Strategyturk Forumları
Command & Conquer: Red Alert 3 - Allied Birim Rehberi - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Diğer Strateji Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-diger-strateji-forumlari)
+--- Forum: Command & Conquer Serisi (https://forum.strategyturk.com/forum-command-conquer-serisi)
+---- Forum: C&C: Rehberler (https://forum.strategyturk.com/forum-c-c-rehberler)
+---- Konu Başlığı: Command & Conquer: Red Alert 3 - Allied Birim Rehberi (/konu-command-conquer-red-alert-3-allied-birim-rehberi)



Command & Conquer: Red Alert 3 - Allied Birim Rehberi - Attila the Hun - 17-06-2020

2sK4BhqmZg2Kiv6Eahwe6FBKaron_yTR2MqErGCO...9bea4c1999

Command & Conquer: Red Alert 3 - Allied Birim Rehberi

130px-RA3_Emblem_Allies.png?version=5c0f...7e7be8c344

70px-RA3_Attack_Dog_Icons.png?version=36...bb21948763

Attack Dog
Rol: Anti-piyade keşif
Maliyet: $200
Üretim Binası: Boot Camp

50px-RA3_Amplified_Bark_Icons.png?versio...115e4c0807 Amplified Bark: 100 metre alan içindeki tüm piyadeleri 10 saniye boyunca sersemletir (High Technology ile 15 saniye). 60 saniye bekleme süresi vardır.

70px-RA3_Peacekeeper_Icons.png?version=c...236474fed3

Peacekeeper
Rol: Temel piyade
Maliyet: $200
Üretim Binası: Boot Camp

50px-RA3_Shotgun_Icons.png?version=ee19d...2fe3260594 Shotgun: Peacekeeper'ların pompalı tüfekleri çoğu kara hedefine, özellikle de piyadelere, karşı çok etkilidir. Ancak, uzun mesafede etkisini kaybeder. Bu yüzden maksimum etki için düşman hedefleriyle yakın mesafede olmalıdır.

50px-RA3_Riot_Shield_Icons.png?version=4...cffb65643f Riot Shield: Peacekeeper'lar kalkanlarını kullanarak zırhlarını tüm saldırılara karşı büyük oranda arttırabilirler. Fakat, bu yetenek onların çok yavaş hareket etmesine sebep olur ve silahlarını indirmeleri gerekir.

70px-RA3_Javelin_Soldier_Icons.png?versi...4befda6eee

Javelin Soldier
Rol: Anti-araç piyadesi
Maliyet: $300
Üretim Binası: Boot Camp

50px-RA3_Javelin_Launcher_Icons.png?vers...193d5a9128 Self-Guided Mode: Javelin Soldiers için varsayılan mod. 0,3 saniyede bir ateş eder.

50px-RA3_Laser_Lock_Icons.png?version=a3...f27aa22a85 Laser-Guided Mode: Lazer güdümlü modda, Javelin Soldier'lar sabit durmalı ve hedefe 3,5 saniye boyunca nişan almalıdır. Böylece fazladan hasar verirler.

70px-RA3_Allied_Engineer_Icons.png?versi...79be19d502

Engineer
Rol: Saha desteği
Maliyet: $500
Üretim Binası: Boot Camp

50px-RA3_Deploy_Medical_Tent_Icons.png?v...809996f485 First-Aid Tent: Allied Engineer'ları etraftaki dost piyadeleri iyileştiren bir sağlık çadırının içinde konuşlanır. 

50px-RA3_Pack_up_Medical_Tent_Icons.png?...fb7816dac7 Pack Up: Engineer normal görevlerine devam etmek için sağlık çadırını kaldırır.

70px-RA3_Spy_Icons.png?version=96ed7e179...93d0ffee45

Spy
Rol: Sızma birimi
Maliyet: $1000
Üretim Binası: Boot Camp

50px-RA3_Bribe_Icons.png?version=02efbd1...a2832f314f Bribe: $1000 kredi karşılığında, etraftaki tüm kara birimlerini kendi tarafına çevirir. Komandolar, kahraman birimleri ve belli başlı donanma birimleri gibi bazı birimler üzerinde çalışmaz.

