25-07-2020, 02:01
(Son Düzenleme: 26-02-2022, 19:29, Düzenleyen: Dreamerscream. Toplamda 7 kere düzenlenmiş.)
Civics
Civics, bir imparatorluk içindeki yaşam ilkelerini temsil eder ve öncelikle bir imparatorluğun sahip olduğu yetki ve etik ile sınırlıdır. Her imparatorluk iki Civics ile başlar, ancak Galactic Administration teknolojisini veya eşdeğerini araştırarak sınır üç Civics'e yükseltilebilir. Civics 250 Influence kullanarak hükümeti her 20 yılda bir değiştirilebilir. Bir noktada imparatorluğun gereklilikleri imparatorluk etiğinde bir değişiklik nedeniyle yerine getirilmezse, "uykuda kalır" ve değiştirilene veya gereklilikleri yeniden yerine getirilene kadar bonus sağlamaz.
Civics, bir imparatorluk içindeki yaşam ilkelerini temsil eder ve öncelikle bir imparatorluğun sahip olduğu yetki ve etik ile sınırlıdır. Her imparatorluk iki Civics ile başlar, ancak Galactic Administration teknolojisini veya eşdeğerini araştırarak sınır üç Civics'e yükseltilebilir. Civics 250 Influence kullanarak hükümeti her 20 yılda bir değiştirilebilir. Bir noktada imparatorluğun gereklilikleri imparatorluk etiğinde bir değişiklik nedeniyle yerine getirilmezse, "uykuda kalır" ve değiştirilene veya gereklilikleri yeniden yerine getirilene kadar bonus sağlamaz.
Standard Civics
Standard Civics, bir imparatorluktaki günlük yaşamı yönlendiren ilkeleri temsil eder. Gestalt veya Kurumsal imparatorluk olarak kabul edilmeyen ve imparatorluk etiği ve otorite türünden büyük ölçüde etkilenen herhangi bir imparatorluk tarafından seçilebilirler.
Standard Civics, bir imparatorluktaki günlük yaşamı yönlendiren ilkeleri temsil eder. Gestalt veya Kurumsal imparatorluk olarak kabul edilmeyen ve imparatorluk etiği ve otorite türünden büyük ölçüde etkilenen herhangi bir imparatorluk tarafından seçilebilirler.
Agrarian Idyll
Generator, Mining ve Agriculture District'den +1 Housing artar
City District'den -1 Housing azalır
Farmers ayrıca +2 Amenities üretiyor
Her 4 Agriculture Districts +1 Building Slot sağlar
Arcology Project'ini seçemez
Pasifist olmalıdır
Pasifist olmalıdır
Remnants kökeni olamaz
Post-Apocalyptic kökeni olamaz
Shattered Ring kökeni olamaz
Void Dwellers kökeni olamaz
Anglers olamaz
Aristocratic Elite
+1 Governor Level Cap artar
Capital Buildings'de bulunan Administrator işlerini Noble işleri ile değiştirir
Noble Estates binalarını inşa edebilir
Oligarchic veya Imperial olmalı
Egalitarian olmamalı
Exalted Priesthood olmamalı
Merchant Guilds olmamalı
Technocracy olmamalı
Oligarchic veya Imperial olmalı
Egalitarian olmamalı
Exalted Priesthood olmamalı
Merchant Guilds olmamalı
Technocracy olmamalı
Beacon of Liberty
+% 15 Monthly Unity sağlar
-% 15 Nüfustan gelen Empire Sprawl azalır
Democratic olmalı
Egalitarian olmalı
Xenophobe olmamalı
Democratic olmalı
Egalitarian olmalı
Xenophobe olmamalı
Citizen Service
Soldiers ek olarak +2 Unity üretir
+% 15 Naval Capacity artar
Full Citizenship Pops, Full Military Service'e ve Full Military Service'teki nüfus Full Citizenship'e sahip olmalıdır
Oligarchic veya Democratic olmalı
Militarist olmalı
Fanatic Xenophile olmamalı
Reanimators olmamalı
Corporate Dominion
Starbase Trading Hub başına +1 Energy sağlar
Private Colony Ships inşa edebilir
Offworld Trade Companies teknolojisi ile başlar
Mercantile diplomatic Stance kullanabilir (Inward Perfection yoksa)
Oligarchic olmalı
MegaCorp DLC'e sahip olmamalı
Xenophobe olmamalı
Corvée System
Immigration'dan gelen +% 15 Pop Growth artışı
Pop Resettlement için Unity maliyeti harcamaz
Egalitarian olmamalı
Free Haven olmamalı
Egalitarian olmamalı
Free Haven olmamalı
Cutthroat Politics
−% 20 Edict Costs azalır
−% 20 Edict Upkeep azalır
+1 Codebreaking sağlar
Distinguished Admiralty
+3 Admiral ve General Starting seviyesi artar
+% 10 Ship Fire Rate oranı artar
+1 Admiral Level Cap artar
+10 Fleet Command Limiti artar
Militarist olmalı
