TBS: Panzer Campaigns: El Alamein '42
#21
4.00 yaması ile değişenler:

- Yok edilmiş tam altıgen botlarından ikmal akışına izin veren bir sorun giderildi.
- Kuvvet açılır penceresinin muharebe düzeninin altına sarılmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
- E-postayla oyunda son turun tekrarı atlandığında zafer açılır penceresinin gösterilememesine sebep olan bir sorun düzeltildi.
- Alternative Assault Rule Opsiyonel Kuralı düzenlendi. Artık sığınak/korugan/kale içindeki birliklere karşı hücum ederken bu kural açık bile olsa hücum değeri kullanılıyor.
- Varsayılan opsiyonel kurallar düzenlendi. Virtual Supply Trucks, Quality Fatigue Modifier, Counterbattery Fire ve Limited Air Recon bu oyun için artık varsayılan olarak açık.
- Düşük güvenirlikli araçların birlik görünümlerine anahtar sembolü eklendi.
- Kolordu düzenlemeleri artık kolordu ve orduların bağlanma için kullanılabilmesine olanak sağlayacak şekilde düzenlendi. Artık Sovyetlerde '41 sonrası geçen oyunların düzenlemelerinde özel sınırlamalar yok.
- Yeni kısayol tuşu. Sağ fare tuşuna basılı tutmak yerine Tab'a basılı tutabilirsiniz.
- Kaleler eklendi. Koruganların 1,5 katı savunma değerleri var.
- Grafikler yenilendi.
- Yeni zafer ekranları.
- Yeni zafer müziği.
- Senaryo açıklamaları tavsiye edilen opsiyonel kuralları içerecek şekilde güncellendi.
- İki yeni Opsiyonel Kural, Optional Amphibious Rules ve Extended Patrolling. Konuda anlattık.
- Özel istihkâm araçları Britanya'nın kraliyet zırhlı araçlı istihkâm (AVRE) birliklerinin yapabildikleri şeyler için genişletildi. AVRE birlikleri köprü yapabilir, mayın tarlalarını temizleyebilir ve anti-tank hendeklerine hasar verebilir.
- Recon Spotting opsiyonel kuralı yenilendi. Konusuna bakınız.
- View>Highlight menüsündeki "Patrolling Units" yardımıyla devriyeye çıkmış birlikleri vurgulayabilirsiniz.
- Sınırlı hedefler eklendi. Giriş kısmının hedefler kısmında sınırlı hedeflerden bahsettik.
- Demiryolu kapasitesini etkileyen İkmal değişimi eklendi. Bunlarda değişiklik olduğunda komuta açılır penceresinden bu durum bildirilir.
- Parametre Verisine iki tarafın değiştirmeleriyle oynayabilmek için değiştirme oranı değişkeni eklendi.
- Dağcı birlikler eklendi. Hareket bahsinde bunları anlattık.
- Düzensiz birlikler eklendi. Yine hareket bahsinde anlattık.
- Aksak partizan birlikleri düşmanın yürüyüş modundaki hareketini aksatamayacak şekilde düzenlendi (sadece aksak olmayanlar düşman yürüyüş modu hareketlerini aksatabilir).
- Bir tarafın hem ikmal merkezlerini hem de global ikmal değerini düzenleyen IS GLOBAL ikmal değişimi eklendi.
- Çıkış hedefleri artık millete bağlı olarak düzenlenebiliyor. Bu durumda oradan sadece o hedefin milletinin birlikleri oradan çıktığında zafer puanı alınır.
- Mayın tarlalarının donanma birliklerine karşı saldırısı 10 ile çarpılıyor.
- Parametre Verisindeki siper kazma ihtimali artık ondalıklı sayı olabiliyor.

Diğer oyunlar da yamalandı.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 1 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#22
Yama öncesi kayıt dosyaları yamayı yaparsak bozulur mu/açılır mı?
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#23
Açılması lazım ama oyunun yedeğini alabilirsin bence. Alternative Assault Resolution kuralını açmış idiysen dikkat et ama.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 1 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#24
Uğraştığıma değmez muhtemelen. Ayrıca şu anki grafikleri seviyorum, değiştirmeye gerek yok.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#25
Şu an böyle oldu:

3-Screen_6a14e560-ef51-4d7d-a710-6fa24f9...1637277957

Yama notlarında da belirtildiği gibi, gösterilen birlikler düşük güvenirlikli.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#26
Grafikler tahminimden iyi duruyormuş ama yine de AAR'ımın kayıt dosyasını bozma ihtimalinden dolayı yamayı yapamayacağım maalesef.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#27
Disrupted veya Broken olunduğunda görüş değişiyor muydu? Sanki Broken iken görüş düşüyordu diye hatırlıyorum ama tam emin değilim.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#28
Broken iken etrafındaki düşman birliklerini ? olarak görüyor.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#29
Görüş mesafesi içindeki her birimi mi yoksa sadece 1 birim uzaklıktakileri mi?
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#30
Normalde görülebilen yerlerdeki birlikleri. Test ettim:

unknown.png

Resim Moscow '42'den ama serinin bütün oyunlarında bu böyledir.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 1 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#31
Teşekkürler, son olarak ? olarak gördüğü birliklerin travel modda olup olmadığını görebilir mi?
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#32
Göremez. En kuzeydoğudaki birlik yürüyüş modundaydı.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 1 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#33
unknown.png

Yüksek araç bozulma oranı bulunan bir senaryoda (Allied Breakdown: 8) yukarıdaki gibi bir taburu yolda tamamen kaybetmek mümkün mü? Bir süredir bu şekilde kullandım ama 1'den aşağıya düşmedi/yok olmadı. Ama eğer öyle bir ihtimal varsa ona göre oynayışımı değiştiririm.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#34
Değil, tek aracı kalmış birlikler o şekilde imha olmaz, bunu daha önce de belirtmiştim:

(26-07-2020, 16:41)unonimus : Araç Bozulması
Mamafih, tek aracı kalmış birliklerin o son aracı bozulmaya uğramaz.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#35
Çıkış noktasından çıkmadan önce birliklerin kendini yenilemesini beklemek (Allied Unit Recovery: 1%) mantıklı bir hareket mi? Özellikle zaman sıkıntısı olmadığı düşünülürse yenilenmelerini bekleyerek daha sonra çıkış noktasından çıkartmak daha fazla puan verir mi?
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#36
Okuduğum şeylerden veriyormuş gibi geliyor ama emin olamıyorum. Buna değeceğinden de emin olamıyorum.

Tabiî ki erken çıkmak iyi bir şey değil çünkü sonradan düşman birlikleri gelecekse çıkan birlikleri geri getiremiyoruz.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 1 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#37
Major Victory alındığında çalan müziğin ismini bilen var mı?

Edit: Oyun dosyalarında ismi AVictory diye geçiyor.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#38
Thomas Hook.pdf dosyasında belirtilmiş olması lazım, bilgisayar yanımda olmadığı için direkt cevap veremiyorum.

Yeni versiyonda onlar da değişti. Yanılmıyorsam artık millî marşlar çalıyor.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 1 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#39


Hiçbir yerde bulamayınca bari ben yapmış olayım dedim.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#40


Sıradan, yoğun bir muharebenin dönmediği Tobruk to El Alamein turunu 9 dkda oynadım. Büyükçe bir senaryo olmasına rağmen 10-15 dkda oynanabiliyor
Space-Background.gif
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.