Yama Notları: Age of Empires: Definitive Edition - 46777 Yaması
#1

https://www.ageofempires.com/news/aoede-update-46777/ :Merhaba rogan'ın savaşçıları, yüce wololo'nun rahipleri ve antik dünyanın efendileri!

Bugün, Age of Empires: Definitive Edition'da keyfini çıkarmanız için uzun zamandır beklenen hata düzeltmeleri ve denge değişikliklerini bir araya getirmekten heyecan duyuyoruz. Bu tam değişiklik günlüğü, oldukça uzun bir sürümünü atlayacak kadar kısadır, ancak bu ayki sürümün ana odağının oyunun oynanabilirliği ve izleyici deneyimi olduğunu belirtmekte fayda var. Aşağıdaki notlara göz atın!

Age of Empires: Definitive Edition'dan görmek isteyeceğiniz daha çok şey olduğunun tamamen farkındayız ve ileride değerlendirilmek üzere en önemli tartışma konularından bazılarını zaten anladık. Oyun için üzerinde çalışacağımız düzeltmelerin ve özelliklerin belirlenmesinde bildirimleriniz kilit rol oynadı ve sizi bildirmeye teşvik etmeye devam etmek istiyoruz! Oynanışla ilgili görmek istediğiniz iyileştirmeler, yeni özellikler varsa bunları resmi kanallarımızda duymak isteriz.

OYUN
  • Tüm oyunculara gönderilen oyun sohbetinin (* kullanılarak) Oyuncu 8'de görünmemesi sorunu giderildi.
  • İstatistikler-Zaman Çizelgesi'nin sunumuyla ilgili birkaç sorun düzeltildi.
OYNANIŞ
  • Ruins ve Artifacts artık Shift + Delete tuşu kullanılarak taşınamaz.
  • Birimlerin üretim binalarını sura bitişik yerleştirerek surun karşı tarafında ortaya çıkabilecekleri durumlar düzeltildi.
  • Birimlerin ara sıra birbirlerinin modellerinde takılıp kalmasına neden olan birkaç yol bulma hatası düzeltildi.
  • Stand Ground ve Attack Move kullanırken, birimlerin saldırı animasyonlarını oynatmada bir konumda sıkışıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Bir birimi  Defensive Stance ayarlarken ve  Attack Move komutu verirken yaptığı garip davranışlar düzeltildi.
  • Stand Ground'a ayarlanan birimler artık saldırmak için manuel olarak görevlendirildiklerinde hedeflenen birimleri kovalayacak.
  • Defensive Stance ayarlanan birimler, bir birime veya binaya manuel olarak saldırmak için görevlendirildiklerinde artık önceki konumlarına geri dönmeyecek.
  • Tamamlanmamış binaları iptal etmek için  Shift + Delete komutunu kullanmak artık maliyetlerini doğru bir şekilde iade edecek.
  • Bir birimin duruşunu  No Attack olarak değiştirmek artık birimin mevcut saldırısını düzgün bir şekilde kesintiye uğratacaktır.
  • Exploitlere karşı çok sayıda önlem uygulandı.
UYGARLIKLAR
GENEL
BİRİMLER & BİNALAR
  • Balista: Saldırı hızı +% 15 artırıldı.
  • Elephant Archer: Hasarı 5'ten 6'ya yükselterek önceki değişiklikler geri alındı.
  • Elephant Archer: Altın bedeli, orijinal oyun değerini geri kazandıran artırıldı.(45 ▶ 60 altın) Yemek maliyeti aynı kalır (180 yemek).
  • Helepolis: Yükseltme maliyeti düşürüldü.(1500 ▶ 1200 Yiyecek) Odun maliyeti aynı kalır (1000 odun).
  • Helepolis: Saldırı artırıldı. 40 ▶ 46
  • Legion: Can düşürüldü. 160 ▶ 140
TEKNOLOJİLER
  • Long Sword: Yükseltme maliyetleri artırıldı. 160 yemek, 50 altın▶ 240 yemek, 100 altın.
ASURLAR
TEKNOLOJİLER
  • Simya: Artık teknolojiye erişimi var!
BABİLLER
TEKNOLOJİLER
  • Babillilerin artık tüm  Chain Mail teknolojilerine erişimi var:
  • Chain Mail Archers
  • Chain Mail Cavalry
  • Chain Mail Infantry
SHANG
TEKNOLOJİLER
  • Ballistics: Artık teknolojiye erişimi var!
LOBİLER & EŞLEŞTİRME
Genel
  • Solid Farms ayarının bazı oyuncular için varsayılan olarak  "Açık" olarak ayarlanmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Team Together seçeneğinin, oyunda seyirciler varken oyuncuları uygun pozisyonlara yerleştirememesine neden olan bir sorun düzeltildi.
İzleyici
Skor tablosunda ve seçim panelinde oyuncu adlarının yanına, o anda hangi oyuncuyu izlediğinizi gösteren bir gösterge eklendi.
1-8 arasındaki seyirci kısayol tuşları artık Oyuncu Renklerine karşılık gelecek. Bunun anlamı şudur ki:
  • 1'e basmak her zaman   Mavi oyuncunun kaynaklarını ve üretim kuyruğunu görüntüleyecektir.
  • 2'ye basmak,   Kırmızı oyuncunun kaynaklarını ve üretim kuyruğunu görüntüleyecektir.
  • 3 =   Sarı
  • 4 =  Kahverengi
  • 5 =   Turuncu
  • 6 =   Yeşil
  • 7 =   Eflatun
  • 8 =   Camgöbeği
YERELLEŞTİRME
  • Oyun dizileri, son birkaç güncellemede yapılan tüm denge değişikliklerini yansıtacak şekilde güncellendi.
omnia fui et nihil expedit
[+] 1 üye Mabella nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.