+% 10 Ship Fire Rate oranı artar
+1 Admiral Level Cap artar
+10 Fleet Command Limiti artar
Militarist olmalı
Efficient Bureaucracy
−% 20 Administrator Upkeep azalır
Çevreci
−% 20 Pop Consumer Goods Upkeep azalır
Exalted Priesthood
Capital Buildings'de bulunan Administrator işlerini High Priest işleriyle değiştirir
Priests +1 Unity sağlar
Oligarchic veya Dictator olmalıdır
Spiritualist olmalı
Merchant Guilds olmamalı
Aristocratic Elite olmamalı
Technocracy olmamalı
Feodal Society
+1 Unity per Governor level
−50% Subject Power Penalty azalır
−50% Subject Power Penalty azalır
−50% Leader Cost azalır
Leaders maliyet harcamaz
Subjects yeni Starbase oluşturabilir
Subjects yeni Starbase oluşturabilir
Imperial olmalı
Free Haven
Immigration'dan gelen +% 15 Pop Growth artışı
+% 50 Immigration Pull verir
Fanatic Xenophile olmalı
Corvée System olmamalı
Corvée System olmamalı
Fonksiyonel Mimari
-15% Building ve District Cost azalır
+1 Building Slot sağlar
Idealistic Foundation
+% 10 Happiness sağlar
Egalitarian olmalı
Imperial Cult
+100 Edict Fund artar
Imperial olmalı
Authoritarian olmalı
Spiritualist olmalı
Authoritarian olmalı
Spiritualist olmalı
Inward Perfection
Oyun başladıktan sonra eklenemez veya kaldırılamaz
+% 20 Monthly Unity sağlar
+% 10 Pop Growth Speed sağlar
+% 5 Happiness sağlar
+50 Edict Fund artar
+% 5 Happiness sağlar
+50 Edict Fund artar
-1 Envoys
+1 Encryption
-1 Codebreaking
FTL öncesi devletlere sızamaz
Diplomatik kısıtlamalar
Rival olamaz düşman belirleyemez
Defensive Pacts kuramaz veya giremez
Commercial Pacts kuramaz veya giremez
Research Pacts kuramaz veya giremez
Migration Treaty gerçekleştiremez
Guarantee Independence gönderemez
Federation'a katılamaz veya kuramaz
Zorla diğer devletlere Force Tributary yapamaz
Pasifist olmalı
Xenophobe olmalı
Diplomatik kısıtlamalar
Rival olamaz düşman belirleyemez
Defensive Pacts kuramaz veya giremez
Commercial Pacts kuramaz veya giremez
Research Pacts kuramaz veya giremez
Migration Treaty gerçekleştiremez
Guarantee Independence gönderemez
Federation'a katılamaz veya kuramaz
Zorla diğer devletlere Force Tributary yapamaz
Pasifist olmalı
Xenophobe olmalı
Pompous Purists olmamalı
Meritocracy
+1 Leader Level Cap sağlar
+% 10 Specialist Resource Output sağlar
Oligarchic veya Democratic olmalı
Mining Guilds
Miners +1 Mineral sağlar
Nationalistic Zeal
−% 15 Claim Influence Cost azalır
−% 20 War Exhaustion Gain azalır
Militarist olmalı
Parliamentary System
+% 40 Faction Unity Gain sağlar
Democratic olmalı
Philosopher King
+2 Ruler Level Cap artar
Ruler ve Governor'ın olumsuz özellikler kazanma olasılığı düşer
Dictator veya Imperial olmalı
Police State
+5 Stability sağlar
Enforcers ve Telepats ayrıca +1 Unity üretir
Fanatic Egalitarian olmamalı
Shadow Council
−75% Election Influence Cost azalır
+% 10 Ruler Pop Resource Output
+1 Codebreaking
Imperial olmamalı
Imperial olmamalı
Slaver Guilds
+% 10 Slave Pop Resource Output artar
% 35 Enslaved Pop Ratio sağlar
Authoritarian olmalı
Pleasure Seekers olmamalı
Technocracy
Capital Building'de bulunan Administrator işlerini Science Director işleriyle değiştirir
araştırmacılar ayrıca +1 Unity üretir
+1 Research Alternatives sağlar
Expertise özellikleri teknoloji seçimleri üzerinde iki katı etkiye sahip olur
Fanatic Materialist olmalı
Aristocratic Elite olmamalı
Exalted Priesthood olmamalı
Merchant Guilds olmamalı
Shared Burdens olmamalı
Fanatic Materialist olmalı
Aristocratic Elite olmamalı
Exalted Priesthood olmamalı
Merchant Guilds olmamalı
Shared Burdens olmamalı
Warrior Culture
+% 20 Army Damage artar
Entertainer işlerini Duelist işleriyle değiştirir
Militarist olmalı
Fanatic Purifiers
Oyun başladıktan sonra eklenemez veya kaldırılamaz
+% 33 Ship Fire Rate artar
+% 33 Army Damage artar
−15% Ship Cost azalır
+% 33 Naval Capacity artar
Genocidal
Yabancı imparatorluklar ile diplomatik pakt kurulamaz