70px-RA3U_Cryo_Legionaires_Icons.png?ver...982259f571

Cryo Legionnaire
(Sadece Uprising)
Rol: Ağır saldırı piyadesi
Maliyet: $1500
Üretim Binası: Boot Camp

50px-RA3U_Jetpack_Icons.png?version=4627...d915898430 Boost Kick: Cryo Legionnaire'i havaya fırlatır, sonra yere düşerek parçalanır. Bu, donmuş hedefleri parçalamaya ve muharebelerden hızlıca kaçmaya ya da dahil olmaya yarayabilir.

70px-RA3_Tanya_Icons.png?version=57c939f...ef0f66f024

Tanya
Rol: Özel
Maliyet: $2000
Üretim Binası: Boot Camp

50px-RA3_Timebelt_Icons.png?version=f765...4eea96abbb Time Belt: Tanya eşsiz zaman kemerini zamanda 5 saniye geri gitmek için kullanabilir. Böylece tehlikelerden hızlıca kaçabilir ve yaralanmalardan kurtulabilir.

70px-RA3_Prospector_Icons.png?version=28...53ad5c3ece

Prospector
Rol: Kaynak toplayıcı/Üs genişlemesi
Maliyet: $1000
Üretim Binası: Ore Refinery/Armor Facility/Seaport

50px-RA3_Deploy_Icons.png?version=85d398...d0b5d72b95 Deploy: Prospector Commercial Hub'a dönüşerek üs genişlemesinin orijinal üs çapından öteye geçmesini sağlayabilir. Ancak bu işlem kalıcıdır ve geri döndürülemez.

70px-RA3_Multigunner_IFV_Icons.png?versi...5749553679

Multigunner IFV
Rol: Keşif aracı/anti-hava aracı
Maliyet: $800
Üretim Binası: Armor Facility

50px-RA3_Allied_Evacuate_Icons.png?versi...36ca984238 Evacuate: İçindeki yolcuları tahliye eder.

70px-RA3_Riptide_ACV_Icons.png?version=0...bb571d992d

Riptide ACV
Rol: Amfibik saldırı desteği
Maliyet: $750
Üretim Binası: Armor Facility/Seaport

50px-RA3_Allied_Evacuate_Icons.png?versi...36ca984238 Evacuate: İçindeki yolcuları tahliye eder. Sadece karada kullanılabilir.

70px-RA3_Guardian_Tank_Icons.png?version...6aca14b66f

Guardian Tank
Rol: Ana muharebe tankı
Maliyet: $950
Üretim Binası: Armor Facility

50px-RA3_Smoothbore_Cannon_Icons.png?ver...4fcb1c323c Smoothbore Cannon: Guardian Tank'in ana silahına, 90mm'lik yivsiz namlulu topa geçer. Düşman araçlarına karşı etkili olsa bile piyade hedeflerine daha az etkilidir ve havaya ateş edemez.

50px-RA3_Target_Painter_Icons.png?versio...2693a951ae Target Painter: Belirlenen hedefe karşı dost birimlere %50 ateş gücü bonusu veren bir hedef işaretleyiciye geçer. High Technology geliştirmesi yapıldığında, bu bonus %100'e çıkar.

70px-RA3_Athena_Cannon_Icons.png?version...c56b82ec56

Athena Cannon
Rol: Saha topu aracı
Maliyet: $1400
Üretim Binası: Armor Facility

50px-RA3_Aegis_Shield_Icons.png?version=...2273f1224f Aegis Shield: Athena Cannon silah konfigürasyonunu değiştirerek, içindeki tüm dost birimleri koruyan bir Aegis kalkanı kuşanabilir. Kalkan entegrasyonu düştüğünde kalkan boyutu da küçülür. Düşük entegrasyonlu bir kalkan etrafındaki birimleri korumak için fazla küçüktür.

