Günlük: LoL - 30 Nisan Oynanış Gündemi
#1
Görsel

30 Nisan Oynanış Gündemi
Orman Erişilebilirliği

https://tr.leagueoflegends.com/tr-tr/new...s-gundemi/ :Orman Erişilebilirliği
Uzun vadeli amaçlarımızdan biri de düşük MMR düzeylerindeki ormancı tercih oranlarını arttırmak. Soruna, bazı anlaşılması zor noktaları azaltacağını ve yeni oyuncuların konuma ısınmasını sağlayacağını düşündüğümüz birkaç farklı çözümle yaklaşıyoruz. 27 Nisan itibarıyla planladığımız değişikliklerden bazılarını aşağıda bulabilirsiniz. Yazının yayınlanacağı cuma gününe kadar bunlardan bazıları değişebilir ama genel mantığımız aynı kalacak:
  • Daha esnek orman turları - Mevcut kısaltılmış orman süreleriyle birlikte canavar kesme ve baskın yapma temposu da önemli ölçüde yükseldi. Bu da her bir hatanın hem ormancı hem de takımı üstünde önemli etkileri olmasına neden oluyor.
    • Orman canavarı taban saldırı gücü pek çok kampta azaltıldı.
    • Orman canavarı saldırı gücü artışı pek çok kampta azaltıldı.
    • Kamp dirilme süresi: 2 dakika >>> 2 dakika 15 saniye
    • Kampların "parlak" uyarı süresi: 15 saniye >>> 10 saniye
    • Güçlendirme sağlamayan kamplardan kazanılan altın: %5 civarında arttırıldı.
  • Daha geniş bir şampiyon havuzu - Kusursuz bir alan etkili orman temizleme yetenek setine ya da Yampiri Yengeç kontrolü için gereken kitle kontrolü araçlarına sahip olma gereksinimlerini hafifletmenin birkaç şampiyonun daha önünü açacağını düşünüyoruz.
    • Kitle kontrolüne ek olarak Çarp da hasar uygulamadan önce Yampiri Yengeç'in kalkanını kıracak.
    • Ormancı eşyalarının sahip olduğu mutlak sömürü: %10 >>> %8
    • Çarp'ın yüzdelik azami can iyileştirmesi: %10 >>> %15
  • Daha az kartopu etkisi - Büyük miktarda stres oluşturmasının yanı sıra oyunun sonucunu büyük ölçüde etkileyen bir diğer şey de ormancı konumunun kartopu potansiyeli. Bunu azaltmanın konumu oynamaya başlamayı kolaylaştıracağını ve uzun vadede bunu daha eğlenceli kılacağını düşünüyoruz.
    • Geri gelme deneyimi dönüyor - Seviyeniz, oyunun ortalama seviyesi eksi birin altındaysa büyük canavarlar aradaki fark başına fazladan 50 XP kazandırır (eğer ortalama seviye 7'yse, 5. seviye ve altındayken geri gelme deneyimi kazanırsınız).
    • Canavarlara yönelik Çarp hasarı: Seviyeye bağlı olarak 390-1000 >>> 500 Taban Hasar, Çarp görevinin tamamlanmasının ardından 1000 Hasar.
  • Kampların savaşı terk ettiği anların anlaşılırlığı (geleceğe yönelik) - Üst düzey ormancılar için özellikle önemli olan orman becerilerinden biri de canavarların savaşı terk etme menzillerini kusursuz şekilde kontrol ederek onları en uygun noktalara çekmek ve temizleme hızını arttırmak. Bu beceriyi kaldırmasak da yeni ormancıların her bir orman kampının savaşı terk etme kural ve menzillerini öğrenmelerine yardımcı olmak istiyoruz.
    • Canavarın savaşı terk etmesine 200 Menzil kala, canavarın savaşı terk etme menzilini gösteren bir uyarı animasyonu belirecek.
Genel olarak bu değişikliklerin tüm beceri düzeylerindeki ormancılar için faydalı ve tatmin edici olmasını istesek de konuma önemli güçlendirmeler ya da zayıflatmalar getirmeyi hedeflemiyoruz. Aynı miktarda güç arttırıp azaltırken mekanikleri de kaydırarak ormanın yeni oyuncular için daha kucaklayıcı olmasını sağlamayı amaçlıyoruz. Bu değişiklikler sunuculara gelmeden önce yapmamız gereken birkaç çalışma daha var. Açık Beta'daki yorumlarınızı da yakından takip edeceğiz.

Bizimle birlikte oynadığınız için tekrar teşekkürler.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#2
Ormanı daha kolay hale getirmenin yanı sıra farm üstüne kurulu ormancıları yine zayıflatmışlar bir de üstüne üstlük tamamen kartopu etkisi üzerine kurulu olan rolün kartopu gücünü düşürmüşler. Oyun başı 1k vuran çarp da saçmalığın daniskası.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.