Günlük: Empire Of Sin - Bölge Güncellemesine Kısa Bir Bakış
#1
https://forum.paradoxplaza.com/forum/dev...k.1474847/ :EoS_DevDiaryPrecinctThumbnail.png?t=1624...96c6d33c7b

Merhaba içki kaçakçıları,

Elimizde duymak isteyebileceğiniz birkaç bilgi var. Köstebeklerimizden birisi çok fazla çalışıyor ve birkaç kişinin bildiği özel bir bilgiye sahip. Elimizdeki bilgiler sessiz kalmak için çok fazla iyi. Bizden duymuş gibi olma, işte Bölge güncellemesinde görebileceğin birkaç güncelleme!

Bölgeler - Haritayı boyama

Patronlar, mahallelerinde daha fazla bölge almayı planlıyor. Artık işletmeyi istediğin yere kurma devri bitti. Kanlı sınırlar çizildi ve bu sınırları geçmek isteyenler tam teçhizatlı olsa iyi olur çünkü mahalleler artık eskisi gibi değil. Bölgelerde, her bir mahalle sen ya da diğer büyük birlikler tarafından kontrol edilen bölgelere parçalanacak. Aynı işletmelerde olduğu gibi bazı bölgeler haydutlar tarafından tutuluyor olabilir. Depoyu ele geçirip haydutları temizle ve bölge senindir.

Thugs.png?t=1624288579&sig=d295ab1c6d2cb...a37c0a6d86

Bölgeleri yöneten patronlar gibi bölgeler dostça, tarafsız ya da düşman olabilir. Bölgeleri işgal etmekte özgürsün ancak birisine bakarken kendin için istiyorsan bu bölgeye sahip olan birliğe savaş açman gerekiyor. Mesele bölgelere ve birlik ilişkilerine geldiği zaman ya topyekûn savaşırsın ya da hiç savaşmazsın bu yüzden savaşlarını akıllıca seç.

Her bir bölgenin belirli bir sınırı var, böylelikle her oyun aynı kalıyorlar. Bir bölgeye sahip olduğun zaman bölge, şehrin bu tarafında kimin sözünün geçtiğini herkese bildiren patron rengine bürünüyor. Bölgelerde şimdi olduğu gibi işletmeler var fakat işletme sahipliği bölge deposunu kim elinde tutuyorsa ona ait duruma geliyor.
Precinct%20Concept.png?t=1624288579&sig=...f4662fed84

Peki Depo nedir? Bölgenin kontrol binasıdır: depoya sahip ol bölge senin olsun. Hâlâ bölge içerisindeki işletmelere saldırabilirsin ancak bu bölgeyi aldığın manasına gelmez. Lafı geçmişken eğer depoya saldırırsan açık işletmeler takviye birlik getirecekler yani depoya göz dikmeden önce birkaç işletmeyi etkisiz hale getirmek mantıklı olabilir.

Büyük birlikler hâlâ güvenli evlerine sahipler ve her zaman olduğu gibi düşman patronla savaşacağın yer güvenli evlerdir. Patronları etkisiz hale getir ve savaşı bitir.

Güncelleme yalnızca bu kadar değil, sizden geri dönüş aldıktan sonra düşman patronunu etkisiz hale getirmenin ardından işletmelerin otomatik bir şekilde ele geçiremeyeceğinizi sizlere söylemekten mutluyuz. Kalan bölgeleri ve işletmeleri artık haydutların eline düşecek.



İkmal hatları

Mahalleyi rengine boyamaktan ve bölge çizgilerini işaretlemenin yanı sıra, bölgeler daha farklı bir amaca hizmet ediyor. Eğer stratejik bir şekilde kullanılmaz ise imparatorluğun boyunca ters etki yaratacak yeni ikmal hatları ile donatıldılar. İki ya da daha fazla bölgeyi yan yana getir ve ikmal hattı kur. İkmal hatları paranın sana geri dönüş yolunu garanti altına alırken aynı zamanda bölgelerindeki işletmelere alkol sağlıyor. Bölgelerin ve işletmelerin arasındaki ikmal hattında hiçbir güvenlik sorunu yok ve yasak dönemi içerisindeki Chicago'da bu güvenlik sorununun uzun olması hiç istemeyeceğin bir şey.

İkmal hatlarının çalışması için güvenli evin ile hat arasında eksiksiz bir iletişim ağı kurulması gerekiyor. Bu yüzden hangi bölge dikkatini çektiğini ve hangi bölgenin savaş açmaya değer olduğunu dikkatli bir şekilde düşünmek zorundasın. Tabi ki de bu olayları kendi lehine çevirebilirsin, başka bir patronun ikmal hattını kırmak için bölgesinde hak iddia etmeni durduracak hiçbir şey yok. Empire Of Sin'den bahsediyoruz, eğer avantajı görürsen derhâl kullan.

Bölge Ekranı

Chicago'daki bu köklü değişiklikler ile beraber yeni bölge arayüzüne alışman lazım. Neyse ki bölge arayüzüne o kadar fazla bakmana gerek yok, arayüz daha anlaşılır hale getirildi.

Bölgelerin hakkında bilmen gereken her şey; finansal bilgin, polisin varlığı, işletmelerin sayısı ve türü tek bir yerde toplandı. Aynı zamanda bütün güncellemelerini tek bir yerden yapabilirsin, bölgelerindeki her işletmeyi teker teker güncellemene gerek yok.

