Yama Notları: HoI4 - 1.11.4 Yaması
#1
hoi4_banner.jpg
Hearts of Iron IV'de 'Barbarossa' yamasının yeni checksum'larına ait yama notları paylaşıldı.

Dengeleme
  • Danışman ve ülke lideri traitlerindeki itaat kazanma bonusları 0.1'den 0.05'e azaltıldı. Kamenev artık danışman olarak 0.02, ülke lideri olarak itaat bonusu sağlayacak.
  • Haftalık stabilite bonusu azaltıldı ve Stalin'in traitlerindeki haftalık savaş desteği bonusu düz bir değerle değiştirildi.
  • Stalinist campaign'deki haftalık savaş desteği ve PP kazanımı hafiften azaltıldı. For the Motherland campaign'indeki XP kazanımı ve Breakthrough bonusu azaltıldı.
  • Ordu ve donanma spirit ücretleri 25/50/75'ten 20/35/50'ye düşürüldü. Havacılık spirit'leri artık 50 air experience'a mâl oluyor.
  • Limanlar artık 5000 IC ücretinde (3000 idi), ve her yeni seviyede bu ücrete 1000 ekleniyor.
  • Hava ikmalinde yakıt maliyeti %50 artırıldı.
  • İkmal merkezlerinin maksimum motorizasyon maliyeti 50 araçtan 80 araca çıkarıldı.
  • Demokratik hükümet tipleri artık politik danışman maliyetine
  • %25 sağlıyor. Bazı national spirit'lerin etkileri bu bonusun stack'lenme ihtimaline karşın biraz azaltıldı.
  • Bazı tarihsel Müttefik ülkeler artık ufak bir Command Power ile başlıyor. (ENG, USA, FRA, HOL)
  • Relief of Command Army Spirit (sadece demokratik ülkeler) askeri danışmanların PP ücretini %75'ten %50 düşürüyor, fakat ordu tecrübe kazanımı faktörünü %25 artırıyor.
  • Dozer Blade siper kazma bonusu 2'den 1'de düşürüldü.
  • Bazı İtalyan askeri danışmanların traitleri güncellendi, PP ücretleri artırıldı ve CP ödenekleri düşürüldü. Bu değişiklik sadece yeni kayıtlarda etkili olacak.
  • İptal edildi: "Demokratik hükümet tipleri artık politik danışman maliyetine
  • %25 sağlıyor. Bazı national spirit'lerin etkileri bu bonusun stack'lenme ihtimaline karşın biraz azaltıldı."
  • Barbarossa Operasyonu etkilerindeki %15 atak bonusu %10'a düşürüldü.
  • Hava ikmali artık %100 görev efektivitesinde uçak başına 0.2 erzak sağlıyor, 1.2 yerine.
  • RK Ostland artık sahip olunan değil, kontrol edilen bölgede oluşturulabiliyor.
  • AA (uçak savar) III artık orta sınıf silah, Tanklar artık biraz daha yavaş, ağır/süper ağır tanklar daha pahalı.
  • Ekipman dönüşümündeki etkiler (base modifier) kaldırıldı, Dispersed Industry'in dönüştürme etkileri kaldırıldı, dönüştürme teknolojisinin süresi artırıldı.
  • Modernize Industry focus'u (Baltıklardaki) artık 5 yerine 4 sivil fabrika kazandırıyor.
  • Arms Industry focus'u (Baltıklardaki) artık 6 yerine 4 askeri fabrika kazandırıyor.
  • Arm The Nation focus'u (Baltıklardaki) artık 5 yerine 3 askeri fabrika kazandırıyor.
  • Attract Workers to Capital focus'u (Baltıklardaki) artık 3 yerine 2 sivil fabrika kazandırıyor.
  • Defense of our Nation focus'u (Baltıklardaki) artık ekstradan %10 sivil fabrika inşa hızı ekliyor.
  • CAS kara saldırısı (ground attack) 2 puan düşürüldü. (Tahminen 1. seviye için %20 düşüş, son seviye için %10 düşüş)
  • Tank silah teknolojilerinin tarihleri değiştirildi, SPG'lere Soft Attack bonusu eklendi.
  • Sovyet endüstri branşındaki Consumer good bonus/penaltıları dengelendi. Second Five Year Plan spirit'indeki penaltı +%10'dan +%5'e düşürüldü. Reorganize the PC of Heavy Industry ve Fourth Five Year Plan focus'larındaki Consumer Goods bonusları -%3'ten -%2'ye düşürüldü. Transformation of Nature focus'undaki bonuslar -%5'ten -%3'e düşürüldü.
