Strategyturk Forumları
Günlük: Anno 1800 - Dekorasyon - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Diğer Strateji Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-diger-strateji-forumlari)
+--- Forum: ANNO Serisi (https://forum.strategyturk.com/forum-anno-serisi)
+---- Forum: ANNO: Haberler (https://forum.strategyturk.com/forum-anno-haberler)
+---- Konu Başlığı: Günlük: Anno 1800 - Dekorasyon (/konu-gunluk-anno-1800-dekorasyon)



Anno 1800 - Dekorasyon - Ayro - 25-01-2019

anno_ornaments3.png

Anno 1800 geliştirici günlüklerinde bu yazıda şehrinizi süsleyebileceğiniz dekoratif yapılardan bahsediliyor.

https://www.anno-union.com/en/ornamental-dear-watson/ :Anno oyunları güzel şehir tasarımcıları için her zaman hayallerindeki şehri kurmaları için içinde yüzlerce yapboz parçası bulunan devasa bir model kiti olmuştur. Bazıları içinse özgür oynanış, çevresel hikaye anlatışı için bir tuval görevi görmekte. Anno 1800 ile gelen şehir çekicilik sistemi ve hayvanat bahçesi gibi kültür binalarıyla şehir inşa eden sanatçılarımızı desteklemek için eskisinden daha çok içeriğimiz olacak.


Her nüfus kademesi yeni bir set süsleme ile geliyor. Ağaçlarla başlayan koleksiyonunuz çitler, heykeller, banklar ile genişleyecek ve son kademelere geldiğinizde çalı çitler, çeşmeler ve köşkler ile etkileyici bahçeler oluşturabileceksiniz.

Önceki günlük ve yayınlarımızda oyuncu kontrolünde olmayan karakterlerin bile şehirlerine daha inandırıcı ve özgün bir hava katmak için süsleri kullandığını ve bu süslerin hayvanat bahçesi planınızda kullanarak muhteşem bir 19. yüzyıl hayvanat bahçesini nasıl oluşturulabileceğini göstermiştik.

park_overview.jpg

park_detail.jpg
Etrafta dolaşan insan sayısı oyunun son aşamasında daha da çok olacak.

Süslerin boyutu 1x1 ile 3x3 arasında değişiklik gösterecek, böylece iş hanındaki boşlukları kapatırken güzel parklar kurabileceksiniz. İnşa maliyeti ve yer kaplamalarının yeterince masrafa sebep olduğunu düşündüğümüz için süslemelerin bakım masrafı bulunmayacak. Süsler inşa edildiklerinde şehre ufak miktarlarda çekicilik katar, çalı labirent veya Rönesans stili bahçelere sahip büyük parklar yaptığınızda yüksek değerlere ulaşabilirsiniz.

Gasparov gibi estetler veya Bente gibi hayalperestler sadece şehrinizin güzelliğini övmeyecek, yüksek seviye şehir çekiciliği bu karakterlerle olan itibarınıza büyük katkı sağlayacak. Hırsız Baron Malching'in ise şehrinizi övmek için nefesini bile yormayacağı aşikar.

cultural_building_overview.jpg

cultural_building_detail.jpg

Bunalımdan kaçmak için adanızı keşfe gelen turist toplulukları şehrinizde gezinirken tatmin edici bir görsel geri bildirim sağlayacaklar. Müzeleri gezip parklarda dinlenen turistleri şehrinizde izleyebileceksiniz. Özellikle şehrin ortasındaki büyük bir park veya plazadaki turistler ve halkın binalarla etkileşimi gözlerinizi şenlendirecek! Büyüyen şehrinizin yönetirken bir süre dinlenmek için ütopyanızı gezen turistleri takip edebilirsiniz.

Eğer şehrinizin çekiciliğini artırmak istiyorsanız süsler büyük bir rol oynamakta. Yüksek çekicilik daha fazla turist demek ve bu da ender uzmanların adanıza gelme şansını artırmakta. Hayvanat bahçesi ve müze asıl turist mıknatısı olsa da bu ikisi arasına şık bir yol ve dinlenme alanları koymak fena bir fikir değil. Maksimum seviye çekiciliğe ulaşabilmeniz için kültürel binalar, süsler ve fuarlarınızın tamamını kullanmanız gerekecek.

monument_overview.jpg

monument_detail.jpg