Bane Türkçe Bilgi:
7.02'ye uygundur.
: 22+2,1
: 22+2,1
: 22+2,1
Hareket hızı 310
Dönme oranı 0,6
Görüş menzili 1800/800
Saldırı menzili 400
Atkı hızı 900
Saldırı animasyonu 0,3+0,7
Temel saldırı süresi 1,7
Büyü direnci %25
Çarpışma büyüklüğü 24
Hikâye:
Hüner notları:
7.02'ye uygundur.
: 22+2,1
: 22+2,1
: 22+2,1
Hareket hızı 310
Dönme oranı 0,6
Görüş menzili 1800/800
Saldırı menzili 400
Atkı hızı 900
Saldırı animasyonu 0,3+0,7
Temel saldırı süresi 1,7
Büyü direnci %25
Çarpışma büyüklüğü 24
Hikâye:
Tanrılar kabus gördüğünde bunun tek sebebi Bane Elemental'dır. Atropos olarak da bilinen Bane, Tanrıça NycTasha'nın geceyarısı kâbuslarından doğmuştur. Uyku tarafından barındırılamayacak kadar güçlü olan bu dehşet, Nyctasha'nın kâbuslarından fırlamış, ölümsüzlüğünden beslenmiş ve buharsı bedenini onun mürekkepsi kanından çalmıştır. O, korkunun ta kendisidir. Onun sesini duyan ölümlüler, en karanlık sırlarının kulaklarına fısıldandığını hissederler. O, tüm kahramanların kalbinde gizlenmiş korkulara seslenir. Onun durmaksızın akan simsiyah kanı, düşmanlarını kabusa hapseden bir katrandır. Bane'in karşısına çıkan her kahraman, karanlıktan korkması gerektiğini hatırlar.
Yetenekler:
Enfeeble (Q/E):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Düşman biriminin fiziksel hasarını düşürerek birimi zayıflatır. 20 saniye sürer.
Yetenek animasyonu: 0,5+0
Kullanma menzili: 1000 ( 1175)
Fiziksel hasar azaltma: 30/60/90/120 ( 105/135/165/195)
Süre: 20
8
95
Zayıflatma büyü bağışıklığından önce konmuşsa fiziksel hasarı azaltma sürer.
Engellenebilir.
Eklentiler:
Enfeeble: Arındırılamaz.
En güçlü savaşçılar bile Atropos'un dehşeti karşısında erir.
Notlar:
Brain Sap (W/B):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler/kendisi
Hasar türü: Saf
Düşman biriminin hayat enerjisini emer, Bane'i iyileştirir ve hasar verir.
Yetenek animasyonu: 0,5+0,43
Kullanma menzili: 600 ( 775)
Hasar/iyileştirme: 90/160/230/300 ( 290/360/430/500)
14/13/12/11
70/100/130/160
Büyü bağışıklığından geçmez.
Engellenebilir.
Atropos, ektiği korkuyu biçmekten daha keyifli bir şey bilmez.
Notlar:
Nightmare (E/T):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Dost/düşman birimler
Hasar türü: Saf
Düşman veya dost bir kahramanı uyutur ve süre bazlı hasar verir. Uyuyan birimler saldırıldığında uyanır fakat Nightmare saldıran birime geçer. Uykudaki birim hasar alırsa uyanır.
Yetenek animasyonu: 0,5+0,43
Kullanma menzili: 500/550/600/650 ( 675/725/775/825)
Saniyede hasar: 20
Uyutma süresi: 4/5/6/7
22/19/16/13
165
Uyutma ve dokunulmazlık, zayıflatma büyü bağışıklığından önce konmuş ve arındırılmamışsa sürer.
Birincil hedefte engellenebilir. Geliştirilmiş Fiend's Grip tarafından uygulanıyorsa engellenmez. Nightmare üzerinde olan bir birime saldırarak Nightmare düşman tarafından uygulanmışsa engellenebilir.