  • Destek tank varyantları artık -0.95 breakthrough alıyor.
  • Çoklu tank silahlarının HA/SA'ları yükseltildi, orta sınıf modüllerinin maliyetleri azaltıldı, orta sınıfların temel hızları biraz artırıldı.
  • Tank Destroyer tugayları artık 2 width (3 yerine)
  • Yeni TD combat width'leri için şablonlar güncellendi.
  • Uçaksavar silah parçalarındaki breakthrough etkileri kaldırıldı, zira artık tabur tarafından işleniyor.
  • Ağır Tank Destroyer tugayları artık Breakthrough'yu artırmak yerine doğru düzgün azaltıyor.
Stabilite ve Performans
  • Intel arayüzlerine erişirken kodlanmış harita modlarıyla ilgili bir modder CTD'si düzeltildi.
  • AI'ın savunma hattı oluşturmasının oyunu yavaşlatmasına sebep olan olağandışı bir durum düzeltildi.
  • Tren yolu silahlarıyla bina bombalandığında oluşan senkronizasyon hatası giderildi.
  • Tren yolu silahlarını ordulara atamak artık oyun performansını etkilemeyecek.
  • Host oyunu kapattığında oyuncuların oyunlarının çökmesi sorunu düzeltildi.
  • Bir oyundan sonra başka bir oyuna girme/oyun hostlamadan kaynaklı senkronizasyon sorunu düzeltildi.
  • Karışık adjacency hataları olan modlar yüklendiğinde oyunun çökmesi sorunu çözüldü.
UI
  • Ekipman varyantlarını manüel olarak modası
  • geçmemiş olarak işaretlemek uyarıları etkileyecek.
  • Saatlik UI güncellemesinin subay pencereleri arasındaki geçişleri bozması düzeltildi.
  • Eyalet sahibi değiştiğinde başkent yıldızının simgesi güncelleniyor.
  • Bir kaydetme yükledikten sonra grup emirleri UI'ının birimlerin motorizasyon durumunu yansıtmaması düzeltildi.
  • Düşük ikmal simgeleri ve uyarılarında ufak değişiklikler.
  • Tank dizaynının rolü seçildiğinde, ilişkili tabur tipinin statlara etkileri artık rol ipucu kısmında görüntüleniyor. Her bir stat için tabur, doktrin ve teknik etkilerin bir açıklaması da istatistik tablosu araç ipuçlarında görüntülebiliyor.
AI
  • AI demir yolu güncellemesinin rastgele emir güncelleme sorunu düzeltildi.
  • Demir yolu silahları saldırı altındaki şehirlerden çekiniyor.
  • Sovyetler Birliği şimdi diğer hedeflerinden önce düzgün bir sivil fabrika miktarına ulaşmaya çalışacak.
  • Demiryolu silahları artık daha iyi pozisyonlar alıyor.
  • Eski Sovyet AI stratejileri kaldırıldı. Finlandiya'yı düşman etmek için eski AI stratejisi artık daha uygun bir focus'la etkinleştirilebiliyor.
  • ENG'in (Büyük Britanya) çok sivil fabrika yapması engellendi.
  • ENG'in şablonları düzeltildi; tank dizayn şablonlarıyla sorun yaşanmaması için.
  • Bağlantısı kesilmiş ikmal düğümlerinde AI'ın öncelik verme düzeni güncelleniyor.
  • Kara kuvveti eğitim eşiği ayrıca eğitimdeki tümenlerde de etkili hale getirildi. Bu, AI'nın tamamı ekipmansız olan çok sayıda tümen oluşturmasını önleyecek.
  • AI'ın sürgün konumdaki ve eğitimdeki tümenler için insan gücünü kontrol edişiyle ilgili sorunlar düzeltildi.
  • Alman şablonları motorize ekipmanları düzgün kullanmaları için güncellendi.
  • Sovyetler artık, insan gücü yasalarına umutsuzca ihtiyaç duyduklarında, decision'lara puan harcayıp durma sarmalında sıkışıp kalmamalı.
  • Amerika artık kullanılabilir bir piyade şablonu oluşturmayı becerebilmeli.
  • Amerika artık bir orta sınıf tank dizaynını hızlıca edinebilmeye öncelik verecek.
  • Sovyet artık ultimatomla alabileceği yerlere justify yapmaktan kaçınacak.
  • Dreniş hedefi çok fazla artacaksa, AI no_garrison kanununu uygulama konusunda daha ölçülü.
  • Geçilemeyen eyaletler artık AI askeri stratejistleri tarafından kara bağlantısı olarak gözükmeyecek.
  • Japonya artık ABD ile savaştayken Çin'i ezmeye daha az meyilli.
