TBS: Panzer Campaigns: Japan '46
#1
Japan46.jpg

Panzer Campaigns: Japan '46 John Tiller Software'in Panzer Campaigns serisinden bir wargame. Serinin 23. oyunu olup yapılması planlanmış Coronet operasyonunu konu almaktadır.

Çıkış tarihi: 22 Ekim 2019
Görsel
Görsel
[+] 2 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2

Resim için @reddga'ya teşekkür ederim.

Seriye mekanik olarak ne eklendi:

- Deniz mayınları (Tōkyō Körfezi'nin girişinde 2 sıra hâlinde. Bunları temizleyecek gemiler muharebe düzeninde mevcuttur.).

- Optional Amphibious Rules opsiyonel kuralı (aşağıya bakınız).

- Düzensiz birlikler.
[+] 3 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#3
1.01 yaması ile değişenler:
- Oyuna başlama kullanım kılavuzu haricindekiler güncellendi.
- Parametre verisi: Asya şartlarını daha iyi yansıtmak amacıyla düzenlemeler yapıldı. Gelecekteki oyunlarla benzeştirmek için yeniden yazıldı.
Parametre verisinde Japan '45 ile arasındaki farklar:


Muharebe düzeninde değişenler:
Senaryolar:
#46_0314_02_Choshi-USMC başlığı düzeltildi.
18/02/2020 tarihli diğer 26 senaryoda kolordunun emrine verme sorunları düzeltildi.
Ara
Cevapla
#4




Yaklaşık 3 günde bir video atıyorum. Mikrofon kullanmam mümkün olmadığı için videoyu mikrofonsuz çekip altyazı verdim. 50 dakika boyunca sürekli altyazı koymam akıl sağlığınız açısından anlamsız olacağından gerektiğinde koyuyorum. YZ'ye karşı oynadığım için biraz rahatım, DZ'ye karşı bu kadar hızlı/agresif olmazdım. Görece normal hızda oynuyor olduğumu düşünüyorum.

Oynatma listesi için: https://www.youtube.com/playlist?list=PL...TtRobc-jTL
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 4 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#5
3. bölüm çıktı:
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 2 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#6
4. bölüm çıktı:
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 2 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#7
Şimdilik kesinlikle büyük senaryolarda şöyle bir house rule olmalı:

Bōsō ve Miura Yarımadaları büyük oranda temizlenmeden Tōkyō Körfezine gemiyle girilemez.

Büyük oranın ne olması gerektiğinden emin değilim. Tamamının temizlenmesi de olabilir, yarımadaların Tōkyō Körfezine bakan kısımları da olabilir, Miura Yarımadasının tamamı, Bōsō Yarımadasının Tōkyō Körfezine bakan kısımları da olabilir.

Neden? Çünkü normal şartlarda görüş mesafesinin düşmesini bekleyip mayın gemilerini mayınlı araziye ilerleterek bütün gemilerinizi ilk birkaç günde içeri sokabilirsiniz.

Kuralın olmaması için bir sebep var mı? Eğer o zamanın Müttefik filosu ve hava desteği Japonlar için oraya ne yığılırsa yığılsın çok kuvvetli olacak idiyse demek ki o zaman yanılmışım, ellerini kollarını sallaya sallaya girmelerini engellemek için bir sebep yok.

Kurala uyulup uyulmadığı nasıl anlaşılacak? O kolay iş, Müttefikler içeri girmeye kalkışırsa mecburen mayınlı arazideki VP'lere girecekler. Dolayısıyla görüş alanı ne olursa olsun Japonya tarafını oynayan oyuncu(lar) Müttefik tarafının içeri girmeye kalkıştığını anlar.

Ek: Sanırım bu kuralın olması artık anlamlı değil.
Ara
Cevapla
#8
Bir sonraki yama devrine kadar iki birliğin kazara ayrıca değiştirme oranı olduğundan dolayı (12. Bölge Ordusu 36. Ordu 93. Tümen Keşif Taburu'nun ve 201. Tümen 501. Alay) bunları düzenleyin. Düzenlemek için muharebe düzeni düzenleyicisinde muharebe düzeni dosyasını açın:

Adsz.jpg

Sağ tıklayıp Edit'e basın:

unknown.png

Replacements için yazan değeri silin:

Adsz.jpg

Nedense yama yapılmasına rağmen buna dokunmamışlar.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#9
Bölünerek çoğalıyorlar herhalde :d 93 Replacement nedir, büyük bir hataymış.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#10
4.00 yaması ile değişenler:

