Yama Notları: Hearthstone - 19.2.1 Yaması
#1
1.png

Hearthstone'un yeni yaması 19.2.1 ile denge değişiklikleri ve hata düzeltmeleri yapıldı.

Standart Denge Değişiklikleri

Edwin VanCleef

Eski: [3 Mana] → Yeni: [4 Mana]

Geliştirici Notu :Edwin son birkaç haftadır üst düzey performans gösterdi (farklı Rogue destelerinde en yüksek kazanma oranı). Foxy Fraud ve Shadowstep kartları ile birlikte ilk turlarda 8/8 veya 10/10 Edwin VanCleef görülme sıklığı artık kabul edemeyeceğimiz bir noktaya ulaştı. Edwin'in mana bedeli, Rogue'un sahip olduğu güçlü açılışları zayıflatmak için 1 artırıldı. Edwin'i birkaç ay içinde rotasyonda Standart'tan çıkartmayı planlıyorduk (hâlâ planlıyoruz, yakında daha fazla bilgi paylaşacağız) ama Rogue'un diğer güçlü kartları Edwin'in bu güçlü iterasyonu yokken nasıl performans gösterecekler değerlendirmek istiyoruz. Foxy Fraud, Swindle ve Prize Plunderer gelecek eklentiler ve kart etkileşimleri için önemli kartlar o yüzden gelecek yeni kartlar ve Edwin değişikliği sonrası onların göstereceği performansı yakından takip edeceğiz.

2.png3.png

Boggspine Knuckles

Eski: [4 Saldırı] → Yeni: [3 Saldırı]

Geliştirici Notu :Boggspine Knuckles'ın saldırısını azaltarak Evolve Shaman'ın hızını azaltmak, bedavaya Dread Corsair oynamadan 5 mana bedelli bir silaha yatırım yapmanın bedelini artırmak ve birkaç silah yükü ile destenin verebileceği genel hasar gücünü azaltmayı amaçladık. Bu değişiklik Evolve Shaman'ın yapabileceği büyük hamleleri azaltacak ve daha sağlıklı bir meta yaratacaktır.

4.png5.png

Edwin VanCleef ve Boggspine Knuckles için tam dust iadesi 19.2.1 yaması çıktıktan sonra 2 hafta boyunca geçerli olacaktır.

Battlegrounds Denge Değişiklikleri

Elistra the Immortal

Eski: [7 Saldırı, 7 Can] → Yeni: [4 Saldırı, 4 Can]

6.png7.png

Hata Düzeltmeleri
  • Infinite Toki ve Ysera kahraman yeteneklerinin New Recruit Darkmoon Prize'ı ile birlikte düzgün çalışmaması hatası düzeltildi.
tTRiYax.png
[+] 1 üye reddga nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Nerfler eksik, Y'Shaarj'ın etkisinin en azından 0 cost yerine 1 cost'a çıkarılması gerekiyordu. Tickatus da ayrı bir problem. Elistra nerfini gereksiz buldum.
Cevapla
#3
4 mana Edwin'in kullanılabilir olduğunu düşünmüyorum. Rotasyon ile Standarttan düşse daha iyi olurdu niye nerf yapma ihtiyacı duydular tam anlamadım. Zaten rotasyon ile düşürüleceğini yine de demişler, bu hali gitse ne olur gitmese ne.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.