Strategyturk Forumları
Yama Notları: Age of Mythology Extended Edition - 2.8 Yaması - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Microsoft Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-microsoft-forumlari)
+--- Forum: Age of Mythology (https://forum.strategyturk.com/forum-age-of-mythology)
+---- Forum: AoM: Haberler (https://forum.strategyturk.com/forum-aom-haberler)
+---- Konu Başlığı: Yama Notları: Age of Mythology Extended Edition - 2.8 Yaması (/konu-yama-notlari-age-of-mythology-extended-edition-2-8-yamasi)



Age of Mythology Extended Edition - 2.8 Yaması - Duman - 06-07-2020

2020.06.29-ARGOS_Update-2.8-1080x608.jpg

Age of Mythology: Extended Edition için 2.8 yaması tanıtıldı.

Yama Notları Özeti
  • Performans ve kararlılık geliştirmeleri
  • Senkronizasyon hata giderimleri
  • Denge ve oynanış değişiklikleri
  • Blue Lagoon isminde yeni bir harita
  • Yeni hileler
  • Modcular için yeni fonksiyonlar
Blue-Lagoon.jpg
Yeni İçerikler
  • Random, Random All ve Random Land Map havuzlarında da yer alan yeni harita: Blue Lagoon
  • WRATH OF CYCLONE: Tüm birimlerinizi Titan'a dönüştürür.
  • POWERS FROM DIYU: Rastgele 4 tanrı gücü sağlar (Titans eklentisindeki ZENOS PARADOX gibi)
  • BLESS ME FU XI: Tüm Tale of the Dragon kahramanlarını çağırır (Titans eklentisindeki ATLANTIS REBORN gibi)
  • TITANIC: Titanlar suda yürüyebilir.
  • WOLOLO: Çin keşişleri düşman birimlerini dönüştürdüklerinde wololo sesi çıkarır.
Oyun Değişiklikleri
  • Yanlış tanımlanan ses dosyalarından kaynaklanan bellek sızıntısı giderildi.
  • Tanrı gücü geri sayımı aktifken, izleyici olarak bulunan oyuncunun çıkması durumunda yaşanan çökme problemi giderildi.
  • Otomatik kaynak toplama özelliğine sahip birimleri (örneğin Cow) dönüştürmek artık oyunun çökmesine sebep olmuyor.
  • Birimleri YZ kontrolü kontrolünde olmayan bir objeye (örneğin Relic) dönüştürmek artık oyunun çökmesine sebep olmuyor.
  • noPregameScenario fonksiyonu artık sıfıra bölme işlemiyle oyunun çökmesine sebep olmuyor.
  • Birim yol çiziminde hafızanın henüz oluşmadan kullanılmaya çalışılmasından kaynaklanan çökme problemi giderildi.
  • "Random" tanrı seçeneği artık diğer oyuncuların tanrı tercihlerini kaale almıyor ve tamamen rastgele.
  • Ayarlarda hasar alırken birimin canını göstermeye yönelik yeni bir seçenek eklendi.
  • Oyuncular artık müttefik oyuncuların tapınağına Relic bırakabiliyor.
  • NoAllyRepair flagına sahip olmayan tüm dost binalar artık oyuncu tarafından onarılabiliyor (şu an sadece Wonder bu flaga sahip)
  • Oyuncular artık savaş sisi altından tamamlanmamış Town Centerları göremiyorlar.
  • Savaş Sisi altındaki kaynaklar artık doğru bir şekilde görüntüleniyor.
  • Savaş Sisi altındaki avlanabilir hayvanlar artık her zaman tam canda görüntüleniyorlar.
  • Savaş Sisi altındaki avlanabilir hayvanlar artık grup seçimiyle tespit edilemiyor.
  • Bir kısayola atanmış inşaat halindeki binalar artık kısayollar üzerinden birim üretilmesini engellemiyor.
  • Binalar artık inşaatı başlatan işçi bir binanın içine girdiğinde daha yavaş inşa edilmiyor.
  • Haritanın köşesinde bulunan uçan birliklere tanrı gücü kullanılabiliyor.
  • Blessed Construction tanrı gücünün birden fazla bina seçilmişken tek binada aktif olması sorunu giderildi.
  • Geysers tanrı gücü artık hareket etmekte olan birimlerin altında belirebiliyor.
  • Hesperides Tree ve Dryadlarla ilgili bazı açıklar giderildi.
  • Inferno tanrı gücü artık hasar limitine uygun bir şekilde çalışıyor.
  • Sea Snake birimleri artık boşta askeri birim sayılmıyor.
  • Spiders tanrı gücü artık senaryo şartlarını veya Sudden Death geri sayımını tetiklemek için kullanılamıyor.
  • War Salamanders artık engellerden veya uçurumlardan geçemiyor.
  • Old Atlantis açıklaması artık oyuncunun adada başlamadığını belirtiyor.
  • Regicide modunun açıklaması artık oyuncunun Fortress'e değil Citadel'e sahip olduğunu belirtiyor.
  • Tüm uygarlıklar hangi tanrı gücünden kaç hakkı olduğunu görebiliyor.
  • Tornado tanrı gücü mini harita üzerinde olması gerekenden daha fazla görünmüyor.
  • Kronos artık market arayüzü üzerinden Marketleri taşıyabiliyor.
  • Fire Ships teknoloji ağacında artık doğru geliştirmeleri gösteriyor.
