Strategyturk Forumları
Yama Notları: Stellaris - 2.2.2 Yaması - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari)
+--- Forum: Stellaris (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris)
+---- Forum: Stellaris: Haberler (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris-haberler)
+---- Konu Başlığı: Yama Notları: Stellaris - 2.2.2 Yaması (/konu-yama-notlari-stellaris-2-2-2-yamasi)



Stellaris - 2.2.2 Yaması - Ayro - 30-12-2018

ste.jpg

Önemli Hata Düzenlemeleri
  • Trait sahibi olmadan ortaya çıkan yöneticiler düzeltildi.
  • Ticaret değeri toplama menzilindeki bozukluk giderildi.
  • Gestalt Consciousness'ın koloni gemileri için yeterince Alloy biriktirmemesi sebebiyle koloni yapamama sorunu giderildi.
  • NPC/Diğer imparatorluk gemilerine emir vermenizi sağlayan hata giderildi.
  • Vassal yapma savaşlarının vassal yapamama sorunu çözüldü.
Yama İçerikleri

2.2 "Le Guin" Bedava Özellikleri
  • Ether Drake Shrine/Monument eskisiyle aynı bonusları verecek şekilde özel Planetary Deposit'lere çevrildi.
  • Nanite Transmutation için teknoloji ve bina açıklamaları geliştirildi.
  • Art Monument gezegen kararı olacak şekilde yenilendi.
  • Hive Mindlar bir kere daha Scavenger drone mesleği yerine işsiz drone mesleğine sahip olacak.
  • Empire Size -> Empire Sprawl, Administrative Cap ise Administrative Capacity olarak tekrar adlandırıldı(Bir önceki adlandırma bunların değişebilir/geçilebilir kapasiteler olduğunu yeterince net belli etmiyordu).
Denge Değişiklikleri
  • Bio-Reactor'ün yararlılığı düşürüldü.
  • Unity binalarının maliyeti artırıldı.
  • Roboticist ve fabricator mesleklerinin mineral maliyetleri düşürüldü.
  • Mesleklerin temel Alloy üretimi 2'den 3'e çıkarıldı.
  • Başlangıçta gelen temel kaynak depolama sınırı 10.000'den 15.000'e yükseltildi. Temel enerji kredisi depolama sınırı 50.000'e yükseltildi.
  • Drone Campaign ve Robot Campaign efektleri +%20'den +%10'a düşürüldü.
  • Synthetic Evolution ascension perk şimdi +%10 robot üretimi sağlıyor.
  • Kriminal Branch Offices'lerin kapanma oranı azaltıldı ve kapatılma eventleri arasında ki süre 10 yıla düşürüldü.
  • Kriminal Branch Office'in kapanması için gezegende bir yıl boyunca çok düşük veya hiç suç olmaması gerekir(Bir günden yükseltildi)
  • Farklı türdeki Unity binaları ne kadar iş imkanı sundukları konusunda daha tutarlılar.
  • Betherian Power Plant enerji üretiminin yanında iş imkanı da sunuyor.
  • Bunker Bot'u parçalarına ayırma (Scrap) ile kazanılanlar artırıldı.
  • Point Defense silahının zırha karşı olan hasarı büyük oranda düşürüldü.
  • Democratic Crusaders artık kooperatif otoritelere iyi gözle bakıyor
  • Caravaneer ana merkezi bir Caravaneer donanmasından daha fazlası hayattaysa tekrar kurulabilecek.
  • Consecrated World inancının etki oranı yenilendi. Artık her adımda ufak olacak şekilde artarak ilerliyor.
  • Shared Burden Civic vatandaşların sosyal sınıflar içinde daha hızlı düşmesine sebep oluyor.
  • Harabe arkeolojik kalıntıları temizlemek artık daha uzun sürüyor ve daha pahalı.
  • Gateway maliyeti düşürüldü.
  • Amirallerin ve gemilerin korsan bastırmaktan aldığı XP artırıldı.
  • Science Nerd Faction'ı artık Successor Khanate'ı kıskanmıyor.
  • Gemilerin yükseltme maliyetleri eski parçaların geri dönüşümü ile gelen miktarın artırılmasıyla düştü. Ayrıca yükseltme süreleri de kısaldı.
