Yama Notları: League of Legends - 11.7 Yama Notları
#1
Görsel

11.7 Yama Notları

https://tr.leagueoflegends.com/tr-tr/new...a-notlari/ :Kışın kasvetinden kurtulamadıysanız merak etmeyin. Müziği köklüyor ve sizi bir galaksiler arası yolculuğuna çıkarıyoruz.

İlk durağımız Freljord. Burada birkaç serin arkadaşımızla (Ashe, Braum ve Lissandra) takılıyoruz. Daha sonra Bandle Şehri'ne gidip Tristana'nın disko Topatan'ını tavandan indiriyor ve mikrofonu Teemo'ya uzatıyoruz; çünkü dehşet bir sesi var (gerçek anlamda). Hatta Gölge Adalar'a giderek soul müziğin en büyük hayranlarından biri olan Yorick'i dansa davet ediyoruz ve ona uzun zamandır beklediği ilgiyi gösteriyoruz. Son olarak alt koridora inerek rakiplerini susturan üç destek şampiyonunda bazı ayarlamalara gidiyoruz.

Aralara da biraz eşya değişiklikleri serpiştirdik mi yama tamamdır! Artık Vadi'de havalı dans hareketlerinizi sergileyebilirsiniz. Bir sonraki yamada görüşmek üzere.

Uzay diskosu ilginizi çekmediyse sizi festival müziklerinin tadını çıkarabileceğiniz TFT yama notlarına alalım!

Yamada Öne Çıkanlar

Görsel

Uzayın Ritmi Lux, Uzayın Ritmi Rumble, Uzayın Ritmi Nasus, Uzayın Ritmi Nunu ve Willump, Uzayın Ritmi Blitz ve Crank, Uzayın Ritmi Lulu, Uzayın Ritmi Samira ve Uzayın Ritmi Lulu Prestij Serisi 1 Nisan 2021 tarihinde çıkıyor.

Şampiyonlar

Alistar
Q'nun taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı. E'nin güçlendirilmiş normal saldırısının ilave hasarı azaldı.

"Alistar bir süredir tüm beceri düzeylerinde hem rakiplerine hem de çanına acımadan vuruyor. Rell ve Thresh'le birlikte en iyi üç tank destekten biri olan Alistar, hasarı ve tehdit oluşturma potansiyeli sayesinde fazla etkili. Hasarını bir tık azaltarak onu daha makul hale getiriyoruz."

Q - Unufak Et
TABAN HASAR: 60/105/150/195/240 ⇒ 60/100/140/180/220
E - Ezgeç
GÜÇLENDİRİLMİŞ NORMAL SALDIRI: 1-18. seviyelerde 35-290 İlave Büyü Hasarı ⇒ 1-18. seviyelerde 20-275 İlave Büyü Hasarı

Amumu
Q'nun bedeli azaldı. E'nin bekleme süresi azaldı.

"Amumu, Sezon Öncesi Dönem'deki popüler yükselişinin ardından özellikle de üst ve seçkin düzeylerde yeniden zavallı bir mumyaya dönüştü. Ormanda mutluluktan ağlaması için ona yeteneklerine daha sık erişebilme fırsatı veriyoruz."

Q - Sargı Atışı
BEDEL: 50/55/60/65/70 Mana ⇒ 30/35/40/45/50 Mana
E - Sinir Krizi
BEKLEME SÜRESİ: 10/9/8/7/6 saniye ⇒ 9/8/7/6/5 saniye

Ashe
R'nin bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde azaldı.

"Ashe diğer nişancı dostlarına kıyasla soğuk havadan biraz daha fazla etkilenmiş gibi duruyor. Ultisinin bekleme süresini azaltarak Savaş Anası'nın daha sık agresif hareketler yapmasını sağlıyoruz."

R - Büyülü Kristal Ok
BEKLEME SÜRESİ: 100/90/80 saniye ⇒ 100/80/60 saniye

Braum
E'nin bekleme süresi azaldı. R'nin azami havaya savurma süresi ileri yetenek seviyelerinde arttı.

"Diğer yakın dövüşçü destekler, bıyıklı adam Braum'u geride bıraktığı için ona içini ısıtacak bir güçlendirme getiriyoruz. Braum'a arkadaşlarını (ve poroları) koruması için daha fazla fırsat tanıyoruz."