- Yok edilmiş tam altıgen botlarından ikmal akışına izin veren bir sorun giderildi.
- Kuvvet açılır penceresinin muharebe düzeninin altına sarılmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
- E-postayla oyunda son turun tekrarı atlandığında zafer açılır penceresinin gösterilememesine sebep olan bir sorun düzeltildi.
- Japon deniz piyadesi birliklerinin fanatik milletten olmaması sorunu düzeltildi.
- Japonların tümene bağlı havan toplarının gözlem birliklerinin olmaması sorunu düzeltildi.
- Grafikler yenilendi.
- Yeni zafer ekranları.
- Yeni zafer müziği.
- Varsayılan opsiyonel kurallar düzenlendi. Artık varsayılan olarak açık kurallar Alternative Assault Resolution, Artillery Set Up, Recon Spotting, Virtual Supply Trucks, Low Visibility Air Effects, Quality Fatigue Modifier, Counterbattery Fire, Night Fatigue, Programmed Weather ve Limited Air Recon.
- Bütün senaryolar yeni standartlarda güncellendi. Aşağıdaki iletiye bakınız.
- Senaryoların eski hâlleri Original Scenarios klasöründe, sonunda - Orig bulunacak şekilde kondu.
- Senaryo açıklamaları tavsiye edilen opsiyonel kuralları içerecek şekilde güncellendi.
- Alternative Assault Rule Opsiyonel Kuralı düzenlendi. Artık sığınak/korugan/kale içindeki birliklere karşı hücum ederken bu kural açık bile olsa hücum değeri kullanılıyor.
- Kaleler eklendi. Koruganların 1,5 katı savunma değerleri var.
- Kolordu düzenlemeleri artık kolordu ve orduların bağlanma için kullanılabilmesine olanak sağlayacak şekilde düzenlendi. Artık Sovyetlerde '41 sonrası geçen oyunların düzenlemelerinde özel sınırlamalar yok.
- Yeni kısayol tuşu. Sağ fare tuşuna basılı tutmak yerine Tab'a basılı tutabilirsiniz.
- Bazı senaryolara yeni ikmal kaynakları eklendi.
- Tōkyō Körfezi'ndeki mayın tarlasının zafer noktaları silindi.
- İki yeni Opsiyonel Kural, Optional Amphibious Rules ve Extended Patrolling. Konuda anlattık.
- Özel istihkâm araçları Britanya'nın kraliyet zırhlı araçlı istihkâm (AVRE) birliklerinin yapabildikleri şeyler için genişletildi. AVRE birlikleri köprü yapabilir, mayın tarlalarını temizleyebilir ve anti-tank hendeklerine hasar verebilir.
- Recon Spotting opsiyonel kuralı yenilendi. Konusuna bakınız.
- View>Highlight menüsündeki "Patrolling Units" yardımıyla devriyeye çıkmış birlikleri vurgulayabilirsiniz.
- Sınırlı hedefler eklendi. Giriş kısmının hedefler kısmında sınırlı hedeflerden bahsettik.
- Demiryolu kapasitesini etkileyen İkmal değişimi eklendi. Bunlarda değişiklik olduğunda komuta açılır penceresinden bu durum bildirilir.
- Parametre Verisine iki tarafın değiştirmeleriyle oynayabilmek için değiştirme oranı değişkeni eklendi.
- Dağcı birlikler eklendi. Hareket bahsinde bunları anlattık.
- Düzensiz birlikler eklendi. Yine hareket bahsinde anlattık.
- Aksak partizan birlikleri düşmanın yürüyüş modundaki hareketini aksatamayacak şekilde düzenlendi (sadece aksak olmayanlar düşman yürüyüş modu hareketlerini aksatabilir).
- Bir tarafın hem ikmal merkezlerini hem de global ikmal değerini düzenleyen IS GLOBAL ikmal değişimi eklendi.
- Çıkış hedefleri artık millete bağlı olarak düzenlenebiliyor. Bu durumda oradan sadece o hedefin milletinin birlikleri oradan çıktığında zafer puanı alınır.
- Mayın tarlalarının donanma birliklerine karşı saldırısı 10 ile çarpılıyor.
- Parametre Verisindeki siper kazma ihtimali artık ondalıklı sayı olabiliyor.

Diğer oyunlar da yamalandı.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#11
Bu kısım Japan '45 konusunda da olacak.

