Günlük: Imperator - Paradox Thalassic Ekibi
#1
diaryimp.png

Imperator: Rome geliştirici günlüklerinde bu hafta Paradox Thalassic ekibi tanıtılıyor.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/thr...t-26896500 :Herkese merhabalar, nihayet sizlere kendimizi tanıtma fırsatı edindiğimiz için çok heyecanlıyız. Yaklaşık 9 aydır Imperator'da çok özel bir şey üzerinde çalışıyoruz.

Bizden kastım Paradox Thalassic - birkaç yıl önce kurulan bu stüdyo Bloodlines 2'den Crusader Kings III'e, Planetfall'dan Imperator'a kadar birçok oyunda çalışmalar gerçekleştirdi. Bir süredir Stockholm stüdyosuyla birlikte Imperator'u geliştirme ve genişletme üzerinde çalışıyoruz.

Paradox standartlarında bir iş ortaya koymak için gerçekten çok çalıştık ve Stockholm stüdyosuyla birlikte Imperator üzerindeki planlarımızdan bahsetmek için sabırsızlanıyoruz. Çıkartacağımız bir sonraki içerik, Stockholm'de bulunmayan bir PDS stüdyosunun bir GSG oyunu için oluşturduğu ilk DLC olma özelliğini taşıyor, bu da bizi bir kat daha heyecanlandırıyor.


Erik.00_00_39_21.Still001.png
Erik Sjöblom
Merhabalar, ben Erik, Paradox Thalassic'te senior designer olarak görev alıyorum. Toplamda 5 yılım bu firmada geçti, ilk olarak 2014-2015 arası Paradox'ta çalıştım, ardından 2017'de Malmö'de stüdyo açtıklarında firmaya tekrar katıldım. Tutkulu bir RPG oyuncusuyum ve Paradox oyunlarındaki hikaye anlatımından keyif alıyorum. Tasarımcı olarak görevim fikirler bulmak, bu fikirlerin anlaşılabilir olduğundan emin olup, oyuna eklemesini sağlamak ve oyundaki içeriğin amaçlanan doğrultuda işlediğinden emin olmak. İhtiyaç olduğunda script, içerik tasarımı ve prototipler üzerinde de çalışıyorum.

James.00_00_19_17.Still001.png
James Persaud
Salvete! Ben James, Paradox Thalassic'te senior programmer olarak görev alıyorum. Malmö stüdyosunun yaklaşık 3 yıl önce kurulmasından beri firmadayım, hem CK3 hem de EU4'te bazı katkılarım oldu (EU4 hala favori oyunum), bu esnada Malmö takımıyla birlikte Imperator üzerinde çalışma fırsatı da edindim. Teknoloji şeflerinden biri olarak sorumluluğum kod cephesinde kalite ve istikrarı sağlamak, zamanımın büyük bir kısmı oyunun mekaniklerini hayata geçirmekle geçiyor. Paradox'ta bu kadar tecrübeli kişilerle birlikte böylesine ilgi duyduğum oyunlar üzerinde çalışmanın bir ayrıcalık olduğunu düşünüyorum. Hiçbir zorluk Paradox grand strategy geleneğini sürdürmenin verdiği heyecanı vermiyor. Şimdi konuşma kısmı geçtiğine göre Kartaca'yı yermeye başlayacağımız kısma geçebiliriz, ne dersiniz?

Oscar.00_00_32_23.Still001.png
Oscar Sjöstedt
Merhabalar, birkaç yıldır Paradox'ta senior 2D çizer olarak görev alıyorum. CK2, CK3 ve tabii ki Imperator başta olmak üzere çeşitli projelerin 2D ihtiyaçlarını karşılıyorum. Strateji oyunlarının büyük bir hayranıyım ve Paradox'ta çalışmaya tutkuyla yaklaşmamın en önemli sebeplerinden biri de bu. Imperator'un ve Paradox Thalassic'in geleceğini heyecanla bekliyorum.