Galactic Market kullanılamaz
Purification Casus Belli kullanabilir
Her farklı türdeki imparatorluk ile -1000 Opinion
Aynı türFanatic Purifiers ile +200 Opinion
Mekanik türler hariç, farklı türlerin nüfusları her zaman temizlenecektir
Purge edilen Pop başına +2 Unity kazanır
Armageddon Bombardment Politikasını kullanabilir
Fanatic Xenophobe olmalı
Militarist veya Spiritualist olmalı
Syncretic Evolution kökeni olamaz
Common Ground olmamalı
Hegemon olmamalı
Barbaric Despoilers olmamalı
Pompous Purists olmamalı
Barbaric Despoilers
Oyun başladıktan sonra eklenemez veya kaldırılamaz
Despoliation Casus Belli kullanabilir
Raiding Orbital Bombardment stance kullanabilir
Mıgration Treaty yapamaz
Military Alliance ve Hegemony Federations dışında Federation oluşturulamaz
Militarist olmalı
Authoritarian veya Xenophobe olmalı
Fanatic Xenophile olmamalı
Fanatic Purifiers olmamalı
Common Ground olmamalı
Byzantine Bureaucracy
Bureaucrats +1 Unity ve +1 Stabilty üretir
Merchant Guilds
Capital Building'de bulunanAdministrator işlerini Merchant işleriyle değiştirir
Mercantile Diplomatic Stance kullanabilir (Inward Perfection'a sahip olmadıkça)
Exalted Priesthood olmamalı
Aristocratic Elite olmamalı
Technocracy olmamalı
Exalted Priesthood olmamalı
Aristocratic Elite olmamalı
Technocracy olmamalı
Shared Burdens
Shared Burdens yaşam standardına izin verir
Utopic Abundance ve Chemical Bliss dışında başka yaşam standartları kullanılamaz
+5 Stabilty sağlar
−45% Pop Demotion Time azalır
+5 Stabilty sağlar
−45% Pop Demotion Time azalır
Communal Housing ve Utopian Communal Housing Buildings inşa edebilir
Fanatic Egalitarian olmalı
Xenophobe olmamalı
Technocracy olmamalı
Fanatic Egalitarian olmalı
Xenophobe olmamalı
Technocracy olmamalı
Pleasure Seekers olmamalı
Diplomatic Corps
+2 Envoys verir
+% 10 Diplomatic Weight artar
Inward Perfection olmamalı
Fanatic Purifiers olmamalı
Memorialists
Sanctuary of Repose binalarını inşa edebilir
Fanatic Purifiers olmamalı
Reanimators
Military Academies yerini Dread Encampment binaları alır
Her öldürülen ordu %33 şans ile Undead Army'e dönüşür
Yenilen biyolojik Leviathanlar yeniden canlandırılabilir
Pasifist olmamalı
Citizen Service olmamalı
Pasifist olmamalı
Citizen Service olmamalı
Death Cult
Sacrificial Temple binaları inşa edebilir
Sacrifice Edict kullanabilir
Spiritualist olmalı
Inward Perfection olmamalı
Fanatic Purifiers olmamalı
Necrophage olmamalı
Catalytic Processing
Metallurgist işlerini Catalytic Technician işleriyle değiştirir
Calamitous Birth olmamalı
Idyllic Bloom
Oyun başladıktan sonra eklenemez veya kaldırılamaz
Gaia Seeders binaları inşa edebilir ve yükseltebilir
Plantoid yada Fungoid olmalı
Shattered Ring kökeni olamaz
Void Dwellers kökeni olamaz
Void Dwellers kökeni olamaz
Life-Seeded kökeni olamaz
Masterful Crafters
Artisan işlerini Artificer işleri ile değiştirir
Her 3 Industrial District için +1 Building Slot verir
(Habitatlar hariç)
Pleasure Seekers
Decadent Lifestyle yaşam tarzı standardını uygulayabilir
Her Entertainer başına %1 Pop Growth artışı sağlar
Her Servant başına +5 Amenities sağlar
Shared Burdens olmamalı
Slaver Guilds olmamalı
Warrior Culture olmamalı
Pompous Purists
+30% Trust Growth artar
+2 Envoys sağlar
Diplomatik teklifler gönderebilir fakat alamaz
Xenophobe olmalı
Inward Perfection olmamalı
Fanatic Purifiers olmamalı
Fanatic Purifiers olmamalı
Scion olmamalı
Anglers
Oyun başladıktan sonra eklenemez veya kaldırılamaz
Main Species Aquatic özelliğine sahip olurlar
Ocean Worlds'de Agliculture Districts limiti yoktur
Farmers işlerini Anglers işleri ile değiştirir
Agliculture Districts Pearl Diver işleri sağlar
−50 Agriculture District Minerals Cost azalır
Post-Apocalyptic kökeni olamaz
Shattered Ring kökeni olamaz
Void Dwellers kökeni olamaz
Agrarian Idyll olamaz
Shattered Ring kökeni olamaz
Void Dwellers kökeni olamaz
Agrarian Idyll olamaz