  • Alman ve Sovyetlerin tank savar tümenleri için hedef width şablonları 1 bölük(line) AT silahı bulunduracak şekilde düzeltildi.
Modlama
  • Artık tüm puanı kararlara harcamayı engellemek için pp_spend_priority stratejisi için hedef karar kullanılabilir.
  • Barbarossa değişimlerini yansıtmak için dökümentasyon güncellendi.
  • remove_ideas_with_trait düzeltildi, artık advisorlarla da kullanılabiliyor.
Veritabanı
  • Artık Sovyet ağacındaki The Superior Warmachines focus'u No Step Back'e sahip olmayan oyuncular için de mevcut.
Bugfix
  • Artık Polonya Danzig'i verirse Katowice'deki Alman claimi kaldırılacak.
  • Kayıt dosyasında player_countries içinde kullanıcı adının kopyası olmadığına emin olundu. Bu, ülkenin insan mı yoksa AI tarafından mı kontrol edildiğini belirlerken herhangi bir karışıklığın önüne geçer.
  • The Japanese Torpedo Cruiser focus'u artık bittiğinde düzgün bir görseli gösteriyor.
  • Sabotage Behind Enemy Line focus'unun eksik tetikleyicisi eklendi.
  • Inter-War orta ve ağır sınıf tank dizaynlarına düzgün varsayılan isimler verildi.
  • Bir ülkeye bir karakter eklendiğinde ve zaten emekli olan karakter listesindeyse, bu listeden çıkarılacak.
  • Kürt kurtuluş birimi Atlanta'da oluşmak yerine artık Batman'da oluşuyor.
  • Japonya, Rus Geçici Hükümetini, Request Imperial Protection focus'u sebebiyle kukla devlet haline getirdikten sonra Faşistleştirmeye daha az meyilli yapıldı.
  • Mareşallerin, generallerin danışman rollerine atanması mümkünleştirildi.
  • Artık karakterler kopyalanırken onlara atanmış flag'ler de kopyalanıyor.
  • Portekizin 'The Return of Duarte' focus'unun parti popüleritesindeki değişimleri düzeltildi.
  • Doğru function'ı çağırmayan is_dynamic_country tetikleyicisi düzeltildi.
  • between the seas event'indeki hatalı resim linki düzeltildi.
  • Portreler hatalıysa, canlı sürüm için rastgele bir portre seçilecek. (debug için yer tutucu kullanılırken)
  • Flexible Navy generic focus'undaki doktrinler için eski teknoloji hız bonusu efekti, yeni doktrin maliyeti düşürme bonusu efektiyle değiştirildi.
  • Bir bölgedeki hava muharebesini izlerken, başka bir oyuncu oyuna katıldığında bazen ortaya çıkan oyun çökmesi sorunu düzeltildi.
  • AI tümenleri tekrar atamada artık daha az çekingen (bu bir sürü bug'ı düzeltti)
  • Estonya ve Letonya No Step Back DLC'sini kullanmazken artık negatif national spirit almayacak.
  • Letonya artık No Step Back kullanılmıyorken doğru ülke liderine sahip.
  • Kukla devletler artık Sovyetler Birliğindeki bazı oluşturulabilir devletleri kurabiliyor.
  • National Spirit bölümünün ufak versiyonundaki dinamik etkilerin hatalı pozisyonları düzeltildi.
  • Man the Guns'a ait olmayan 2 deniz teknolojisi için lokalizasyon eklendi, bunlar Sovyetler tarafından kendi focus ağaçlarında erişilebilir.
  • Baltık ülkelerinin 4 araştırma slotuna takılıp kalmasını önlemek için Baltık odaklı Teknoloji Paylaşımı artık atlanmayacak. Baltık araştırma paylaşım grubu zaten mevcutsa artık oluşturulmayacak.
  • Troçki, artık Meksika'daki Ordu Şefi rolü için güncel bir özelliğin keyfini çıkaracak.
  • Sovyetlerin aktifken tümenleri dağıtmasını önlemek için Sovyet national spirit'i Desperate Measures'ta değişiklikler (Mass Assault Doctrine ile birlikte)
  • Sovyet odaklı Ulusal Bilim Akademileri'nde Sovyet olmayan Sovyetler için alternatif araç ipucu uygulandı.
  • Yeni portreleri olan Sovyet generalleri artık danışman rolleri için yeni portrelerinin küçük versiyonunu kullanacaklar.
  • Baltık shared designer'ları artık No Step Back olmadan listelerinde görünmüyor
  • Tank tasarımcısında otomatik tasarım kullanıldığında ortaya çıkan tasarım artık her zaman geçerli olacaktır.