Eklentiler:
Nightmare Invulnerable: Arındırılamaz.
Nightmare Invulnerable: Arındırılamaz.
Nightmare: Herhangi bir arındırmayla arındırılabilir.
Tanrıça Nyctasha'dan çalınan bir özelliği, avını sonsuz uykuya sokabilmesi.
Notlar:
Nightmare End (E/T):
Yetenek: Aç/kapa
Devam etmekte olan kâbusları bitirir.
Yetenek animasyonu: 0+0
0
Notlar:
Fiend's Grip (R/F):
Yetenek: Birim hedefli/ Yönlendirmeli
Etkileme: Düşman birimler/kendisi
Hasar türü: Büyüsel
YÖNLENDİRMELİ - Düşman birimi, 5 saniye süreyle, etkisiz hâle getirilir ve süre bazlı hasar görür. Bu süre içinde maksimum manası üstünden her saniye manası çalınır. Aghanim's Scepter ile geliştirilebilir.
Yetenek animasyonu: 0,53+0
Kullanma menzili: 625 ( 800)
Maksimum yönlendirme süresi: 5 (7)
Saniye başına hasar: 100/155/215 ( 155/215/270)
Saniyede maksimum mana çekme: %5 (%10)
100
200/300/400
Büyü bağışıklı birimlere hasar vermeye çalışmaz. Aghanim geliştirmesiyle gelen Nightmare de büyü bağışıklığından geçer.
Engellenebilir.
Saniye başına hasarı, mana çekmeyi ve süreyi artırır. Bane Fiend's Grip yeteneğini yönlendirirken bir düşman Bane'e saldırmaya kalkışırsa Bane'in o anki Nightmare seviyesindeki bir Nightmare yeteneğinden anında etkilenir.
Eklentiler:
Fiends Grip: Güçlü arındırmalarla arındırılabilir.
Atropos'un kurbanları çoğu kez kendi canlanmış kabusları tarafından paramparça edilir.
Notlar:
Enfeeble (Q/E):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Düşman biriminin fiziksel hasarını düşürerek birimi zayıflatır. 20 saniye sürer.
Yetenek animasyonu: 0,5+0
Kullanma menzili: 1000 ( 1175)
Fiziksel hasar azaltma: 30/60/90/120 ( 105/135/165/195)
Süre: 20
8
95
Zayıflatma büyü bağışıklığından önce konmuşsa fiziksel hasarı azaltma sürer.
Engellenebilir.
Eklentiler:
Enfeeble: Arındırılamaz.
En güçlü savaşçılar bile Atropos'un dehşeti karşısında erir.
Notlar:
- Art arda aynı hedefe kullanmak istiflenmez, süreyi yeniler.
- Ancient yaratıklar, Roshan ve yaratık-kahramanlar üzerinde kullanılamaz.
Brain Sap (W/B):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler/kendisi
Hasar türü: Saf
Düşman biriminin hayat enerjisini emer, Bane'i iyileştirir ve hasar verir.
Yetenek animasyonu: 0,5+0,43
Kullanma menzili: 600 ( 775)
Hasar/iyileştirme: 90/160/230/300 ( 290/360/430/500)
14/13/12/11
70/100/130/160
Büyü bağışıklığından geçmez.
Engellenebilir.
Atropos, ektiği korkuyu biçmekten daha keyifli bir şey bilmez.
Notlar:
- Can yenilemeden önce hasar verir.
- Ne kadar hasar verilirse verilsin tam olarak iyileştirilir.
- Görsel efekte rağmen hasar ve yenilenme aynı anda olur.
Nightmare (E/T):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Dost/düşman birimler
Hasar türü: Saf
Düşman veya dost bir kahramanı uyutur ve süre bazlı hasar verir. Uyuyan birimler saldırıldığında uyanır fakat Nightmare saldıran birime geçer. Uykudaki birim hasar alırsa uyanır.