Varsayılan opsiyonel kurallar güncellendi. Normalde oyunda kullanılan atış değerleri McNamara veri tabanına dayalı olmasına rağmen opsiyonel kurallar o veri tabanıyla kullanılması tavsiye edilen kurallar olarak ayarlanmamıştı. Biliyorsunuz, Bill Peters aslen Napolyoncu olup ilk defa Panzer Campaigns'e geçti, deneysel olarak böyle bir opsiyonel kural ayarlaması oldu. Varsayılan kuralların güncellenmesinin temelde iki sebebi var:

1-) Alternatif atış kuralları düşmanın ne kadar istiflediğine bağlı olarak çok fazla veya çok az zayiat verdirmeye neden oluyordu. Sınırın tamamını dolduran birliklere normalin altı katı vuruluyor, sınırın altıda birinden azını dolduranlara ise normalden daha az vuruluyordu. Mesela 10 kişi mevcutlu bir birliğe ateş edildiğinde bunun atış değeri yaklaşık %96 azalıyordu. Dolayısıyla artık düşük birlik yoğunluğu olan oyunlar haricinde varsayılan olarak açık değil.

2-) Tutarlılık. Her ne kadar her oyunda diğer oyunlardan kendisini ayrı kılacak özellikler bulunması normal olsa da sırf farklı tasarım felsefesinden kaynaklanan aykırılıklar olmamalı. Farklılıklar gerçekten farklı olması gerektiği için olmalı.

Kendim ek yapayım:

Biliyorsunuz, Alternative Assault Resolution kuralı son yamada yenilendi. Bundan önce bu iki oyunda şöyle bir ikilem vardı. Alternative Assault Resolution açarsak görevi sığınakları hedef alıp onlara alev basmak olan alev makineli tanklar sert saldırı değerleri 4, hücum değerleri 37 olduğu için sığınaklara karşı bir işe yaramıyordu, dolayısıyla Alternative Assault Resolution kapatılmalıydı. (Ek:Sert saldırı değerini 37 yapmak normal tanklara karşı ateş ettiğinde normale göre aşırı kuvvetli olmasına neden olur. Menzili 0 yapıp tankı diğer tanklara karşı ateş edemez hâle getirmenin de anlamı yok, hem hücumda tanklara karşı hâlen kuvvetli olur, malum kural açıkken sert saldırı değeri küçük olmalı ki tanklara karşı çok kuvvetli olmasın, o zaman başa döndük.) Ancak oyundaki değerler McNamara veri tabanı ile oluşturulduğu için ve bu kuralı kapatmak alev makineli tankların sadece sığınağa değil tanklara hücumunu da hücum değeriyle yaptıracağından tanklara karşı normale göre aşırı kuvvetli olmasına sebep olduğu için Alternative Assault Resolution açık olmalıydı. Şimdi, Alternative Assault Resolution kapatılmalı mıydı, açılmalı mıydı?

4.00 ile sığınak/korugan içindeki birliklere Alternative Assault Resolution açık iken bile hücum değeriyle hücum ediliyor, dolayısıyla yukarıda bahsettiğimiz alev makineli tank artık malum kural açıkken tanklara 4, sığınaklara 37 değeriyle hücum ediyor.

Japan '45 konusunda da olacak kısmın sonu.


Yeni opsiyonel kurallar:

unknown.png

Henüz Japan '46'nın senaryoları yeniden test edilmedi çünkü Alternative Assault Resolution kuralının yenilenmesi ile yamanın çıkması arasında çok az süre vardı ve o oyunda sığınak sayısı fazla olduğu için o kural yenilenmeden düzgün test yapmak zor olurdu. Bir sonraki yamaya kadar test edilip gerekli değişiklikler yapılacak. Şimdiki değişiklikler iki üç ufak şeyin düzeltilmesi.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#12
Tutarlılık açısından tüm oyunlara bunu uygulamalarını sevdim. Yine de tam olarak anlamadığım kısım Japonya'da geçen bu iki oyunun serinin diğer oyunlarına göre niye bu kadar farklı özellikleri olduğu. İki oyunu da henüz oynamadım, o yüzden oynayana kadar da anlayabileceğimi sanmıyorum.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#13
Yeni (aslında şu anki) tasarımcısı bir şeyler denemek istedi. Bir kısmı Napolyon kafasıyla yapılan şeylerdi, bir kısmı da "bakalım şöyle yapsak ne olur" düşüncesiyle yapılmıştı. Bir de Japan '45 biraz hızlı geliştirildi.