  • Polonya'nın national focus'u "Expand the University of Warsaw" artık sahip olunan fabrikaları gerektiği gibi sayacak.
  • Bir deniz istilası başarısız olduğunda daha kararlı AI davranışı
  • AI artık hedef alan dışındaki bölgeleri işgal etmeyi denemeyecek
  • Deniz istilası oku, son bölge yerine ilk hedeflenen eyaleti gösterecek
  • Tek karakterli purge'ler artık daha büyük purge'ler için uygulanan karakter listesi tooltip'ini kullanacak, böylece rolleri, özellikleri ve seviyeleri purge event tooltip'inde gösterilecek.
  • Artık geçersiz hale gelirse tercih edilen taktik kaldırılıyor.
  • Tankları tasarlarken AI, izin verilenden daha fazla aynı kategoride modül kurmayacak, bu da ABD'nin diğerlerinin yanında daha çok tank üretmesine yardımcı olacaktır.
  • Sovyet focus'ları, "Improve the Stalin Line", "Far East Fortification" ve "Impregnable Forts" artık fort'ların inşa edileceği eyaletlerden en az birinin tam kontrolünü gerektirecek. Beyaz Deniz
  • Baltık Kanalının Korunması odağı, ilgili tüm devletlerin tam kontrolünü gerektirir.
  • Eski Sovyet Alternatif planı kaldırıldı. Sol Muhalefet planlarının hiçbir zaman rastgele seçilmemesi düzeltildi.
  • Mançukuo, Japon İç Savaşı başladığında artık bir Japon Komünist Kuklası olmayacak
  • Focus'lar artık Sovyet İç Savaşı başlamadan birkaç saat önce iptal edilmeyecek
  • SSCB ile Alman focus antlaşmasındaki tooltip düzeltildi. Almanya, standart orta sınıf tankları araştırmış olsun ya da olmasın, artık zırh teknolojisi bonusu alacak.
  • Kore, Japonların Çin'e teslim olmasından sonra serbest bırakıldığında eyaletleri kontrol edecek.
  • Yapay zeka artık deniz erişimini belirlemek için ticareti kullanmıyor
  • Karakterler ve partiler için çevrilmiş adlar depolanmayacak, bunun yerine loc key'ler depolanacak. Bu, 2 oyuncu farklı diller kullandığında senkronizasyon sorununu önler.
  • Zhang Xueling, advisor rolüne terfi ettiğinde artık doğru portreye sahip
  • Estonya, bir Estonya eyaletine doğru ilerlerken faşist iç savaşını başlatırsa, Estonya'nın Finlandiya'ya yürüyüş için decision'ları başlatamaması sorunu düzeltildi.
  • Çoğu tank tasarımı için AI artık birden fazla duman fırlatıcı, ikincil taret veya ek makineli tüfek takmayacak.
  • No Step Back DLC'si olmadan iç savaşları kazandıktan sonra artık bedava Baltık focus'ları yok
  • No Step Back DLC'si aktif değilse ve iç savaşta her iki taraf da komünistse Sovyet İç Savaşı'nı direkt-kazan/kaybet sorunu düzeltildi.
  • Amaçlanan Command Power ve Political Power'a mal olmayan bazı Sovyet kararları düzeltildi
  • Birim lideri için bir özellik zaten atanmışsa, artık atanabilir olarak gözükmeyecek. Bu, oyuncu gerçekten yeni özellikler atayamadığında görüntülenen uyarıyı düzeltir.
  • British Malaya ve Dutch East Indies artık baştan doğru liderleri alıyor
  • Litvanya, tamamen bağımsız olmadan Polonya'yı artık Personal Union'a sokamaz.
  • Battle for the Bosphorus ile gelen yanlış Bulgar demokratik lideri düzeltildi
  • Meksikalı danışmanlar Othón P. Blanco Núñez de Cáceres ve Antonio Cárdenas Rodríguez için eksik portre düzeltildi
  • Danzig Kararları artık No Step Back olmadan kullanılabilir
  • Meksika Karakterleri Dionisio Encina, Valentín Campa ve Jesús Degollado Guízar artık kendi olayları tetiklendiğinde parti lideri oluyorlar.
  • La Resistance aktif olmadığında eksik İspanyol political advisor'ları ve bir ordu komutanı düzeltildi.
  • Litvanya, Polonya ve Estonya'da gerekli sivil fabrikalar olmadan başlatmanın mümkün olduğu bazı decision'lar düzeltildi.
  • Portekizce ve Lehçe Tuturial metinlerinde birkaç uyumsuzluk düzeltildi.
