Önemli: LoR - İlk İzlenimleriniz
#1
runeterra.png
Bu konuda Legends of Runeterra'nın açık betasına dair ilk izlenimlerinizi ve düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
hby6qc.gif
Ara
Cevapla
#2
LoL'e ilk başladığımda Tryndamere mainlemiştim sanırım LoR'da da aynısı olacak. Her destenin özellikleri kuvvetli gibi geldi. Eğitimi yeni bitirdim sayılır. Ancak Tryndamere ve Yasuo diğerlerinde bir tık önde gibi tabi pvpde nasıldır bilemem.
5bac4e30d414a7eda8d137af0b1b33d4_2.jpg
Ara
Cevapla
#3
Oyunun eğitim kısmı biraz fazla uzun gibi geldi. Genel olarak çok fazla "farklı" mekanik var. Oyunu bir süre oynayıp hepsini öğrenmeden her tur okuyarak geçirebiliyorsunuz. Onun dışında animasyonlar ve çizimler aşırı derecede hoşuma gitti.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#4
Galiba riotun klasik taktiği bu oyununda da mevcut. Yeni çıktığı için her şey aşırı derecede op.
5bac4e30d414a7eda8d137af0b1b33d4_2.jpg
Ara
Cevapla
#5
Hearthstone gibi kart oyunlarının önemli bir kısmı trading, yani tur sana geldiğinde hangi minionun önündeki seçeneklerden hangisine saldıracağını belirlemek. Legend of Runeterra da dahil olmak üzere nedense diğer kart oyunlarında bu olayın oyun tasarımına dahil edilmediğini görüyorum. GWENT oynarken kart oyunu oynuyor değil, sanki ıstakaya okey taşı diziyormuşuz gibi hissediyordum bu sebeple. Artifact'te kimin nereye saldıracağı RNG ile belirleniyordu. Legend of Runeterra'da tutorialde gördüğüm kadarıyla daha da farklı bir yol izlenmiş, saldıran nereye saldıracağını belirleyemiyor, savunan (sıra ona daha sonra geldiği için) saldıranları görüp onu counterlayacak bir dizilimle çıkabiliyor. Yani aslında yine trading var, ancak saldıranı değil savunanı destekleyen tuhaf bir sistem.

Prologue'da ilerleyip diğer görüşlerimi yazarım ileride.
Cevapla
#6
Oyun güzel dizayn edilmiş ve eğlenceli. Beklediğimden de daha dengeli çıktı diyebiliyorum. Güzel, kombinasyonlu bir deck dizmeye bakıyor gibi galibiyet. Daha önce hearthstoneun sadece tutorialinin bir kısmını oynamıştım ve biraz da cards and castles oynamıştım. LoR'a ısınmak çok zor olmadı ama kartlara, terimlere alışmak biraz zaman alacak heralde.
Ara
Cevapla
#7
Hearthstone'daki gibi oyuncuların turları sırasında "neredeyse" istedikleri her hamleyi yapabilmesi yerine her hamleye karşı bir şeyler yapabilme özelliği benim çok hoşuma gitti. MTG'de blok yapan kartın saldıramaması(ve tam tersi) durum yerine koydukları saldırı-blok mekaniği de oyundaki derinliği büyük oranda artırıyor. Şimdilik oyunun dengesini de güzel buldum ancak biraz daha oynamak gerekiyor kesin bir şey demek için.
hby6qc.gif
Ara
Cevapla
#8
Oyun derinlikli, düşünme ve strateji kurma konusunda zorluyor. İlk izlenimlerim çok olumlu oldu.

Fakat bir durum canımı sıktı, Braum'da exploit var. Braum u tahtaya sürüp karşısına bir savunmacı çekince öbür tarafın summon ve spell aşaması iptal olup direkt tahtaya savunmacıları yerleştirmesi gerekiyor bunu düzeltirler umarım, bazen çok can sıkıyor
Ara
Cevapla
#9
Gerçekten bu kadar iyi bir oyun beklemiyordum. Tutorial çok kötü ama neredeyse sıkılıp çıkacaktım.
Ara
Cevapla
#10
Oyundaki turlar ve genel olarak oyun çok uzun. Şu ana kadar 10. turdan önce biten oyunum neredeyse yok ve bazı oyunlarda +20 bile görüyorum.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.