Strategyturk Forumları
Günlük: Total War Ekipleri Ne Üzerinde Çalışıyor? (Ağustos-Eylül 2018) - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Total War Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-total-war-forumlari)
+--- Forum: Total War Forum (https://forum.strategyturk.com/forum-total-war-forum)
+--- Konu Başlığı: Günlük: Total War Ekipleri Ne Üzerinde Çalışıyor? (Ağustos-Eylül 2018) (/konu-gunluk-total-war-ekipleri-ne-uzerinde-calisiyor-agustos-eylul-2018)



Total War Ekipleri Ne Üzerinde Çalışıyor? (Ağustos-Eylül 2018) - Aytaç - 21-09-2018

Untitled-2.jpg

Total War tarafından belirsiz aralıklarla paylaşılan "ekiplerimiz ne üzerinde çalışıyor" yazısı yayımlandı.
Daha önceki yazıları buradan inceleyebilirsiniz.

https://www.totalwar.com/blog/what-the-teams-are-working-on-augtember-2018 :
Görsel

Saga Ekibi - Thrones of Britannia
Thrones of Britannia ekibi, geçtiğimiz ayı tamamen uzun süredir beklenen kan paketi üzerinde çalışarak geçirdi. Blood, Sweat and Spears paketi savaşa kafa kesme, bağırsak deşme, kan gibi özellikleri ile Total War'ın yaşattığı tecrübeyi tamamlamak üzere 29 Ağustos'ta çıktı(TW: Attila, Blood & Burning paketi sahipleri için bedava). Allegiance Yamasına ek olarak özellikleri, bug düzeltmelerini ve denge değişikliklerini içeren 3.bir beta çıkardık.

Thrones of Britannia Assebly Kit de modlamacılara yeni özellikler eklemelerini sağlamak üzere çıktı.

Şu anda öncelikli işlerimizi hallediyoruz ve gelecekteki güncellemeler için yeni fikirler üretmeye bakıyoruz.

Tarihsel Ekibi - Three Kingdoms
Son bir kaç ay Three Kingdoms geliştirici ekibi için çok hızlı geçti. E3'te ve PAX West'te Xiapi Kuşatmasını ve Sun Ren Pususunu gösterdik. E3 ve Gamescom'da en iyi strateji oyunu gibi bir takım güzel ödüller de aldık. Bu olaylar bizim oyunu tanıtabilmemiz, oyunculara beklentilerini sunabilmemiz ve yapılan işe olan tepkilerini incelememiz için çok önemli. Tahmin edebileceğiniz gibi oyunun çıkmasına daha bu kadar süre varken oyunun muharebe sistemindeki bazı kısımları hazır kılmak için çok çalıştık. Fakat işlerin şimdiye kadarki ilerleyişinden ve gelen geri dönüşlerden memnunuz.

Oyunun yalnızca tarihsel Total War serisindeki oyunlara bir ekleme olmasından ziyade iyi geliştirmelerde bulunma, var olan özellikleri perçinleme ve tamamen yeni özellikler ekleme niyetindeyiz. Henüz spesifik olarak bu özelliklerden bahsedemeyiz fakat oyunun dönemine uygun, yeni ilgi çekici diplomasi konseptleri üzerinde çalışıyoruz. Ayruca son bir kaç ayda  Three Kingdoms'da karakter odaklı girişimlerimizi ve karakterlere nasıl daha fazla derinlik kattığımızı duymuşsunuzdur. Çalışmalar gerçekten fayda verici oldu. Oyunda, karakterlere karşı yaptığınız seçimlere bağlı olarak taraflarını değiştiren ve diğer karakterler ile ilişkiler kuran karakterlere rastlayacaksınız. Sonuç olarak karakterlerin oynanışı daha derin ve ayrıntılı olacak.

Büyük resme bakacak olursak oyunun, ileri geliştirme aşamaları, üzerinde çalışıyoruz. Yani bu aşama, geniş oyun testleri yaptığımız, inceliklere indiğimiz ve bug avlanması yaptığımız kısım oluyor. Şu anda tam olarak olması gereken kısımda çalıştığımızı söylemek için yeterli

Arena Ekibi - Yetenek Takaslama, Denge Değişiklikleri, Kozmetikler ve Fazlası
Şu anda Dereceli Savaşlar ve Yetenek Takaslama özellikleri hakkında geri dönüş topluyoruz. Bu konuda bazı iyi noktalar var. Dizaynlarımızın üstüne düşeceğiz, neler ile birleştirebileceğimize bakacağız ve yakında konu hakkında daha fazla şey bildireceğiz. Aynı zamanda bazı yeni kozmetikler ve özellikleri üzerinde de çalışıyoruz.

Son "ekipler ne üzerinde çalışıyor" yazısında daha fazla kozmetik seçeneği ekleme üzerinde çalıştığımızı duyurmuştuk ve bunları çıkardığımızı duyurmaktan memnuniyet duyuyoruz. Yeni kostümlerin yanında yakında bazı renk paketleri ve yetenek görünümlerini değiştiren özellikler de çıkaracağız. Bu özelliklere ek olarak büyük çaplı yüksek "tier" denge değişiklikleri de yapıldı. Bir süredir, bazı tutkulu oyuncuların geri dönüşleri ile birlikte bu değişiklikler üzerinde çalışıyorduk ve oyunu nasıl etkileyeceklerini görmek için sabırsızlanıyoruz.

