İleti Sayısı: 3,365
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
56
28-05-2018, 12:33
(Son Düzenleme: 28-05-2018, 13:00, Düzenleyen: Duman.)
İlk Imperator: Rome geliştirici günlüğünde oyunun vizyonundan bahsediliyor.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...8.1101600/ :Herkese merhaba, ilk Imperator: Rome geliştirici günlüğüne hoş geldiniz! Ekip tatilde olmadığı sürece her hafta Pazartesi günü bir günlük çıkaracağız.
Bugün oyun hakkındaki vizyonumuzla ilgili olarak konuşacağız. Her zaman topluluğumuzla ne kadar yakın olduğumuz hakkında konuşmuştuk ama ilk kez bir forum üyemizin iletisi oyun tasarımımızın başında yer alıyor.
“CK2 ve EU4/Vic2 arasındaki denge Rome2’de de devam etmeli. İlk çıkan Rome oyunu, CK1 (karakterler), EU3 (diplomasi ve savaş) ve Vic1 (partiler, eyalet sistemi ve nüfus mekanikleri) arasında mükemmel bir karışım elde etmişti, Paradox oyunlarındaki en iyi iç savaşlara sahipti ve barbarların göçleri gibi kendi mekanikleri de bulunuyordu." - @Leon_Aditzu
Yazılan ileti Rome’u öyle güzel anlatıyordu ki Imperator’a başladığımızda iletiyi kullanmak doğal geldi.
Son 10 yılda oyun yaparken “oyuncu tecrübesi” ve “oyuncu kontrolü” ile ilgili öğrendiğimiz şeyleri katarken ve derinliği arttırırken bu vizyona bağlı kalmak istedik.
Orijinal oyunda çok kötü olan bazı şeyler vardı, bunları da ya değiştirmeye ya da tamamen kaldırmaya karar verdik.- Karakterlerin elçi olarak kullanılmasını kaldırdık, kötü bir mekanikti ve çoğunlukla insanlardan kurtulmak için kullanılıyordu.
- Kehanetler ve Dini Prestij ise zevkli değildi, bu yüzden değiştirildi.
- Ticaret çok fazla micromanagement (çok yakından, detaylı kontrol) gerektiriyordu, bu yüzden daha ilginç ve eğlenceli olacak şekilde değiştirildi.
Genel olarak, en iyi GSG oyununu yapmak için mümkün olan her yere daha fazla derinlik katmaya çalıştık.
Son olarak da İberya’ya kısa bir bakış!

İleti Sayısı: 3,108
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
36
İlk günlük için aşırı kısa geldi. Biraz daha detaylı bir günlük beklerdim.
•
İleti Sayısı: 991
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
2
sağ altta 1275 sayılı bir olay var.Onu merak ettim.
•
İleti Sayısı: 3,365
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
56
28-05-2018, 12:48
(Son Düzenleme: 28-05-2018, 12:50, Düzenleyen: Ragnvaldr.)
Diğer oyunların ilk günlüklerine baktım, Stellaris, HoI4 ve EU4 oyun vizyonuyla başlıyor ve sadece Stellaris bu kadar kısa, diğerlerini uzun uzun yazmışlar.
(28-05-2018, 12:46)KARTAL : sağ altta 1275 sayılı bir olay var.Onu merak ettim.
Hata sayısıdır. HoI4'te köpek kullanmışlardı herhalde şimdi de Ornitorenk kullanmışlar.
•
İleti Sayısı: 896
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
13
(28-05-2018, 12:33)Ragnvaldr : Alıntı:Ticaret çok fazla micromanagement (çok yakından, detaylı kontrol) gerektiriyordu, bu yüzden daha ilginç ve eğlenceli olacak şekilde değiştirildi.
Bunu yapmasalardı keşke. Eski oyunu oynamadım sistemi bilmiyorum ama genel olarak paradox, oyunları basitlestirmeye çalışıyor.
İleti Sayısı: 1,433
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
8
@ perverende
Katılıyorum, ancak basitleştirmekten ziyade gereksiz angaryalardan kurtaracak işlerde yapıyorlar, çok fazla micromanagement her zaman iyi olacak diye bir kaide yok.
•
İleti Sayısı: 632
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
1
Ticaretin microdan kurtulması güzel bence, ama Hearts of Iron'a yapılan basitleştirme oyunun yarısını götürmüştü resmen. Umarım aynı hataya düşmezler.
İleti Sayısı: 26,544
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
141
Ticaret namına yegane beklentim dinamik fiyatlandırma ve önü kesilebilir ticaret yolları.
İleti Sayısı: 11
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
0
Population dinamikleri vic2 deki gibi olursa çok güzel olur,onu da basitleştirirlerse fena ...
•
İleti Sayısı: 1,154
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
3
Umarım hoi4 teki gibi emekleye emekleye oyunu geliştirmezler.
•
|