İleti Sayısı: 73
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
1
02-05-2021, 22:06
(Son Düzenleme: 02-05-2021, 22:08, Düzenleyen: Averroes.)
-Oyunda bazı gezegenlere sivil fabrika yapabiliyorum bazılarına yapamıyorum. Nedenine baktğımda ecumenopolis olmaması gerekiyormuş eğer yanlış hatırlamıyorsam. Nedir bu olay? Ve nasıl çözebilirim?
-Teknoloji araştırma sırası mantığını anlamadım tam olarak. Mesela engineering alanında x araştırmasını yapayım bu bitince y'ye geçerim diyorum ama x araştırması bitince y seçeneklerde gözükmüyor, birkaç araştırma sonra y'yi araştırabiliyorum. İlk oynayışım olduğundan tam nasıl oluyor anlamadım.
-Teknolojide ilerlerken nelere önem verebilirim? Mesela bazı binalar açan veya bonuslar veren techler var bunlar tamam getirisini anlayabiliyorum, ama onun dışında atıyorum sadece "fusion reactor" veren tech var. Ben reaktörün ne işe yaradağını bilmiyorum, sizce nasıl bir yol izleyebilirim bu konuda? Ayrıca süreleri geçip cost azalıyor mu EU4'teki gibi?
-Stratejim kaynaklardan "Volatile Motes " denen kaynak durduk yere eksi yemeye başladı, nasıl düzeltebilirim?
Biraz çok oldu gibi. Teşekkürler.
•
İleti Sayısı: 6,430
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
79
1. Sivil fabrikadan kastını anlamadım, oyunun içerisinde geçen İngilizce karşılığını söylersen sevinirim.
2. Stellaris'te teknolojilerde kart sistemi var. Bu rehberde sistemin nasıl işlediği oldukça ayrıntılı biçimde anlatılmış.
3. Teknoloji öncelikleri konusunda fazla bilgim olduğunu söyleyemem fakat Powered Exosceletons, ardından da Robotic Workers sayesinde robot üretmeye başlayabildiğin için bu ikisi gördüğün zaman alman gereken teknolojilerden.
4. Durduk yere eksi yemiyorsun, bazı gelişmiş binaların bakım masrafı olarak Volatile Moles kullanıldığı için öyledir. Chemical Plant inşa ederek dengeleyebilirsin.
İleti Sayısı: 73
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
1
(02-05-2021, 22:26)Attila the Hun : 1. Sivil fabrikadan kastını anlamadım, oyunun içerisinde geçen İngilizce karşılığını söylersen sevinirim.
2. Stellaris'te teknolojilerde kart sistemi var. Bu rehberde sistemin nasıl işlediği oldukça ayrıntılı biçimde anlatılmış.
3. Teknoloji öncelikleri konusunda fazla bilgim olduğunu söyleyemem fakat Powered Exosceletons, ardından da Robotic Workers sayesinde robot üretmeye başlayabildiğin için bu ikisi gördüğün zaman alman gereken teknolojilerden.
4. Durduk yere eksi yemiyorsun, bazı gelişmiş binaların bakım masrafı olarak Volatile Moles kullanıldığı için öyledir. Chemical Plant inşa ederek dengeleyebilirsin. Çok teşekkür ederim. Sivil fabrikalardan kastım "civilian industry". Bir de ekstradan sormak istiyorum. Robot üretmek neden avantajlı? İsyan falan edebiliyorlar mı?
•
İleti Sayısı: 6,430
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
79
Civilian Industries yapamadığın gezegenlerde muhtemelen Alloy Foundries vardır. Bu binalardan birini yapınca diğerini inşa edemiyorsun. Ne kadar nüfus, o kadar iyi. Bu yüzden kendi ırkına ek başka nüfuslar üretmek ve bunu hızlı yapmak önemli. Bu noktada devreye robot üretimi giriyor. Aynı zamanda robotlar tüm gezegenlerde +%200 yaşanabilirlik elde ettiği için fazlasıyla uyumlu nüfuslar olduğunu söyleyebiliriz. Robotlar Synthetic Dawn hikâye paketine sahipsen isyan edebiliyor.