Marten.00_00_25_02.Still001.png
Marten Stockhaus
Merhabalar, ben Marten, 3 yılı aşkın senedir burada oyun tasarımcısı olarak görev alıyorum. Paradox'un sistematik oyunlarının kompleks zorluğundan büyük keyif alıyorum. Paradox'taki yıllarım içerisinde içerik tasarımından mekanik tasarımına farklı alanlarda görev aldım. En çok keyif aldığım kısım mekanikler, bir fikri oyunda işleyen bir sisteme dönüştürmek, kimi zaman başarılı olduklarını, kimi zaman başarısız olduklarını görmek. Nerden baksan küçük bir yapay zeka bebek gibi.

Lars.00_00_17_19.Still001.png
Lars Hahus
Ben Lars, Thalassic stüdyosunda müdür, yapımcı, personelci ve hatta kahve makinesi temizleyicisiyim. Yaklaşık 2 yıldır Paradox Thalassic'te çalışıyorum. Grand strategy oyunlarının hikaye anlatımı ve oynanış unsurlarının büyük hayranıyım ve bu oyunların yapımında rol aldığımız için inanılmaz derecede gururluyum. Sorumluluklarım günden güne değişebiliyor ancak günün sonunda ekibimin tamamen sağlıklı bir şekilde çalışıp ortaya sağlam bir çalışma koyduklarından emin olmak şeklinde özetleyebilirim.

Weronika.00_00_24_11.Still001.png
Weronika Kowalczyk
Merhaba, benim adım Weronika, 2D kıdemli stajyerim, Paradox Thalassic'e kısa bir süre önce, sadece 2 hafta önce katıldım ve geliştirici günlüğünde olmam bir hayli sürreal bir deneyim. Şu sıralar Imperator'un çalışma biçimini ve motorunu öğreniyorum fakat şimdiden ekibe yardım etmeye başladım. Gelecekte ekibin ihtiyaç duyduğu çizimleri ve görsel çalışmaları ben üstleneceğim.

Pontus.00_00_14_17.Still001.png
Pontus Jonsson
Merhaba, ben Pontus Jonsson, Paradox Thalassic'te kodlama stajyeriyim. 2 yıl The Game Assembly'de okuduktan sonra yaklaşık 2 hafta önce Malmö stüdyosuna katıldım. Şu sıralar Imperator'un çalışma biçimini, yazılımını ve kod standartlarını öğreniyorum. Tüm sistemlere aşina olduktan sonra Imperator'da oynanış ve yapay zeka kodlamasında görev alacağım. Paradox Thalassic ekibinin bir parçası olduğum için çok heyecanlıyım.

Jelina.00_00_26_02.Still001.png
Jelina Karlsson
Merhaba ben Jelina Karlsson, Paradox Thalassic'te kodlama stajyeriyim yaklaşık 2 hafta önce ekibe katıldım. Bu iki hafta içerisinde ekibi tanıdım, gerekli yazılımları öğrendim ve bol bol geliştirdiğimiz oyunu oynadım. İşlerin akışını ve oyun motorunu da kavradıktan sonra Imperator'da oynanışa yönelik alanlarda görev alacağım, Paradox Thalassic ekibiyle birlikte Imperator üzerinde çalışmak için sabırsızlanıyorum.

Capture.PNG
Alina Gromova
Merhaba ben Alina, Thalassic'in 3D çizeriyim. Yaklaşık 1 yıl önce ekibe katıldım, ilk birkaç ay stajyer olarak çalıştıktan sonra normal çalışan oldum. Imperator'da gelecekteki içeriklerin 3 boyutlu çizimlerinden sorumluyum. 3 boyutlu sanata tutkuyla yaklaşıyorum, Thalassic'te ise işin teknik kısımlarına aşina olabiliyorum. Boş zamanlarımda konsolda oyun oynuyor, klasiklerden çizgi romanlara kadar her şeyi okuyup geziyorum.

Paradox_Thalassic_LBNS_1920x1080_1.jpg
Cevapla
#2
Bu günlük aşırı derecede dev clash öncesi tanıtımları andırdı.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.