Dahası geliştirmelerin olduğunu fark edeceksin. Her bölge, imparatorluğuna başka bir bakış açısı kazandıracak kuvvetli bina geliştirmelerine sahip. Geliştirmeler şimdilik otellerin çalıştığı kadar çalışacak ancak bulundukları bölgenin durumuna göre daha iyi hale gelecekler. Bununla beraber geliştirmeler kolay elde edilmiyor. Çoğu gelişme mahalle, birlik ve işletmelere hasılat sağlıyor bu yüzden kârı alabilmen için biraz çalışman gerek.

Başka bir hatırlamanız gereken şey ise seçebileceğiniz geliştirmelerin kısıtlı olması. Bu yüzden imparatorluğunun parçalarını nasıl geliştireceğin hakkında daha dikkatli olman gerek.

Polis

George MacDonough ve kolluk kuvvetlerinin bu bölge haberlerini nasıl bulduklarını merak ediyor olabilirsin. Bölgede polislerin nüfuzunu etkileyen birçok faktör var. Bölgede ne kadar çok işletme varsa görmezden gelmeleri o kadar zor oluyor. Buna benzer bir şekilde eğer bölgede son zamanlarda "açıklanmamış" ölümler çoksa polis basit bir şekilde görmezden gelemez. Yine de bölgenin sahibi olarak maviler içerisindeki Chicago ekibini köreltecek geliştirmeler yapabilirsin.

Başka bir büyük faktör ise polis ile ilişkindir. Diğer faktörlere nazaran polis ile ilişkin bütün suç imparatorluğunu etkiliyor. Polis amirinin emeklilik parasına epey bir bağışta bulun ve memurları şehrin sana ait kısmında dolaşırken daha az etrafa bakmasını sağla.

Bribes.png?t=1624312527&sig=bc1032822fec...58d136b735

Son bir şey daha...

Hepinizin epeydir beklediği zamana geldik: Empire of Sin'i modlama tanıtımı için hazırlıklara başladık.

Modlara Steam atölyesi ve Paradox modları üzerinden abone olabilecek ve modları Paradox Launcher üzerinden ayarlayabileceksin. Planlanan ilk kısımda, senin gibi modcular gelecekte daha fazla planlanmış mod kapasitesi ile beraber Lua oynanış kodları gibi yazı tabanlı şeyler üzerinde çalışabilir.

Böylelikle bölge güncellemesi hakkında bütün kaynaklarımız bu kadar. İyi haber ise yeni güncellemeler için bakarken daha fazlasını duymak için çok beklemeyeceksin. Sokaktaki söylentiler Capoların ve Donların gelecekteki güncellemeler hakkında daha fazla haberler paylaşacakları PDXCON'u bekledikleri doğrultusunda.

Bir sonraki sefere kadar, İyi günahlar.
" Hemen herkes tartışabilir, fakat güzel konuşabilmek herkesin yapabileceği bir iş değildir. "
[+] 2 üye Dothor_ nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Godfather 2'yi bölge ele geçirme mantığından dolayı sevmiştim. Bölge haritasını ona benzettim.
Ara
Cevapla
#3
Bölge boyama kesinlikle yerinde karar sadece binalar renkli görününce güzel olmuyordu.
Ara
Cevapla
#4
Day 1 oyuncusu ve make it count & precinc update testerım.

- Her bölge precinclere bölünmüştür.
- Precinclerde her bölgede deponuz olmalıdır ve racketlar bu depoya bağlı olmalıdır. Büyüme yalnızca bölgenize komşu alanlara olur. Depo kaybedildiğinde tüm precinc kaybedilir.
- Genişlerken en kolayı yeteri kadar güçlenince ilgili depolar üzerinden olur.
- Eski versiyonlardaki savaşlardaki yardımlaşma ve tren gibi sıralı gelen şeklinde düşmanlar burada da var: ancak bölge komşusu ve bağlantılı olmazsa aynı aktivite olmuyor.
- Polis saldırganlığı hala bölge bölge hesaplanıyor. Bunu düşürmek için precinc başına yapılabilecek binalar var.
- BOİ ajanları aşırı güçlü her öldürüldüğünde -50 polis -50 boi rating veriyor. Raidlenince bulaşmasanız daha iyi. Zaten düşen polis ratingi bölgedeki patronları da size karşı kışkırtır.


Make it count farkları aşağıdaki gibidir:
Loan shark binası: Loan shark iki türlü avantaj sağlar belirli yüzdeyle event gelir. Ki bu eventlerde ödül olarak düşman baselerinin yeri de haritada işaretlenebilir.
Buyout opsiyonu geldi: Eğer güç farkınız çok büyük, barışçıl ve çok zenginseniz öbür mafya babalarını satın alıp ele geçirebilirsiniz.
Extra bir casino görevi geliyor: görev ödülü iyi bir zırh ya da yakın dövüş silahı. Öbür mafya babalarını kumar vb oynarken görmek geyik yapmak cidden eğlenceli
Maxim Zelnick loan shark binasını bufflıyor kendi unique silahı çok iyi. Bir de özel gücü fazladan eleman çağırma özellikle sürekli yeni düşman gelen tipte savaşlarda çok etkili
İş bitirici tipte mobsterlar: Daha önce geçinemeyen ekibi bir arada tutmanın yolu yoktu. Bu yeni mobsterlarla 1 uyumsuz kişiler takımda kalabilir. Nefret etmedikleri anlamına gelmez. Ama bir arada dururlar.
Caltrops vb özellikleri kapıdan yeni düşman gelen boss fightlarda ve depo savaşlarında çok eğlenceli.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.