  • Locust Swarm tanrı gücü mini haritada doğru bir şekilde gösteriliyor.
  • Bunların yanı sıra çeşitli performans, grafik ve arayüz geliştirmeleri.
Denge Değişiklikleri
  • [ATLANTİS]
  • Atlantis işçileri artık Hero birimine dönüştürüldüklerinde işlerini bırakmıyorlar.
  • Atlantis işçilerinin Set hayvanlarına karşı bonusu artık menzilli.
  • Automatonların canı 250'den 230'e düşürüldü.
  • Cheirobellista'nın Destroyer Hero'suna karşı bonus hasarı %400'ten %300'e düşürüldü.
  • Lampades'in özel atağı ve Chaos tanrı gücü artık Pegasus, Hippocampus ve Raven birimlerini etkilemiyor.
  • Onager'in crush hasarı 13'ten 14'e çıkarıldı.
  • Deconstruction artık 3 kere değil 2 kere kullanılabiliyor.
  • Shockwave tanrı gücü artık hayvanları da etkiliyor.
  • Architects geliştirmesi artık Sky Passage ve Tartarian Gate'i güçlendirmiyor.
  • Horns of Consecration'un TC başına verdiği bonus 0.01'den 0.02'ye çıkarıldı.
  • Volcanic Forge teknolojisi artık Cheiroballistae'yi de güçlendiriyor.
  • [ÇİN]
  • Fire Lance artık 4 yerine 5 pierce hasarı veriyor, 15 yerine 12 saniyede üretiliyor.
  • Fire Lance artık binaların/kulelerin içine girebiliyor.
  • Immortal artık 5 yerine 6 pierce hasarı veriyor, menzili 14'ten 13'e düştü.
  • Immortal birimi çağ başına +1 menzil kazanıyor.
  • Immortal birimi artık Golden Peaches ve Celestial Palace teknolojilerinden faydalanıyor.
  • Immortal birimi artık Castle binasından üretilebiliyor.
  • Shennong Monk birimlerinin Myth birimleri dönüştürme süresi 15'ten 14 saniyeye düşürüldü.
  • Monkey King artık Earth Dragon'a karşı özel saldırısını kullanabiliyor.
  • Imperial Examination artık kuleleri etkiliyor, TC'lere karşı kullanılabiliyor, 60 yerine 45 saniye sürüyor.
  • Recration tanrı gücü 3 yerine 4 işçi diriltiyor.
  • Great Flood artık değdiği her birimi etkiliyor, binalara verdiği maksimum hasar 8000 yerine 4000.
  • Great Flood'un hasar aralığı 2.5'ten 1.5 saniyeye düşürüldü.
  • Dragon Scales teknolojisi artık Heroları da güçlendiriyor.
  • Golden Peaches artık Castle binasından üretilen birimlerin canını %20 yerine %25 arttırıyor.
  • House Altars teknolojisi et, odun ve altından 150 yerine 100 istiyor, buna karşın 10 yerine 15 favor istiyor.
  • Landlord Spirit artık Temple binasından araştırılabilir.
  • [MISIR]
  • Klasik Çağa geçildiğinde Set hayvanlarına verilen hack hasar bonusu %70'ten %35'e düşürüldü.
  • Chariot Archer birimleri artık kulelere giremiyor.
  • Mısır işçileri artık tüm surları aynı hızda inşa ediyor.
  • Meteorun etki alanı 32'den 25'e düşürüldü.
  • Shifting Sands tanrı gücünün taşıdığı minimum can 1000'den 400'e düşürüldü.
  • Locust Swarm artık bölge değil birim hedef alınarak kullanılıyor, yılanlar birimin altından belirmeye başlıyor.
  • Slings of the Sun teknolojisi Slingerlara tüm piyade birimlere karşı bonus sağlıyor.
  • [YUNAN]
  • Myrmidon'un hızı artık 4 yerine 4.3, canı 110 yerine 120.
  • Bellerophon'un özel saldırısının hack hasarı 70'ten 60'a indirildi.
  • Hippolyta'nın saldırı animasyonu hızı 2'den 1.75'e düşürüldü.
  • Polyphemus'un canı 540'tan 700'e çıkarıldı, özel saldırısı artık sadece Myth birimleri hedef alabiliyor.
  • Physician birimi artık Hippocrates isminde yeni bir Hero.
  • Underworld Passage'ın pierce zırhı %85'ten %80'e düşürüldü.
  • Divine Blood teknolojisi kule inşaatına da etki ediyor.
  • Divine Blood teknolojisi inşa hızını %20 yerine %15 yükseltiyor.
  • [İSKANDİNAV]
  • Bogsveigir'in pierce saldırısı 7'den 6'ya, hack ve pierce zırhı %20'den %15'e düşürüldü.
  • [DEATHMATCH]
  • Titanlar artık varsayılan ayarda kapalı.
  • Random Land Map artık varsayılan harita.
  • Kule limiti 16'dan 14'e düşürüldü.
  • Kale limiti 10'dan 8'e düşürüldü.
  • Sky Passage limiti 10'dan 4'e düşürüldü.
  • Atlantisliler artık 6 yerine 5 işçiyle başlıyor.
  • Atlantis işçileri artık Deathmatch'ta %20 daha yavaş TC kuruyor.
  • Atlantis TC'lerinden üretilen Favor miktarı saniyede 0.25'ten 0.225'e düşürüldü.
Bunların yanı sıra çeşitli multiplayer ve modlama değişiklikleri.


Age of Mythology Extended Edition - 2.8 Yaması - reddga - 06-07-2020

Aoe2:de için yeni birkaç hile eklemişlerdi. Aom'a ekliyor olmaları da hoş olmuş.