Önümüzdeki günlerde yetenek takaslama özelliğini geliştirme, muharebe geliştirmeleri yaparken, yeni uygarlığımız üzerinde de denge testlerine devam ediyoruz.

Fantastik İçerik Ekibi - Total War: Warhammer II
Üzerinde çalıştığımız Warhammer II sefer paketi hakkında hala söyleyebileceğimiz pek bir şey yok (Üzgünüz!). Fakat çok fazla ay kalmadığını söyleyebiliriz.

Ekip konumuna layık olduğunu kanıtladı ve sanat geliştiricileri Warhammer oyununda daha önce görmediğimiz bir özellik üzerinde çalışıyor.

Tarihsel İçerik Ekibi - Rome II
Rome II geçtiğimiz ayda bazı güncellemeler aldı ve ekip bu değişikliklerin nasıl geri dönüş aldığını inceliyor. Ayrıca bir sonraki özelliğin ne olabileceğine dair gelen geri dönüşler de ilgi çekici.

Ancestral Updaye Betadan çıktı ve 9 Ağustos'da Rise of the Republic Paketi de çıktı. Bunların yanında Hotfix ve Denge Yaması da kısa sürenin ardından bug düzeltmeleri ve oyun içi değişiklikleri ile eklendi.

Eylül'ün başında Caesar's Edition da yeni kutu teması, 2 efsane sefer paketi içeriği ve bedava Osprey Publishing'ten, Dr Nic Fields'in Julius Caesar ebooku ile birlikte son güncellemeleri içeren bir şekilde çıktı.


Fantastik Ekip - Yapım Öncesi
Üzgünüz fakat bu konu hakkında şimdilik pek bir şey yok. Bu aşamada size söyleyebileceğimiz bir şey olmasa da beklemeye değeceğinden emin olun.


Teknik Ekip - Rome II Launcher, Mod Güncellemeleri ve Shogun II
Rome II launcherı için bazı arkaplan değişiklikleri yaptık ve Shogun II Multi Serverlarını düzelttik. Detaylar aşağıda.
 
Rome II Launcher Güncellemesi
Total War: Rome II Giriş ekranı, Attila, ToB ve Warhammer oyunlarının ekranlarıyla aynı düzende olması için güncellendi. Bu değişiklik Rome II'nin dayattığı mod dosyalarının boyut limitini de kaldıracak. Ayrıca güncellemeye dahil bilmenizi istediğimiz diğer bazı değişiklikler de var:
  • Mod Kullanıcıları - Yeni modlar ve güncellenen modlar bu değişiklikten sonra Total War Rome II/Data klasöründe değil steamapps/workshop/content/214950 klasöründe olacak. Güncellenme gelmeyen modlar, eski data klasöründe kalmaya ve düzgün şekilde çalışmaya devam edecek. Yani her iki klasördeki modlar da çalışacak fakat yenileri artık farklı bir yere indirilecek.
  • Mod Yazarları - Yaptığınız modları güncellemezseniz, modu kullananların Total War Rome II/data klasöründe kalmaya devam edecek. Eğer güncellerseniz modunuzun data klasöründe de ayrıyeten bulundurmanız gerek (bunu çalışma dosyası olarak değerlendirebilirsiniz). Ardından mod, kullananlar için launcher ile güncellendiğinde 214950 klasörüne tekrar indirilecek. Mod için farklı paket dosyaları kullanmaya devam etmek istiyorsanız devam da edebilirsiniz.
  • Sinematik Paketler - Ne yazık ki bu tarz modlar resmi olarak desteklenmiyor ve yeni launcher bu modları aleyhlerinde etkileyecektir. Bu tarz modları Total War Rome II/data klasörüne manüel olarak yerleştirmenizi öneririz.
Shogun II Multiplayer
Shogun II multiplayer serverları ile alakalı sorunların farkındayız ve oyuncuların Japonya için savaşmalarına devam etmeleri için bu sorunları düzeltme üzerinde çalışmalar yaptık. Bu düzeltme an itibariyle çıkmış olmalı.



Total War Ekipleri Ne Üzerinde Çalışıyor? (Ağustos-Eylül 2018) - Merco - 21-09-2018

Rome 2 ve shogun 2 için takipte olmaları güzel. Keşke eski oyunlar olan Medieval 2 ve Rome Total War için steam başarımları yapsalar daha hoş olurdu.


Total War Ekipleri Ne Üzerinde Çalışıyor? (Ağustos-Eylül 2018) - Duman - 22-09-2018

Ben Thrones of Britannia için yeni eklentiler bekliyorum açıkçası, yazı biraz daha "ekipler ne üzerinde çalışıyor?" değil "ekipler ne üzerinde çalıştı" olmuş, Rome II'den de bir ekstra haber yok.