  • Mega Art Installation restorasyon inşa süresi 3600'den 4800'e çıkarıldı.
  • Strategic Coordination Center restorasyon inşa süresi 3600'den 4800'e çıkarıldı.
  • Strategic Coordination Center'ın donanma kapasitesi üzerindeki etkisi 50/100/150'ye, Starbase kapasitesine etkisi 2/4/6'ya ve platform kapasitesine etkisi 4/8/12'ye düşürüldü.
  • Science Nexus'un araştırma üretimi üzerindeki etkisi 75/150/225'ten 100/200/300'e çıkarıldı ve artık araştırma hızını %5/%10/%15 oranında artırıyor.
  • Science Nexus inşa süresi 2400'den 3600'e çıkarıldı ve Alloy maliyeti her seviye için 12.500'den 15.000'e çıkarıldı.
  • Prole'ler artık rollerini biliyorlar, araştırmacı olma ihtimalleri daha az.
  • Synthetic Evolution ascension perk'ü ekstra olarak tür modifikasyonu ücretini %50 oranında düşürüyor.
  • Administirative Efficiency (tekrarlanabilir) teknolojisinin Admin Cap üstündeki etkisi 10'dan 15'e çıkarıldı.
  • Makine Ayaklanma sorunları bir miktar düşürüldü.
Arayüz
  • Bina ve District bilgi çubukları artık hangi kaynağı ürettikleri ve hangi kaynakları kullandıkları konusunda daha açıklayıcılar.
  • MP lobisinde ''Megacorp'' sahipliği ile alakalı ikonun olmaması sorunu giderildi.
  • Habitability değeri çok düşük gezegenlere koloni atarken bir uyarı eklendi.
  • Korsanlık ticaret yapılmayan uluslar için gösteriliyor.(Eğer sınırları içerisindeyse)
  • Kolonize edilmemiş bir gezegende Population ekranına tıkladığınızda yaşanan arayüz bozulmaları giderildi.
  • Expansion Planner'ın keşfedilmemiş gezegenlerdeki nadir materyalleri ortaya çıkarma sorunu düzeltildi.
  • Science Nexus Megastructure için olan arayüz elementlerinin örtüşmesi düzeltildi.
  • Megastructure ekranındaki üretim/bakım masrafı arayüz elementleri güncellendi.
  • Faction istekleri artık bu isteğin yerine getirilip/getirilmediğine göre kırmızı veya yeşil gösteriliyor.
  • Amenities ve ticaret değerlerinin tüm ondalık basamakları artık arayüzde gösteriliyor.
Yapay Zeka
  • YZ'nin gezegen binalarında öncelikleri geliştirildi.
  • YZ'nin market ticareti geliştirildi.
  • YZ'nin tek bir bilim adamını birden fazla bilim gemisinde kullanarak araştırma sürelerini uzatması engellendi.
  • YZ gezegenlerdeki geliştirmeleri yapmak için artık ekonomiyi doğru yönetmeyi başarıyor.
  • YZ'nin bütçeyi eksiye düşüren binaları eğer eksi çok yüksek değilse o binayı yapması engellenmiyor.
  • YZ artık enerji maliyeti adına tek bir havuza sahip bu sayede kendi imparatorluğunu inşa etmekte daha başarılı olacak.
  • YZ artık egzotik kaynakları gezegen gelişimine ayırabiliyor.Bu sayede ihtiyacı olduğu güncellemeler ve binaları yapmasına olanak sağlanır.
Performans
  • Resettlement ekranındaki performans düşüşü düzeltildi.
  • Gün geçişlerindeki lag kaynaklarından birisi çözüldü.
  • Günlük işlerdeki gereksiz hesaplamalar azaltıldı.
Modlama
  • num_uncleared_blockers trigger- gezegendeki temizlenmemiş blokların toplam sayısını kontrol etmesini sağlayan kod eklendi
  • Eski ''can_resettle_pop'' oyun kuralı, ''can_resettle_planet'' olarak tekrar adlandırıldı ve ''can_resettle_pop'' popülasyon üstüne çalışan oyun kuralı eklendi.
  • on_slave_sold_on_market kodu eklendi.
Bunların yanı sıra birçok hata düzeltmeleri yapıldı.