İleti Sayısı: 2,457
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
36
Nemesis DLC'si ile ilgili ilk izlenimlerinizi burada paylaşabilirsiniz
•
İleti Sayısı: 1,519
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
16
16-04-2021, 00:19
(Son Düzenleme: 16-04-2021, 01:47, Düzenleyen: yafeshan.)
Dengeler oldukca degisecek gibi duruyor. Az gezegenle cok is yapmak artik daha da zor. Endustri binasinin (alloy/consumer) gezegen basina 1 ile sinirlandirilmasi cok degistiriyor planlari. Yeni endustry districtleri 1er tane alloy ve consumer iscisi verdigi icin bir gezegende ayni kaynaktan yiginla uretmek artik cok mumkun degil. Consumer derdi olmayan robot ve hive buildleri daha on plana cikabilir (daha onlari denemedim). Orta ve uzun vadede alloy, consumer goodsa gore cok daha fazla gerekli oldugu icin uretim dengesini ayarlamak cetrefilli gorunuyor. Ecumenapolis gezegenlerin degeri katlanarak artmis gozukuyor. Ama tabiki ona ne kadar erken ulasilabilecegi onemli.
Bu degisiklikler ik bakista, erken alloy binasi doldurup rakibi ezme planlarina guzel bir cozum gibi gorunuyor. Rush yapmak daha zor artik, belki sadece robot ve hive irklari biraz daha rush yapma ihtimali var ama makul bir savunma ile onlar da atlatilabilir cunku baslarda alloy uretimi farki anormal seviyelere cikmayacaktir.
Alloy uretimi yavaslayacagi icin ulkeler cabuk guclenemeyecek ve devasa filolar kurmak biraz zaman alacaktir, haliyle oyun gelisimini yavaslatacak. Ozellikle erken yillarda cikan khan krizi artik biraz daha fazla zorlayacaktir.
Onceden en ıyı ıkı orıgınden biri sayilan voidborn biraz zora girmis. Hala cok yuksek bilim yapabiliyor ama void habitatlari icin cok kritik olan bina slotlarini acmak mesele olmus. Bina slotu artik nufusa gore acilmiyor bu sebeple onlara cok bagimli olan Void ekonomisi zorlaniyor.
Casusluk vs mekaniklerinin daha kayda deger bir faydasini goremedim, bu konuda daha fazla bakinmam gerekiyor.
İleti Sayısı: 1,519
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
16
Tam güncelleme notlarina bakinca kaçırdığım çok sey olduğunu görüyorum.
Gezegen kaynak uretimi artik daha geri planda, uzay istasyonlariyla temel kaynak toplamasi iyi bonus almış.
Erkenden alloy rush yapmak yine zor ama foundry teknolojilerinde sans yaver giderse kısıtlı da olsa mümkün.
Gezegen nufus artis hizi hem gezegen kapasitesine hemde toplam ulke nufusuna bagimli. Yuksek hausing, bosta district vs nufys hizinu arttiriyor ama limite yaklaştikca azaliyor.
Eddict bonuslari uçmuş.
Bina slotlari az ve nufusa bagli degil ama yeni slot acmanin birden fazla yolu var ( teknoloji, capital bina, tradition, civic)
Gezegen tipini ( forge world, mineral world vs) duzgun belirlemek cok daha fazla avantaj veriyor.
İleti Sayısı: 2,457
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
36
Kriz olma perkini denemek için exterminator oyunu açtım. Şimdiye kadar denediğim kısmıya ilgili olarak yorumlarım şöyle. Pop/kaynak üretimi oranı eskiye göre çok daha büyük, artık çok az sayıda popla çok yüksek miktarada kaynak üretilebiliyor. Alloy üretiminde nedense biraz sıkıntı var gibi geldi. Deneyimlediğim kadarıyla casusluk sistemi gayet hoş olmuş ve enigmatic engineering perkinin mplerde daha popüler hâle geleceğine inanıyorum.
•
İleti Sayısı: 8,090
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
71
Oyunu daha oynamadım ama internette genel olarak yorumlara ve incelemelere bakınca nüfus değişikliklerinin pek beğenilmediğini gördüm. Late game'de nüfus üretmenin zor (hatta imkansız) olduğu ve eskisine göre bu durumun oynanışı zedelediği söyleniyor. Bana kalırsa özellikle multiplayer oyunlar için nüfusun limitlenmiş olması late game oyun performansı açısından iyi bir şey olmalı ama bu şekilde yorumlayan görmedim.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Aşağıdaki 1 üye reddga nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye reddga nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• yafeshan
İleti Sayısı: 1,519
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
16
17-04-2021, 12:19
(Son Düzenleme: 17-04-2021, 12:25, Düzenleyen: yafeshan.)
(17-04-2021, 11:04)reddga : Oyunu daha oynamadım ama internette genel olarak yorumlara ve incelemelere bakınca nüfus değişikliklerinin pek beğenilmediğini gördüm. Late game'de nüfus üretmenin zor (hatta imkansız) olduğu ve eskisine göre bu durumun oynanışı zedelediği söyleniyor. Bana kalırsa özellikle multiplayer oyunlar için nüfusun limitlenmiş olması late game oyun performansı açısından iyi bir şey olmalı ama bu şekilde yorumlayan görmedim.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Bene cok iyi bir degisiklik, durumdan rahatsiz olanlar ucuk seviyede populasyon yapip milleti ezmeye aliskin olanlardir.
