Strategyturk Forumları
[MP] Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Baskı Önizleme

+- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com)
+-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari)
+--- Forum: Stellaris (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris)
+---- Forum: Stellaris: Multiplayer (https://forum.strategyturk.com/forum-stellaris-multiplayer)
+---- Konu Başlığı: [MP] Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 (/konu-mp-stellaris-multiplayer-ekim-2021)

Sayfalar: 1 2 3


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Selene - 13-10-2021

4g576t23ku.jpg

Strategyturk Ekim 2021 Stellaris etkinliğine hoş geldiniz.
Etkinlik İşleyişi
  • GM : @Selene
  • Oyun Günleri: Pazar
  • Oyun Saatleri: 21.00 - 00.30
Etkinlik Ayarları
  • Galaksi Boyutu: Medium (Katılıma göre değişiklik gösterebilir)
  • Galaksi Şekli: Elliptical
  • Teknoloji & Gelenek Maliyeti: 0.75x
  • Geçiş Tarihleri: 2250 - 2300 - 2400
  • Yaşanabilir Gezegen: 0.5x
  • Gateway ve Wormhole Sıklığı: 0.5x
  • Hyperlane Sıklığı: 1.x
  • Ayar önerilerinizi bekliyoruz.
Etkinlik Kuralları
  1. Oyuncular imparatorluklarının etiklerine ve civiclerine göre uygun oynamalıdırlar.
  2. Oyun içerisinde herhangi bir bug, exploit vb. oyun açığından yararlanılamaz, nation-ruining sayılabilecek davranışlar sergilenemez.
  3. Oyuncular bağımlı imparatorluğu veya aynı federasyona üye olan imparatorluklardan geçmeden ulaşamayacağı imparatorluklara savaş açamaz. Bu kural sadece sistem kaybına yol açacak savaşlar için geçerlidir.
  4. Oyuncuların oyuncu bağımlı imparatorluğu olamaz, savaşla bağımlı imparatorluk yapılamaz.
  5. Birden fazla oyuncunun yer aldığı savaşlarda barış antlaşmalarının çoğunluk tarafından onaylanması gerekir, savaş lideri oyuncunun barış koşullarını müttefiklere söylemesi gerekir.
  6. AI'lardan favor alınamaz.
  7. Oyuncular içinde bulundukları federasyonlar savaşa girdiğinde savaşa yardım etmelidir.
  8. Bir federasyondaki ülke sayısı oyun başındaki oyuncu sayısının üçte birinden fazla olamaz. Küsurat yukarı yuvarlanır.
  9. Fallen Empire'lar oyuncu federasyonuna alınamaz.
  10. Oyuncular oyun gününden önce imparatorluklarının resmini konuya atmalıdır, haritada karışıklık olmaması için başka oyuncuların seçtikleri renkleri seçmemeleri önerilir. 
  11. Common ground, Hegemony ve Lost Colony originleri oyuna istenmeyen ai'lar eklediğinden dolayı yasaktır.
  12. İlk 30 yılda oyunculardan koloni fethedilemez.
  13. Early/mid/late game'de bir imparatorluğun bir savaşta kaybedebileceği koloni sayısı 1/2/3'tür.
  14. Early/mid/late game'de bir imparatorluğun bir savaşta kaybedebileceği kolonisiz sistem sayısı 5/10/20'dir.
  15. Savaşta aldığınız sistemlerin imparatorluğunuzla bağlantısı olmalıdır.
  16. Oyuncu imparatorlukları savaşla bölündüklerinde bölen taraf sınırlarını kapalı tutamaz.
  17. Total War ırkları oynanamaz.
  18. Her oyuncunun 20 habitat hakkı vardır. Her normal gezegen kolonileri bu hakkı 2, Ecumenopolis ve Ring World Segmentler 5 azaltır.
  19. Necrophage, Void Dweller ve Shatered Ring kökeni seçilemez.
  20. Kural önerilerinizi bekliyoruz.

Diplomasi Kuralları
İmparatorlukların etiklerine göre yakınlığı belirlenir, bu yakınlık seviyesi yapabilecekleri diplomasiyi belirler
  • Negatif yakınlık: saldırmazlık antlaşması, açık sınırlar, tek taraflı bağımsızlığı garantilemek
  • En az 0 yakınlık: elçilik, ticaret antlaşması, ortak savaş açma
  • En az +1 yakınlık: araştırma antlaşması, göç antlaşması, savunma antlaşması, çift taraflı bağımsızlığını garantilemek
  • En az +2 yakınlık: federasyon

Yakınlığın Belirlenmesi
  • Her ortak etik +1 yakınlık seviyesi kazandırır. Eğer biri fanatikse +2 ikisi de fanatikse +3
  • Her zıt etik -1 yakınlık seviyesi verir. Eğer etiklerden biri fanatikse -2 ikisi de fanatikse -3
  • Hive mindlar bu kurallara bağlı değillerdir. Machine intelligencelar yakınlık seviyesi belirleme için fanatik materyalist sayılırlar.



Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - kscub - 14-10-2021

Katılıyorum


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Sacrillegos - 14-10-2021

İzleme şansımız olacak mı?


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Enesyavuz - 14-10-2021

Katılıyorum ama oyunda daha yeniyim. Umarım sıkıntı olmaz.


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Dreamerscream - 16-10-2021

Katılıyorum


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - cemal - 16-10-2021

Bende varım @yafeshan sende var mısın


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Yasin Ahmet - 16-10-2021

(14-10-2021, 11:11)Sacrillegos : İzleme şansımız olacak mı?

En kötü ihtimalle ben yayınlarım sana discord veya twitch üzerinden.

Katılıyorum. @cemal yoldaşımız @yafeshan senseimiz




Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Dreamerscream - 16-10-2021

Ekran_Alnts.JPG

Estanpolis

Sene - 2024 ; Türkiye Cumhuriyeti gücünü kaybetti ve iç savaş çıktı.
Sene - 2024 ; Türkiye Cumhuriyeti iç savaşını kaybetmesiyle Marmara Denizine kadar olan tüm topraklarını kaybetti.
Sene - 2025 ; Çıkan iç savaş III. Dünya Savaşının başlamasına neden oldu.
Sene - 2028 ; Türk lirasının değer kaybetmesiyle halk gittikçe fakirleşmeye ve İstanbul'a göç etmeye başladı.
Sene - 2032 ; III. Dünya Savaşı sona erdi ve anayasa değişti. Türkiye Cumhuriyeti adını Estanpolis olarak değiştirdi.
Sene - 2034 ; Estanpolis en yüksek enflasyona sahip olan devlet oldu.
Sene - 2036 ; İstanbul aşırı göç alarak 112 milyon nüfusa ulaştı.
Sene - 2045 ; Estanpolis'in nüfusunun %50 sini yabancılar oluşturmaya başladı ve ayrıcalıklar tanındı.
Sene - 2045 ; Dövizin ülkeye girmesiyle ekonomi hızla düzeldi.
Sene - 2046 ; Birleşmiş Milletler kararı ile Türkiye Cumhuriyetine ait olan topraklar Estanpolise geri verildi.
Sene - 2067 ; Estanpolis dünyanın en büyük ticaret merkezi haline geldi ve dünyadaki tüm insanlara çalışma şartıyla vatandaşlık hakkı verildi.
Sene - 2068 ; Katar Devleti, Estanpolis ile birleşti.
Sene - 2069 ; Katar Devletinin Estanpolis ile birleşmesinden sonra Bosna-Hersek, Azerbaycan, Libya, Arnavutluk, Kosova, Ukrayna, Macaristan, Venezuela, Pakistan, Malezya, Endonezya, Gürcistan, Türkmenistan, Kırgızistan, Özbekistan, Irak, Suriye ve Tunus devletleri de Estanpolis adı altında birleşti.
Sene - 2072 ; Suriye milliyetçileri ve Estanpolis karşıtları Estanpolis'e katılmayı reddederek Rusyadan uzay kolonileşmesi için bütçe istedi.
Estanpolis egemenliği altında yaşamak istemeyenler koloni gemisi programlarına kayıt olmaya başladı.
Sene - 2077 ; Estanpolis'in nüfusu 2.7 milyarı aştı.
Sene - 2082 ; Amerika Birleşik Devletleri, Avrupa Birliği, Rusya ve Çin ortak oylamayla birlikte Estanpolis ile kısmi olarak birleşti.
Sene - 2099 ; Edirne, Tekirdağ, Çanakkale, Bursa, Eskişehir gibi illerin isimleri değişti ve İstanbul'a bağlanıp ilçeye dönüştürüldü.
Sene - 2150 ; Tüm devletler Estanpolis ile birleşti, Marmara Denizi'nin tamamı toprakla kapatılıp Kanal Stanpoli projesi tamamlandı.
Sene - 2166 ; Türk Uzay Ajansı-QASA-NASA ortaklığı "Seyahat Et ve Araştır" planıyla hem uzay turizmi ile gelir elde etmek hem de araştırmaya katkı sağlamak için fikirler ortaya çıktı.

İMZA
-Arya Sanem



Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - yafeshan - 17-10-2021

Katilicam ama ulkeyi ayarlamadim daha


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Attila the Hun - 17-10-2021

Katılıyorum. Ülkemi daha sonra ekleyeceğim.


