Strategyturk Forumları
Günlük: Total War Ekipleri Ne Üzerinde Çalışıyor? (Ekim 2018) - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Total War Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-total-war-forumlari)
+--- Forum: Total War Forum (https://forum.strategyturk.com/forum-total-war-forum)
+--- Konu Başlığı: Günlük: Total War Ekipleri Ne Üzerinde Çalışıyor? (Ekim 2018) (/konu-gunluk-total-war-ekipleri-ne-uzerinde-calisiyor-ekim-2018)



Total War Ekipleri Ne Üzerinde Çalışıyor? (Ekim 2018) - Duman - 02-11-2018


Total War tarafından Ekim 2018 için "ekiplerimiz ne üzerinde çalışıyor?" yazısı yayınlandı.

https://www.totalwar.com/blog/what-the-teams-are-working-on-october-2018 :Ekim ayında ekiplerimiz görev alanlarında oldukça yoğun bir mesai geçiriyorlar, gelin ekiplerimiz ne üzerinde çalışıyor birlikte inceleyelim.

Circenn_Sudreyar-003-941x529.jpg

Saga Ekibi: Thrones of Britannia
Çıkarttığımız son yamaya dair topluluktan gelen geridönüşleri ve yorumları inceledikten sonra önümüzdeki yama için çalışmalara başlamak üzereyiz. Önümüzdeki blog yazısında bu yamayla birlikte Thrones of Britannia'da nelerin değişeceğinden bahsediyor olacağız. Oyunda nelerin değişmesini istersiniz? Buradan bize ulaşın.

Campaign_Map_Logo-002-941x529.jpg

Tarihsel Ekip: Three Kingdoms
Three Kingdoms'ın çıkmasına 5 ay gibi bir süre kaldı ve oyun belki de en yoğun geliştirilme aşamalarından geçiyor. Diplomasi ve imparatorluk yönetimi gibi bazı klasik Total War mekaniklerinde devrimsel değişiklikler yapıp, karakter ilişkileri gibi bazı yeni mekanikler oluşturduk. Artık oyunun geliştirilmesinin son aşamasına gelinmesiyle birlikte daha az şey anlatacak, daha çok şey göstereceğiz.

Bir Total War oyununu tanıtmaya başlarken her zaman oyunun erken döneminde müdahil olabileceğiniz bir muharebeyle girişi yapıyoruz. Bu kısımda özellikle süvarilerin daha akıcı olması ve piyadelerin gerçek anlamda daha "insansı" bir biçimde yüzlerce birimle hareket etmesi gibi çeşitli yenilikler gözünüze çarpacak.

Muharebe tanıtımından sonra ana senaryoya geçeceğiz ve yaptığımız muharebenin neyi etkilediğine bakacağız. Senaryoda birbiriyle iç içe çok sayıda mekanik var, sanat tasarımından arayüze, tasarımdan oynanabilirliğe çok sayıda senaryo unsuru birbiriyle iç içe ve en ufak bir kısmı göstermeniz diğer tüm unsurların da vitrine çıkarılması anlamına geliyor. Three Kingdoms için her şeyin belli bir vizyon çerçevesinde olması iki kat önem taşıyor çünkü Three Kingdoms'ta temel bazı sistem değişiklikleri ve "tamamen yeni" mekanikler söz konusu.

Oyunun mekanikleri artık belirlenmiş ve hazırlanmış durumda ve hata giderme & denge değişikliklerinde bulunma ve cilalama dönemindeyiz. Hala yapacağımız çok şey var ancak çıkış tarihine doğru emin adımlarla ilerliyoruz.

Warhammer II için Vampire Coast eklentisi çıkışını yapacağımız ilk içerik dolayısıyla marketing olarak odağımızın oraya kaydığını farkedebilirsiniz. Luthor Harkon sahilleri terörize etmeye başladıktan sonra tekrardan Three Kingdoms'a döneceğiz. Kasım ayının ortalarından itibaren Three Kingdoms için çok sayıda video, blog yazısı ve lets play paylaşımlarımız olacak. Bu raddede yeni diplomasi özelliklerini tanıtacağız (ufak bir spoiler: bölge takası yapmak bu yeni diplomasi mekaniğinin en küçük parçalarından birisi). Diplomasi özelliklerinin ardından senaryonun diğer alanlarını inceleyecek ve bazı muharebe oynanış videoları paylaşacağız.

