Günlük: C&C Remastered - Kullanıcı Arayüzü
#1
cc-remastered-logo.pngcc-redalert-remastered-logo.png

2019 Haziran'da kaleme alınan bu yazıda kullanıcı arayüzüne dair bilgiler veriliyor.

https://www.ea.com/games/command-and-con...ar-preview :Sevgili Command & Conquer hayranları,

Prodüksiyon öncesi aşamamızı tamamladık ve resmi olarak prodüksiyona geçtik. Lemon Sky'daki sanat ekibi tam kapasiteyle 4k görseller yaratıyor ve Petroglyph her hafta daha fazla içerik göstermeye devam ediyor. Tiberian Dawn için Multiplayer artık oynanabilir durumda. Hatta bu çalışmayı birkaç hafta önce Topluluk Konseyi'ne gösterme şansımız oldu. Genel olarak bu prodüksiyon aşamasına geçiş her projede büyük bir kilometre taşıdır ve şimdiye kadar gördüğümüz tüm bu destek bizi oldukça şaşırttı.

Bu yazıda oyun içindeki kullanıcı arayüzüne yaklaşımımızı ve üzerinde çalıştığımız sürümü sizinle paylaşmak istedik. Kasım ayında oyunu ilk duyurduğumuz kullanıcı arayüzü sizlerin arasındaki en büyük tartışma konusuydu. Bu nedenle paylaştığınız videoları dinledik, farklı sitelerdeki yorumlarınızı okuduk ve Topluluk Konseyi ile beyin fırtınası yaptık. Duyduğumuz kadarıyla çoğunluğun yaklaşımı hala eski klasik C&C kenar çubuğu arayüzünü istediğiniz yönünde. Ancak kullanılabilirlik ve oyun deneyimini arttıracak güncellemeleri de memnuniyetle karşılayacağınızı düşünüyoruz.

Aklımızdaki en önemli isteklerden birisi kenar çubuğunu kaydırma gereksinimini olabildiğince azaltmaktı. Bunu nasıl yapacağımıza dair güzel bir öneri Red Alert 2 ve Tiberium Wars'taki inşa sekmelerini klasik arayüze aktarmaktı. Bu öneriyi kabul etmeye karar verdik ve aşağıdaki görselde görünen sekmeleri oluşturduk. Ancak asıl oyunlardaki üretim kuyruğu kuralları nedeniyle piyadeleri, araçları (hava, kara, deniz) ve destek güçleri tek birer sekmede tutmak istedik. Daha az kaydırma hedefimizi desteklemek için de kenar çubuğunu 18 buton içerecek şekilde yeniden dizayn ettik. Tüm bu unsurlar bir araya gelince çok daha az kaydırma yapmanız gerekeceği anlamına geliyor. Bu arada daha sonra çıkan C&C oyunlarındaki modern geri bildirim unsurlarının da çoğundan yararlanabileceksiniz.

sidebar-preview.png.adapt.crop16x9.1023w.png

Kullanıcı arayüzünün kozmetik tasarımı açısından asıl sürümdeki orjinalliği koruma hedefimizle uyumlu olmasını istedik. Tiberian Dawn'ın görsel ruhunu yakalamak için elimizden gelenin en iyisini yaptık ve Red Alert için de aynı yaklaşımı benimseyeceğiz. İnşa butonları Gold Edition tarzında orjinal tasarıma sadık bir şekilde 4k çözünürlükte yeniden tasarlamayı hedefliyoruz. Diğer güncelleştirmeler Tamir, Sat ve Harita butonlarının ikonlarının yerelleştirme çalışmalarını içeriyor. Ayrıca savaş alanına en iyi ekranı sağlayabilmek için Para ve Ayarlar kısmını radar haritasının üstüne kaydırdık. Tüm bu değişiklikler modern bir RTS deneyimini optimize ederken klasik kenar çubuğunu korumak için yapıldı.

Bu kullanıcı arayüzü konusundaki tutkunuzu göz önüne alırsak bu değişiklikler hakkındaki düşüncelerinizi duymak istiyoruz. C&C Remastered için mümkün olan en iyi kullanıcı arayüzü deneyimini sunmayı hedefliyoruz.

Sevgilerle,

Jim Vessella.
Sic Parvis Magna
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.