E - Kapı Gibi
BEKLEME SÜRESİ: 18/16/14/12/10 saniye ⇒ 16/14/12/10/8 saniye
R - Freljord Karşılaması
AZAMİ HAVAYA SAVURMA SÜRESİ: 1/1,25/1,5 saniye ⇒ 1/1,5/2 saniye

Hecarim
E'nin ilave hareket hızı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.

"11.6'da Hecarim'e getirdiğimiz ayarlamalara rağmen kendisi hâlâ dört nala koşabiliyor ve belli ki onu hafife almışız. Bu sefer çoğu oyuncunun canını sıkan özelliğini hedef alıyoruz: Haritada oradan oraya koşması, baskına müthiş bir hızla gelmesi ve hedeflerini çiğnemesi. Onu dizginlemek adına anlık hareket hızı artışını ve hedefiyle arasındaki mesafeyi kapatma potansiyelini azaltıyoruz."

E - Yıkıcı Saldırı
İLAVE HAREKET HIZI: Etkin olduğu zamana bağlı olarak %25-75 ⇒ Etkin olduğu zamana bağlı olarak %25-65

Ivern
E'nin taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.

"11.6'da giderdiğimiz Daisy hatası, hasarının artmasına yol açtı ve şu anda Ivern'ün vurduğu yerde gül bitmiyor. Orta saflardaki hasarını azaltıyoruz. Böylece kartopu etkisinden faydalandığı zaman rakiplerini ezip geçemeyecek."

E - Patlartohum
TABAN HASAR: 70/95/120/145/170 ⇒ 70/90/110/130/150

Kai'Sa
R'nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı.

"Kai'Sa'nın gücü, demiri tavında dövdüğünde ortaya çıkıyor. Ayrı düşen rakiplere atılıyor, onlara yüksek miktarda hasar veriyor ve hemen ortadan kayboluyor. Ultisiyse özellikle de erken safhalarda onun güvende kalmasını sağlıyor. Dolayısıyla rakiplerine onu koridorda yakalama fırsatı vermek için yeteneğin bekleme süresini arttırıyoruz."

R - Ölümcül Dürtü
BEKLEME SÜRESİ: 110/90/70 saniye ⇒ 130/100/70 saniye

Kindred
Q'nun ilave hasar oranı arttı. E'nin bekleme süresi azaldı.

"Kindred'a bir yardım patisi uzatarak ikilinin yeteneklerini daha sık ve daha etkili bir şekilde kullanmasını sağlıyoruz."

Q - Okların Dansı
İLAVE HASAR ORANI: %65 SG ⇒ %75 SG
E - Karabasan
BEKLEME SÜRESİ: 16/15/14/13/12 saniye ⇒ 14/13/12/11/10 saniye

Lissandra
Q'nun taban hasarı arttı.

"Aynı roldeki diğer şampiyonlara kıyasla zorlanan bir Freljord'lu daha. Buzdoğan'a önceden aldığımız gücün bir kısmını geri vererek onun rakiplerini dondurmasına yardımcı oluyoruz."

Q - Keskin Buz
TABAN HASAR: 70/100/130/160/190 ⇒ 80/110/140/170/200

Mordekaiser
Q'nun ayrı düşen rakiplere verdiği hasar arttı.

"11.3'te getirdiğimiz güçlendirmelere rağmen Morde hâlâ zayıf durumda. Özellikle de çatışmaların başında verdiği hasar ve hayatta kalma potansiyeli yeterli değil. Rakiplerini mahvetmesi için onu güçlendiriyoruz."

Q - Mahvet
AYRI DÜŞEN RAKİPLERE YÖNELİK HASAR ARTIŞI: %30/35/40/45/50 ⇒ %40/45/50/55/60

Rell
E'nin sersemletme süresi azaldı.

"Rell'in hedeflerini yıpratma ve sersemletme gücü çok fazla. Dolayısıyla takımı için pozisyon hazırlamakta fazla etkili. Fazlasıyla güvenilir kitle kontrolünün süresini hedef alarak onu ve takım arkadaşlarını sürekli ve tutarlı biçimde zincirleme kitle kontrolü etkileri uygulamaktan alıkoyuyoruz."

E - Çekiş ve İtiş
SERSEMLETME SÜRESİ: 0,75 saniye ⇒ 0,5 saniye

Teemo
Pasifin ilave saldırı hızı süresi arttı. E'nin isabet halinde taban hasarı arttı.

"Minik mantar meraklısına büyük bir güçlendirme getirerek onun ne kadar kudretli bir savaşçı olduğunu bir kez daha hatırlatıyoruz."