Yeni yılda Youtuberlar ve basın oyunun çıkışı öncesinde oyuna erişebilecek.

95042E0A-941x529.jpg

Arena Ekibi: Yetenek Takaslama
Son günlüğü yazdığımızda yetenek takaslama mekaniği üzerinde çalışmalar yapıyorduk, bu mekanik topluluktan gelen yorumlar neticesinde son halini aldı ve oyuna eklendi.

İlgili geliştirici günlüğü için tıklayın.

Bu mekanik oyuna 3.1.14 yamasıyla eklendi, ilk olarak 9. ve 10. tierlarda ülke bazında birimler arasında yetenek takaslanabilmesini sağlıyor. Bu mekaniği oyun içerisinde inceleyebilirsiniz. Aynı zamanda puanlama sistemiyle ilgili bazı çalışmalarımız var, filler ve ele geçirme noktalarına dair uzun iletiler sonrasında puanlama sistemini daha adil kılacak bazı değişiklikler yapmaya karar verdik.

İlgili geliştirici günlüğü için tıklayın.

Biraz daha ileriye baktığımızda muharebenin kademeli olarak yüklenmesi ve oyuncuların muharebe yüklenirken konumlandırma yapabilmesi gibi özellikler planlıyoruz. Bu durum yükleme ekranında daha az beklenmesi ve beklenirken taktik yapılabilmesi gibi unsurları olası kılıyor. Bu sistem şu anda uyumluluk testlerinden geçmekte.

04_zombies2-941x529.jpg

Fantastik İçerik Ekibi: Warhammer II
Vampire Coast çalışmalarımı tamamlamak üzereyiz, odak daha çok test oyunlarına kaymış durumda. Oyunculardan gelecek yorumları merakla bekliyoruz. Eğer bu içeriğin geliştirilişini takip ettiyseniz Steam sayfasında tanıttığımız bazı içerikler vesilesiyle nelerle karşılaşacağınızı az çok biliyorsunuz ancak şunu söyleyebilirim ki bu eklentiye dair en çok hoşumuza giden şey diğer ülkelere nazaran sunulan farklı oynanış tarzı.

Göçebe uygarlıklar ve yerleşik uygarlıklar arasındaki bir karma olan bu yeni uygarlıkta her biri kendi gemisine sahip Efsanevi Lordlar istediğiniz zaman askerlerinizi ve bonuslarınızı taşıyarak başka yerlere yelken açabileceğiniz anlamına geliyor, oyun içerisinde illa toprak fethetmek zorunda da değilsiniz - denizde ve karada terör estirip korsan körfezleri oluşturabilirsiniz veya diğer kaptanları yenmeye çalışabilirsiniz. Tabi isterseniz bir bölgeyi ele geçirip geliştirmek ve daha geleneksel tarzda bir oyun oynamak da sizin elinizde.

Eye of the Vortex senaryosunda kaptanlarımız dünyayı kurtarmak veya yoketmek üzere bir role sahip değil, tek umursadıkları şey kötü şöhret ve kendi kişisel hikayelerine bağlı bazı hedefleri var. Bu hedefleri nasıl gerçeğe dönüştüreceğiniz tamamen size kalmış.

CA-Generic-Cropped-941x510.jpg

Fantastik Ekibi: Geliştirme Öncesi
Şimdilik size sunabileceğimiz pek bir haber yok, dişliler çalışmaya devam ediyor ve geliştirme öncesi çalışma aktif. Sizlerle daha fazla bilgi paylaşmak için sabırsızlanıyoruz ancak şimdilik diyebileceğimiz yegane şey sıkı tutunun ve Sigmar'a olan güveninizi kaybetmeyin.

Total War haberlerini kaçırmamak için Access üyeliği almayı unutmayın.



Total War Ekipleri Ne Üzerinde Çalışıyor? (Ekim 2018) - Duman - 04-11-2018

Bu arada bu blog yazısı uzun zaman sonra "tarihsel içerik ekibinden" haber almadığımız ilk yazı. Daha önceki yazılarda ROME II'ye gelecek eklentilere dair bilgiler veriliyordu. WH3 için bile "geliştirme öncesinden" haberler verilirken tarihsel içerik ekibinden hiç bahsedilmemesi ROME II'nin DLC defterini kapattığı anlamına gelebilir.