Command & Conquer: Red Alert 3 - Allied Birim Rehberi - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Diğer Strateji Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-diger-strateji-forumlari) +--- Forum: Command & Conquer Serisi (https://forum.strategyturk.com/forum-command-conquer-serisi) +---- Forum: C&C: Rehberler (https://forum.strategyturk.com/forum-c-c-rehberler) +---- Konu Başlığı: Command & Conquer: Red Alert 3 - Allied Birim Rehberi (/konu-command-conquer-red-alert-3-allied-birim-rehberi) |
Command & Conquer: Red Alert 3 - Allied Birim Rehberi - Attila the Hun - 17-06-2020 Command & Conquer: Red Alert 3 - Allied Birim Rehberi Attack Dog Rol: Anti-piyade keşif Maliyet: $200 Üretim Binası: Boot Camp Amplified Bark: 100 metre alan içindeki tüm piyadeleri 10 saniye boyunca sersemletir (High Technology ile 15 saniye). 60 saniye bekleme süresi vardır. Peacekeeper Rol: Temel piyade Maliyet: $200 Üretim Binası: Boot Camp Shotgun: Peacekeeper'ların pompalı tüfekleri çoğu kara hedefine, özellikle de piyadelere, karşı çok etkilidir. Ancak, uzun mesafede etkisini kaybeder. Bu yüzden maksimum etki için düşman hedefleriyle yakın mesafede olmalıdır. Riot Shield: Peacekeeper'lar kalkanlarını kullanarak zırhlarını tüm saldırılara karşı büyük oranda arttırabilirler. Fakat, bu yetenek onların çok yavaş hareket etmesine sebep olur ve silahlarını indirmeleri gerekir. Javelin Soldier Rol: Anti-araç piyadesi Maliyet: $300 Üretim Binası: Boot Camp Self-Guided Mode: Javelin Soldiers için varsayılan mod. 0,3 saniyede bir ateş eder. Laser-Guided Mode: Lazer güdümlü modda, Javelin Soldier'lar sabit durmalı ve hedefe 3,5 saniye boyunca nişan almalıdır. Böylece fazladan hasar verirler. Engineer Rol: Saha desteği Maliyet: $500 Üretim Binası: Boot Camp First-Aid Tent: Allied Engineer'ları etraftaki dost piyadeleri iyileştiren bir sağlık çadırının içinde konuşlanır. Pack Up: Engineer normal görevlerine devam etmek için sağlık çadırını kaldırır. Spy Rol: Sızma birimi Maliyet: $1000 Üretim Binası: Boot Camp Bribe: $1000 kredi karşılığında, etraftaki tüm kara birimlerini kendi tarafına çevirir. Komandolar, kahraman birimleri ve belli başlı donanma birimleri gibi bazı birimler üzerinde çalışmaz. Cryo Legionnaire (Sadece Uprising) Rol: Ağır saldırı piyadesi Maliyet: $1500 Üretim Binası: Boot Camp Boost Kick: Cryo Legionnaire'i havaya fırlatır, sonra yere düşerek parçalanır. Bu, donmuş hedefleri parçalamaya ve muharebelerden hızlıca kaçmaya ya da dahil olmaya yarayabilir. Tanya Rol: Özel Maliyet: $2000 Üretim Binası: Boot Camp Time Belt: Tanya eşsiz zaman kemerini zamanda 5 saniye geri gitmek için kullanabilir. Böylece tehlikelerden hızlıca kaçabilir ve yaralanmalardan kurtulabilir. Prospector Rol: Kaynak toplayıcı/Üs genişlemesi Maliyet: $1000 Üretim Binası: Ore Refinery/Armor Facility/Seaport Deploy: Prospector Commercial Hub'a dönüşerek üs genişlemesinin orijinal üs çapından öteye geçmesini sağlayabilir. Ancak bu işlem kalıcıdır ve geri döndürülemez. Multigunner IFV Rol: Keşif aracı/anti-hava aracı Maliyet: $800 Üretim Binası: Armor Facility Evacuate: İçindeki yolcuları tahliye eder. Riptide ACV Rol: Amfibik saldırı desteği Maliyet: $750 Üretim Binası: Armor Facility/Seaport Evacuate: İçindeki yolcuları tahliye eder. Sadece karada kullanılabilir. Guardian Tank Rol: Ana muharebe tankı Maliyet: $950 Üretim Binası: Armor Facility Smoothbore Cannon: Guardian Tank'in ana silahına, 90mm'lik yivsiz namlulu topa geçer. Düşman araçlarına karşı etkili olsa bile piyade hedeflerine daha az etkilidir ve havaya ateş edemez. Target Painter: Belirlenen hedefe karşı dost birimlere %50 ateş gücü bonusu veren bir hedef işaretleyiciye geçer. High Technology geliştirmesi yapıldığında, bu bonus %100'e çıkar. Athena Cannon Rol: Saha topu aracı Maliyet: $1400 Üretim Binası: Armor Facility Aegis Shield: Athena Cannon silah konfigürasyonunu değiştirerek, içindeki tüm dost birimleri koruyan bir Aegis kalkanı kuşanabilir. Kalkan entegrasyonu düştüğünde kalkan boyutu da küçülür. Düşük entegrasyonlu bir kalkan