Stellaris - 2.2.2 Yaması - Ayro - 30-12-2018
Önemli Hata Düzenlemeleri
- Trait sahibi olmadan ortaya çıkan yöneticiler düzeltildi.
- Ticaret değeri toplama menzilindeki bozukluk giderildi.
- Gestalt Consciousness'ın koloni gemileri için yeterince Alloy biriktirmemesi sebebiyle koloni yapamama sorunu giderildi.
- NPC/Diğer imparatorluk gemilerine emir vermenizi sağlayan hata giderildi.
- Vassal yapma savaşlarının vassal yapamama sorunu çözüldü.
Yama İçerikleri
2.2 "Le Guin" Bedava Özellikleri
- Ether Drake Shrine/Monument eskisiyle aynı bonusları verecek şekilde özel Planetary Deposit'lere çevrildi.
- Nanite Transmutation için teknoloji ve bina açıklamaları geliştirildi.
- Art Monument gezegen kararı olacak şekilde yenilendi.
- Hive Mindlar bir kere daha Scavenger drone mesleği yerine işsiz drone mesleğine sahip olacak.
- Empire Size -> Empire Sprawl, Administrative Cap ise Administrative Capacity olarak tekrar adlandırıldı(Bir önceki adlandırma bunların değişebilir/geçilebilir kapasiteler olduğunu yeterince net belli etmiyordu).
Denge Değişiklikleri- Bio-Reactor'ün yararlılığı düşürüldü.
- Unity binalarının maliyeti artırıldı.
- Roboticist ve fabricator mesleklerinin mineral maliyetleri düşürüldü.
- Mesleklerin temel Alloy üretimi 2'den 3'e çıkarıldı.
- Başlangıçta gelen temel kaynak depolama sınırı 10.000'den 15.000'e yükseltildi. Temel enerji kredisi depolama sınırı 50.000'e yükseltildi.
- Drone Campaign ve Robot Campaign efektleri +%20'den +%10'a düşürüldü.
- Synthetic Evolution ascension perk şimdi +%10 robot üretimi sağlıyor.
- Kriminal Branch Offices'lerin kapanma oranı azaltıldı ve kapatılma eventleri arasında ki süre 10 yıla düşürüldü.
- Kriminal Branch Office'in kapanması için gezegende bir yıl boyunca çok düşük veya hiç suç olmaması gerekir(Bir günden yükseltildi)
- Farklı türdeki Unity binaları ne kadar iş imkanı sundukları konusunda daha tutarlılar.
- Betherian Power Plant enerji üretiminin yanında iş imkanı da sunuyor.
- Bunker Bot'u parçalarına ayırma (Scrap) ile kazanılanlar artırıldı.
- Point Defense silahının zırha karşı olan hasarı büyük oranda düşürüldü.
- Democratic Crusaders artık kooperatif otoritelere iyi gözle bakıyor
- Caravaneer ana merkezi bir Caravaneer donanmasından daha fazlası hayattaysa tekrar kurulabilecek.
- Consecrated World inancının etki oranı yenilendi. Artık her adımda ufak olacak şekilde artarak ilerliyor.
- Shared Burden Civic vatandaşların sosyal sınıflar içinde daha hızlı düşmesine sebep oluyor.
- Harabe arkeolojik kalıntıları temizlemek artık daha uzun sürüyor ve daha pahalı.
- Gateway maliyeti düşürüldü.
- Amirallerin ve gemilerin korsan bastırmaktan aldığı XP artırıldı.
- Science Nerd Faction'ı artık Successor Khanate'ı kıskanmıyor.
- Gemilerin yükseltme maliyetleri eski parçaların geri dönüşümü ile gelen miktarın artırılmasıyla düştü. Ayrıca yükseltme süreleri de kısaldı.
- Mega Art Installation restorasyon inşa süresi 3600'den 4800'e çıkarıldı.
- Strategic Coordination Center restorasyon inşa süresi 3600'den 4800'e çıkarıldı.