İleti Sayısı: 73
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
1
Oyuna yeni başladığım için gemi dizaynı falan yapmasam büyük sıkıntı oluşturur mu? Şu anlık bana mikro geldiği için yapasım gelmiyor.
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
Biraz daha zorlanırsın sadece. Varsayılan dizaynlar kolay kolay counterlanamadığı için çok sorun olmaz ama rakibi counterlama şansını kaçırırsın.
Sic Parvis Magna
Aşağıdaki 1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Averroes
İleti Sayısı: 3,992
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
53
Yeni gelen intel olayı yüzünden rakibin gemilerini incelemek kolay olmuyor. Ben de karışık gemi dizaynı ile ilerliyorum. Hem armor hem shild, hem armor penetr, hem shild penetr, peki böyle mix giderken silahlar için optimal dizayn nasıl olmalı?
•
İleti Sayısı: 1,519
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
16
Cogunluk sadece laser kullaniyor artik. Sanirim erken saldiri icin daha etkili. daha sonrasinda ise hersey notron launchera donuyor
•
İleti Sayısı: 73
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
1
05-05-2021, 16:44
(Son Düzenleme: 05-05-2021, 16:45, Düzenleyen: Averroes.)
İkinci oyunuma robot olarak başladım. Şu an oyunum iyi durumda ama gezegenleri yönetme konusunda sıkıntı yaşıyorum. Her gezegeni belirli amaçlar için kullanmak iyi demişsiniz(teknoloji, enerji, maden, alloy gezegeni vs.) Sormak istediğim şeyler var:
-Gezegeni atıyorum teknoloji gezegeni yapmak istiyorum. Nasıl yapacağım?
-Hangi gezegenin neye uygun olduğunu nereden anlayacağım?
-gezegenleri ne zaman kolonize etmem gerektiğini hala tam anlayamadım. Erken kolonize edersem sanki büyük eksi yiyecekmişim gibi geliyor.
-Aynı anda gezegen kolonisi yapmak eksi bonus vs. verir mi?
-Kolomize etmeye başladığımda diğer gezegenlerdeki pop artışı etkileniyor mu?
Teşekkür ederim.
•
İleti Sayısı: 1,519
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
16
(05-05-2021, 16:44)Averroes : İkinci oyunuma robot olarak başladım. Şu an oyunum iyi durumda ama gezegenleri yönetme konusunda sıkıntı yaşıyorum. Her gezegeni belirli amaçlar için kullanmak iyi demişsiniz(teknoloji, enerji, maden, alloy gezegeni vs.) Sormak istediğim şeyler var:
-Gezegeni atıyorum teknoloji gezegeni yapmak istiyorum. Nasıl yapacağım?
-Hangi gezegenin neye uygun olduğunu nereden anlayacağım?
-gezegenleri ne zaman kolonize etmem gerektiğini hala tam anlayamadım. Erken kolonize edersem sanki büyük eksi yiyecekmişim gibi geliyor.
-Aynı anda gezegen kolonisi yapmak eksi bonus vs. verir mi?
-Kolomize etmeye başladığımda diğer gezegenlerdeki pop artışı etkileniyor mu?
Teşekkür ederim.
Buradan gezegen focusunu ayarlayabilirsin
\
Enerji districti fazlaysa enerji, mineral fazlaysa mineral gezeegeni yaparsin, digerler kaynaklar icin herhangi bir gezegen olur ama enerji ve mineral gezegenleri oteki kaynaklara harcama.
Ozellikle robotlar icin ne zaman koloni edecegim diye bir sey yok. Ne kadar cok gezegen varsa o kadar iyi.
Koloni ettigin tum gezegenleri ayni anda gelistirmeye calismana gerek yok. robot icin oncelikle enerji gezegeni ayarlayip, diger kolonilerden o gezegene nufus aktarimi yap uzun sure. tum enerji districtleri dolana kadar. Sonrasinda mineral gezegeni icin ayni sey. Ekonomi zora girecekse mineral gezgenine erken baslarsin.