etrafındaki birimleri korumak için fazla küçüktür. Mirage Tank Rol: Gelişmiş anti-zırhlı tankı Maliyet: $1600 Üretim Binası: Armor Facility Strike Mode: Çarpışma ve pusu moduna geri döner. Boştayken kamuflaj kazanır. Gap Generator: Dost birimleri gizleyen bir kamuflaj alanı yansıtır. Bu moddayken kendini gizleyemez ve ateş edemez. Mobile Consturction Vehicle Rol: Mobil üs inşası Maliyet: $5000 Üretim Binası: Armor Facility/Seaport Unpack: Başka askeri binalar inşa edebilen bir Construction Yard'a dönüşür. Pacifier FAV (Sadece Uprising) Rol: Ağır mobil top hovercraftı Maliyet: $2000 Üretim Binası: Armor Facility Pack Up Artillery: 150mm'lik iki namlulu uzun menzilli büyük topları toplar. Unpack Artillery: 150mm'lik iki namlulu uzun menzilli büyük topları çıkarır. Future Tank X-1 (Sadece Uprising) Rol: Gelişmiş anti-yüzey aracı Maliyet: $3000 Üretim Binası: Armor Facility Riot Beam: Future Tank tüm geleneksel silahlardan daha yıkıcı ve konsantre bir saldırı gerçekleştirir. Vindicator Rol: Bombardıman uçağı Maliyet: $1200 Üretim Binası: Airbase Return to Base: Üsse geri dönme Vindicator'ı kötü bir durumdan kurtarmak için kullanılır. Doğrudan kendi Airbase'ine döndüğü için hızı %25 artar. F-11X Apollo Fighter Rol: Hava üstünlüğü avcı uçağı Maliyet: $1000 Üretim Binası: Airbase Return to Base: Üsse geri dönme Apollo'yu kötü bir durumdan kurtarmak için kullanılır. Doğrudan kendi Airbase'ine döndüğü için hızı %25 artar. Cryocopter Rol: Özel silah desteği helikopteri Maliyet: $1600 Üretim Binası: Airbase SHRINK Beam: Cryocopter ikinci silahını dost ya da düşman araçlarını küçültmek için de kullanabilir. Bu küçültme hızda artışa; menzilde, hasarda ve zırhta düşüşe sebep olur. Daha küçük boyutlarından dolayı, etkilenen her araç diğer düşman araçları tarafından ezilebilir. B2-X Century Bomber Rol: Ağır bombardıman uçağı/Birlik taşıtı Maliyet: $2000 Üretim Binası: Airbase Paradrop: Century Bomber haritanın herhangi bir yerinde paraşütle bırakılabilen 5 piyadeyle yüklenebilir. Piyadeler yüklüyken bombalama yapabilir. Harbinger Gunship Rol: Gelişmiş anti-yüzey uçağı Maliyet: $3600 Üretim Binası: Airbase Chain Gun: Harbringer etrafı temizlemek ya da yüksek öncelikli yaya birimleri yok etmek için burnuna monte edilmiş makineli tüfeğe geçer. Collider Cannon: Harbringer düşman zırhlılarını ve zırhlı tesislerini yok etmek için Collider Cannon'a geçer. Bottlenose Dolphin Rol: Özel destek birimi Maliyet: $750 Üretim Binası: - Jump: Dolphin düşman saldırılarından kaçınmak ve bazı engelleri geçmek için sudan dışarı sıçrayabilir. Hydrofoil Rol: Uçaksavar gemisi Maliyet: $900 Üretim Binası: Seaport Chain Gun: Hydrofoil'in ana silahı olan makineli tüfek zırhı fark etmeksizin tüm düşman hava birimlerini parçalayabilir. Ancak bu silah kara hedeflerine doğrultulamaz. Bu yüzden Hydrofoil karadan ve denizden gelecek her türlü saldırıya açıktır. Weapons Jammer: Hydrofoil silah sistemlerini değiştirip sinyal bozucu kullanarak, tüm birimlerin ya da savunma binalarının silahlarını ve silahlarıyla ilgili özel güçlerini kullanmasını engeller. Assault Destroyer Rol: Amfibik saldırı aracı/Ağır tank/Anti-gemi ve denizaltı gemisi Maliyet: $1500 Üretim Binası: Seaport Main Cannon: Destroyer'ın önüne monte edilen ana silahı olan top, zırhlı düşman hedeflerine ağır hasar verebilir. Blackhole Armour: Destroyer Blackhole Armour'u aktive ederek %25 zırh artışı kazanır. Ayrıca diğer birimlere doğrultulanlar dahil geminin yakınından gelen tüm hasarı emer. Aircraft Carrier Rol: Ağır bombardıman gemisi Maliyet: $2000 Üretim Binası: Seaport Blackout Missile: Aircraft Carrier bir Blackout Missile fırlatarak hedeflenen alanda elektromanyetik dalga yaratıp geçici olarak bölgedeki tüm araçları ve binaları 10 saniyeiğine devre dışı bırakabilir (High Technology geliştirmesiyle 13 saniye). Command & Conquer: Red Alert 3 - Allied Birim Rehberi - PCOyun - 17-06-2020 Rehber için teşekkürler. Kış Festivalinde yaptığımız nostalji Red Alert 3 etkinliğinde tek oynamadığım taraftı. Japonya rehberini de sabırsızlıkla bekliyorum. |