- Strategic Coordination Center'ın donanma kapasitesi üzerindeki etkisi 50/100/150'ye, Starbase kapasitesine etkisi 2/4/6'ya ve platform kapasitesine etkisi 4/8/12'ye düşürüldü.
- Science Nexus'un araştırma üretimi üzerindeki etkisi 75/150/225'ten 100/200/300'e çıkarıldı ve artık araştırma hızını %5/%10/%15 oranında artırıyor.
- Science Nexus inşa süresi 2400'den 3600'e çıkarıldı ve Alloy maliyeti her seviye için 12.500'den 15.000'e çıkarıldı.
- Prole'ler artık rollerini biliyorlar, araştırmacı olma ihtimalleri daha az.
- Synthetic Evolution ascension perk'ü ekstra olarak tür modifikasyonu ücretini %50 oranında düşürüyor.
- Administirative Efficiency (tekrarlanabilir) teknolojisinin Admin Cap üstündeki etkisi 10'dan 15'e çıkarıldı.
- Makine Ayaklanma sorunları bir miktar düşürüldü.
Arayüz- Bina ve District bilgi çubukları artık hangi kaynağı ürettikleri ve hangi kaynakları kullandıkları konusunda daha açıklayıcılar.
- MP lobisinde ''Megacorp'' sahipliği ile alakalı ikonun olmaması sorunu giderildi.
- Habitability değeri çok düşük gezegenlere koloni atarken bir uyarı eklendi.
- Korsanlık ticaret yapılmayan uluslar için gösteriliyor.(Eğer sınırları içerisindeyse)
- Kolonize edilmemiş bir gezegende Population ekranına tıkladığınızda yaşanan arayüz bozulmaları giderildi.
- Expansion Planner'ın keşfedilmemiş gezegenlerdeki nadir materyalleri ortaya çıkarma sorunu düzeltildi.
- Science Nexus Megastructure için olan arayüz elementlerinin örtüşmesi düzeltildi.
- Megastructure ekranındaki üretim/bakım masrafı arayüz elementleri güncellendi.
- Faction istekleri artık bu isteğin yerine getirilip/getirilmediğine göre kırmızı veya yeşil gösteriliyor.
- Amenities ve ticaret değerlerinin tüm ondalık basamakları artık arayüzde gösteriliyor.
Yapay Zeka- YZ'nin gezegen binalarında öncelikleri geliştirildi.
- YZ'nin market ticareti geliştirildi.
- YZ'nin tek bir bilim adamını birden fazla bilim gemisinde kullanarak araştırma sürelerini uzatması engellendi.
- YZ gezegenlerdeki geliştirmeleri yapmak için artık ekonomiyi doğru yönetmeyi başarıyor.
- YZ'nin bütçeyi eksiye düşüren binaları eğer eksi çok yüksek değilse o binayı yapması engellenmiyor.
- YZ artık enerji maliyeti adına tek bir havuza sahip bu sayede kendi imparatorluğunu inşa etmekte daha başarılı olacak.
- YZ artık egzotik kaynakları gezegen gelişimine ayırabiliyor.Bu sayede ihtiyacı olduğu güncellemeler ve binaları yapmasına olanak sağlanır.
Performans- Resettlement ekranındaki performans düşüşü düzeltildi.
- Gün geçişlerindeki lag kaynaklarından birisi çözüldü.
- Günlük işlerdeki gereksiz hesaplamalar azaltıldı.
Modlama- num_uncleared_blockers trigger- gezegendeki temizlenmemiş blokların toplam sayısını kontrol etmesini sağlayan kod eklendi
- Eski ''can_resettle_pop'' oyun kuralı, ''can_resettle_planet'' olarak tekrar adlandırıldı ve ''can_resettle_pop'' popülasyon üstüne çalışan oyun kuralı eklendi.
- on_slave_sold_on_market kodu eklendi.
Bunların yanı sıra birçok hata düzeltmeleri yapıldı.
|