Company of Heroes 3 - Neler Biliyoruz? - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Diğer Strateji Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-diger-strateji-forumlari) +--- Forum: Company of Heroes Serisi (https://forum.strategyturk.com/forum-company-of-heroes-serisi) +--- Konu Başlığı: Company of Heroes 3 - Neler Biliyoruz? (/konu-company-of-heroes-3-neler-biliyoruz) |
Company of Heroes 3 - Neler Biliyoruz? - Ayro - 14-07-2021 Çıkış öncesinde Company of Heroes 3'e dair bilinen her şey burada toplanır.
Company of Heroes 3 - Neler Biliyoruz? - Takeda Akane - 14-07-2021 Sefer modu dışında senaryo modu yokmu? Company of Heroes 3 - Neler Biliyoruz? - reddga - 14-07-2021 "Gerçek zamanlı savaşlara gelen yeni durdur butonu ile zamanı durdurup emirlerinizi daha rahat bir şekilde verebileceksiniz." Buna gerek var mıydı? Company of Heroes, diğer RTS oyunlara göre zaten daha az mikro içeriyordu. Elbette yeni oyunda bunu değiştireceklerse başka. Company of Heroes 3 - Neler Biliyoruz? - turkish lokum - 14-07-2021 İtalya olmayacak mı? Firmanın dlc politikası göz önüne alınırsa oyunun adam akıllı oynanabilir kıvama gelmesine çok var. Gerçi mevcut haberler hiç hoşuma gitmedi ama. Company of Heroes 3 - Neler Biliyoruz? - Kirpi - 14-07-2021 Campaign'i zevkli olmuş. Steel Divison'a benzetmişler birimlerin harita üzerinde yapabildikleri hoş umarım 1v1 campaign oynayabiliriz Company of Heroes 3 - Neler Biliyoruz? - Takeda Akane - 14-07-2021 (14-07-2021, 10:45)turkish lokum : İtalya olmayacak mı? Firmanın dlc politikası göz önüne alınırsa oyunun adam akıllı oynanabilir kıvama gelmesine çok var. Gerçi mevcut haberler hiç hoşuma gitmedi ama.Sefer modunda Almanları bile oynayamıyoruz. Company of Heroes 3 - Neler Biliyoruz? - Bambukavak - 14-07-2021 Age of empires 4 gibi şok yaşatmadı ama yine de oynanışa bakınca bir parça hayal kırıklığı yaşadım doğrusu. Umarım optimizasyonu iyi olur da oyun yağ gibi akar. Company of Heroes 3 - Neler Biliyoruz? - Yabgu Khan - 12-09-2021 Oyundan en büyük beklentim her ne kadar oyununun farklı zaman evrelerinde belli başlı farklar ortaya çıksa da genel bir dengenin sağlanabilmesi. COH 2'de özellikle Oberkommando ile birlikte bu düzen tamamen alt üst edilmişti. RTS oyunlarındaki özellikle durulması gereken nokta fraksiyonların en temelde birbirine karşı denk olması, farkın ise stratejiler, takım koordinasyonu, kaynak yönetimi ve oyun bilgisinde öne çıkması gerekliliğidir. Umuyorum ki ilk oyundaki dengeli savaş oynanışına daha çok yaklaşan bir oyun görürüz. |