Günlük: Empire Of Sin - Geliştirici Günlüğü 1.03
#1
Empire_of_Sin_Dev_Diary.png

https://forum.paradoxplaza.com/forum/thr...3.1454153/ :
Merhaba,

Sokaklardaki söylentiler, Chicago'nun yeraltında bazı olayların döndüğünü söylüyor. Şansımıza, aksiyona çok yakın olan kaynaklara sahibiz. Bizler ispiyoncu değiliz, ancak bu bilgi paylaşılmayacak kadar çok iyi.

Güvenli Yer Değişiklikleri

Bugünlerde bilgi çok zor geliyor. Bir şey, şehrin etrafındaki patronları ürkütmüş ve patronlar hiç risk almıyorlar. Güvenli Yerlerini gizlediler ve bu bölgelerini iyi korumak için daha fazla efor sarf ediyorlar. Oyun başında güvenli yerler, sadece kurnaz çeteciler tarafından açılabilen, semtte bir yerlerde bulunan diğerleri gibi beyaz bir bina görünümünde, öyle ki kapıya bir koruma dahi yerleştirmiyorlar.

Hidden%20SafeHouses.png?t=1612549714&sig...3c883948b2

Diğer patronlar ile oturup konuşabiliyorsunuz fakat bu eylemi güvenli evde şık bir ofiste değil, bir işletmenin arka odasında gerçekleştirebiliriyorsun.  Eğer konuşma kötü biterse, düşman patron hala güçlü bir şekilde korunuyor ve onların güvenli yerini ortaya çıkarmadan önce çok sayıda dövüş yapman gerekiyor.

Bir başka patronun nerede saklandığına, ne kadar yaklaştığını bulmak için; diplomasi ekranını kontrol edebilirsiniz. Aşağıdaki görselde görebileceğiniz üzere, derhal harekete geçmekle daha hazır olduğunuz bir anı beklemek arasında karar verebileceksiniz. Keşfetme şansın bir Güvenli Yer ikonu ve düşman patronunun profilinde gösterilen ilerleme çarkı. Yeni bir grupla tanıştığınız zaman, onları bulma şansınız oyun içi her hafta %1 artıyor.

Discovery%20Chance%201.png?t=1612549714&...9daf79e1d1
Discovery%20Chance%202.png?t=1612549714&...48737dc2d6

Peki patronun nerede sakladığını nasıl bulacağız ? Sorduğun için memnunuz.

Bölgelerine saldırmanın eski yolları her zaman vardır. Chicago'nun içki yasaklarından bahsediyoruz, bir şeyler nereye giderse gitsin, düşman patronları kızdırmak hayli kolay. Onların bölgelerini bulma şansın, her bölgeye saldırdığın zaman artıyor. Bölgelerde onların bölgelerine götürecek olası ipuçları var. Bu yüzden gözünü dört aç. Onların saflarına köstebek yerleştirmen, nerede olduklarına dair başka bir bilgi kazanma yöntemi. Köstebekler, buldukları zaman seni bilgiler ile besleyecekler.

Keşif şansın her ay kontrol ediliyor ve eğer eşiği geçersen, düşmanın güvenli yeri ortaya çıkıyor. Onlar sezildikleri zaman, ekranda çıkan bir olay, güvenli yerin nerede olduğunu söyleyecek. Aşağıdaki resmin gösterdiği gibi, sen hemen gitmeye ya da hazır ve iyi olana kadar beklemeye karar verebileceksin.

SafeHouse%20Revealed.png?t=1612549714&si...ad444aae2b

Bu bilgi ile ne yapacağın tamamen sana kalmış, ancak bildiğin gibi Chicago, paylaşmak için kurulmadı. Patron da bunu biliyor, ve sen onları keşfeder keşfetmez, onların güvenliklerinin, senin bir sonraki hareketine hazırlanmak için dışarıda devriye gezdiklerini fark edeceksin.

Savaş Değişiklikleri


Önce açık alan dövüşü ile başlayalım. Haydutlar girişecekleri savaşı seçmede daha akıllı hareket ediyorlar. Sokakta her gördüklerine - hele ki bir başka çetenin patronuna - saldırmıyorlar. Eğer onların ganimet sandıklarını çalmaya çalışırsan ancak o zaman dövüşe çekilebilirler.