Gerçekten farklı olması gereken (ve öyle olan) şeyler tabiî ki var da bunlar opsiyonel kurallar değil büyük oranda. Onlardan akla ilk gelen ikisini söyleyeyim. Tarlaların çeltik tarlalarını temsil etmesi gerekiyordu, dolayısıyla bisikletliler harici tekerli birlikler tarlalara giremiyor. Bunu parametre verisinden yaptılar. Japonların teslim olmaya eğilimli olmamasının oyuna yansıtılması gerekiyordu, dolayısıyla Fanatik Millet kuralı uygulanıyor, bu da Moscow '42 zamanında ekledikleri kodla oldu.

Moscow '42 ile Japan '45 arasında 7 sene olduğunu biliyoruz, dolayısıyla bu iki oyunun daha o zamanlar düşünülmüş olduğunu da. Hattâ Gold öncesi dönemden kalma kullanım kılavuzlarının Fanatik Millet kısmında Gold öncesi grafiklerle bir Japon birliği gösteriliyor.

Aslında bunu geliştirmeleri daha önce, 2009'da başlamış ama sanırım alınmaz diye rafa kaldırmışlar. Galiba kimse hipotetik oyun almaz diye düşünüyorlardı :xd: . Gerçi 2009'da henüz hipotetik oyunları yokmuş (Sealion 2010, yaz senaryosu hipotetik olan Moscow '42 2012'de çıkmış). Kiev '43 gibi bu da Dave Blackburn öldükten sonra onun bilgisayarından çıkan şeylerden. Oradan alındıktan 9 ay sonra çıkmıştı galiba ki normali 5 kişilik bir ekiple en az 1 sene sürmesidir. Harita büyük oranda hazır olduğu için (Dave Blackburn haritaları tasarlıyordu) hızlı çıkarmış olabilirler.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#14
Napalm ne kadar etikili unon. Geliş sıklığı vs nedir mesela? Gelir gelmez japonların kafasına mı atmalı yoksa biriktirmeli mi? Birikiyorlar mı depoda şu napalmlar?
Ara
Cevapla
#15
Napalmli uçakların mekanikleri normal uçaklarla aynı, sadece saldırı değerleri normal uçaklara göre (Panzer Campaigns için konuşuyorum, Modern Campaigns'te daha kuvvetli uçaklar var.) fazla.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#16
Peki bu normal uçaklar birikiyor mu depoda. Yoksa geldiği gibi kullanmak mı lazım.
Ara
Cevapla
#17
Yarınlar yokmuş gibi kullanmayı tavsiye etmem çünkü hava birliklerini bir kere kullandıktan sonra sonraki turlarda tekrar kullanma ihtimali düşük. Günde (Japan '46 için 10 tur) ortalama 2 sortiye ancak çıkabilirler. Gece turlarında özellikle gece uçağı olarak belirtilmiş uçaklar haricinde hava birliği kullanamayacağınız için (ki Japan '46'da böyle bir uçak yok) ilk gece turundan önceki tur hepsini kullanmak iyi fikir olabilir.

Bir de uçakların da takviye ve çekilmeleri var. Units->Air Availability'den bakabilirsiniz.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 1 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#18
4.01 ile gelenler:


Bug düzeltmeleri:

- Hareket puanı yetersizken hücum başlatılmasına neden olan bir hata düzeltildi.
- Partizan birlikleri artık Broken olduklarında aldatma etkilerini kaybediyor.
- Turlar arasında savaş sisinin açılması düzeltildi.
- Artık birlikler fırtına sırasında botla hareket edebiliyor.
- Tam altıgen köprüleri yok etmek artık o köprüdeki birliğin tamamen imhasına sebep olmuyor.
- 0 uçaksavar değeri olan birliklerin Save Movement Costs özelliğini kullanamaması düzeltildi.

Eklemeler:

- Dosya düzeni değişti. Kayıtlar, veriler, dökümler, kılavuzlar, muharebe düzenleri, senaryolar ve ekranlar için klasörler oluşturuldu. Kayıtlar artık Saves klasöründe.
- Döküm sistemiyle ile bug ve sair şeyler tespit edilebilir.
- Ana programa yeni dinamik araç çubuğu eklendi.
- Kısayollar değişti ve yenileri eklendi.
- Settings>Cursor>Small/Standard/Large eklendi.
- Settings>Hex Highlights eklendi.
- Settings>Map Contours eklendi.
- Settings>Action Speed eklendi.
- A/I>Fast A/I Processing silindi, yerine Action Speed kullanın.
- View>Roaming Mode eklendi.
- View>Map Labels eklendi.
- View>Map Slopes eklendi.
- View>Map Elevations eklendi.
- View>Map Coordinates eklendi.
- View>Map Combat Modifiers eklendi.
- View>Highlight>Higher Organization eklendi.
- View>Highlight>High Density Stacks eklendi.
- View>Highlight>Recon Units eklendi.