  • Beriya Stalin değil, bu nedenle artık Stalin's Cult of Personality'e erişemez.
  • Sovyet "Increase Aircraft Production" focus'undaki tooltip, düzeltildi. Oyuncunun perde arkasında olan garip şeyleri bilmesine gerek yok.
  • Birimlerin sürgünde sıkışıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • İtalya şimdi 1939 yer iminde tamamlanan uygun focus'lara başlıyor.
  • Polonya[POL] için Danzig direniş değişkenlerindeki eksik Loc'un eklemesi.
  • Sovyet[SOV]'da bir State Modifier adını, aynı ada sahip bir decision'ın açıklamasını almayacak ve çevrilmemiş bir loc göstermeyecek şekilde değiştirildi.
  • Supply harita modundaki eksik detaylı açıklama kısmı eklendi.
  • Troçki artık oyuncu News Events açılır penceresini devre dışı bıraksa bile düzgün bir şekilde öldürülebilir
  • Komünist Çin, haraç artışını en az 90 gün boyunca kabul etme decision'ına saygı gösterecek.
  • Polonya ve Litvanya'daki monarşist decision'lar düzeltildi, böylece başka bir ülkenin kuklası olmaları durumunda diğer ülkeleri Personal Union'ı haline gelemezler.
  • Sovyetler Birliği'ne geri gönderilen ve Stalin'in kendi taleplerini reddetmesine neden olan yanlış bir event düzeltildi.
  • İspanya, Kurtuluş Savaşı'nı kaybettikten sonra artık Sovyet derebeylerine karşı komplo kurmayacak.
  • Sanation Right tahrişinin etkisi ayarlandı, böylece 4'ün üzerine çıkması istendiğinde ve AI Non
  • Historical olduğunda, sadece spirit'i koruyor, ancak oyuncu olduğunda bir iç savaş başlıyor.
  • Hollanda'nın Wilhelminism focus'u değiştirildi, böylece Hollanda ve Almanya bir müttefiklikte olduğunda ve her ikisinin de Non
  • Aligned hükümetleri olduğunda devre dışı kalacak.
  • Tarihsel karaktere uyması için Litvanyalı advisor'ın Tarafsızlık ve Faşizm arası gidişatı olumludan olumsuza değiştirildi.
  • Sovyet decision'ı 'The Enemy is Treacherous' ayarlandı, böylece oyuncuda La Resistance olmadığında gözükmeyecek.
  • Polonya tarihi AI planına eksik focus eklendi. Danzig or War artık POL-LIT garantisini kaldıracak
  • Baltık ülkeleri için True Enemy event'i, kaleleri doğru illere yerleştirecek şekilde ayarlandı.
  • Kazım Orbay'ın çoklu sorunları düzeltildi.
  • Litvanya'nın Polonya'nın bir kralı olduktan sonra bile Polonya'daki monarşist desteğini artırmaya devam edebilmesi sorunu düzeltildi. Bu decision'larla ilgili diğer düzenlemeler de yapıldı.
  • Polonya, Romanya'da bir iç savaşı tetiklediğinde doğru bir şekilde aktarılmaları için Rumen idea'larında değişiklikler
  • Estonya ve Finlandiya'daki Vapsid Marches, ideolojiden bağımsız olarak tamamlandıktan sonra görünmez hale getirildi. Ayrıca Estonya yürüyüşlerinden birinin dengesi de ayarlandı
  • MAN ve CHI için Walking the Tiger'dan dlc'ye ait ve dlc'ye ait olmayan portrelerin düzeltilmesi
  • The Montreux Convention event zinciri artık etkinliklerin sonuçlarına bağlı olarak uygun ülkelere izin veriyor ve engelliyor.
  • Ülke adlarını güncellemeden mesaj veren sivil savaş etkisi düzeltildi.
  • Çeşitli supply map/volunteer UI sorunları düzeltildi.
  • Polonya, 1939'da ambargolu ekonomi ile başlıyor, çünkü henüz kaldırma focus'unu tamamlamadı.
  • Şablon şirketlerini değiştirmenin iki katına mâlolması sorunu düzeltildi.
  • Sürgündeki hükümetlerin tedarik merkezlerinin, bir başkent tahsis edilecek kadar bölgeyi kontrol etmeden önce müttefik tedariğine bağlanmaması sorunu düzeltildi.
  • Bina inşa edilirken slot harcamasının çift sayılması sorunu düzeltildi.
  • Polonya decision kategorileri Peasant Strike, Sanation ve Inviting Foreign Motors, No Step Back olmadan kullanılabilir hale getirildi.