Yetenek animasyonu: 0,5+0,43
Kullanma menzili: 500/550/600/650 ( 675/725/775/825)
Saniyede hasar: 20
Uyutma süresi: 4/5/6/7
22/19/16/13
165
Uyutma ve dokunulmazlık, zayıflatma büyü bağışıklığından önce konmuş ve arındırılmamışsa sürer.
Birincil hedefte engellenebilir. Geliştirilmiş Fiend's Grip tarafından uygulanıyorsa engellenmez. Nightmare üzerinde olan bir birime saldırarak Nightmare düşman tarafından uygulanmışsa engellenebilir.
Eklentiler:
Nightmare Invulnerable: Arındırılamaz.
Nightmare Invulnerable: Arındırılamaz.
Nightmare: Herhangi bir arındırmayla arındırılabilir.
Tanrıça Nyctasha'dan çalınan bir özelliği, avını sonsuz uykuya sokabilmesi.
Notlar:
- Etkilenen birimlere, kendilerini eylem yapamaz hâle getiren bir uyku uygular.
- Nightmare etkilenen birimleri uyandırılmalarını engelleyecek şekilde 1 saniyeliğine dokunulmaz hâle getirir.
- Nightmare etklenen birimin görüşünü 0'a indirir, sadece modeli görünür kalır.
- Hedef, bir birim ona saldırdığında veya hasar aldığında uyanır.
- Hedef, belli kaynaklardan hasar alırsa ve birkaç durumda uyanmaz: Nightmare yeteneğinin kendi hasarı; Sleight of Fist veya Stifling Dagger ile verilen hasar; aktif saldırı eklentileriyle, zayıflatma olarak olsun (Burning Spear gibi), doğrudan hasar olarak olsun (Tidebringer gibi) aktif saldırı eklentileri; yetenek başlamadan menzilli birimlerden atılmış olan normal saldırılar, atkıları dokunulmazlık süresi sonrasında isabet ettiğinde.
- Saldırılarak uyandırıldığında Nightmare saldıran birime saldırının sonunda değil başında geçirilir.
- Nightmare transfer edildiğinde 1 saniyelik dokunulmazlık süresi de dahil olmak üzere süresi yenilenir.
- Nightmare büyü bağışıklı birimlere ya da bina veya gözlere aktarılamaz; bunların saldırısı sadece Nightmare yeteneği üstünde olan birimlerin üzerinden bunu kaldırır.
- Nightmare sahibi birimlere ayarlar ne olursa olsun otomatik olarak saldırılmaz. Bunlara saldırmak için zorla saldırma emri gerekir. Bu, düşmanlarının kendilerini otomatik olarak o birime saldırarak kazara Nightmare almalarını engeller. Ayrıca bu birime kulvar yaratıkları, tarafsız yaratıklar, kuleler ve kaynaklar asla saldırmaz. Birimler, Nightmare sahibi birimlere, kendilerine Nightmare geçirmek için zorla saldırabilir.
- Hasarı, zayıflatma konduktan 1 saniye sonra başlayacak şekilde 1 saniye aralıklarla, toplamda 4/5/6/7 defa hasar verir.
- Toplamda en fazla 80/100/120/140 hasar (hasar azaltması yoksa) verir. Nightmare hasarı ölümcüldür ve bu hasarla dost birimler reddedilebilir.
- Birimler Nightmare yeteneğinden etkilendiğinde Bane, birimleri uyandırmaya bir alt-yetenek alır.
- Nightmare yeteneğinin dokunulmazlık durum etkisi kendi yetenek ikonu yerine varsayılan dokunulmazlık ikonunu () kullanır.
Nightmare End (E/T):
Yetenek: Aç/kapa
Devam etmekte olan kâbusları bitirir.
Yetenek animasyonu: 0+0
0
Notlar:
- Nightmare yeteneğinin, aktif yeteneğiyle verilmiş zayıflatma kalmayana kadar yerini alır.
