Strategyturk Forumları
Günlük: AoW: Planetfall - Syndicate #2 - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Diğer Strateji Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-diger-strateji-forumlari)
+--- Forum: Strateji Kütüphanesi (https://forum.strategyturk.com/forum-strateji-kutuphanesi)
+---- Forum: Age of Wonders (https://forum.strategyturk.com/forum-age-of-wonders)
+---- Konu Başlığı: Günlük: AoW: Planetfall - Syndicate #2 (/konu-gunluk-aow-planetfall-syndicate-2)



AoW: Planetfall - Syndicate #2 - Ayro - 29-05-2019

aow-planetfall-gelistirici-gunlugu.jpg

Age of Wonders: Planetfall'ın bu günlüğünde Syndicate tarafı incelenmeye devam ediliyor.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/age-of-wonders-planetfall-%E2%80%93-dev-diary-36-the-syndicate-faction-part-ii-gameplay.1170281/ :Merhaba, Syndicate tanıtımının ikinci bölümünde gaddar tüccarların, köle tacirlerinin ve manipülatörlerin yeri olan bu antik tarafın haritada ve çatışmada neler yaptığına bakacağız.

SyndicateTC.jpg
Syndicate saldırısı altında bir... Syndicate kolonisi. İş anlaşmazlıkları böyle durumlara yol açabiliyor.

Oynanış Stili
Syndicateler uzman oldukları psişik saldırılar ve gizli operasyonlar ile oldukça manipülatif bir stile sahiptirler. Pelerin ve Hançer doktrinleri operasyonel güçlerini büyük oranda artırırken Tek Taraflı Güven ise operasyonel savunmalarını güçlendirir.

Derin Sızma doktrini Syndicate casuslarının düşman ordusunun verilerini ortaya çıkartarak onlara karşı bir hasar bonusu kazandırmalarını sağlar. Ekmek ve Sirkler stratejik operasyonu ise halkın dikkatini dağıtarak yapılan entrikaların ve sömürgeciliğin görmezden gelinmesini sağlayarak hedef koloninin mutluluğunu artırır.

Sensör Sızması operasyonu düşman bir orduyu işaretleyerek 5 tur boyunca izlenebilir olmasını sağlar. Görünmezlik teknolojisi Syndicate ordularını bu durumdan korur.

Bazı yeteneklerden oluşturulmuş bir kolaj:
Tech.jpg

Birimler
Zenginlikleri sayesinde Syndicateler PsiTec üstünde tekele sahipler. Bu alet normal insanların psişik enerjiyi kolayca kullanmasını sağlamakta. Çok güçlü PsiTec güçlendiricileri bulunduran hayalet tanklar gibi pek çok ordu elementi psişik gücün potansiyelini korkutucu seviyelere çıkartmakta.

Subjugator oyundaki en pislik birimlerden biri. Izdırap alanı ile düşmanların zihnini kırabiliyorlar. Kontrol Tasması ile ele geçirdiği zavallı ruhlar savaş sonunda "Bağlı" statüsünde hayatta kalıyor. Tüm bunların üstüne beyin tasması sayesinde ölmüş bağlı birimleri tekrar hayata döndürebiliyorlar. Oturdukları koltuk Kahraman Aracı olarak bulunabiliyor, sizin de komutanınız bir pislik olabilir.

Unit_Subjigator.jpg
Unit_Indetured.jpg

Overseer birimleri için de pek hoş denemez. Beyin Kontrol Tasmasını aşırı yükleyebilen bir yeteneğe sahipler. Bu yetenek hedefe zarar verse de eylem puanları yenilenir, sersemletme direnci kazanır ve bir sonraki turun başlangıcına kadar can değeri 1'in altına düşemez.

Unit_Overseer.jpg

Guild Assassin birimleri Syndicate için çok önemli roller üstlenen özel birimlerdir.

Unit_Assassin.jpg

Bu birimlere ek olarak Syndicate, düşmanlarını daha çok kontrol altına almasını sağlayan korkutucu modül ve operasyonlara da sahiptir.

Beyin Kontrol Tasması Modülü taktığınız insan birimleriniz bağlı durumuna gelir ve moral hasarı almaz, +2 Psişik savunma kazanır ve Overseer güçlendirmelerinden faydalanmaya başlar. İmparatorluğunuza eklediğiniz alt ırklar için birebir.

Beyin Geliştirme Modülü takılan birimin ve diğer tüm bağlı birimlerin +%25 kritik hasar ve +2 kalkan alırken hedef dost birimlerindeki tüm negatif etkileri de ortadan kaldırır.

Psi-Tec Beyin İnfazı çatışma operasyonu biyolojik veya cyborg bir birimi anında öldürmeyi dener. Başarısız olunursa hedef sersemler.

Pek çok Syndicate birimi pis toprağa değmemeyi tercih ettiğinden dolayı bütün Syndicate araçları havada süzülerek hareket eder. Bu teknoloji Syndicate birimlerinin dünya haritasında daha hızlı ilerlemesine de yardımcı olur ve araçlarını taşıma gemilerini yüklemek zorunda kalmadıkları için su üstünde de büyük avantajlar sağlar. Bu avantajı dengelemek adına su üstü birimlerini bir adet eksilttiğimizi de belirtelim.

Unit_Wraith.jpg
Unit_Sentinel.jpg

Mirage düşmanların halüsinasyon görmelerine sebep olurken dost birimlerin görünürlüğünü düşürür.

Unit_Mirage.jpg

Syndicate Ailesinin gururu Zenith: Pis kulübeleri uzaktan yok ederken arkada aile marşı çalar. Düşmanlar sıçan gibi ortalığa saçılırlar ancak bu onları bağlı olarak ele geçirilmekten kurtarmaz.

Untitled.jpg