Günlük: Stellaris - Ascension, Unity ve Beta
#1
diarystl.png

Stellaris geliştirici günlüklerinde bu hafta yeni gezegen Ascension Seviyelerinden, Unity sisteminden ve açık betadan bahsediliyor.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/dev...e.1507174/ :Herkese merhaba!

Geçen hafta Unity değişikliklerinin temellerinden bahsettik. Bu hafta bahsedeceğimiz birkaç duyurumuz ve içerik var.

Hazır mısınız?

Gezegen Ascension Seviyeleri
Ascension perkleri açmaya bağlı olan Gezegen Ascension Seviyeleri çekirdek gezegenlerinizi Unity harcayarak geliştirmenin bir yolu. Normal imparatorluklarda, hükümetinizi destekleyen ve işleri her zaman olduğu gibi yapmak için biraz fazladan uğraşan halkınızın iradesini temsil ediyor. Makine ve kovan imparatorluklarda ise daha çok gezegenin iyi bakılmış makinelerinin daha verimli olmasını ve dronların içgüdülerinin sonsuz pratikle iyileşmesini temsil ediyor.

Her iki durumda da Ascension seviyesi artan gezegen odaklandığı şeyi daha iyi yapıyor.

3 Ascension perki açtığınızda (bu mekanik için perkleri seçmeniz gerekiyor) gezegenlerinizi 1. Ascension seviyesine çıkarabileceksiniz. Bu gezegen atamasının verdiği bonusları %25 artırır. Bu Jeneratör Gezegen'in teknisyen üretimi veya Ticari Halka Dünya'nın ticaret değeri olabilir.

1642604745912.png
Birlik güçtür.

Her fazladan Ascension perki maksimum Ascension seviyesini 1 artırır ve tüm perkleri açtığınızda fazladn 4 artar. Bu gezegenlerinizi 10 defa seviye atlatarak %250 bonus almanızı sağlıyor.

1642604753849.png
Seviye 10 bir kale gezegen. Vi Valam koruyucularından önce pes edecek.

Bir gezegeni yükseltmek Unity harcıyor ve bu miktar Sprawl ve imparatorluk geneli toplam Ascension seviyesinden oldukça etkileniyor. Şu anda ilk gezegeninizi 2. Ascension seviyesine çıkarmak iki gezegeni 1. seviyeye çıkarmayla eşit maliyete sahip. Bu sebeple tüm gezegenlerinizi düşük Ascension seviyelerine mi çıkarmak istediğinize yoksa en üretken gezegenlerinizi en yüksek Ascension seviyelerine mi çıkarmak istediğinize karar vermeniz gerekecek.

Açık beta sırasında Ascension seviyelerini nasıl kullandığınızı izleyeceğiz ve vereceğiniz dönütleri bekliyoruz.

Şu anda Ascension seviyeleri sadece gezegen el değiştirirse (geçici bir işgalden değil) veya koloni terk edilirse kaybediliyor.

Unity Değişiklikleri Devamı
Unity değişikliklerinin bazı unsurlarını iyileştirmeye devam ettik ve geçen hafta belirtildiği gibi, bazı civicler ve otoriteler değişikliklere uğradı.

Geçen haftadan bir fark, başkent gezegenlerdeki Sprawl bonusunu bir üretim bonusu ile değiştirdik. Ayrıca cezalarla başlamanın pek eğlenceli olmadığını da fark ettik, bu nedenle 50'nin altındaki Sprawl'ın etkisi yok.

Ölüm Kültleri artık hem normal Tapınak hem de Kurban Tapınağı inşa edebilecekler ve Memorialistlerin özel binası artık Yerli Anıtı yerine geçecekler (ve Anıtlar gibi Ascension perk başına Unity verecekler). Kovanlar da Sensorium adlı Yerli Anıtının yerine geçen bir yapıları olacak.

1642604760915.png
Hissedebiliyor musun?
Genel "Administrator" işi, "Politikacılar" olarak yeniden adlandırılıyor, "Administrator", Bürokratlar, Rahipler ve İmparatorluğunuza rehberlik eden diğer "birleştirici" işler için kategori terimi oldu. Bürokratik Koloni Ataması, bu işlerden herhangi birine daha iyi uygulanabilmesi için “Yönetim Merkezi” olarak yeniden adlandırılacaktır.

1642604768855.png
İlk dönütler politikacıların üretken olmasının hiç gerçekçi olmadığını söyledi ama biz burada ütopik fikirleri benimsiyoruz.

