İdeal Starbase ve Defense Army
#1
En ideal starbase dizilimleri nasıl olmalıdır? Ben her 2 modül slot açıldığında 1 Gun Battery + 1 Missile Battery diye gidiyorum bina slotuna da Distruption Field Generator koyuyorum. Sonraki binaları ise ihtiyacıma göre düzenliyorum(Diğer binaların savunmaya çok katkısı olduğunu düşünmüyorum)

İçteki savunma yerlerinde de Shipyard + Gun Battery + Missile Battery + Crew Quarters + Distruption Field Generator yerleştiriyorum.

Kalan yerlere de ihtiyacıma göre Trading Hub Spam + Offworld Trade Company, Anchorage Spam + Naval Logisitic Office gibi ilerliyorum.

Ben resilient tratini aldığım için mümkün olduğunca defense army doldurmaya çalışıyorum. Defense ordularına çok önem vermeli miyiz?
hby6qc.gif
Ara
Cevapla
#2
gun veye missile hiç koymadım trading hub koyarım genelde, enerji yetiyosa naval kapasite. modüllere de shield puanını azaltan koyuyorum ilk olarak range artıran olabilir defense grid supercomputer olabilir

belli noktalarda shipyard yapıyorum 6sını da shipyard dizip modüle exp vereni ekliyorum

defense orduları çöp bence, bombalayarak rahatlıkla öldürülebiliyor, harcadıkları upkeepe ve minerale daha iyi şeyler yapılabilir
Sic Parvis Magna
[+] 1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#3
Ben 3 çeşit starbase yapıyorum
1.Filo yapan starbase.Onlar 2 çeşit oluyor
1.si titan yapan
1 Hangar Bay ve 5 Shipyard
Command Center
Crew Quarters
Defense-Grid Supercomputer
Disruption Field Generator
Fleet Academy
Titan Assembly Yards
2.si  Colossus yapan
Command Center
Crew Quarters
Defense-Grid Supercomputer
Disruption Field Generator
Fleet Academy
Colossus Assembly Yards

2.Yerleşim olan yerlerde olan starbaseler.
5 Trading Hub ve 1 Hangar Bay
5 Offworld Trading Company ve Art College veya  medeniyetime göre 5 Offworld Trading Company ve Deep Space Black Site

3.Savunma starbaseleri.Bu baseleri hiper geçiş yollarına yapıyorum eğer orda kolonim olan bir gezegen varsa bile bu base'yi yaparım
3 Gun Battery ve 3 Missile Battery
Command Center
Communications Jammer
Defense-Grid Supercomputer
Disruption Field Generator
Target Uplink Computer
Crew Quarters
[+] 1 üye yusufbugra76 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#4
(31-05-2018, 14:39)yusufbugra76 : 3.Savunma starbaseleri.Bu baseleri hiper geçiş yollarına yapıyorum eğer orda kolonim olan bir gezegen varsa bile bu base'yi yaparım
3 Gun Battery ve 3 Missile Battery
Command Center
Communications Jammer
Defense-Grid Supercomputer
Disruption Field Generator
Target Uplink Computer
Crew Quarters

Katilmakla beraber crew quarters yerine Listening post koyarsan dusman filosu gelmeden cok once gorebilirsin. Crew quarters filonun unkeep ni azaltarak mineral tasarrufu saglar sadece. Sinir starbase lere sensory koymak oldukca ise yariyor.

Bununla beraber defens stationlara oyun ortasinda ve late de cok bel baglamamak lazim kendi baslarina dusman filosunu durduramazlar ama filoyla beraber savunma cok buyuk yararlar saglar.
[+] 1 üye Sezar nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.