Eu4 AI Mekaniği - Baskı Önizleme +- Strategyturk Forumları (https://forum.strategyturk.com) +-- Forum: Paradox Forumları (https://forum.strategyturk.com/forum-paradox-forumlari) +--- Forum: Europa Universalis IV (https://forum.strategyturk.com/forum-europa-universalis-iv) +--- Konu Başlığı: Eu4 AI Mekaniği (/konu-eu4-ai-mekanigi) |
Eu4 AI Mekaniği - Momlak - 03-05-2016 Sizce AI mekaniği salt tarihten mi oluşmalı yoksa dinamik mi olmalı ? Yazar Yorumu: Bana kalırsa AI Dinamik olmalı çünkü oyuncu da tarihsel oynamıyor. Eu4 AI Mekaniği - Semavi7 - 03-05-2016 Seçimli olmalı Eu4 AI Mekaniği - Fire - 03-05-2016 dinamikten kasıt nedir burada Eu4 AI Mekaniği - Momlak - 04-05-2016 Örnek olarak Fransa tarihsel olarak 100 Yıl savaşlarıni mı bitirmeli ? Veya Güçsüz bir devlete ait olan aragon topraklarını mı almalı ? Eu4 AI Mekaniği - Awake - 04-05-2016 Tarihsellik EU için çok geçerli bir kavram değil, zira kapsadığı süre zarfı çok uzun. Oyunun mekanikleri el verdiğince yapay zekanın tarihsel değil gerçekçi hareket etmesini isterim ben, tabii oyunun devam edilirliği açısından oyuncuyu zorlaması da gerekiyor yapay zekanın. Ülkeler kişiliklere sahip olmalı, bu bağlamda mesela Balkan devletleri birbirine saldırmak yerine Papa ve/veya Lehistan ile birlikte Osmanlı'ya karşı hristiyanlık adı altında birleşebilmeli, HRE, topraklarına genişleyen yabancı devletlere karşı en küçük prenslik tarafından yönetilse dahi ortak bir cevap verebilmeli ve benzeri. Tarihsel bir olayın direk gerçekleşmesinden öte dönemin yöneticilerinin davranışları ne olurdu sorusuna cevap arayan bir AI olmalı ve bunu dinamik bir şekilde yapmalı (olaya göre tepki veren). Role Playing AI diyebiliriz buna, aynen bu şekilde bir şey istiyorum ben. Eu4 AI Mekaniği - ferevon - 04-05-2016 Tarihsellikten kasit her oyun tarih kitabi gibi ayni seylerin tekrarlanmasi mi? |