Pasif - Kaçak Dövüş
ŞAŞIRTMA AVANTAJI SÜRESİ: 3 saniyeliğine ilave saldırı hızı ⇒ 5 saniyeliğine ilave saldırı hızı
E - Zehirli Atış
İSABET HALİNDE TABAN HASAR: 10/20/30/40/50 ⇒ 11/22/33/44/55

Thresh
W'nun taban kalkanı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.

"Thresh profesyonel ve seçkin düzeylerde uzay müziği yerine sefaletin tatlı melodisini çalıyor. Oyuncular en çok ikinci yetenek olarak W'sunun geliştirildiği dizilimlerde başarılı oluyor. Dolayısıyla bu yeteneği bir tık zayıflatıyoruz."

W - Karanlık Geçiş
TABAN KALKAN: 60/100/140/180/220 ⇒ 60/90/120/150/180

Tristana
Taban saldırı gücü azaldı.

"Tristana profesyonel düzeyin zirvesine Roket Atlayışı yaptı. Bu yüzden erken safhalardaki hasarını azaltıyoruz."

Taban nitelikler
SALDIRI GÜCÜ: 61 ⇒ 59

Udyr
Taban saldırı gücü azaldı.

"Erken safhalarda etkili orman temizleme gücü, düello potansiyeli ve dört ebedi ruha sahip Udyr bir süredir ormanı talan ediyor. Tüm dizilimlerindeki hasarını azaltarak diğer ormancılara da iyi bir başlangıç yapma şansı tanıyoruz."

Taban nitelikler
SALDIRI GÜCÜ: 66 ⇒ 64

Varus
Taban saldırı gücü büyüme oranı arttı.

"Düşük bir performans sergileyen bir nişancı daha arıyorsanız şanslısınız; çünkü Varus burada. İhtiyacı olan gücü vererek onun zincirlerini kırmasını sağlıyoruz."

Taban nitelikler
SG BÜYÜME ORANI: 3 ⇒ 3,4

Yasuo
Taban saldırı gücü büyüme oranı arttı.

"11.6'da Ölümsüz Kalkanyay'a getirdiğimiz zayıflatmalar, Yasuo'nun nefesini kesti. Dolayısıyla ayarlamamızın bir kısmını geri alarak onun Vadi'de rüzgâr estirmesine yardımcı oluyoruz."

Taban nitelikler
SG BÜYÜME ORANI: 2,2 ⇒ 3

Yorick
İşaretli rakip şampiyonlar ve büyük canavarlar artık yakınlarındaki mezarlardan Sis Gezgini uyandırıyor. Sis Gezginleri artık rakiplerin üstüne atladığında onlara hasar veriyor. E'nin kullanımı güncellendi.

"Yorick genelde ortalama düzeyde epey etkili ama son zamanlarda biraz geriye düştü. Yüksek beceri düzeylerinde çok fazla tercih edilmemesinin yanı sıra, tüm beceri düzeylerinde bir güçlendirmeye ihtiyacı var. Dolayısıyla E'sini daha tatmin edici ve etkili hale getirerek ilk güçlendirme denememizi yapıyoruz. Bu, bazı yaşam kalitesi değişiklikleriyle birlikte çobanımızın üstündeki laneti biraz kaldıracak ve yüksek beceri düzeylerindeki performansını diğer düzeylerdeki performansıyla eşitleyecek."

E - Sisin Matemi
YENİ ÇALAR SAAT: İşaretli şampiyonlar ve büyük canavarlar artık yakınlarındaki mezarlardan sürekli olarak Sis Gezgini uyandırıyor (en fazla 4).
YENİ SİSİN ASİSTANLARI: Sis Gezginleri artık işaretli rakip şampiyonların ve büyük canavarların üstüne atladığında onlara %200 Hasar veriyor.
GÜNCELLENDİ KULLANIM: Kullanmak için hedef menzile yürür ⇒ Menzilinin dışına hedef alıyorsa E'yi anında azami menzilinde kullanır

Eşyalar

Canbiçen
"Canbiçen hem sınıfındaki hem de sınıfında olmayan diğer eşyalara kıyasla fazla yüksek bir performans sergiliyor. Bu değişikliklerden sonra Canbiçen hâlâ etkili olacak ama onu ilk eşya olarak almak eskisi kadar kârlı olmayacak."