- Nightmare End yeteneğinin kullanılması yetenek kullanılması olarak geçmediği için yetenek kullanımına göre yapılan etkileri gerçekleştirmez.
- Nightmare yeteneğinin her anında, 1 saniyelik dokunulmazlık süresi de dahil bununla uyandırabilir.
- Bane tarafından uyutulmuş bütün birimleri uyandırır.
- Sersemlemiş, havada asılı, uykuda, sataşılmış, gizlenmiş ya da zorla hareket edilme sırasında dahi olsa kullanılabilir.
- Susturulmuş ya da hayvana çevrilmişken kullanılamaz. Shift ile eylem kuyruğuna sokulamaz.
Fiend's Grip (R/F):
Yetenek: Birim hedefli/ Yönlendirmeli
Etkileme: Düşman birimler/kendisi
Hasar türü: Büyüsel
YÖNLENDİRMELİ - Düşman birimi, 5 saniye süreyle, etkisiz hâle getirilir ve süre bazlı hasar görür. Bu süre içinde maksimum manası üstünden her saniye manası çalınır. Aghanim's Scepter ile geliştirilebilir.
Yetenek animasyonu: 0,53+0
Kullanma menzili: 625 ( 800)
Maksimum yönlendirme süresi: 5 (7)
Saniye başına hasar: 100/155/215 ( 155/215/270)
Saniyede maksimum mana çekme: %5 (%10)
100
200/300/400
Büyü bağışıklı birimlere hasar vermeye çalışmaz. Aghanim geliştirmesiyle gelen Nightmare de büyü bağışıklığından geçer.
Engellenebilir.
Saniye başına hasarı, mana çekmeyi ve süreyi artırır. Bane Fiend's Grip yeteneğini yönlendirirken bir düşman Bane'e saldırmaya kalkışırsa Bane'in o anki Nightmare seviyesindeki bir Nightmare yeteneğinden anında etkilenir.
Eklentiler:
Fiends Grip: Güçlü arındırmalarla arındırılabilir.
Atropos'un kurbanları çoğu kez kendi canlanmış kabusları tarafından paramparça edilir.
Notlar:
- Fiend's Grip yönlendirlildiği sürece hedefi tamamen etkisiz hâle getirir.
- Yönlendirme bitene kadar hedef üzerine gerçek görüş verir.
- Geliştirildiğinde Bane'in kendisi bu yeteneği yönlendirirken üstünde Nightmare olan birimmiş gibi muamele görür. Yani ayarlar ne olursa olsun birimler Bane'e otomatik olarak saldırmaz, zorla saldırma emri gerekir. Bu, düşmanların kazara Bane'e saldırarak Nightmare yeteneğinden etkilenmesini önler. Ayrıca Bane'e kulvar yaratıkları, tarafsız yaratıklar, kuleler ve kaynaklar asla saldırmaz.
- Hasar verme ve mana çekme, yönlendirme başladığı anda başlamak üzere 1 saniye aralıklarla, toplamda 5 (7) defa verilir.
- En fazla 500/775/1075 (1085/1505/1890) hasar (hasar azaltması yoksa) verebilir.
- Hedefin en fazla, maksimum manasının %25 (%70)'ini çekebilir.
- Her seferinde önce hasarı verir, sonra mana çekilir.
- Seviye 10: +6 zırh YA DA +200 mana
- Seviye 15: +%25 deneyim puanı kazanımı YA DA +250 can
- Seviye 20: +75 Enfeeble hasar azaltması YA DA +175 kullanma menzili
- Seviye 25: +75 hareket hızı YA DA +200 Brain Sap hasarı/iyileştirmesi
- Zırh fazladan zırh olarak eklendiği için illüzyonlar bunlardan yararlanamaz.
- Can ve mana hünerini almak maksimum can ve mana kapasitesini artırır ve o anki can ve mana yüzdesini aynı tutar.
- Enfeeble'ın hasar azaltması hünerin almak var olan Enfeeble zayıflatmalarında uygulanmaz.