70px-RA3_Mirage_Tank_Icons.png?version=2...ee5e50e4f2

Mirage Tank
Rol: Gelişmiş anti-zırhlı tankı
Maliyet: $1600
Üretim Binası: Armor Facility

50px-RA3_Strike_Mode_Icons.png?version=d...e38a8f5986 Strike Mode: Çarpışma ve pusu moduna geri döner. Boştayken kamuflaj kazanır.

50px-RA3_Gap_Field_Icons.png?version=706...c7aaee8856 Gap Generator: Dost birimleri gizleyen bir kamuflaj alanı yansıtır. Bu moddayken kendini gizleyemez ve ateş edemez.

70px-RA3_Allied_MCV_Icons.png?version=ef...006e95f0b4

Mobile Consturction Vehicle
Rol: Mobil üs inşası
Maliyet: $5000
Üretim Binası: Armor Facility/Seaport

50px-RA3_Allied_Unpack_Icons.png?version...c4a67f2d72 Unpack: Başka askeri binalar inşa edebilen bir Construction Yard'a dönüşür.

70px-RA3U_Pacifier_FAV_Icons.png?version...47d190643c

Pacifier FAV
(Sadece Uprising)
Rol: Ağır mobil top hovercraftı
Maliyet: $2000
Üretim Binası: Armor Facility

50px-RA3U_Pack_up_Artillery_Icons.png?ve...5052e801c6 Pack Up Artillery: 150mm'lik iki namlulu uzun menzilli büyük topları toplar.

50px-RA3U_Unpack_Artillery_Icons.png?ver...bc72ea7a19 Unpack Artillery: 150mm'lik iki namlulu uzun menzilli büyük topları çıkarır.

70px-RA3U_FutureTank_X-1_Icons.png?versi...24fbaddebb

Future Tank X-1
(Sadece Uprising)
Rol: Gelişmiş anti-yüzey aracı
Maliyet: $3000
Üretim Binası: Armor Facility

50px-RA3U_Riot_Beam_Icons.png?version=8b...3131bd29d6 Riot Beam: Future Tank tüm geleneksel silahlardan daha yıkıcı ve konsantre bir saldırı gerçekleştirir.

70px-RA3_Vindicator_Icons.png?version=d5...f1f3dc43b0

Vindicator
Rol: Bombardıman uçağı
Maliyet: $1200
Üretim Binası: Airbase

50px-RA3_Allied_Return_to_Base_Icons.png...4fd0666fd1 Return to Base: Üsse geri dönme Vindicator'ı kötü bir durumdan kurtarmak için kullanılır. Doğrudan kendi Airbase'ine döndüğü için hızı %25 artar.


70px-RA3_Apollo_Fighter_Icons.png?versio...15812001b3

F-11X Apollo Fighter
Rol: Hava üstünlüğü avcı uçağı
Maliyet: $1000
Üretim Binası: Airbase

50px-RA3_Allied_Return_to_Base_Icons.png...4fd0666fd1 Return to Base: Üsse geri dönme Apollo'yu kötü bir durumdan kurtarmak için kullanılır. Doğrudan kendi Airbase'ine döndüğü için hızı %25 artar.

70px-RA3_Cryocopter_Icons.png?version=3a...7455395dac

Cryocopter
Rol: Özel silah desteği helikopteri
Maliyet: $1600
Üretim Binası: Airbase

50px-RA3_SHRINK_Beam_Icons.png?version=7...11322841b1 SHRINK Beam: Cryocopter ikinci silahını dost ya da düşman araçlarını küçültmek için de kullanabilir. Bu küçültme hızda artışa; menzilde, hasarda ve zırhta düşüşe sebep olur. Daha küçük boyutlarından dolayı, etkilenen her araç diğer düşman araçları tarafından ezilebilir.

70px-RA3_Century_Bomber_Icons.png?versio...8d7cefa273

B2-X Century Bomber
Rol: Ağır bombardıman uçağı/Birlik taşıtı
Maliyet: $2000
Üretim Binası: Airbase

50px-RA3_Paradrop_Icons.png?version=f6da...977ae1ff6e Paradrop: Century Bomber haritanın herhangi bir yerinde paraşütle bırakılabilen 5 piyadeyle yüklenebilir. Piyadeler yüklüyken bombalama yapabilir.

