Strategyturk Forumları
Yama Notları: Stellaris - 2.2.4 Yaması ve 2.2.5 BETA - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari)
+--- Forum: Stellaris (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris)
+---- Forum: Stellaris: Haberler (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris-haberler)
+---- Konu Başlığı: Yama Notları: Stellaris - 2.2.4 Yaması ve 2.2.5 BETA (/konu-yama-notlari-stellaris-2-2-4-yamasi-ve-2-2-5-beta)



Stellaris - 2.2.4 Yaması ve 2.2.5 BETA - Duman - 11-02-2019

Stellaris için 2.2.4 yaması kısa süren bir BETA döneminin ardından çıkışını gerçekleştirdi. 2.2.4 yamasının çıkmasıyla birlikte 2.2.5 yaması BETA'ya girdi.

2.2.4 Yaması İçeriği
  • 2.2.2 değişikliklerinde eksik olan yerelleştirme satırları eklendi.
  • Artık beyin transferi problemlerini umursamamayı seçebiliyorsunuz.
  • Artık Galaktik Market kurulabilmesi için 50 sene geçmiş olması gerekiyor.
  • Zenofil ülkeler diğer ülkelerin kölelik politikasından ziyade artık herhangi bir nüfusun köleleştirilmiş olup olmamasına bakıyor.
  • Kervancılar artık daha geç galakside dolaşmaya başlıyor.
  • İlgili Branch Office binalarının alloy üretimi 2'den 3'e çıkarıldı.
  • Tüm sektörlerin büyüklüğü artık 3 hyperlane geçişi şeklinde.
  • Drone Storage binasının Housing katkısı 5'ten 4'e düşürüldü.
  • Quantum Energy States ve Advanced Food Processing teknolojileri artık Colonial Centralization teknolojisinin araştırılmasını gerektirmiyor.
  • Quantum Field Manipulation ve Nano-Vitality Crops teknolojileri artık Galactic Administration teknolojisinin araştırılmasını gerektirmiyor.
  • Gene Crops teknolojisi artık Colonial Centralization teknolojisinin araştırılmasını gerektirmiyor.
  • Çeşitli denge, arayüz ve yapayzeka değişiklikleri.
  • 99 hata giderimi.
2.2.5 yamasıyla birlikte oyuna 6 yeni imparatorluk bayrağı ekleniyor:

image_3.png

2.2.5 BETA Yamasının İçeriği
  • 6 yeni bayrak.
  • Strike craftlar artık daha fazla hasar veriyor, daha yüksek menzile sahip, daha hızlılar.
  • Makine İmparatorluklar madenlerden %50 daha fazla kaynak elde ediyor.
  • Makine İmparatorluk Tech Drone'ları taban değer olarak 4 değil 6 enerji kredisi çıkartıyorlar. Agri Droneları 6 yerine 5 yemek çıkartıyor.
  • Makine İmparatorluğu koloni gemileri yeni koloniye 2 nüfus katıyor, ancak artık 300 yerine 400 alloy istiyor.
  • Makine İmparatorluk karakolları artık 150 alloy maliyetinde.
  • Makine İmparatorluk Fabricatorleri 6 yerine 8 mineral karşılığında 3 yerine 4 alloy üretiyor.
  • Makine İmparatorluğu başkenti %5 drone üretimi bonusuna sahip.
  • Replicatorler artık ekstradan 1 mühendislik araştırması sağlıyor.
  • Coordinatorler artık ekstradan her araştırmadan 1 bonus sağlıyor.
  • Gezegendeki her Coordinator Drone üretkenliğini %1 arttırıyor.
  • Nüfus büyümesinde rastgelelik azaltıldı, yaşanabilirlik artık daha etkili, özellikler robot seçiminde daha önemli.
  • Çeşitli denge, arayüz ve yapayzeka değişiklikleri.
  • 50 hata giderimi.



Stellaris - 2.2.4 Yaması ve 2.2.5 BETA - yafeshan - 11-02-2019

Makine nerf yer buyuk ihtimalle. Abzurd guclu olmus.


Stellaris - 2.2.4 Yaması ve 2.2.5 BETA - Sezar - 13-02-2019

30ljnyd.png


Stellaris - 2.2.4 Yaması ve 2.2.5 BETA - altnkurt - 13-02-2019

Rare teknolojilerin sık gelmesi güzel ama keşke rare teknolojiler için ek bi hız bonusu falan olsaymış. Rare teknolojiler baya uzun sürüyor çünkü.