  • Mihver Devletlerin liderliği artık iç savaş başladığında German Reich'ta kalacak
  • AI'nın talep edilen birimleri deniz işgali ordularına atamaması düzeltildi, bu da onları durdukları yerde boşta bırakabilir
  • Wilhelmina idea'sı düzeltildi, böylece doğru portreye sahip olacak.
  • Fransız ve Japon Heavy tank chasis simgelerinin teknoloji ağacında yanlış yerde olmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Litvanya'daki Iron Wolf appeasement decision'ları, şubenin geri kalanından kilitlenmek o kadar kolay olmayacak şekilde ayarladı.
  • Kukla Rusya artık Vladivostok'u satmış olsalar bile Pacify the Rim focus'unu alabilir ve independence war focus'unda ilerlemeyi mümkün yapabilir.
  • Nehir ikmal bağlantıları düzeltildi, bazen tedarik akışında saçma artışlar elde ediliyordu.
  • Çevrilen karakter adlarının doğru şekilde kaydedilmemesi nedeniyle bir dizi tetikleyici bozuldu. Bunlar düzeltildi. Bu, yalnızca İngilizce olmayan oyuncuları (özellikle Rusça) etkilemelidir.
  • Oyuncuların bazen Left Opposition focus ağacının Permanent Revolution bölümünde kilitli kalmasını önlemek için Bring Old Trotskyists Back focus'undan koşul kaldırıldı.
  • Arama decision'ları için geliştirilmiş AI ağırlıkları.
  • Baltık AI, büyük bir ülkenin onlara garanti vermesi nedeniyle artık Sovyet ültimatomunu tarihsel olarak reddetmeyecek.
  • 1939 Bookmark'a eksik Sovyet focus'ları eklendi
  • İngilizce olmayan farklı bir ad yazımına sahip bir karakter olup olmadığını kontrol ederken focus'lar ve decision'lar artık doğru şekilde çalışacak
  • Gönüllüler geri dönerken artık kaybolmayacak
  • Rusya artık Pan-slav birliğini düzgün bir şekilde kurabilir
  • No Step Back etkin değilse AI artık hile yapmayacak ve Military Spirit'leri kullanmaya çalışmayacak
  • Başarılı bir darbeden sonra sürgündeki karakterlerin geri dönmemesi sorunu düzeltildi
  • Lokalizasyon key'i yalnızca birim liderleri için değil, tüm karakter adları için çevrilecek.
  • Tank tasarımcısında, model seçim listesindeki üst/varsayılan giriş, artık süper super heavy, modern ve amphibious chasis için beklenen şekilde.
  • Teknoloji detayları görünümünde görüntülenen tank modeli artık beklenen teknoloji seviyesinde.
  • Komintern artık Sovyet iç savaşı başladığında dağılıyor.
  • Lojistik grevinin, önbelleğe alınmış durumu geçersiz olan tüketiciyi hedef aldığı nadir kilitlenme düzeltildi.
  • Bir karaktere atıfta bulunduğundaki PREV (vb) keyword düzeltildi.
  • Süper heavy ve modern tank tasarımları artık No Step Back etkinken oynarken uygun bir varsayılan simge alacak.
  • Türkçe ve Letonca isimler için eksik glifler şimdi geri döndü. Ayrıca Fransızca ve Rusça çevirilerde '?' olarak görünen bölünmeyen boşluklar düzeltildi.
  • Deniz transferindeki birimler artık 'low supply' harekat alanı uyarısını tetiklemeyecek
  • Polonya artık bir kukla iken April Constitution'ı tamamlayamıyor
  • Geri çekilme hatları artık gönüllüler için doğru çalışıyor
  • Yoshiko Kawashima, Walking The Tiger dlc'sine sahipken general olduğunda doğru resmi kullanıyor
  • Rus iç savaşında spirit'lerin yanlış tarafa eklenmesi, amaçlanan modifier'ların sağlanmaması veya kopyalanması gibi Sovyet ve Rus national spirit'leriyle ilgili birkaç sorun düzeltildi.
  • Axis tankları için eksik 3d asset'lerle ilgili hata spam'i düzeltildi
  • Polonya ve Baltıklarda, bir oyuncunun ülkesini uyarı yapmadan ilhak edebilecekleri veya kukla edebilecekleri sorunlar düzeltildi.
  • Bir exploit, başka bir exploit eklenerek düzeltildi.
  • Oluşturulan karakterin girilen karakter yerine rastgele bir ada sahip olduğu create_country_leader düzeltildi.
