Strategyturk Forumları
Günlük: Stellaris - Plantoid Değişiklikleri - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari)
+--- Forum: Stellaris (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris)
+---- Forum: Stellaris: Haberler (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris-haberler)
+---- Konu Başlığı: Günlük: Stellaris - Plantoid Değişiklikleri (/konu-gunluk-stellaris-plantoid-degisiklikleri)



Stellaris - Plantoid Değişiklikleri - Duman - 05-08-2021

diarystl.png

Stellaris geliştirici günlüklerinde bu hafta Plantoidlerde yapılan değişiklikler tanıtılıyor.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/developer-diary/stellaris-dev-diary-218-plantoids-gameplay.1484906/ :Herkese merhabalar, Ağustos ayının gelmesiyle birlikte ekibimiz yavaş yavaş tatilden dönüyor ve Eylül ayında çıkartmayı umduğumuz Lem Güncellemesi üzerinde çalışmalara devam ediyoruz.

214. geliştirici günlüğünde bahsedildiği üzere, mevcut eklentilerimizi onlara çeşitli oynanış unsurları dahil ederek güçlendirmek istiyoruz. Bugün sizlere Plantoid Tür Paketi üzerinde yaptığımız değişikliklerden bahsedeceğiz.

1628152824896.png

Plantoid Tür Paketine 2 yeni Civic ve 3 yeni Tür Özelliği ekliyoruz. İlk olarak yeni özelliklerden bahsedelim.

1628152889216.png

Yeni Tür Özellikleri
Phototrophic: İlk olarak, Radiotrophic'i seçerseniz Phototrophic'i, Phototrophic'i seçerseniz Radiotrophic'i seçemiyorsunuz. Phototrophic gıda bakım maliyetinizin bir kısmını enerji maliyetine dönüştürüyor. Bu özelliği seçebilmek için türünüzün Plantoid veya Fungoid olması gerekiyor.

1628152913639.png

Radiotrophic: Gıda bakım maliyetinizin bir kısmını enerji maliyetine dönüştürüyor, buna ek olarak Tomb World'lerde yaşayan Nüfuslarınız enerji maliyeti yaratmıyor. Bu özelliği seçebilmek için türünüzün Plantoid veya Fungoid olması gerekiyor.

1628152940722.png

Budding: Bu özellik sayesinde nüfus üretebiliyorsunuz (pop assembly), bu özelliğe sahip birden fazla türe sahip olmanız, diğer türlerde de üretim yapabilmenizi sağlayabiliyor. Örneğin Syncretic Evolution Origin'ine sahip 2 tür bunlardan birini üretebiliyorsunuz. Özellikle Hive Mind türleri için oldukça güzel bir seçenek.

1628152963518.png

Yeni Civicler
Yeni Civiclerin her ikisi de hem sıradan imparatorluklar hem de Hive Mind'lar tarafından seçilebiliyor. Idyllic Bloom Civic'ini seçebilmek için Plantoid veya Fungoid olmanız gerekiyor.

Catalytic Processing: Bu Civic sayesinde Maden yerine Gıda harcayarak Alaşım üretebiliyorsunuz. Başlangıç districtleriniz de buna göre değişim gösteriyor. Sıradan imparatorluklar ve Hive Mind'lar 9 Gıdayı 3 Alaşıma dönüştürüyor, Makine İmparatorluklar ise 12 Gıdayı 4 Alaşıma dönüştürüyorlar.

1628152990301.png


Idyllic Bloom: Bu Civic sayesinde Gaia Seeder inşa ederek gezegenlerinizi Gaia Dünyalara dönüştürebiliyorsunuz. Gaia Seeder'in 4 aşaması var, 4. aşamanın sonunda gezegeniniz dönüşüm geçiriyor. Sıradan imparatorluklar ve Hive Mind'lar tarafından seçilebiliyor.

1628153014956.png

1628153031227.png1628153042303.png1628153051713.png1628153088563.png

Bugünlük bizden bu kadar. Önümüzdeki hafta görüşmek üzere, takipte kalın.



Stellaris - Plantoid Değişiklikleri - Onur34 - 05-08-2021

Özellikle gıdayı alışıma çeviren özelliği beğendim. Bitkilere özellik getirmeleri de güzel olmuş.


Stellaris - Plantoid Değişiklikleri - KARTAL - 08-08-2021

Yeni mekanikler gelmesi güzel olmuş


Stellaris - Plantoid Değişiklikleri - SkyWolf - 09-08-2021

Bitkilerin kolonizasyon yapmasının da koloni gemisiyle değil de araştırma gemisiyle kolonize edilebilir gezegene seed(polen gibi bişi) göndererek olmasını isterdim.