renkteki telefon ise belirttikleri fiyat olar 1.150 TL’ydi. Yaptırmadım geri göndermelerini istedim birkaç gün sonra telefon elime gelince yanında bir kağıt geldi kağıdın üstünde “Telefon darbe görüp kırılmış sağ alt köşesinde darbe izleri mevcut garanti dışı bırakıldı.” Yazıyordu. Sadece sol üst ekran açık halde gönderdiğim telefonum elime sağ ve sol üst ekranı açık halde geldi. Üstelik telefonun camında ekran koruyucu kullanıyordum camında bir çizik bile yoktu. Geldiğinde son üst kısmında bir çizik gördüm. Anlaşılan telefona iyi bakmamışlardı. Bahane ettikleri darbe ise telefonu aldıktan 2 gün sonra elimden düşürmüştüm boya kalkması oldu. Sadece bu kadar hasar gördü. Sizlere tavsiyem Delta garantisi olan hiçbir ürünü almamanız. Iphone hariç tüm telefonları garanti dışı bırakıyorlar. Delta garantili tüm ürünlerden uzak durun :down: :down: :down:
Ara
Cevapla
#9
@yagmurnazceylan geçmiş olsun.
Ben telefonumu verdiğim gibi geri aldım şükür. Bi yerine hasar verip garanti dışı bırakacaklar veya telefona çökecekler falan diye çok korkmuştum bu yüzden her Allahın günü aradım telefonumu sordum sonuç olarak tam zamanında sorunsuz geri alabildim.  Sadece taktıkları parça orjinal değil sanırım tam dolduramamış eski ekranın boşluğunu ama çokta sorun etmiyorum.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.