TOPLAM BEDEL: 2900 Altın ⇒ 2800 Altın
SALDIRI GÜCÜ: 55 ⇒ 45

Hepbuz
"Hepbuz 11.4'te getirdiğimiz değişikliklerin ardından Vadi'de sık ık tercih ediliyor. Oyuncuların her üç ihtişamlı eşyayı da kullanabileceği durumların olması güzel bir şey; fakat Hepbuz'un hasarı, kitle kontrolü gücü göz önünde bulundurulduğunda biraz fazla yüksek. Bu yüzden onu azaltıyoruz."

BUZLANDIR HASARI: 125 (+%35 YG) ⇒ 100 (+%30 YG)
BUZLANDIR BEKLEME SÜRESİ: 20 saniye ⇒ 30 saniye

Sonsuz Kış (Ornn Geliştirmesi)

BUZLANDIR HASARI: 125 (+%35 YG) ⇒ 100 (+%30 YG)
BUZLANDIR BEKLEME SÜRESİ: 20 saniye ⇒ 30 saniye

Dominik Efendi'nin Hürmetleri
"Dominik Efendi'nin Hürmetleri nişancıların sık sık ikinci eşya olarak tercih ettikleri bir seçenek oldu. Her durumda alınmasını önlemek ve onu özellikle de dayanıklı şampiyonlara karşı etkili bir eşya haline getirmek için bazı ayarlamalara gidiyoruz."

BEDEL: 2900 Altın ⇒ 3000 Altın
SALDIRI GÜCÜ: 35 ⇒ 30

Serylda'nın Garezi
"Garezimizi geride bıraktık. Serylda'yı suikastçılar için daha erişilebilir hale getiriyoruz."

BEDEL: 3400 Altın ⇒ 3200 Altın

Üçlü Kuvvet
"Üçlü Kuvvet'in sağladığı saldırı hızı biraz fazla yüksekti. Bu da hedef kitlesinin büyük bir bölümünün eşyayı tercih etmemesine yol açıyordu. Daha fazla kullanıcıya hitap etmesi için Üçlü Kuvvet'in niteliklerini ve ihtişamlı pasifini değiştiriyoruz."

SALDIRI GÜCÜ: 25 ⇒ 30
SALDIRI HIZI: 35 ⇒ 30
YENİ KAÇLI DARBE?: Üçlü Darbe etkisi artık kulelere yönelik saldırılarda da yük biriktiriyor.
İHTİŞAMLI PASİF: %10 Saldırı Hızı ⇒ 3 Saldırı Gücü, 3 Hareket Hızı, 3 Yetenek Hızı

Ebedi Kuvvet (Ornn Geliştirmesi)
SALDIRI GÜCÜ: 35 ⇒ 40
SALDIRI HIZI: 45 ⇒ 40

Turbo Kimyasal Tankı
"Turbo Kimyasal Tankı hız sınırını ve beklentilerimizi çabucak aşmaya başardı. Dolayısıyla eşyanın gücünü hareket hızından yavaşlatmaya aktarıyoruz."

SÜPER GÜÇ İLAVE HAREKET HIZI: %75 ⇒ %60
SÜPER GÜÇ YAVAŞLATMASI: %40 ⇒ %50

Turbo Şarjlı Hexdeney (Ornn Geliştirmesi)
SÜPER GÜÇ İLAVE HAREKET HIZI: %75 ⇒ %60
SÜPER GÜÇ YAVAŞLATMASI: %40 ⇒ %50

Oyun İçi Dükkân Güncellemeleri
  • Artık arama sonuçlarından eşya alabiliyorsunuz. Yaşasın!
  • Kalista'nın Kara Kargısı'nın önerilen eşyalarını mahvetmesine yol açan sorun giderildi.
  • Dükkândaki eşyalar saymayı öğrendi ve artık doğru miktarları gösteriyor.
  • ARAM'da doku iyileştirmeleri yapıldı.
  • Önerilen eşyalar artık Çarp geliştirildikten sonra bir ormancı eşyası önermiyor. Hay aksi!
  • Oyuncuların eşya dükkânının boyutunu değiştirdikten sonra ayarlar menüsünden varsayılan ayarlara dönememesine yol açan sorun giderildi.

Sihirdar Vadisi Dereceli İlerlemesi
"Sihirdar Vadisi'ndeki dereceli oyunların LP formüllerinde bazı güncellemelere gittik ve genel beceri tespiti sistemi, artık LP kazanç ve kayıplarının daha tutarlı olmasını sağlayacak. Bu değişiklikler, oyuncuların LP kazançlarını daha tahmin edilebilir kılacak ve olağanüstü LP kazanç ve kayıplarının sıklığını azaltacak."

Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri
  • Seraphine artık Pasif - Sahne Tozu yeteneğiyle yakınındaki takım arkadaşlarına nota kazandırdığında Dinçleştirici Aytaşı'nın Yıldız Işığı iyileştirmesini tetikleyemiyor. Artık Dinçleştirici Aytaşı'nın Yıldız Işığı etkisini yalnızca rakiplere doğrudan hasar verdiğinde veya takım arkadaşları üstünde yetenek kullandığında tetikleyebilmeli.
  • Karma'nın E - Direniş yeteneği veya Seraphine'in W - Saran Ses yeteneği gibi alan etkili kalkan sağlayan yeteneklerin, Dinçleştirici Aytaşı'nın Yıldız Işığı etkisini tetikleyememesine yol açan hata giderildi.
  • Lux'ın E - Işık Patlaması yeteneği bir rakibe isabet etmese bile, Dinçleştirici Aytaşı'nın iyileştirmesini tetikleyebilmesine yol açan hata giderildi.
  • Xin Zhao artık yere saplandığında E - Yürekli Hücum yeteneğini kullanamıyor.
  • Gangplank'in arayüzünün yuvarlak simgeler yerine kare simgeler göstermesine yol açan hata giderildi.
  • Brand'in Pasif - Alev yeteneği gibi zamanla hasar veren yeteneklerin Büyühırsızının Marifeti'nin Vergi etkisini tetiklememesine yol açan hata giderildi.
  • Kaniçen ve Hızkesen'in bedelleri düzeltildi (3200 Altın değil, 3300 Altın).
  • Akali'nin E - Çevik Silah yeteneğinin ipucundaki hasar miktarının eşya alıp satıldığında güncellenmemesine yol açan hata giderildi.
  • Banshee'nin Duvağı'nın kalkanının eşya hızından etkilenmemesine yol açan hata giderildi. Eskiden yalnızca simgesi güncelleniyordu.
  • Ornn'un Ölümsüz Kalkanyay'dan geliştirdiği Kan Koruması'nın eşya açıklaması, artık eşyanın sağladığı saldırı gücünü doğru gösteriyor.
  • Mahvolmuş Kralın Kılıcı'nın Sömürü etkisinin oyun içindeki hasarı, artık istemcideki eşya ipucundaki değerlerle tutarlı.
  • Ölümsüz Kalkanyay'ın Koleksiyon sekmesinde ipucundaki saldırı hızı kaldırıldı.
  • Neeko'nun W - Kandırıkçı yeteneği artık Tanrıça'nın Gözyaşı'nın ve bu serideki diğer eşyaların Mana Yüklemesi etkisini tetiklemiyor.
  • Aktif pasifi bekleme süresinde olan bir eşya varsa ve oyuncu İmparatorun Fermanı'nı söz konusu eşyanın yuvasına taşırsa, artık eski eşyanın kalan bekleme süresi kopyalanmıyor.
  • Maceracının Pazubendi'nin Kai'Sa'nın W - Hiçlik Topu yeteneğinin YG'sini etkilemesine yol açan hata giderildi.
  • Morgana'nın Pasif - Ruh Sömürüsü yeteneği artık ipucunda söylendiği gibi küçük ve orta boy canavarlardan faydalanıyor.
  • Sylas artık Hepbuz'un Buzlandır pasifi veya Rüzgârın Hiddeti'nin Bulut Patlaması pasifine sahip bir rakip şampiyona Pasif - Petrisit Patlaması yeteneğini isabet ettirdiğinde yük kazanmıyor.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz.

Uzayın Ritmi Lux
Görsel

Uzayın Ritmi Rumble
Görsel

Uzayın Ritmi Nasus
Görsel

Uzayın Ritmi Nunu ve Willump
Görsel

Uzayın Ritmi Blitz ve Crank
Görsel

Uzayın Ritmi Lulu
Görsel

Uzayın Ritmi Samira
Görsel

Uzayın Ritmi Lulu Prestij Serisi
Görsel


Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak renkleri aşağıda bulabilirsiniz:

Uzayın Ritmi Lux
Görsel

Uzayın Ritmi Rumble
Görsel

Uzayın Ritmi Nasus
Görsel

Uzayın Ritmi Nunu ve Willump
Görsel

Uzayın Ritmi Blitz ve Crank
Görsel

Uzayın Ritmi Lulu
Görsel

Uzayın Ritmi Samira
Görsel
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.