- Gezinti Modu eklendi.
- İstihkâm birlikleri artık tam altıgen botları patlatabiliyorlar.

- Yeni malumat özeti kılavuzu.
- Kullanıcı kılavuzu ve başlangıç kılavuzunda değişiklikler yapıldı.
- _alt parametre verilerindeki hava tecriti değerleri düzenlendi.
- 2D ırmakların maviliği artık daha koyu.
- #46_0301_03_Coronet-Campaign-VAR2 senaryosu ABD Deniz Piyadeleri 5. Amfibik Kolordunun donanma ateşi tarafından desteklenebilmesi için düzenlendi.
- Pek çok yer adı Ahmet Demirci sayesinde düzeltildi.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#19
4.03 ile gelenler:


Bug düzeltmeleri:

- Programmed Weather opsiyonel kuralı açılmaya çalışıldığında weather.dat dosyası bulunmuyorsa artık buna dair bir uyarı penceresi açılıyor.
- Hücumun kazanılması sonucu yapılan ilerlemenin altıgen kenarı tuzaklı köprülerin yıkılma tetiğini çalıştırmaması düzeltildi. Tam altıgen tuzaklı köprüler bundan etkilenmiyor.
- Önceki istif/sonraki istif fonksiyonu geri getirildi. Yanlışlıkla önceki birlik/sonraki birlik şeklinde çalışıyordu.
- Menzil karartma seçildiğinde nadiren olan bir çökme hatası giderildi.

- Artık üç farklı muharebe düzeni var:

- Coronet OOB Japonların sert saldırı menzilinin düşürüldüğü muharebe düzeni. Artık bütün senaryolar bunu kullanıyor.
- Coronet_Orig. Eski muharebe düzeni.
- Coronet_Default. Eski muharebe düzenini yenisiyle değiştirdikten sonra fikrinizi değiştirdiyseniz Olympic düzeninin kopyasıdır.

- İki yer adı Ahmet Demirci sayesinde düzeltildi.

4.02 ile gelenler:


Bug düzeltmeleri:

- Oyunun bir sonraki açılışında varsayılan olarak son seçili ve kullanılmış araç çubuğu açık oluyor.
- Sonraki tur düğmesinin araç ipucunda yazan kısayol tuşu düzeltildi. Ctrl+T değil Ctrl+N olacak.
- Harita üzerindeki sonuçlar kapalı ve oyun hızı varsayılandan daha hızlıyken YZ'nin oyuncu turuna girmesine neden olan bir hata düzeltildi.
- Oyun sonunda zafer açılır penceresinin gözükmemesi ve marşın çalmaması sorunu giderildi.
- 'Yanlış PBEM şifresi' hatası daha açık olması için değiştirildi.
- Harita üzerindeki sonuçlar kapalıyken çarpışma sonuçlarının harita üzerinde gözükmesine neden olan bir hata giderildi.
- Hız değişimi açılır penceresinin açılması artık isteğe bağlı. Settings>Action Speed menüsünden bunu düzenleyebilirsiniz.

4.02 atlandı.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#20
4.04 versiyonuna güncellendi. Yama dosyası olmayacak, sıfırdan indirin.

4.04 ile gelenler:

- (Artık var olmayan) klasik araç çubuğunun kayıt defterinde seçili olmasından kaynaklanan bir çökme sorunu giderildi.
- Giriş ekranındaki MCI ses Windows 11'de çökmeleri engellemek için DirectSound ile değiştirildi.
- Ağ üzerinden Direct-Play ile oynarken yaşanan bir çökme ve oyun kaydı bozulması sorunu düzeltildi.
- Otokayıt açık değilken nadiren yaşanan bir çökme sorunu düzeltildi.

- Artık birlikler gece demir yolu hareketi ile hareket ederken yorgunluk almıyor.
- Altıgen malumat alanındaki NATO sembolü artık Panzer Battles'ta olduğu gibi oyunun kendisi tarafından dinamik olarak çiziliyor ve oyun alanında belirtme yapılınca altıgen malumat alanındaki NATO sembolü de belirtiliyor.
- Birlik kutuları ve birlik kutusu arka fon görselleri yazıların daha okunaklı olması için değiştirildi.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.