  • No Step Back etkinken, aynı chasis'e dayalı herhangi bir tank tasarımı arasında ekipman dönüşümü artık mümkün. Ancak, No Step Back devre dışıyken tankları daha yüksek bir teknoloji seviyesindeki self
  • propelled varyantlara dönüştürmek mümkün değil.
  • Tank gibi araçlar artık iniş sırasında istila adımı sırasında yakıt ikmali yapabilecek ve yakıtlarını tekrar doldurabilecek.
  • Birim liderleri için num_units ve num_battle_plans hesaplaması düzeltildi.
  • Romanov branşındaki focus'ların kilitlenmesi düzeltildi.
  • Polonya, Fransız ve Sovyet focus ağaçlarında fabrikalar veya tersaneler sağlayan belirli focus'lara ekstra bina slot'ları eklendi.
  • Georgios Kosmidis'in uygun Yunan event'inde faşist lider olmaması düzeltildi.
  • Slovakya'yı kontrol etmek artık Polonya'nın Demand Slovakia focus'larından herhangi birini atlamasına izin verilecek.
  • Cag night fighting kısaltması artık doğru şekilde büyük harfle yazılıyor
  • Bazı müttefik ikmal sorunlarını düzeltin
  • Brezilya İmparatorluğu artık faşizmi kucaklamayacak.
  • Demokratik Almanya focus'ları artık yabancı kuklaları faction'ına davet etmiyor; kukla statüsünü kaybetelerine neden oluyordu.
  • Corgiler bıyıklı ve kravatlı insanlar değildir.
  • Hem Avustralyalı hem de Yeni Zelandalı gönüllülerin National Spirit'leri artık gönüllü göndermek için gerekli dünya gerilimini ve gerekli tümen sayısını azaltacak.
  • Iberian Summit decision'ları için iyileştirilmiş tetikleyiciler.
  • Kapitülasyondan sonra Polonyalı naipin emekli olması sorunu düzeltildi.
  • Dinamik Modifier'lar ve Hava Durumu modifier'ları artık CAS ground attack istatistiklerine uygulanıyor
  • Ayaklanma zaten gerçekleşmemesine rağmen bir Anarşist ayaklanmanın yayıldığına dair haberler düzeltildi. Anarşistler artık hiç konuşma ya da eylem yapamamalı.
  • Araştırma exploit'i düzeltildi.
  • Sovyet iç savaşı başladığında her iki taraf için birim sayımlarının gerçekliğini doğru bir şekilde yansıtmak için hazırlık aşamasındaki tümen sayaç değerleri düzeltildi.
  • Başka bir oyundan menüye döndükten sonra bir MP oyununa başlarken oluşan bir seknronizasyon sorunu düzeltildi
  • Topçu ve Konvoylar gibi yükseltmeleri olmayan türlerin ekipman çeşitlerini yeniden adlandırma seçeneği geri eklendi.
  • Seek a Defensive Pact with Allies haber event'i, artık Stalin Sovyetler Birliği'nin lideri değilse onu içermiyor.
  • Deniz tespit hızı artık ... deniz üssü onarım hızı(?) ile ölçeklenmiyor ve tespit hızı bonusları artık filo kaybetme hızınızı artırmıyor
  • No Step Back etkin olmadan oynarken Baltık ve Polonya'daki eksik portreler düzeltildi
  • Her özelleştirilmiş rol için ilk tank tasarımı artık otomatik olarak yeni bir tasarım olarak kaydedilmek yerine değiştirilebilir.
  • Litvanyalı faşist karakterlerin (Voldemaras ve Alantas) AI ağırlıkları iyileştirildi ve Macar komünist devrimcisine (Laszlo Rajk) AI ağırlıkları eklendi, böylece AI ilgili yolları kullanırken bu karakterlere öncelik verecek.
  • Polonya'nın 'Prepare for the Inevitable' branşı için kapitülasyon işlemi gereksinimi düzeltildi.
  • Hedef ülke başka birinin kuklasıysa, Sovyet ültimatom kararları artık mevcut olmayacak.
  • Birden fazla Sovyetler Birliği veya Stalinist Sovyetler Birliği olmadığında, bazı focus'ların doğru ülke ile savaşa yol açmaması sorunu düzeltildi.
  • Polonya'nın 'Demand Lithuania' focus'unun olması gerektiği zaman atlanmaması sorunu düzeltildi
  • Kötü harita kurulumu sebebiyle başlatma sırasında crash'in bir nedeni düzeltildi (öncelikle belirli harita modlarında olduğu gibi)
  • Yalnızca gerektiğinde karakter kapsamının kullanılması, aksi halde ülke kapsamının kullanılmasına ayarladığımız kapsam düzeltildi.