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - yafeshan - 17-10-2021

Tam hazırlamadim ama bitince resmini atarim.

Fanatic xenophile materialist
Merchant guild
Artisan


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Yasin Ahmet - 17-10-2021

(16-10-2021, 17:40)Yasin Ahmet :

Barbar civic'ini Masterful Crafters ile değiştireceğim.


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - kscub - 17-10-2021

Ekran_goruntusu_2021-10-17_234941.png
Ridikur Gezegeninde tarihin bilinmeyen dönemlerinde ortaya çıkan yaşam tohumları gezegenin uygun koşulları ile birleşerek bitki temelli bir yaşam geliştirdi. Yine bilinmeyen bir sebeble belki bir gök taşı belki gezenin iç yapısından dolayı yaşlı ağaç bilinç kazanmayı başardı. Yaşlı ağacın dediğine göre ilk zamanlarda sadece etrafını izliyebiliryormuş. Yavaş yavaş kendini tanımaya başlayıp çok uzun bir zaman sonra ilk adımını atıp hareket etmeye başlamış. Zaman geçtikçe kendini değiştirmeyide öğrenen yaşlı ağaç gezegenin her bir taşına kadar ulaşmış ve onlarla konuşmuş. Konuştukça gezegenle bütünleşmiş. Gezegendeki her bir canlı ile bağ kurmuş. Adeta yaşayan bir gezegene dönüşmüş. Kendi tohumlarından Rhun Halkı adını verdiği kendi çocuklarını oluşturmuş. Bir gün Yaşlı Ağaç zamanın başlangıcından beri yapmadığı bir şey yaptı. Gözküyüzüne yıldızlara baktı. Öylece kalıp yıllar boyunca izledi. Ve o gün bize dönüp "Gidin çocuklarım, gidin! Yıldızlarda bizim gibi yaşıyor!" Şimdi onun öğretisi ve önderliğinde yola çıkıyoruz.


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - cemal - 18-10-2021

7ipq5ov.PNG


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Selene - 22-10-2021

Kurallar güncellendi


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Ferreke - 22-10-2021

IMG_20201028_183832.jpg
Katılıyorum.
(görsel değişebilir)


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Littleİskender - 23-10-2021

20211023010622_1_edited.jpg?width=936&height=670




Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - yafeshan - 23-10-2021

bob.PNG?width=615&height=445

Robert Johansson adli muhendis 20. Yy baslarinda başarılı bir sirket kurup hisselerini satmisti. Ilk defa zengin olan Johansson parasini harcayacak yer bulamamış, gidip ölüm aninda vucudu dondurup saklayan bir sirketten hizmet aldi. Kontrata göre ölüm aninda dondurulacak ve gekecekte teknoloji yeterli olursa tekrar diriltilecekti. Şirket satisini arkadaşlariyla kutladigi gün bir araba kazasinda öldü

Yillar sonra Robert Johansson uyandirildi ama bedeni yoktu. Orjinal beyninden kopyalanmis bir programdan ibaretti. Devletin uzay kesfi projesi icin denek olarak secilmisti. Ana islemcisi kisa bir egitimden sonra bir uzay aracina yerlestirildi ve uzaya gonderildi. Kendine kisaca Bob diyen Robert Johant yeni hayatina cabuk alisti. Bitmek bilmeyen meraki ve is yapma disiplini sayesinde kolay uyum sagladi. Yonunu Epsilon Eridani sistemine cevirip yola çıktı. Yolda kendine bir vr ortami hazirlayip yazilimla da olsa bir beden ve çevre olusturdu.

Epsilon Eridani sisteminde, Bob ilk is olarak gerekli materyalleri toplayip iskemcisinin klonlarini uretti. Her klon kendine farkli bir isim secti. Klonlar kendi sectikleri yonde dagildilar, ilk klon Bill ise sistemde kalip kendi isimlendirdigi Ragnarok gezegeninde terraform ve bilimsel deneyler yapmaya başladı. Bir kac sene icinde isiktan hizli iletişimi cozup diger klonlara inşa planlarini gönderdi. Bu arada dunyaya donen klon Will, nukleer bir savas oldugunu ve tum insanliktan sadece 14milyon insan kaldigini ogrendi. Işik hizi ustu iletişim sistemi Bobnete haber dustukten sonra tüm Bob klonlarini işlerini guclerini birakip hayatta kalan insanlara yardim etmeye ve koloni aramaya koyuldular. Bobiverse insanligin kurtulusu icin galakside güvenli ve yeterli bir bolge aramaya koyuldu.


Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Attila the Hun - 23-10-2021

unknown.png

Hikâyeyi sonra ekleyeceğim.



Stellaris - Multiplayer: Ekim 2021 - Selene - 24-10-2021

Kurallar güncellendi