Yama Notları: Stellaris - 2.2.2 Yaması
#1
ste.jpg

Önemli Hata Düzenlemeleri
  • Trait sahibi olmadan ortaya çıkan yöneticiler düzeltildi.
  • Ticaret değeri toplama menzilindeki bozukluk giderildi.
  • Gestalt Consciousness'ın koloni gemileri için yeterince Alloy biriktirmemesi sebebiyle koloni yapamama sorunu giderildi.
  • NPC/Diğer imparatorluk gemilerine emir vermenizi sağlayan hata giderildi.
  • Vassal yapma savaşlarının vassal yapamama sorunu çözüldü.
Yama İçerikleri

2.2 "Le Guin" Bedava Özellikleri
  • Ether Drake Shrine/Monument eskisiyle aynı bonusları verecek şekilde özel Planetary Deposit'lere çevrildi.
  • Nanite Transmutation için teknoloji ve bina açıklamaları geliştirildi.
  • Art Monument gezegen kararı olacak şekilde yenilendi.
  • Hive Mindlar bir kere daha Scavenger drone mesleği yerine işsiz drone mesleğine sahip olacak.
  • Empire Size -> Empire Sprawl, Administrative Cap ise Administrative Capacity olarak tekrar adlandırıldı(Bir önceki adlandırma bunların değişebilir/geçilebilir kapasiteler olduğunu yeterince net belli etmiyordu).
Denge Değişiklikleri
  • Bio-Reactor'ün yararlılığı düşürüldü.
  • Unity binalarının maliyeti artırıldı.
  • Roboticist ve fabricator mesleklerinin mineral maliyetleri düşürüldü.
  • Mesleklerin temel Alloy üretimi 2'den 3'e çıkarıldı.
  • Başlangıçta gelen temel kaynak depolama sınırı 10.000'den 15.000'e yükseltildi. Temel enerji kredisi depolama sınırı 50.000'e yükseltildi.
  • Drone Campaign ve Robot Campaign efektleri +%20'den +%10'a düşürüldü.
  • Synthetic Evolution ascension perk şimdi +%10 robot üretimi sağlıyor.
  • Kriminal Branch Offices'lerin kapanma oranı azaltıldı ve kapatılma eventleri arasında ki süre 10 yıla düşürüldü.
  • Kriminal Branch Office'in kapanması için gezegende bir yıl boyunca çok düşük veya hiç suç olmaması gerekir(Bir günden yükseltildi)
  • Farklı türdeki Unity binaları ne kadar iş imkanı sundukları konusunda daha tutarlılar.
  • Betherian Power Plant enerji üretiminin yanında iş imkanı da sunuyor.
  • Bunker Bot'u parçalarına ayırma (Scrap) ile kazanılanlar artırıldı.
  • Point Defense silahının zırha karşı olan hasarı büyük oranda düşürüldü.
  • Democratic Crusaders artık kooperatif otoritelere iyi gözle bakıyor
  • Caravaneer ana merkezi bir Caravaneer donanmasından daha fazlası hayattaysa tekrar kurulabilecek.
  • Consecrated World inancının etki oranı yenilendi. Artık her adımda ufak olacak şekilde artarak ilerliyor.
  • Shared Burden Civic vatandaşların sosyal sınıflar içinde daha hızlı düşmesine sebep oluyor.
  • Harabe arkeolojik kalıntıları temizlemek artık daha uzun sürüyor ve daha pahalı.
  • Gateway maliyeti düşürüldü.
  • Amirallerin ve gemilerin korsan bastırmaktan aldığı XP artırıldı.
  • Science Nerd Faction'ı artık Successor Khanate'ı kıskanmıyor.
  • Gemilerin yükseltme maliyetleri eski parçaların geri dönüşümü ile gelen miktarın artırılmasıyla düştü. Ayrıca yükseltme süreleri de kısaldı.
  • Mega Art Installation restorasyon inşa süresi 3600'den 4800'e çıkarıldı.
  • Strategic Coordination Center restorasyon inşa süresi 3600'den 4800'e çıkarıldı.