  • Uzun parti adı düzeltildi (kısa parti adı görüntüleniyordu)
  • İç savaşta, hedef ülkeden emekli karakterleri isyancıya kopyalarken, isyancı ülkede fiilen aktif olan karakterler atlanacak. Karakteri aynı anda hem aktif hem de emekli olarak çifte durumda tutmaktan kaçınılacak; çoğu etkiyi ve tetikleyiciyi karıştırıyordu.
  • Avusturya, Belçika ve İsviçre şimdi yeniden doğru scripted başlangıç stabilitesine sahip
  • Policy of Individual Security focus'undaki yazım hatası düzeltildi
  • Lev Troçki şimdi Return Democracy'i tamamlarken Sovyetler Birliği'ne geri dönüyor.
  • Lehçe ve Portekizce tutorial'daki Placeholder konumu düzeltildi.
  • Bir kayıtlı oyunu yeniden yüklerken, onu etkileyen advisor'ların adlarının kaybedilmesine sebep olan Command Power tooltip'i düzeltildi
  • Alman tankları DLC'si için eksik asset'ler düzeltildi
[+] 5 üye pistoltr nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Tren yolu silahıyla bina bombalayabiliyor muyuz?
Ara
Cevapla
#3
(10-01-2022, 23:21)Semavi7 : Tren yolu silahıyla bina bombalayabiliyor muyuz?
Yama notlarında bunun düzeltildiğinden bahsediyor ama oyun içinde kullanmama rağmen bu yönünü yeterince detaylı incelemedim bu yüzden yanıltıcı cevap vermek istemem. Konuya yeterince hakim olan biri yardımcı olabilir. 

Az sonra bir arkadaşımla biraz oynayacağım, bunun hakkında bilgi edinirsem ve birisi henüz bilgilendirmemiş olursa tekrar cevap veririm.
[+] 1 üye pistoltr nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#4
Dlc broken bir çıkış gerçekleştirdi deniyordu o yüzden bekliyordum. Bu yamayla oyuna başlanır mı?
Bilincin her türlüsü hastalıktır.
Ara
Cevapla
#5
(25-01-2022, 20:05)Zebercet : Dlc broken bir çıkış gerçekleştirdi deniyordu o yüzden bekliyordum. Bu yamayla oyuna başlanır mı?
Şahsen tek karşılaştığım sıkıntı yeni eklenen UI menülerini açtığımda fps kaybıydı. Onun dışında dengeleme için güzel değişiklikler yapıldı, bu yüzden istemediğiniz şeylerle karşılaşmazsınız diye düşünüyorum.
Ara
Cevapla
#6
(25-01-2022, 20:19)pistoltr :
(25-01-2022, 20:05)Zebercet : Dlc broken bir çıkış gerçekleştirdi deniyordu o yüzden bekliyordum. Bu yamayla oyuna başlanır mı?
Şahsen tek karşılaştığım sıkıntı yeni eklenen UI menülerini açtığımda fps kaybıydı. Onun dışında dengeleme için güzel değişiklikler yapıldı, bu yüzden istemediğiniz şeylerle karşılaşmazsınız diye düşünüyorum.
Hava gücünün haddinden fazla olduğu ve tankların gereksiz kaçtığıyla alakalı şeyler okumuştum. Bu gece vakit ayırabilirsem biraz deneyeyim dlcyi. Uzun süredir de girmiyorum oyuna.
Bilincin her türlüsü hastalıktır.
Ara
Cevapla
#7
(25-01-2022, 20:41)Zebercet :
(25-01-2022, 20:19)pistoltr :
(25-01-2022, 20:05)Zebercet : Dlc broken bir çıkış gerçekleştirdi deniyordu o yüzden bekliyordum. Bu yamayla oyuna başlanır mı?
Şahsen tek karşılaştığım sıkıntı yeni eklenen UI menülerini açtığımda fps kaybıydı. Onun dışında dengeleme için güzel değişiklikler yapıldı, bu yüzden istemediğiniz şeylerle karşılaşmazsınız diye düşünüyorum.
Hava gücünün haddinden fazla olduğu ve tankların gereksiz kaçtığıyla alakalı şeyler okumuştum. Bu gece vakit ayırabilirsem biraz deneyeyim dlcyi. Uzun süredir de girmiyorum oyuna.
Tanklar gereksiz ve aşırı zayıf hala anti tankı olmayan piyadelerle tankları durdurma saçmalığını düzeltmediler ve hava güçlü mü? Hava önceki hoiler'le karşılaştırılırsa eziğin önde gideni hiç gerçekçi değil önceki hoiler de hava gerçek dünyadaki gibiydi 4 te çöp
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.