Günlük: CK2 - Ekip - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari) +--- Forum: Crusader Kings II (https://forum.strategyturk.com/forum-crusader-kings-ii) +---- Forum: CK2: Haberler (https://forum.strategyturk.com/forum-ck2-haberler) +---- Konu Başlığı: Günlük: CK2 - Ekip (/konu-gunluk-ck2-ekip) |
CK2 - Ekip - Duman - 08-03-2016 Crusader Kings II ekibi yeni başladıkları geliştirici günlükleri serisine takımlarını tanıtarak başlamayı uygun görmüşler. Aynı zamanda yeni bir DLC üzerinde çalıştıklarının duyurusunu yapan CK2 ekibi, aşağıdaki kişilerden oluşuyor. İyi okumalar.
Defansif paktlar artık dinlere göre ayrı gruplara ayrılıyor, ilk paktlar bir gruba saldırıldığında tepki vermezken, tehdit seviyesinin 50'yi geçmesi durumunda farklı gruplar bir araya gelip tehditkar ülkeye karşı koyabiliyor. En yüksek tehdit seviyesinde sizin dininizden olanlar bile size karşı kurulmuş ittifağın bir parçası olabiliyorlar. Tehdit seviyesinde artık katılan ülkelerin de büyüklüğü değerlendiriliyor. Düşük tehdit seviyesinde yakında bulunan küçük ülkeler katılabilirken, zaman içerisinde daha uzakta kalan devletler size karşı kurulmuş paktın bir parçası olabiliyorlar. Sizle aynı büyüklükte olan yapayzeka ülkeler siz ne kadar tehditkar olursanız olun size karşı kurulmuş olan koalisyonun bir parçası olmuyorlar. Yeni isminden de anlayacağınız üzere defansif paktlar tamamen defansif yapıdalar. Eğer kendinize karşı dünyanın yarısının defansif pakt oluşturduğunu görüyorsanız bu da dünyanın sonu değil. Diğer ülkelerle diplomasi yapıp saldırmazlık antlaşmaları imzalayarak ülkelerin defansif paktlara katılmasını engelleyebilirsiniz. Unutmayın, eğer tehdit seviyeniz 50'den düşükse aynı anda sadece tek bir din grubu ile yüzleşiyorsunuz. Eğer tehdit seviyeniz 75'ten düşükse sizin dininizden olanlar size karşı pakt kurmuyor. RE: CK2 Geliştirici Günlükleri - 8 Mart - Ekip - Duman - 08-03-2016 Bu günlükle birlikte CK2 günlüklerinde de EU4 tarzı isimlendirmeye gittik, tarih belirtiliyor. Numaralı isimlendirme işe yaramıyor çünkü aynı numaradan ilerlemiyorlar. Örneğin bu günlüğe numara olarak 1 verildi Conclave'den sonra geldiği için, halbuki bizim geliştirici günlüğü arşivimizdeki numarası 19 olacaktı. CK2 Geliştirici Günlükleri - 8 Mart - Ekip - Moses - 13-03-2016 Kaç dlc daha çıkartmayı planladıklarını açıklasalar keşke. RE: CK2 Geliştirici Günlükleri - 8 Mart - Ekip - Emirhan - 13-03-2016 Oyunu geliştiren eklentiler çıksın kötü değil. Ama şöyle gönlü zengin firma yok ki ücretsiz içerik sağlasın.(En yakın örnek GTA'da, yığınla ücretsiz içerik geliyor. O da gelsin bir zahmet, oyunun 60 milyon satıldığı açıklandı yılbaşında.) Crusader Kings II'nin eksikliği nedir, nasıl bir eklenti ile eksiklik kapatılır? Ya da kısaca yeni eklentiden beklentileriniz nelerdir ? RE: CK2 Geliştirici Günlükleri - 8 Mart - Ekip - Duman - 13-03-2016 Crusader Kings II'nin çok eksiği var, bence Crusader Kings II'nin her şeyden önce yeni bir şey eklemeyen ve varolan şeylerde geliştirme yapan bir DLC'ye ihtiyacı var. Ben project lead olsam ilk iş HIP modundaki grafikleri biraz daha geliştirir, complete map rework olarak sunardım oyunculara. HIP modunun lideri de Paradox'la bağlantılı olan birisi, dolayısıyla herhangi bir tatsızlık da çıkmaz. Tek bir DLC'de şu içerik sunardım.
RE: CK2 Geliştirici Günlükleri - 8 Mart - Ekip - Justicar - 13-03-2016 (13-03-2016, 13:22)Duman : Crusader Kings II'nin çok eksiği var, bence Crusader Kings II'nin her şeyden önce yeni bir şey eklemeyen ve varolan şeylerde geliştirme yapan bir DLC'ye ihtiyacı var. Ben project lead olsam ilk iş HIP modundaki grafikleri biraz daha geliştirir, complete map rework olarak sunardım oyunculara. HIP modunun lideri de Paradox'la bağlantılı olan birisi, dolayısıyla herhangi bir tatsızlık da çıkmaz. Söylediklerine katılıyorum. Eklemek istediğim şu: Örneğin adam bana savaş açmış ağır yeniyorum. Sonuç? Biraz para biraz prestij o kadar. Toprak almak falan ölüm zaten. Diplomasi kısmı çok rezil. Ama bu dediklerimiz uygulanır mı pek sanmıyorum. CK2 Geliştirici Günlükleri - 8 Mart - Ekip - Duman - 13-03-2016 Aynen o da facia, tek savaşta birden fazla yer alamamak da keza aynı şekilde. EU4'ten koalisyonları agressive expansion'u kopyalarken bu tür daha gerekli şeyleri almamaları hata olmuş. Bu arada yukarıda Baron yazmışım, Kont olacak. Bu dediklerimiz ise olmaz çünkü CK2 ekibinde ağır adam kalmadı. Fahreus Stellaris'te mesela. CK2 Geliştirici Günlükleri - 8 Mart - Ekip - unonimus - 13-03-2016 Baronları zaten "Sizin bilgisayarlarınız yetmez." bahanesiyle oynanışa açmamışlardı :P . |