Total War: Arena - Topluluk ve Denge Değişiklikleri
#1
Görsel

Total War: Arena geliştirici günlüklerinde bu yazıda topluluk ve denge değişikliklerinden bahsediliyor.


https://totalwararena.com/en/news/develo...letter-16/ :Merhaba Komutanlar!

Sosyal ve topluluk kanallarında, topluluk ve geliştiriciler arasındaki iletişimi daha kolay bir hale gertirmeye başladık. Amacımız; sorunlarınızı ve geri dönüşlerinizi olabilecek en iyi yolla ulaştırmanızı sağlayarak geliştiricelerle dolaysız yoldan etkileşime geçilmesinin yolunu açmak.

Geçtiğimiz aylarda topluluk etkileşimlerinde bir çok olumlu geri dönüş aldık ve bu etkileşimi daha geliştirerek ileri taşımak istiyoruz. Önümüzdeki içerikler için neler yaptığımız hakkında daha fazla bilgi verebileceğiz ve sizle daha dolaysız yoldan etkileşime girebileceğiz. Bu, 'Bug Bounty' sistemi ile birlikte üzerinde çalışmaya başladığımız bir sistemdi ve şimdiden iyi sonuçlarını görmeye başladık. Önümüzdeki haftalarda daha fazla bilgi paylaşacağız. Yaz tatili dönemi boyunca daha sessiz bir sezon oldu fakat heyecan verici bazı güncellemeler için hazırlanıyoruz.

Spesifik olarak:
  • 'Topluluk Yayınlarına' bir kaç hafta ara vereceğiz ve yeni serilere başlayacağız. Konu hakkında daha fazla bilgi için takipte kalın.
  • 'War Room' yayınları her Perşembe 16:30'da(Birleşik Krallık saatine göre) devam edecek.
  • İçerik Üreticileri programı üzerinde çalışmaya devam ediyoruz.
  • Rusça konuşulan kanallar için henüz bir değişiklik olmayacak.
Bir süredir yolharitası güncellemesi yapmadığımızı da fark etmişsinizdir. [Bunun Gibi] Bu durum sizinle, gelecek içerikleri nasıl sunduğumuz hakkında daha farklı yollardan bilgi aktarmaya çalışmamızdan kaynaklanıyor.

Bir süredir bazı değişiklikler üzerinde çalışıyorduk. Son yamada bazı güzel içerikler sunduk. İçerik ekibi yeni özellikler üzerinde çalışırken, 3.1.13 yaması daha denge değişikliği odaklı bir yama olacak.

Bu denge değişikliklerinden bazıları birim özelliği odaklı olurken bazıları daha detaylı olacak. Örneğin; Kargı Falanksı, mevcuttaki Mızrak Falanksı gibi artık saldırırken yorgunluğa sebep olacak. %70 Üzerindeki yorgunluk için yalnızca başarılı saldırılar(hasar veren saldırıları)düşmanı geri itebilecek. Kargıcılar geri çekildiğinde yorgunlukları azalacak ve yorgunluk azaltan yeteneklerden etkilenmeye başlayacaklar. Bu değişiklikler kargıcılar için daha derin bir oynanış sunacak ve kargı oyuncularının yorgunluk üzerine daha fazla düşünmelerini sağlayacak. Yığılmış durumdaki düşmanın üzerine yürümek ve yandan, arkadan gelen düşmana doğru dönmek yorgunluğun artmasını hızlandıracak.

Bir diğer topluluktan gelen denge meselesi ise Romalı Mızrakçıların(özellikle Vengeance veya Phalanx aktif durumdayken) çok yüksek hasar vermesi. Bu sebeple Triarii ve Auxilia Palatina'nın yakın dövüş hasarları düşürülecek. Bu meseleyi bildirdiğiniz için teşekkürler. Bu değişiklikleri inceleyeceğiz ve gerekirse daha derin değişiklikler yapacağız.

Bu günlük için bu kadar fakat bir sonraki yamada bir çok denge değişikliği yer alacak.
[+] 1 üye Aytaç nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.