Bu arada ringworld baslangicinin hala yasaklanmasi gereken builld oldugunu gormus oldum.
Yapay zeka oyunun onceki versiyonlarinda kotuydu, bunda iyice batirmis.
İleti Sayısı: 1,695
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
2
(17-04-2021, 12:19)yafeshan : (17-04-2021, 11:04)reddga : Oyunu daha oynamadım ama internette genel olarak yorumlara ve incelemelere bakınca nüfus değişikliklerinin pek beğenilmediğini gördüm. Late game'de nüfus üretmenin zor (hatta imkansız) olduğu ve eskisine göre bu durumun oynanışı zedelediği söyleniyor. Bana kalırsa özellikle multiplayer oyunlar için nüfusun limitlenmiş olması late game oyun performansı açısından iyi bir şey olmalı ama bu şekilde yorumlayan görmedim.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Bene cok iyi bir degisiklik, durumdan rahatsiz olanlar ucuk seviyede populasyon yapip milleti ezmeye aliskin olanlardir.
Bu arada ringworld baslangicinin hala yasaklanmasi gereken builld oldugunu gormus oldum.
Yapay zeka oyunun onceki versiyonlarinda kotuydu, bunda iyice batirmis. Özellikle son cümleye katılıyorum.Paradox yapay zekayı iyileştirmek yerine fazladan içerik eklerse olacağı bu.En azından oyuncunun hamlelerinden bir şeyler öğrenecek şekilde ayarlasalar buna trilyon basar
Bilim hayattır ama onun dahi bilemediği tek şey kıyametin zamanıdır
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
Gezegen değişiklikleri ilginç olmuş. Onun dışında ben biraz custodianlığa kastım. Sonraki yasada onu geçiricem muhtemelen. Genel olarak oynanışta ciddi farklılıklar göremedim. Gezegen olayı dediğim gibi oyuna yeni bi oynanış katmış görünüyor. Olumlu ya da olumsuz kestiremiyorum henüz.
Sic Parvis Magna
Aşağıdaki 1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• yafeshan
İleti Sayısı: 5,326
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
35
17-04-2021, 15:52
(Son Düzenleme: 17-04-2021, 16:07, Düzenleyen: cemal.)
Kaynak üretimi aşırı kolaylaşmış. Bir tane relic world denk geldi bir tanede ring world segment feth ettim komşudan bir baktım tüm kaynak depoları dolu. Yıl 2300lerin ortaları
45k alloy toplandı harcayacak yer bulamadım. Eskiden 5-6 tane alloy şeyi kurardım ecümenopolis'e yetmezdi üstüne 4-5 gezegene alloy fabrikası dikerdim bu kadar çok kaynak çıkmazdı. Toplam pop'um 300 bile değil bu arada. Ring world-relic olduğuna bakmayın birinde çok pop yok içlerinde. Bu açıdan pop spamlama olayı ortadan kalkmış.
Mid-Late game'de yapacak daha çok şey var gibi geldi. Bir süre sonra tekrara biniyor veya can sıkıyordu o kısmı çözmüşler en azından. Hiçbir gezegenimide oto-build'e almak zorunda kalmadım çok zaman yemiyor eskisi gibi basitlemiş biraz.
edit: Büyük bir imparatorluk olarak oynamanın manası kalmamış. Küçüklerde gelişebiliyor artık.
俺たち 自由 に なれる の か ?
Aşağıdaki 1 üye cemal nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye cemal nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• yafeshan
İleti Sayısı: 2,844
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
15
eskisinden daha kolay gelişiliyor. ayarları kısmak lazım belki de..robot denedim sadece ve hiç zorlamadı..ne alloy problemi ne maden problemi..multiplayerlerde erken boostlayan aşırı fark atar. öyle bir boost serisi var oyunda..
Aşağıdaki 1 üye jax61 nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye jax61 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• yafeshan
İleti Sayısı: 2,839
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
47
Henüz denemedim ama nüfus değişikliği pek hoşuma gitmedi. Metasıyla falan hiç alakam yok ama fazla pop kasanlar dengelenmeliyse bunu daha mantıklı yolla yapabilirlerdi. Çok saçma bir fikir nüfus kapasitesi koymak. Galaksinin bir tarafında fazla nüfusun var diye diğer tarafında boş gezegeninde niye nüfus artışı olamıyor aşırı mantıksız geldi.
İleti Sayısı: 1,519
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
16
17-04-2021, 19:56
(Son Düzenleme: 17-04-2021, 19:56, Düzenleyen: yafeshan.)
Makul bi mp oyunda ringworld ve necro building yasaklanmasi lazim. Az once 25 kisilik oyundan ciktim, su anki versiyonda hala ezip geciyor bu buildler.
Aşağıdaki 1 üye yafeshan nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye yafeshan nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• cemal
İleti Sayısı: 609
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
1
Uzun zamandır endless space 2 oynuyordum stellaris alma gibi bir düşüncem yoktu.
Fakat her çıkan dlc trailerı daha fazla aklımı çelmeye başlamıştı, nemesisi de görünce artık yeter dedim aldım.
Endless space 2 görsel olarak daha güzel ama diğer kısımlardan bu oyunun yanında tüy gibi kalıyor.
Çok şey kaçırmışım meğer bu oyunu oynamayarak.
|