Büyük birliklerin güvenlik yükseltmelerine gelince; güvenlik görevlilerinin içtiği içkide bir şey olması lazım çünkü daha da güçlendiler. Seviyeleri yükseltildi ve her güvenlik geliştirmesinde, daha da sert oluyorlar. Daha yüksek HP'ye ve zırha sahipler. Envanterleri aynı, ancak onların kullanabileceği ekipmanlar da güçlendi. Güvenlik görevlileri, herhangi bir fırsatçı çete patronlarına karşı hevesli bir şekilde kullanabilecek nadir silah deposuna erişime sahip. 4 ve 5 güvenlik seviyesinde, vardiya tutan yeni bölge korumaları var ve daha önceki olduklarından daha güçlü ve iyiler. Aşağıdaki resimde, Goldie'nin tahtalı köyü boylamış olduğunu göreceksin. Bunu, dövüşe hazırlıksız gelmemen için dürüst bir uyarı olarak alabilirsin.
Death%20Shot.png?t=1612612704&sig=e29666...58a529adac

Eğer rekabet için bunlar yeterli değilse, silahlar bazı özelliklerini kaybetti. Diğer özelliklerin yanı sıra kritik hasar oranı birçok silahta düşürüldü. Örneğin tüfeklerin, zırh hasarı kaldırıldı ve makineli tüfeklerin menzili azaltıldı. 1.0.3 ile birlikte zırhların işlevselliği yenilendi. Yardımcı eşyalara gelince, onlar değişmedi. Ancak artık zırhın delik deşik olmuşken daha fazla zırh kaybetmeyeceksin. Zırhlar dövüşten sonra tamir ediliyor, zaman geçtikçe daha iyi oluyor ve tam korumaya kadar yenileniyor.

Dövüş yapay zekası da yenilendi. Korumalar tıpkı sizin gibi, dövüş esnasında hamleleri hesaplamaya çalışacak. Daha önceleri etrafta amansızca koşup duran nispeten korkak korumalar Capolarından güzel bir fırça yedi. Artık çelikten yapılmış bir yürek gibi yetiştirildiler ve yerlerinde durmayı ve sana karşı silahlarını boşaltmayı tercih ediyorlar.

Küçük Hızlı Savaş

Birçok oyuncudan aldığımız geri bildirimlerden gördüğümüze göre, hızlı savaş mekaniği istenilmesi. Bu şehir dengesiz bir yer ve bazen çatışmacıların meseleyi kendi aralarında çözmeleri daha iyi. Hızlı-savaş , bizim yol haritamıza yakında gelecek olan bir özellik, gerçi tamamen işlevselliğe giden yol adım adım gerçekleşecek. Değişiklikler, bölüm bölüm gelecek ve dövüş tasarımcısı Ian O' Neill her birinden ne beklediğini bizimle paylaştı. 1.03'ün içerdiği ilk bölüm, hızlı-savaş özelliği. Patron ya da çetecileri içermeyen herhangi bir dövüş, savaşabileceğini ya da teslim olabileceğini seçebileceğin bir ekran çıkacak.
Mini-resolve.png?t=1612612704&sig=017686...c17cb3bea7

Bununla beraber, uygulamanın bir sonraki bölümü savaşabileceğini, kaçabileceğini ve otomatik sonuçlandırabileceğini seçeneklerini içeren basit bir otomatik sonuç versiyonunu içerecek.

Genel Değişiklikler

Yukarıdaki eklentilerin yanı sıra, birkaç başka eklentiler daha var ve Chicago etrafında bunları fark edeceksin. Oynanış hissini arttıracak, birçok yenilik var. Bina çeşitliliği, yerel konuşmaları ve UI ekledik. Hem de patronlardan ya da görev verenlerden yeni görevleri yüksek öncelik yapacak bir otomatik odak yeniliği getirdik.

Aynı zamanda, hızlı seyahati hatırladın mı ? Artık o geçmişte kaldı. Sal'ın taksilerinin çalışanları göç etmek zorunda kaldı. Muhtemelen kana aç çeteciler etrafında taksicilik yapmaktan korktukları için. Ve şehrin çoğu taksi rotasyonu kesildi. Patronlar ve çete üyeleri, ya sadece kendi Güvenli yerlerine gidebiliyorlar, ya da bir taksi durağından diğerine gidebiliyorlar. Bunun dışında her şeyde, yürüyeceksin ahbap. 

No%20fast%20travel.png?t=1612612704&sig=...7d65780a2b

Haydutlar kendi benliklerini ifade etmeye başladı, her biri, bir diğerinin kopyası olması yerine, artık dış görünümde 13 adet çeşitliliğe sahipler. Hepsi rastgele seçilmiş. Görünüşleri hakkında aşağıdaki resme dikkatli bak.

New%20Thugs.png?t=1612612704&sig=ec6562e...e382bdb070

Bu bölüm için Chicago'nun sokaklarından sızdıracak bilgilerimiz bu kadar. Elimize yeni bilgiler geldikçe, sizleri haberdar etmek için emin olacağız. Yeni değişiklikleri görmekte heyecanlı mısın ? 
" Hemen herkes tartışabilir, fakat güzel konuşabilmek herkesin yapabileceği bir iş değildir. "
[+] 3 üye Dothor_ nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Korkunç oyuncu sayılarına rağmen oyunu geliştirmeyi bırakmamaları güzel bir şey. Belki bir iki eklenti bile çıkarırlar.
Ara
Cevapla
#3
Zaten bir iki eklentiyi çıkarmadan peşin sattılar bile. Premium pakette ilk 1 veya 2 eklenti dahildi. Şu aşamada oyunu bırakmak demek tüm iadeleri geri ödemek demek.
Sic Parvis Magna
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.