  • Strategic Coordination Center'ın donanma kapasitesi üzerindeki etkisi 50/100/150'ye, Starbase kapasitesine etkisi 2/4/6'ya ve platform kapasitesine etkisi 4/8/12'ye düşürüldü.
  • Science Nexus'un araştırma üretimi üzerindeki etkisi 75/150/225'ten 100/200/300'e çıkarıldı ve artık araştırma hızını %5/%10/%15 oranında artırıyor.
  • Science Nexus inşa süresi 2400'den 3600'e çıkarıldı ve Alloy maliyeti her seviye için 12.500'den 15.000'e çıkarıldı.
  • Prole'ler artık rollerini biliyorlar, araştırmacı olma ihtimalleri daha az.
  • Synthetic Evolution ascension perk'ü ekstra olarak tür modifikasyonu ücretini %50 oranında düşürüyor.
  • Administirative Efficiency (tekrarlanabilir) teknolojisinin Admin Cap üstündeki etkisi 10'dan 15'e çıkarıldı.
  • Makine Ayaklanma sorunları bir miktar düşürüldü.
Arayüz
  • Bina ve District bilgi çubukları artık hangi kaynağı ürettikleri ve hangi kaynakları kullandıkları konusunda daha açıklayıcılar.
  • MP lobisinde ''Megacorp'' sahipliği ile alakalı ikonun olmaması sorunu giderildi.
  • Habitability değeri çok düşük gezegenlere koloni atarken bir uyarı eklendi.
  • Korsanlık ticaret yapılmayan uluslar için gösteriliyor.(Eğer sınırları içerisindeyse)
  • Kolonize edilmemiş bir gezegende Population ekranına tıkladığınızda yaşanan arayüz bozulmaları giderildi.
  • Expansion Planner'ın keşfedilmemiş gezegenlerdeki nadir materyalleri ortaya çıkarma sorunu düzeltildi.
  • Science Nexus Megastructure için olan arayüz elementlerinin örtüşmesi düzeltildi.
  • Megastructure ekranındaki üretim/bakım masrafı arayüz elementleri güncellendi.
  • Faction istekleri artık bu isteğin yerine getirilip/getirilmediğine göre kırmızı veya yeşil gösteriliyor.
  • Amenities ve ticaret değerlerinin tüm ondalık basamakları artık arayüzde gösteriliyor.
Yapay Zeka
  • YZ'nin gezegen binalarında öncelikleri geliştirildi.
  • YZ'nin market ticareti geliştirildi.
  • YZ'nin tek bir bilim adamını birden fazla bilim gemisinde kullanarak araştırma sürelerini uzatması engellendi.
  • YZ gezegenlerdeki geliştirmeleri yapmak için artık ekonomiyi doğru yönetmeyi başarıyor.
  • YZ'nin bütçeyi eksiye düşüren binaları eğer eksi çok yüksek değilse o binayı yapması engellenmiyor.
  • YZ artık enerji maliyeti adına tek bir havuza sahip bu sayede kendi imparatorluğunu inşa etmekte daha başarılı olacak.
  • YZ artık egzotik kaynakları gezegen gelişimine ayırabiliyor.Bu sayede ihtiyacı olduğu güncellemeler ve binaları yapmasına olanak sağlanır.
Performans
  • Resettlement ekranındaki performans düşüşü düzeltildi.
  • Gün geçişlerindeki lag kaynaklarından birisi çözüldü.
  • Günlük işlerdeki gereksiz hesaplamalar azaltıldı.
Modlama
  • num_uncleared_blockers trigger- gezegendeki temizlenmemiş blokların toplam sayısını kontrol etmesini sağlayan kod eklendi
  • Eski ''can_resettle_pop'' oyun kuralı, ''can_resettle_planet'' olarak tekrar adlandırıldı ve ''can_resettle_pop'' popülasyon üstüne çalışan oyun kuralı eklendi.
  • on_slave_sold_on_market kodu eklendi.
Bunların yanı sıra birçok hata düzeltmeleri yapıldı.
hby6qc.gif
[+] 3 üye Ayro nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.