Yeni sistemde toplam ulke nufusu yeni nufusun gelmesini uzatiyor ama cok koloni atmak her zmaan iyidir.
Aşağıdaki 1 üye yafeshan nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye yafeshan nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Averroes
İleti Sayısı: 73
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
1
Çok teşekkür ederim. Bir sorum daha var. Filoda hangi sınıf gemiden(ckorvet, destroyer vs.) ideal olarak kaç tane koyamam gerekir? Yıllara göre sayılarını gösteren tablo, rehber falan var mı? Ya da sayıları belirlerken nasıl bir mantık kuruyoruz?
•
İleti Sayısı: 1,519
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
16
(05-05-2021, 19:00)Averroes : Çok teşekkür ederim. Bir sorum daha var. Filoda hangi sınıf gemiden(ckorvet, destroyer vs.) ideal olarak kaç tane koyamam gerekir? Yıllara göre sayılarını gösteren tablo, rehber falan var mı? Ya da sayıları belirlerken nasıl bir mantık kuruyoruz?
Bu aralar ne kadar buyukse o kadar iyi. Yani yapabildigin en büyük gemi. Filolarin genelde tek tip gemiden olusmasi daha çok tercih ediliyor. Corvet gibi küçük gemi filolari aslinda buyuk gemi filolarina göre avantajli olmaliydi ama ne yazikki degil.
İleti Sayısı: 73
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
1
Gezegen ekranının "available jobs" kısmında eksili sayılar görüyorum. Ne anlama geliyor? Bu arada stability arttırma için önerileriniz var mı?
•
İleti Sayısı: 1,519
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
16
(08-05-2021, 17:52)Averroes : Gezegen ekranının "available jobs" kısmında eksili sayılar görüyorum. Ne anlama geliyor? Bu arada stability arttırma için önerileriniz var mı?
Eksili sayilar varsa hazirdaki populasyonda presentient, asimasyon olan po falan olabilir. stabilite icin oncelikle herkez mutlu olmali, issiz ve housing sorunu olmamali, amenity yuksek olmali. stabilte bonusu veren seyler var, oldukca fazla parametresi var
Aşağıdaki 1 üye yafeshan nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye yafeshan nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Averroes
İleti Sayısı: 42
Üyelik Yılı: 2020
Imperium:
0
Hive Mind build ile ilgili genel olarak tavsiyeleriniz nelerdir?
•
İleti Sayısı: 1,519
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
16
19-05-2021, 11:50
(Son Düzenleme: 19-05-2021, 11:54, Düzenleyen: yafeshan.)
(19-05-2021, 11:33)Dark Hopes Nebu : Hive Mind build ile ilgili genel olarak tavsiyeleriniz nelerdir?
En iyi bilen arkadas @ jax61 ama bu ara cok ön planda degil. Kesinlikle kotu degil ama en iyi de degil.
Nufus avantajina yatirim yapmak gerekir diye düşünüyorum. Mumkun olduğunca bol gezegene koloni atabilmeli ve tabiki adaptability traiti iyi olur. Hiveworld baslangici oldukca etkili olabilir.
İleti Sayısı: 982
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
2
Bu resim yukarıda kullanılmış.Ben de burada Planet Deficit kısmını anlayamadım.
•
İleti Sayısı: 1,519
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
16
(22-06-2021, 13:17)KARTAL : Bu resim yukarıda kullanılmış.Ben de burada Planet Deficit kısmını anlayamadım.
Gezegen giderleri onlar
•
İleti Sayısı: 982
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
2
ek bir şey yapmama gerek var mı ?
•
İleti Sayısı: 5,326
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
35
(22-06-2021, 13:17)KARTAL : Bu resim yukarıda kullanılmış.Ben de burada Planet Deficit kısmını anlayamadım.
Gezegenin üretimi tükettiklerinden çıkarılınca kalanlar onlar. 20 enerji üretiyor ama 70 tüketiyorsa deficit 50 enerji olur
俺たち 自由 に なれる の か ?
•
|