70px-RA3U_Harbinger_Gunship_Icons.png?ve...3e80ed4a0d

Harbinger Gunship
Rol: Gelişmiş anti-yüzey uçağı
Maliyet: $3600
Üretim Binası: Airbase

50px-RA3U_Chain_Gun_Icons.png?version=2c...4b8766f0d5 Chain Gun: Harbringer etrafı temizlemek ya da yüksek öncelikli yaya birimleri yok etmek için burnuna monte edilmiş makineli tüfeğe geçer.

50px-RA3U_Collider_Cannons_Icons.png?ver...255370b68c Collider Cannon: Harbringer düşman zırhlılarını ve zırhlı tesislerini yok etmek için Collider Cannon'a geçer.

70px-RA3_Dolphin_Icons.png?version=ee972...2357686f62

Bottlenose Dolphin
Rol: Özel destek birimi
Maliyet: $750
Üretim Binası: -

50px-RA3_Jump_Icons.png?version=e841780b...ef8b0322d2 Jump: Dolphin düşman saldırılarından kaçınmak ve bazı engelleri geçmek için sudan dışarı sıçrayabilir.

70px-RA3_Hydrofoil_Icons.png?version=4ee...6675921a17

Hydrofoil
Rol: Uçaksavar gemisi
Maliyet: $900
Üretim Binası: Seaport

50px-RA3_Chain_Gun_Icons.png?version=b51...1e0bbf2c58 Chain Gun: Hydrofoil'in ana silahı olan makineli tüfek zırhı fark etmeksizin tüm düşman hava birimlerini parçalayabilir. Ancak bu silah kara hedeflerine doğrultulamaz. Bu yüzden Hydrofoil karadan ve denizden gelecek her türlü saldırıya açıktır.

50px-RA3_Weapons_Jammer_Icons.png?versio...815c9c79ec Weapons Jammer: Hydrofoil silah sistemlerini değiştirip sinyal bozucu kullanarak, tüm birimlerin ya da savunma binalarının silahlarını ve silahlarıyla ilgili özel güçlerini kullanmasını engeller.

70px-RA3_Assault_Destroyer_Icons.png?ver...bc94ae2615

Assault Destroyer
Rol: Amfibik saldırı aracı/Ağır tank/Anti-gemi ve denizaltı gemisi
Maliyet: $1500
Üretim Binası: Seaport

50px-RA3_Main_Gun_1_Icons.png?version=b2...f65a2d72c7 Main Cannon: Destroyer'ın önüne monte edilen ana silahı olan top, zırhlı düşman hedeflerine ağır hasar verebilir.

50px-RA3_Blackhole_Armour_Icons.png?vers...ee1a6420f0 Blackhole Armour: Destroyer Blackhole Armour'u aktive ederek %25 zırh artışı kazanır. Ayrıca diğer birimlere doğrultulanlar dahil geminin yakınından gelen tüm hasarı emer.

70px-RA3_Aircraft_Carrier_Icons.png?vers...f5405c8ca5

Aircraft Carrier
Rol: Ağır bombardıman gemisi
Maliyet: $2000
Üretim Binası: Seaport

50px-RA3_Blackout_Missile_Icons.png?vers...34bf24825f Blackout Missile: Aircraft Carrier bir Blackout Missile fırlatarak hedeflenen alanda elektromanyetik dalga yaratıp geçici olarak bölgedeki tüm araçları ve binaları 10 saniyeiğine devre dışı bırakabilir (High Technology geliştirmesiyle 13 saniye).


Command & Conquer: Red Alert 3 - Allied Birim Rehberi - PCOyun - 17-06-2020

Rehber için teşekkürler. Kış Festivalinde yaptığımız nostalji Red Alert 3 etkinliğinde tek oynamadığım taraftı. Japonya rehberini de sabırsızlıkla bekliyorum.