1642604776753.png
Daha az bütokrasi daha çok yönetim.
Teknokrasi ve Tüccar Loncası gibi civicler tıpa tıp aynı Unity bonusu vermeyecek şekilde güncellendiler. Teknokrasi aslında baya değişiyor artık +1 araştırma seçeneği veriyor ve teknoloji seçerken araştırmacılarınızın uzmanlık bonusunu ikiye katlıyor. Bu Teknokratik imparatorluklara spesifik bir teknoloji ararken teknoloji destesini daha iyi manipüle etme yetisi vermeli. Ayrıca artık sadece Fanatik Materyaliste özgü olmak yerine herhangi bir seviyede Materyalizm ile seçilebiliyorlar.

1642604787609.png
Teknokrasiler spesifik bir teknoloji ararken araştırma destesini manipüle etmede uzmanlar.
Ayrıca Kültür işçilerinin kalkmasıyla ilgili dönütlerinizi duyduk. Yaratıcı sanatı güzel tablolara tercih edenleriniz için geri getirebileceğimiz iyi bir yer bulmaya çalışacağız. Açık betada Kültür ve Sanatkarlar Bakanlığı hala bu işleri veriyor ve koyabileceğimiz başka güzel yer var mı diye yapıları bir kez daha gözden geçireceğiz.

Ölünesi Bir İş...
Vasi ekibinin, doğrudan Oyun Direktörü'nden gelen direktifler, oyunu iyileştireceğini düşündükleri Yaşam Kalitesi değişiklikleri ve şampiyonu olmak istedikleri Topluluk İstekleri üzerinde çalışma yükümlülüğüne sahip. Ayrıca yapmak istedikleri şeyler için “Tutku Projeleri” dediğimiz şeyler sunma hakları da var.

Bunlardan biri 3.3 yamasında Ebedi İş megacorp civici olarak (kısmen) hayata geliyor.

1642604796161.png
Bahsi geçmişken, işe alıyoruz!
Reanimators civicinin megacorp varyantı olan bu civic Ölüm Sonrası İşe Alım Merkezi inşa edebilmenizi sağlıyor ve orijinal Reanimators'ün Lem güncellemesinde aldığı Leviathanları yeniden canlandırma yeteneğini de veriyor.

Ölüm Sonrası İşe Alım Merkezinde bilinçsiz cesetler yeni bir amaç ve borçlarını ödemek için yeni bir fırsat bulabilirler. Ö.S.İ.A.'nın sağladığı Tekrar Atayıcı işleri organic pop üretimi sağlıyor şey için... Umm... Zombiler.

1642604810235.png
Onlar için ne yazık ki sözleşmelerinin şartlarını yerine getirmeleri imkansız.

1642604818601.png
Tutumlu Zombiler. Bana beyin verin!
Zombiler lider olamaz, mutlulukları yok, kısırlar ve sadece İşçi seviyesindeki işlerde çalışabilirler. Öte yandan herhangi bir bakım masrafları yok ve zam istemiyorlar.

Oyun sırasında kendi kendinize bulmanıza bırakacağım birkaç ilginç etkileşim daha var.

İlk Duyuru...
Size bahsetmek istediğimiz yaklaşan bir etkinlik...


Görsel

DEV CLASH! DEV CLASH! DEV CLASH!

İkinci Duyuru...
Bahsettiğimiz Açık Beta ile ilgili olarak… Unity açık beta testini... saati kontrol eder... şimdi başlatmayı planlıyoruz.

Lütfen 3.3 Unity Open Betanın opsiyonel bir beta yaması olduğunu hatırlayalım. Kendiniz aktifleştirmelisiniz bunu için:
Steam kütüphanesine girin Stellaris'e sağ tıklayın -> Özellikler -> Betalar -> "stellaris_test - 3.3 Unity Re-work Open Beta"yı seçin

Çıktı. Şimdi. Gidin oynayın! Unity Açık Beta 3 Şubat'a kadar (her şeyin planlandığı gibi gittiği varsayarsak) devam edecek ve ayrıca 3.3 Vasi sürümü "Libra"nın bir ön izlemesine sahip.
[+] 1 üye Selene nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Administrative bina kasma devri sona eriyor
俺たち 自由 に なれる の か ?
Ara
Cevapla
#3
Su andaki beta çok dengesiz. Vur derken öldürmüşler. Sorun Empire sprawl bile değil. Eddict acmak nerdeyse imkansiz.
Ara
Cevapla
#4
Open Beta fazla uzun sürmeden asıl oyuna gelse bari.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.